Ze hadden minder dan een jaar geleden nog een oorlog met Azerbaijan, met grote verliezen.quote:
Misschien kan Robbert ten Brink een item doen over gezinsleden die elkaar tijdens de evacuatie kwijt zijn geraakt en dan in de 'All you need is Love'-caravan weer herenigd worden?quote:
Ik vermoed dat het een deal tussen NPO, RTL, SBS is. En die mensonterende omroep heeft natuurlijk geen serieuze journalistenquote:
En Linda De Mol kan eventjes niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een deal tussen NPO, RTL, SBS is. En die mensonterende omroep heeft natuurlijk geen serieuze journalisten
Nee, please nee.quote:
Had jij liever M gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En Linda De Mol kan eventjes niet.
Misschien wel, mits ze niet een stemgeluid opzet alsof haar hond net is overleden (doet ze in de meest recente uitzendingen nogal vaak).quote:
Een 60 kilometer lang konvooi dat over de Oekraïnse steppen trekt, met voorop de Busje-komt-zo-bus met Paul de Leeuw die op jolige wijze contact maakt met achtergebleven grootouders, burgermilities, en overlevenden van clusterbommenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kan Robbert ten Brink een item doen over gezinsleden die elkaar tijdens de evacuatie kwijt zijn geraakt en dan in de 'All you need is Love'-caravan weer herenigd worden?
beter dan die kale van de postcode loterij: in welke van de 24 koffers denk dat u man tevoorschijn zal komen ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kan Robbert ten Brink een item doen over gezinsleden die elkaar tijdens de evacuatie kwijt zijn geraakt en dan in de 'All you need is Love'-caravan weer herenigd worden?
Ik denk dat Gordon zo'n actie ook wel redelijk kan opleuken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:53 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een 60 kilometer lang konvooi dat over de Oekraïnse steppen trekt, met voorop de Busje-komt-zo-bus met Paul de Leeuw die op jolige wijze contact maakt met achtergebleven grootouders, burgermilities, en overlevenden van clusterbommen
Gordon gaat dat hele zooitje roze verven , doe maar nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon zo'n actie ook wel redelijk kan opleuken.
Maken we er een soort band aid van.
"Ik heb er de kracht niet meer voor hoor"quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon zo'n actie ook wel redelijk kan opleuken.
En gelijk Geer erbij; maken we er een soort band aid van.
Als de humor sterft, sterft de vrijheid.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Grishenko_ het volgende:
Hihaho tijdens een serieus topic op FOK!, classic.
dan aan de grens gaan staan zingen tegen alle vrouwen die op de mannen wachten :quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Claudia er bij om te vragen of ze dan mag komen schuilen.
Wat is Nederland toch een walgelijk land. Kunnen we ons land niet ruilen voor Oekraïne?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als de humor sterft, sterft de vrijheid.
Kijk naar de TT en kijk naar de laatste tientallen posten. Dergelijke humor vind ik ongepast bij dit onderwerp.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als de humor sterft, sterft de vrijheid.
Waar een klein land gênant miezerig in is...quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een deal tussen NPO, RTL, SBS is. En die mensonterende omroep heeft natuurlijk geen serieuze journalisten
Lijkt me fake.quote:
Gaat ze als zichzelf of als Uzi?quote:
Neem het allemaal niet te serieus man. Beetje ventileren kan geen kwaad in deze laatste dagen op aarde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Kijk naar de TT en kijk naar de laatste tientallen posten. Dergelijke humor vind ik ongepast bij dit onderwerp.
Kunnen we ook even de aandacht houden bij de feiten, zodat we op de hoogte kunnen worden gehouden in plaats van dit infantiele gedoe? Bij voorbaat dank.
India is niet zo opvallend, die staan meestal neutraal en zijn qua wapens afhankelijk van Rusland.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Qua geel (niet gestemd) misschien alleen opvallend: India en Vietnam
Edit: Vietnam waarschijnlijk door de sterke invloed van China.
Breng ze nog even op ideeenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bart de Graaf ( maar helaas die is er niet meer) dan hadden we nog wat humor gehadquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden beter Bert van Leeuwen kunnen sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |