abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 maart 2022 @ 17:45:46 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203909600


omdat de statistieken het zeggen!

https://www.ladbible.com/(...)ng-to-putin-20210702
en Rusland gaat winnen -O-


https://www.thesun.co.uk/(...)e-stage-battle-plan/

China, je weet wel die afvallige provincie van Taiwan maakt zich al klaar!

https://www.express.co.uk(...)asuhide-nakayama-ont

Het is weer hoog tijd om weer lading plee papier te gaan hamsteren *O*


Gas en olie als een gek omhoog.
Sancties in Rusland, en Putin zet kernwapens op scherp!

Houd de Oekraïne dit vol?

Klik voor sponsor


[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 02-03-2022 18:08:05 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 maart 2022 @ 20:01:00 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203915193
quote:
Nikita Mazepin zal niet mogen deelnemen aan de Grand Prix van Groot-Brittannië. Motorsport UK heeft besloten iedere coureur van Russische of Belarussische afkomst te weigeren. Hiermee wordt de Rus — na het verdwijnen van de Uralkali-stickers — nog meer in het nauw gebracht.
Schaapjes vinden dit normaal terwijl die Mazepin geen fuck te maken heeft met die fake war.. ze worden steeds extremer in hun gedachten goed ( niet die van hun want er wordt voor hun nagedacht) . De NPC'S worden afgesteld.
pi_203915631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Schaapjes vinden dit normaal terwijl die Mazepin geen fuck te maken heeft met die fake war.. ze worden steeds extremer in hun gedachten goed ( niet die van hun want er wordt voor hun nagedacht) . De NPC'S worden afgesteld.
Nou is het ook al een fake war?
Wat is in jouw denken nog wel echt waar? Aangezien corona ook al fake was?

Ik raad je aan iets te lezen over de gedachtengoed van Putin, dan weet je dat hier niks fake aan is.
pi_203915696
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:43 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Nou is het ook al een fake war?
Wat is in jouw denken nog wel echt waar? Aangezien corona ook al fake was?

Ik raad je aan iets te lezen over de gedachtengoed van Putin, dan weet je dat hier niks fake aan is.
Hij is een Marokkaanse troll, laat gaan joh. Die zit nu met een halve stijve de reacties af te wachten.
pi_203915708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:51 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hij is een Marokkaanse troll, laat gaan joh. Die zit nu met halve stijve de reacties af te wachten.
Dat dacht ik al ja, maar dat mag je blijkaar niet zeggen op BNW. Krijg je de halve goegemeente achter je aan, plus de mod.
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 00:04:26 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203915792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Schaapjes vinden dit normaal terwijl die Mazepin geen fuck te maken heeft met die fake war.. ze worden steeds extremer in hun gedachten goed ( niet die van hun want er wordt voor hun nagedacht) . De NPC'S worden afgesteld.
Kan het me hier wel in vinden, de Russische sporters willen ook gewoon hun werk uitoefenen en hebben niks met die oorlog te maken. Sport zorgt juist voor verbroedering, vooral een land uitsluiten van wat fans over de wereld verbroederd is een beetje -O-
Lach met een schone bips
pi_203915803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan het me hier wel in vinden, de Russische sporters willen ook gewoon hun werk uitoefenen en hebben niks met die oorlog te maken. Sport zorgt juist voor verbroedering, vooral een land uitsluiten van wat fans over de wereld verbroederd is een beetje -O-
Je bent het eens met oppertroll PSVCL, how obvious....Als PSVCL zegt dat de Aarde plat is dan geloof je dit ook?
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 00:07:17 #9
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203915820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:05 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Je bent het eens met oppertroll PSVCL, how obvious....Als PSVCL zegt dat de Aarde plat is dan geloof je dit ook?
Meh, hij heeft gewoon een punt met Mazespin wat voor kutrijder ie ook is niks met dit hele gedoe te maken heeft. Die jongen is 21 of 22 ofzo en wil gewoon racen... Hij was wel de eerste die bij HAAS zei de russische kleuren van de auto te halen....
Lach met een schone bips
pi_203915840
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan het me hier wel in vinden, de Russische sporters willen ook gewoon hun werk uitoefenen en hebben niks met die oorlog te maken. Sport zorgt juist voor verbroedering, vooral een land uitsluiten van wat fans over de wereld verbroederd is een beetje -O-
We stand with the innocent Russians ! #supportMazapin #staysafe :M
pi_203915854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meh, hij heeft gewoon een punt met Mazespin wat voor kutrijder ie ook is niks met dit hele gedoe te maken heeft. Die jongen is 21 of 22 ofzo en wil gewoon racen... Hij was wel de eerste die bij HAAS zei de russische kleuren van de auto te halen....
Dat is waar, maar PSVCL ziet de oorlog als fake.. Want hij ziet alles als fake, ook een virus.

En hij doet alsof mensen die anders denken niet zelf denken. De oppertroll aller trollen, onze PSVCL.
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 00:14:08 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203915867
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
We stand with the innocent Russians ! #supportMazapin #staysafe :M
Precies! de onschuldige Russen zijn ook de dupe.. Probleem is dat ze hier geloof ik denken dat iedere Rus slecht is, maar degenen die aan de touwtjes trekken blijven buiten schot. Dat vind ik echt zorgwekkend, Pjotr de kogelslinger die jaren niks anders doet dan trainen voor de Olympische Spelen mag niet mee doen omdat een President dingen "verneukt" das toch bullshit? Dat is een volk straffen om politieke redenen. Daar kan en wil ik niet in mee gaan.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 00:17:42 #13
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203915893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat is waar, maar PSVCL ziet de oorlog als fake.. Want hij ziet alles als fake, ook een virus.

En hij doet alsof mensen die anders denken niet zelf denken. De oppertroll aller trollen, onze PSVCL.
Nee dat is niet helemaal waar wat je zegt, ik denk dat hij het juist veel breder ziet maar het soms wel een beetje kort verwoord. Hij ziet zoals nu wel het leed van de Russische bevolking die er al is en nog veel erger aan zit te komen. En wat een beetje op dit forum en in de hele wereld wel vergeten lijkt te worden soms. Al verwoord ie het soms niet helemaal uitgebreid denk ik wel dat er meer achter zijn posts zit dan veel mensen denken.

Maar dat is voor mij ook meer het aan elkaar knopen van heel veel posts die ie plaatst.. Die knakker heeft zijn hart echt wel op de goeie plaats.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 00:22:12 #14
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203915941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat is waar, maar PSVCL ziet de oorlog als fake.. Want hij ziet alles als fake, ook een virus.

En hij doet alsof mensen die anders denken niet zelf denken. De oppertroll aller trollen, onze PSVCL.
En laten wij ook heel eerlijk zijn, de shit die gebeurt nu.. En ook onze prijzen die gaan stijgen en weet ik wat veel meer is veroorzaakt door de politiek. Niet door jou en mij als burger. En wij als burger willen ook geen oorlog of wat dan ook. Maar zij beslissen, en wij moeten het ermee doen. En zij voelen geen centje pijn. Het is allemaal 1 groot spel waarvan de burger altijd de dupe is.
Lach met een schone bips
  donderdag 3 maart 2022 @ 06:03:26 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203916510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat is waar, maar PSVCL ziet de oorlog als fake.. Want hij ziet alles als fake, ook een virus.

En hij doet alsof mensen die anders denken niet zelf denken. De oppertroll aller trollen, onze PSVCL.
Nja is gewoon niet zo moeilijk, Baudet erkend Oekraïne niet als land..

Zo kan het ook andersom ..
Dus zo kan je ook Rusland niet erkennen als land..

Maar een afvallige provincie van Georgië :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 06:04:19 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203916512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En laten wij ook heel eerlijk zijn, de shit die gebeurt nu.. En ook onze prijzen die gaan stijgen en weet ik wat veel meer is veroorzaakt door de politiek. Niet door jou en mij als burger. En wij als burger willen ook geen oorlog of wat dan ook. Maar zij beslissen, en wij moeten het ermee doen. En zij voelen geen centje pijn. Het is allemaal 1 groot spel waarvan de burger altijd de dupe is.
Maare leuk en aardig niemand heeft hier voor gekozen, dat deed een mafklapper in het Kremlin.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203916541
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee dat is niet helemaal waar wat je zegt, ik denk dat hij het juist veel breder ziet maar het soms wel een beetje kort verwoord. Hij ziet zoals nu wel het leed van de Russische bevolking die er al is en nog veel erger aan zit te komen. En wat een beetje op dit forum en in de hele wereld wel vergeten lijkt te worden soms. Al verwoord ie het soms niet helemaal uitgebreid denk ik wel dat er meer achter zijn posts zit dan veel mensen denken.

Maar dat is voor mij ook meer het aan elkaar knopen van heel veel posts die ie plaatst.. Die knakker heeft zijn hart echt wel op de goeie plaats.
Andersdenkenden schaapjes noemen, de oorlog als fake betitelen, het opnemen voor Poetin, de president van Oekraïne zwart maken, en ondertussen zielig doen over de sancties die de Russen treffen...
Ik zie daarin geen hart op de goede plek.

Iemand met het hart op de goede plek erkent ook de gevolgen van deze invasie voor de Oekraïense bevolking die hier ook niet om gevraagd heeft. En gaat de situatie niet downplayen dat er niets aan de hand is en het allemaal maar in scène is gezet om Rusland in een kwaad daglicht te zetten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203916576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:36 schreef PSVCL het volgende:

Het leven gaat gewoon door in Ukraine
Het leven ging ook gewoon door in Europa tijdens WW2.
Ergo, die oorlog was nep...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 maart 2022 @ 07:42:00 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203916820
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 06:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het leven ging ook gewoon door in Europa tijdens WW2.
Ergo, die oorlog was nep...
Die steden liggen nog niet of weinig onder vuur.
Als je straks alleen maar tanks in de straten ziet..
Word het wel een ander verhaal..
Maar hopelijk komt het niet zover, vandaag weer vredes besprekingen.
Hopelijk komt er iets uit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203916837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 07:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Die steden liggen nog niet of weinig onder vuur.
Als je straks alleen maar tanks in de straten ziet..
Word het wel een ander verhaal..
Maar hopelijk komt het niet zover, vandaag weer vredes besprekingen.
Hopelijk komt er iets uit.
Ja, klopt.
Verder krijg ik het idee dat men vindt dat een land helemaal plat gebombardeerd moet worden wil er sprake zijn van oorlog.
En dat een beperkter zichtbare invasie dus helemaal niet erg is en de inwoners niet zo moeten zeuren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 maart 2022 @ 07:51:02 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203916882
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Verder krijg ik het idee dat men vindt dat een land helemaal plat gebombardeerd moet worden wil er sprake zijn van oorlog.
En dat een beperkter zichtbare invasie dus helemaal niet erg is en de inwoners niet zo moeten zeuren.
Exact mijn voorstel dat ie er maar naar toe moet rijden.

Ik betaal de benzine wel!
Als er niks loos is kan je er gewoon prima heen..
Oh en camera apparatuur heb ik ook kan die hele ritje live streamen.

Natuurlijk moet ie wel even paar sponsors stickers op zijn auto plakken in de vorm van een grote witte Z!
Op dak zij deuren motorkap en achterklep!

Die z staat voor raid shadow legends! ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 03-03-2022 07:56:03 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:57:39 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203918218


Belachelijk, waarom moet deze man zich hardop uitspreken dat hij er afstand van neemt.. :')
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203918422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:05 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Je bent het eens met oppertroll PSVCL, how obvious....Als PSVCL zegt dat de Aarde plat is dan geloof je dit ook?
aarde is niet plat?
Plaats hier uw advertentie
pi_203918428
Russen zijn de nieuwe anti-vaxxers _O_
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 3 maart 2022 @ 10:15:29 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203918449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Belachelijk, waarom moet deze man zich hardop uitspreken dat hij er afstand van neemt.. :')
Staat in het bericht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 10:37:23 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203918749
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 10:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Russen zijn de nieuwe anti-vaxxers _O_
Daar lijkt het wel op, deugers hebben een nieuwe hetze en dat allemaal binnen korte tijd. Benieuwd wie van hun een Oekraïense vluchteling in huis nemen.

Ik wil een Oekraïense vluchteling in huis nemen
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203918903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Daar lijkt het wel op, deugers hebben een nieuwe hetze en dat allemaal binnen korte tijd. Benieuwd wie van hun een Oekraïense vluchteling in huis nemen.

Ik wil een Oekraïense vluchteling in huis nemen

Enkel op voorwaarde dat deze 2x gevaxxed en minimaal 1x geboosterd is natuurlijk :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203918943
@BNONews
BREAKING: Russian and Belarusian athletes banned from the Paralympic Winter Games

Het wordt steeds extremer. Zelfs gehandicapten die niet eens een geweer kunnen vasthouden moeten het ontgelden :r
pi_203919341
twitter


:') :') :')
pi_203919439
Het Establishment is hard bezig om de MSM-consumerenden het juiste antwoord te laten schreeuwen wanneer het de "Wollt ihr den totalen Krieg?"-vraag stelt.
pi_203919606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

:') :') :')
Rofl...de absurditeit tegenwoordig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203919648
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Het Establishment is hard bezig om de MSM-consumerenden het juiste antwoord te laten schreeuwen wanneer het de "Wollt ihr den totalen Krieg?"-vraag stelt.
De massahypnose gaat gewoon verder. Druk wordt op de ketel gehouden.

Reacties in OOR zijn beangstigend soms.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203919778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De massahypnose gaat gewoon verder. Druk wordt op de ketel gehouden.

Reacties in OOR zijn beangstigend soms.
Die kunnen niet meer helder nadenken.. misschien heeft het vaccine daar wat mee te maken.
pi_203919917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die kunnen niet meer helder nadenken.. misschien heeft het vaccine daar wat mee te maken.
Er heerst een algemene tendens voor totale oorlog...kost wat kost Putin verslaan.
Wie iets genuanceerder argumenteert wordt direct weg gezet als schandelijk pro-Putin etc.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203920478
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er heerst een algemene tendens voor totale oorlog...kost wat kost Putin verslaan.
Wie iets genuanceerder argumenteert wordt direct weg gezet als schandelijk pro-Putin etc.
Dus jij vindt niet dat Rusland zich moet terug trekken uit Oekraïne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203920585
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 10:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Staat in het bericht.
Klopt, maar het is niet de bedoeling dat je dat leest. Vandaar een foto ipv het bericht zelf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 maart 2022 @ 12:20:10 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203920638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 10:48 schreef PSVCL het volgende:
@:BNONews
BREAKING: Russian and Belarusian athletes banned from the Paralympic Winter Games

Het wordt steeds extremer. Zelfs gehandicapten die niet eens een geweer kunnen vasthouden moeten het ontgelden :r
https://9gag.com/gag/aDD29dZ?ref=android

Zeg dat even tegen hem..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 12:21:57 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203920664
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Het Establishment is hard bezig om de MSM-consumerenden het juiste antwoord te laten schreeuwen wanneer het de "Wollt ihr den totalen Krieg?"-vraag stelt.
Pasar je mag het woord oorlog niet in de mond nemen van Putin!

Betreft een vredes missie..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 12:29:10 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203920775
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

:') :') :')
Het slaat werkelijk nergens op, alles wat Russisch is, is nu slecht, als je een Blauwe Rus hebt draai um de nek om of dump het kreng in het asiel, ga niet meer naar Russische winkels en kijk Nederlandse Russen met de nek aan, al helemaal als ze zich niet uitspreken pro Oekraïne te zijn verketter ze.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203921076
Yup, en hier maken we de Oekraïense president uit voor mietje en posten we Russische artikelen die hem willen vervolgen vanwege vermeende corruptie...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 maart 2022 @ 13:07:04 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203921274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

:') :') :')
Ik denk dat de katten het allemaal geen reet zal roesten, maar goed ik ben geen katten expert.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203921508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 12:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus jij vindt niet dat Rusland zich moet terug trekken uit Oekraïne.
we zijn niet de politie van de wereld.
Plaats hier uw advertentie
pi_203922162
twitter
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 3 maart 2022 @ 14:28:35 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203922226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
nou... We zijn wel lid van Interpol, maar dat was niet de vraag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203922270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
Nee dat is idd de VS waar wij puppet van zijn ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 maart 2022 @ 14:43:42 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203922390
https://9gag.com/gag/aVxgzGn?ref=android

Russen hebben weer wat flats
Militaire gebouwen gesloopt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203923803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
Ah, jij spreekt voor een ander...
En geeft bovendien geen antwoord.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203923884
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203923995
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die kunnen niet meer helder nadenken.. misschien heeft het vaccine daar wat mee te maken.
Nogmaals, wie ben jij om te bepalen dat mensen niet helder kunnen nadenken?

Naar mijn mening, en die kun je naast je neerleggen, ben jij het die niet helder nadenkt. Je laat je plaatsen voor het PR praatje van Putin. De man die al twintig jaar aast op een Groot Rusland en die met Oekraine pas begint, hierna zijn de baltische staten en Kazachstan aan de beurt... Daar heeft Putin de Navo niet bij nodig, met hun "dreiging". Oekraine is een soeverein land, en mag zelf beslissen of het bij Europa of bij Rusland wil horen...

Je gelooft waarschijnlijk ook de bullshit over Oekraine en nazisme? Oekraine en genocide onder pro Russchische mensen?

Echt, als jij het hebt over helder nadenken en niet dan zie ik altijd iemand voor me uit het gesticht die de bezoekers voor gek verklaard en zichzelf als helder en wakker...
pi_203924024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
Mens, als Belgie Nederland zou aanvallen en niemand zou helpen zou je ook huilen...

Maar omdat het Rusland betaamt en Rusland is in de ogen van bepaalde mensen met bepaalde meningen het walhallah, moet het mogen en iedereen die er schande van spreekt is een pupet van de VS of van Oekraine?

Geen enkel land heeft het recht een ander land aan te vallen, en die landen moet je met elk middel kapot maken.
pi_203924075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er heerst een algemene tendens voor totale oorlog...kost wat kost Putin verslaan.
Wie iets genuanceerder argumenteert wordt direct weg gezet als schandelijk pro-Putin etc.
Mensen die iets genuanceerder proberen te kijken die snappen er geen klote van. Die snappen niks van Putin, die snappen niks van de mensen om hem heen.. Die snappen niet dat wat wij doen niks te maken heeft met wat Putin doet. Die man zoekt een stok om mee te slaan en zegt "jullie komen te dichtbij"..De man is al twintig jaar bezig om Europa uit elkaar te drijven zodat hij stiekem Oekraine, de baltische staten en Kazachstan kan innemen. En dat uit elkaar drijven doet hij door de zogenaamde nuance in te brengen "Navo komt te dichtbij dus is NAVO's schuld"..

Putin is het kwaad in de Wereld (net als andere dictators overigens, zoals die van China en Saudie Arabie). Als je dit niet ziet ben je ziende blind en horende doof.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:33:46 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203924565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Mensen die iets genuanceerder proberen te kijken die snappen er geen klote van. Die snappen niks van Putin, die snappen niks van de mensen om hem heen.. Die snappen niet dat wat wij doen niks te maken heeft met wat Putin doet. Die man zoekt een stok om mee te slaan en zegt "jullie komen te dichtbij"..De man is al twintig jaar bezig om Europa uit elkaar te drijven zodat hij stiekem Oekraine, de baltische staten en Kazachstan kan innemen. En dat uit elkaar drijven doet hij door de zogenaamde nuance in te brengen "Navo komt te dichtbij dus is NAVO's schuld"..

Putin is het kwaad in de Wereld (net als andere dictators overigens, zoals die van China en Saudie Arabie). Als je dit niet ziet ben je ziende blind en horende doof.
Wat ik alleen niet snap is dat Nederland een politie staat is men heeft het constant over dat men de mond word gesnoerd en dat men geen mening mag geven..

In Rusland worden kinderen opgepakt die bloemen leggen, de staat bezit de tv en je krijgt alleen maar propaganda voorgeschoteld.
Als je maar iets verkeerd zegt over de president beland je in gevang word omgelegd of eindig je in het gevang.
De soldaten worden naar Oekraïne gestuurd met heel andere werkelijkheid, men verwachtte dat men als helden onthaald werd in plaats daarvan word men bekogeld mer brandbommen en bevolking die alles behalve wil mee werken.
De soldaten krijgen slecht materiaal mee slechte bevoorrading en moet zich dood vechten of in de Oekraïne of dat men bang is dat hun wat aangedaan word door hun eigen land als men niet overwint.

Het is een hele rare situatie, aan de ene kant een leger dat eigenlijk niet wil vechten aan de andere kant een volk wat het land met alle mogelijkheden wil verdedigen.

Maar Nederland, ja dat is een politie staat onze leiders zijn schurken..

En dat terwijl je jou vrije mening gewoon vrolijk hier en eigenlijk overal op internet kan neer pleuren!

Uhu..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203924634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat ik alleen niet snap is dat Nederland een politie staat is men heeft het constant over dat men de mond word gesnoerd en dat men geen mening mag geven..

In Rusland worden kinderen opgepakt die bloemen leggen, de staat bezit de tv en je krijgt alleen maar propaganda voorgeschoteld.
Als je maar iets verkeerd zegt over de president beland je in gevang word omgelegd of eindig je in het gevang.
De soldaten worden naar Oekraïne gestuurd met heel andere werkelijkheid, men verwachtte dat men als helden onthaald werd in plaats daarvan word men bekogeld mer brandbommen en bevolking die alles behalve wil mee werken.
De soldaten krijgen slecht materiaal mee slechte bevoorrading en moet zich dood vechten of in de Oekraïne of dat men bang is dat hun wat aangedaan word door hun eigen land als men niet overwint.

Het is een hele rare situatie, aan de ene kant een leger dat eigenlijk niet wil vechten aan de andere kant een volk wat het land met alle mogelijkheden wil verdedigen.

Maar Nederland, ja dat is een politie staat onze leiders zijn schurken..

En dat terwijl je jou vrije mening gewoon vrolijk hier en eigenlijk overal op internet kan neer pleuren!

Uhu..
Precies, die mensen leven dan ook in een waan.. En in die waan mogen ze leven, want de politiek bemoeit zich daar (voor alsnog) niet mee..
In Rusland zou dit niet mogen.

Gelukkig zijn de mensen die zo denken enorm in de minderheid, en door zo te denken zal FvD(waar die mensen meestal op stemmen) ook veel kleiner worden, met de verkiezingen voor de deur (met enorm veel partijen, terwijl Putin een alleenheerser is en iedereen die de politiek in wil gaan naar Syberie stuurt).

Wij zijn te vrij, dan krijg je mensen met rare ideeen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:42:23 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203924683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:39 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Precies, die mensen leven dan ook in een waan.. En in die waan mogen ze leven, want de politiek bemoeit zich daar (voor alsnog) niet mee..
In Rusland zou dit niet mogen.

