Nou, zijn best wel veel berichten over dat veel Russische soldaten niet wisten dat ze ingezet zouden worden voor een invasie. Dat verklaart wellicht ook waarom de opmars zo moeizaam verloopt met relatief veel verliezen aan de zijde van de Russen.quote:
Wat ontzettend dom. Nu heeft geen Poetin geen andere keus meer: hij MOET wel reageren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De oorlog is voorbij na deze actie!
Triest idd, iig wel netjes van die 2 agenten hoe voorzichtig ze fysiek met haar omgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een 77-jarige Russische kunstenaar en activiste is door de Russische politie opgepakt in Sint-Petersburg. Yelena Osipova werd gearresteerd terwijl ze tegen de Russische inval in Oekraïne demonstreerde.
https://twitter.com/i/status/1499122093342011393
Wat een ongelooflijk trieste bedoeling in Rusland. Maargoed, dat wisten we natuurlijk al.
Ik denk dat het executeren van pro-Russische oekrainers niet zo vreemd is en dat je daar niet vreselijk extremistisch voor hoeft te zijn. Het opruimen van landverraders in oorlogstijd gaat soms net wat sneller dan theoretisch wenselijk is. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeker bij iemand die voor zijn burgers zou moeten zorgen ipv overleveren aan de vijand is de kans groot dat je een paar kogels kunt ontvangen van de wat extremistische figuren
Hij is 70 toch? En als ik die ongezonde pretnisonmuil en z’n gigatafel bekijk uit angst voor Corona denk ik dat De Grote Dicatator niet zo lekker tikt. Als ie ‘t dan tot z’n 80e/85e volhoudt is het officieel een robot.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, we gaan het zien, voorlopig zit Putin er nog wel een jaartje of 10-15
Zij konden het zelf ook niet vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:47 schreef Catatafishh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat Roemeense vliegtuigje. Nog steeds vermist? Kan er weinig over te vinden
Mwoah, aanvankelijk was Mussolini het grote voorbeeld van Hitler en keek de Italiaan zelfs neer op dat rare, besnorde mannetje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Loekasjenko is tot Putin wat Mussolini tot Hitler was.
Wtfquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:48 schreef AnneX het volgende:
Overigens nu 1 miljoen vluchtelingen en het zal toenemen uit een land waar nauwelijks is gevaccineerd, laat staan geboosterd.
Vnl. vrouwen en kinderen verspreid over Europa, vnl. Polen en Duitsland.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is 70 toch? En als ik die ongezonde pretnisonmuil en z’n gigatafel bekijk uit angst voor Corona denk ik dat De Grote Dicatator niet zo lekker tikt. Als ie ‘t dan tot z’n 80e/85e volhoudt is het officieel een robot.
Ja dat is inderdaad het grootste probleem! Ze zijn NIET gevaccineerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:48 schreef AnneX het volgende:
Overigens nu 1 miljoen vluchtelingen en het zal toenemen uit een land waar nauwelijks is gevaccineerd, laat staan geboosterd.
Vnl. vrouwen en kinderen verspreid over Europa, vnl. In Polen en Duitsland.
Ik denk dat AnneX bedoelt dat dit extra risico's zou kunnen meebrengen (al zal dit nu hopelijk wel meevallen), niet dat je de vluchtelingen niet moet binnen laten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wtf
mensen moeten hun thuisland ontvluchten, maar muh vaccine
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:48 schreef AnneX het volgende:
Corona is oud nieuws, boeit geen hond. Nog even los van de morele kwestie die anderen al aangestipt hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:48 schreef AnneX het volgende:
Hey als ik m'n QR code moet laten zien voordat ik een land binnen mag dan hunnie ook!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wtf
mensen moeten hun thuisland ontvluchten, maar muh vaccine
Ze hebben daar toch ervaring in het vergiftigen van mensen? Niemand die het daar aandurft?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ja wordt 70 dit jaar maar had onlangs die wet aangenomen waardoor hij nog tot 2036 president kan blijven dus wie weet
Ik denk dat je niet goed snik bent als je in dit scenario dat bestempelt als 'extra risico'.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat AnneX bedoelt dat dit extra risico's zou kunnen meebrengen (al zal dit nu hopelijk wel meevallen), niet dat je de vluchtelingen niet moet binnen laten.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:47 schreef Catatafishh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat Roemeense vliegtuigje. Nog steeds vermist? Kan er weinig over te vinden
al gedoneerd voor de airdrop???quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona is oud nieuws, boeit geen hond. Nog even los van de morele kwestie die anderen al aangestipt hebben.
liever gewoon nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey als ik m'n QR code moet laten zien voordat ik een land binnen mag dan hunnie ook!!
Als hij nu ophoudt heb je kans dat we over een jaar of 5 weer met hem gaan praten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:41 schreef Frutsel het volgende:
Zou kunnen inderdaad, we gaan het zien, voorlopig zit Putin er nog wel een jaartje of 10-15
Was een raket die gericht was op die TV toren, was niet bewust.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Is er meer bekend over het vermeend bombarderen van Babyn Yar in Kiev?
Als ze niet zijn gevaccineerd gaan die oude Oekraïense vrouwtjes uiteindelijk hier de pijp uit door Coronaquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad het grootste probleem! Ze zijn NIET gevaccineerd
Stuur ze terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |