abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 09:22:40 #201
8781 crew  Frutsel
pi_203917727
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:21 schreef Aether het volgende:

[..]
Uiteraard, net als Putin zelf als dekmantel een vertaler in Oost-Duitsland was.
Die spionnen zijn overal; waarschijnlijk zit er onder elke tafel in een Chinees restaurant een microfoon zodat China kan meeluisteren.
Zo is dat! En in de keuken!
Daarom moet je ook nooit je mobieltjes meenemen naar de Wok jetweetz ;)
pi_203917750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lijkt me ook niet want dat kent louter verliezers
Slecht argument. De coronastrategie kende ook louter verliezers. De mensheid is een grote aaneenschakeling van domheden. Ook deze Oekraïne-oorlog op dit moment gaat volgens mij louter verliezers kennen. Er hoeft maar één gek op de knop te drukken. Eén gek die het allemaal niets meer kan schelen. Die liever de wereld opblaast dan gezichtsverlies te lijden en daarmee te moeten leven.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:24:19 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203917756
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Als je de serie "The Americans" hebt gezien weet je natuurlijk dat dit allemaal KGB spionnen zijn :P
(en ik denk dat er best een paar echte spionnetjes tussen zullen zitten... :P)

Gewoon Russisch paspoort inleveren, Oekraïnse vlaggen ophangen etc ;)
Vanuit een ander perspectief gezien; wie zegt dat die bedreigers geen Poetin-mannetjes zijn?

Misschien vergezocht, maar onderhand verbazen die Russen mij niet meer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:25:37 #204
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203917770
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
Er zitten hier een hoop lui die denken de beweegredenen van Putin te begrijpen. Op basis daarvan zijn deze lui tot de conclusie gekomen dat dit nooit gebeurd zou zijn wanneer Oekraïne geen toenadering had gezocht tot het westen.

Conclusie van deze lui: het is de schuld van het westen. De vrije Oekraïners hadden geen toenadering moeten zoeken tot het westen, want ze vallen onder Russische invloedsfeer en ze moeten ja en amen zeggen tegen hun grote buurman.
Krekker is de bom!
pi_203917776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Oorlogstijd, dan is het 'acceptabel' om verraders af te knallen

https://www.dailymail.co.(...)-kidnapped-home.html
Pro-Russian mayor of city in eastern Ukraine who welcomed Putin’s invasion is found shot dead in the street after being kidnapped from his home

[ afbeelding ]
The pro-Russian mayor of a city in eastern Ukraine , Vlodymyr Struk, (pictured) who welcomed President Vladimir Putin's invasion was 'shot dead' after being kidnapped from his home, it has been announced
Niks mis mee
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:26:11 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203917779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Slecht argument. De coronastrategie kende ook louter verliezers. De mensheid is een grote aaneenschakeling van domheden. Ook deze Oekraïne-oorlog op dit moment gaat volgens mij louter verliezers kennen. Er hoeft maar één gek op de knop te drukken. Eén gek die het allemaal niets meer kan schelen. Die liever de wereld opblaast dan gezichtsverlies te lijden en daarmee te moeten leven.
Prima argument hoor, als het om het land gaat, maar als Putin het inderdaad puur voor persoonlijk gewin doet kan hij prima besluiten tot dat. Dan is het te hopen dat zijn 'vriendjes' dat niet oke vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203917783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:19 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Hoezo? Hij hoeft alleen maar een onderzeeboot voor de kust te parkeren. :')
Ja en hij krijgt vrij baan natuurlijk _O-
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 09:26:56 #208
8781 crew  Frutsel
pi_203917787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet mijn taak. Sowieso weten we niet wat Rusland besluit te doen in dergelijk geval, maar ik neem aan dat er niet toegekeken gaat worden in zo'n geval.
Hopelijk zullen we er nooit achter komen maar je hebt natuurlijk nukes, grote nukes en kleine tactical nukes.
Als laatstgenoemde daadwerkelijk door de Russen zou worden ingezet op bijvoorbeeld één Oekraïense stad dan vraag ik me af wat de wereld zou doen. Wat kan de wereld dan doen?

Als we dan ook nukes gaan gooien dan weet je dat Rusland alles inzet en we een nucleaire oorlog krijgen. Als we militair ingrijpen weet je dat vroeg of laat Rusland ze gaat gooien.

Nogmaals :ik hoop niet dat het zo ver komt maar Putin lijkt volledig losgeslagen en wat ik al vaker zei: kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik geloof niet dat het zo ver komt, maar ik ben er geen 100% van overtuigd
pi_203917804
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:30:17 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203917838
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:? Ik stel niet dat ik denk te weten hoe we om zouden gaan met een aanval op Nederland vanuit Rusland.

Dat deed jij, jij denkt dat we dat niet zomaar laten gebeuren.
Ik weet ook niet hoe we er mee om gaan, ik verwacht alleen dat er wel een poging tot interceptie gedaan zou worden. Daarvoor hoef ik niet precies te weten hoe dat gebeurt.

Als ik stel dat AZ vanavond van Ajax gaat winnen hoef ik toch ook niet het tactisch plan van beide ploegen volledig uit te dokteren?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203917850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:26 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Niks mis mee
Heel veel mis mee.

Tijdens gevechten kunnen er doden vallen, maar mensen executeren is nooit goed te praten.
pi_203917851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik weet ook niet hoe we er mee om gaan, ik verwacht alleen dat er wel een poging tot interceptie gedaan zou worden. Daarvoor hoef ik niet precies te weten hoe dat gebeurt.

Als ik stel dat AZ vanavond van Ajax gaat winnen hoef ik toch ook niet het tactisch plan van beide ploegen volledig uit te dokteren?
Is goed bakkert
pi_203917853
twitter

muskgod
pi_203917868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:30 schreef archito het volgende:

[..]
Heel veel mis mee.

Tijdens gevechten kunnen er doden vallen, maar mensen executeren is nooit goed te praten.
Het is oorlog, deze man heeft bloed aan zijn handen

Boom headshot.

Ga zelf maar eens in een oorlog leven, zul je zien wat je doet.
pi_203917873
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Het is oorlog, deze man heeft bloed aan zijn handen

Boom headshot.

Ga zelf maar eens in een oorlog leven, zul je zien wat je doet.
:')
Je zit hier op FOK! met een Oekraïne UI man. Lul niet zo _O-
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:32:56 #216
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203917874
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Het is niet één raket hé? Het is een raket die de atmosfeer ingaat, vervolgens komen hier een dozijn kernkoppen uit en die vallen naar beneden. Wat er gebeurt is dat de Amerikanen, Fransen en Engelsen dan hun raketten op Rusland afschieten. Maar dan maken wij al niet meer mee.

Echt, sommige mensen hier leven echt in een roze fantasie als het om kernwapens gaat.
En is dat 'hearsay' dat Rusland deze technologie zou hebben? Ik ben niet echt onder de indruk van wat ik tot nu toe gezien heb. Daarnaast zit tussen hebben en gebruiken ook nog een paar stappen. Het is niet zo dat Putin een grote rode knop op zijn bureau heeft staan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:33:01 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203917878
Russische dodental ligt nu op 9k. Terwijl het net minder dan 6k gisteren was. Waar komt die gigantische sprong vandaan?

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/03/3/7327696/
Russian losses in Ukraine: close to 9,000 troops, 217 tanks, 900 armoured fighting vehicles
pi_203917895
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:32 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En is dat 'hearsay' dat Rusland deze technologie zou hebben? Ik ben niet echt onder de indruk van wat ik tot nu toe gezien heb. Daarnaast zit tussen hebben en gebruiken ook nog een paar stappen. Het is niet zo dat Putin een grote rode knop op zijn bureau heeft staan
Wat ik er van weet is er inderdaad geen directe lijn vanuit Putin naar 'de rode knop'. Daar zijn meer mensen voor nodig.

Maar of dat in de praktijk ook zo is, valt nog te bezien natuurlijk. :+
pi_203917899
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:28 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
LMAO
pi_203917903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:26 schreef Catatafishh het volgende:
Ja en hij krijgt vrij baan natuurlijk _O-
Jij snapt niet echt hoe een onderzeeboot werkt hé?
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:35:17 #221
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203917913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische dodental ligt nu op 9k. Terwijl het net minder dan 6k gisteren was. Waar komt die gigantische sprong vandaan?

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/03/3/7327696/
Russian losses in Ukraine: close to 9,000 troops, 217 tanks, 900 armoured fighting vehicles
Ze waren gisteren het konvooi aan het aanvallen. Misschien daar? De aantallen zijn mijn inziens ook erg hoog. Dit zou al 15% zijn van wat er in de Vietnamoorlog omkwam aan de Amerikaanse kant
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203917915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Watskeburt?
Woedend dronkemansgepraat van de BNW-inspectie.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203917916
Dames en heren: het Russische leger:
twitter
pi_203917918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:34 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Jij snapt niet echt hoe een onderzeeboot werkt hé?
Nee inderdaad. Ik begrijp er niets van
pi_203917925
Ik hoop in ieder geval dat de gesprekken tussen Oekraïne en Rusland vandaag iets zullen opleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')