Gelukkig zijn de mensen die zo denken enorm in de minderheid, en door zo te denken zal FvD(waar die mensen meestal op stemmen) ook veel kleiner worden, met de verkiezingen voor de deur (met enorm veel partijen, terwijl Putin een alleenheerser is en iedereen die de politiek in wil gaan naar Syberie stuurt).

Wij zijn te vrij, dan krijg je mensen met rare ideeen.
Het is ons goed recht om natuurlijk goed veel na te denken over bepaalde omstandigheden, en in veel verhalen zit er wel een kleine bron van waarheid in.
Misschien ook wel meer, maar wat ik hier schets is ook maar iets zoals ik het zie..
En ik denk dat ik niet zo ver naast dat wat er afspeelt naast zit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203924757
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is ons goed recht om natuurlijk goed veel na te denken over bepaalde omstandigheden, en in veel verhalen zit er wel een kleine bron van waarheid in.
Misschien ook wel meer, maar wat ik hier schets is ook maar iets zoals ik het zie..
En ik denk dat ik niet zo ver naast dat wat er afspeelt naast zit.
Ik ben het even kwijt, volgens mij post je niet iets gericht aan mij?

Want ik ben het met je eens, dat het vreemd is (om geen hardere woorden te gebruiken) dat men NL ziet als politiestaat waar je met NOS propaganda te maken hebt, en dat men Rusland lijkt te verafgoden, of althans Putin, terwijl die man veel meer met propaganda doet en mensen opsluit etc..

Ook China overigens, ik zat net een aflevering van Lubach op zondag te kijken, en dat ging over China. Dat is pas een politiestaat aan het worden. Schande dat we, als Westen, daar de OS georganiseerd hebben.
  donderdag 3 maart 2022 @ 18:00:32 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203924896
Inwoners Rusland en Belarus niet welkom bij Vierdaagse, maar ze helemaal uitsluiten gebeurt niet

quote:
NIJMEGEN - Inwoners van Rusland en Belarus zijn vooralsnog niet welkom op de Nijmeegse Vierdaagse. Dat wil echter niet zeggen dat er geen Russen aan de wandelmars mogen meedoen: mensen met dubbele paspoorten - dus bijvoorbeeld én Russisch en Nederlands - kunnen zich gewoon inschrijven.

De Vierdaagse gaat nog wel in overleg met de gemeente Nijmegen over eventuele deelname van lopers uit Pskov. Niet uitgesloten is dat een deel ervan al jaren in Nederland woont: hen uitsluiten zou mogelijk potsierlijk zijn.

Zorgen zijn er wel: hun deelname zou kunnen leiden tot agressie vanuit het publiek.
:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:36:03 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203926504
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ik ben het even kwijt, volgens mij post je niet iets gericht aan mij?

Want ik ben het met je eens, dat het vreemd is (om geen hardere woorden te gebruiken) dat men NL ziet als politiestaat waar je met NOS propaganda te maken hebt, en dat men Rusland lijkt te verafgoden, of althans Putin, terwijl die man veel meer met propaganda doet en mensen opsluit etc..

Ook China overigens, ik zat net een aflevering van Lubach op zondag te kijken, en dat ging over China. Dat is pas een politiestaat aan het worden. Schande dat we, als Westen, daar de OS georganiseerd hebben.
Je post in Bnw, en niet in nws.

Wat ik bedoel er mee te zeggen is dat men hier een andere kijk heeft op wat er gaande is.

Zo ook dit topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203926656
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je post in Bnw, en niet in nws.

Wat ik bedoel er mee te zeggen is dat men hier een andere kijk heeft op wat er gaande is.

Zo ook dit topic.
En wat is daar mis mee?
Moeten we dan echt allen dezelfde marionnetjes zijn?

Alle neuzen in dezelfde richting zoals erin gepompt tijdens The Great Pandemic?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203926751
Maar hey ... ja bring on WW3
Laten we alle russen tot de laatste man/vrouw uitroeien.
We nuken Rusland plat en geven vieze Putin lekker op zn donder.
Dat dan ook Europa plat genuked wordt ...boeieuhhh
Respawnen we toch gewoon lekker...of wacht...nee...het is toch geen fps game...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:49:55 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203926886
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En wat is daar mis mee?
Moeten we dan echt allen dezelfde marionnetjes zijn?

Alle neuzen in dezelfde richting zoals erin gepompt tijdens The Great Pandemic?
nee juist niet ik zeg ook, je post in BNW niet in NWS al moet ik zeggen dat de scheidingslijn tussen NWS en BNW vervaagt.
Zie corona topic toen topic actief werd hier groeide het aantal users hier.,.
Niks mis mee.
En de reden waarom het topic er is was een voorspelling voor WW3, het nadeel is natuurlijk dat sommige dingen weer haaks staat op andere topics zoals het atoombom topic. :)

ik had alleen niet verwacht dat sommige denken dat de hele oorlog niet bestaat dat is dan weer behoorlijk nieuw voor me!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203926979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
nee juist niet ik zeg ook, je post in BNW niet in NWS al moet ik zeggen dat de scheidingslijn tussen NWS en BNW vervaagt.
Zie corona topic toen topic actief werd hier groeide het aantal users hier.,.
Niks mis mee.
En de reden waarom het topic er is was een voorspelling voor WW3, het nadeel is natuurlijk dat sommige dingen weer haaks staat op andere topics zoals het atoombom topic. :)

ik had alleen niet verwacht dat sommige denken dat de hele oorlog niet bestaat dat is dan weer behoorlijk nieuw voor me!
Ja we kunnen anders de russen achteruit drijven tot ze van de platte aarde vallen, tenzij ze eerder wegvluchten in de holle aarde, vanwaar ze bijgestaan door aliens zullen terugslaan.
Zzz
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:58:03 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203927101

Rond ongeveer 3min aldus een Nederlander in Rusland, fake news verspreiden kan leiden tot 10 jaar cel, let op dit is dus als de Russische staat iets beschouwd als zijnde fake news.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:59:45 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203927150
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja we kunnen anders de russen achteruit drijven tot ze van de platte aarde vallen, tenzij ze eerder wegvluchten in de holle aarde, vanwaar ze bijgestaan door aliens zullen terugslaan.
Zzz
Je weet maar nooit..
Straks als dat gebeurt sta je wel raar te kijken :D

Hey het is Bnw er worden wel meer voorspellingen gedaan en sommige komen gek genoeg uit..
Zie dit topic, het zat er niet zo gek naast voor een topic van 8 maand terug.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:13:56 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203927572
Ondanks dat dit BNW is had ik op een iets serieuser topic gehoopt.
Er kan een hoop vannuit nu gezegd worden maar men vergeet dat er een geschiedenis aan vooraf gaat.
Al keur ik de gang van zaken die nu gaande is af , er is ook wel wat begrip op te brengen voor rusland in deze.
Er was een reden waarom nederlanders het referendum m.b.t. oekraine nee stemden.
Maar goed men heeft blijkbaar een kort geheugen en een topic als dit lijkt weer een ridicule the andersdenkenden.
There is only one religion
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:23:40 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203927860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Ondanks dat dit BNW is had ik op een iets serieuser topic gehoopt.
Er kan een hoop vannuit nu gezegd worden maar men vergeet dat er een geschiedenis aan vooraf gaat.
Al keur ik de gang van zaken die nu gaande is af , er is ook wel wat begrip op te brengen voor rusland in deze.
Er was een reden waarom nederlanders het referendum m.b.t. oekraine nee stemden.
Maar goed men heeft blijkbaar een kort geheugen en een topic als dit lijkt weer een ridicule the andersdenkenden.
Het sneue is dat naast de Oekraïeners er ook enorm veel Russen moeten sterven voor het Kremlin.

In sommige gevallen laat men Russische gevangen naar huis bellen, natuurlijk voor Oekraïne kan dit gebruikt worden als goeie propaganda.

Voorbeeldje.
https://9gag.com/gag/aGzypqz?ref=android




Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203927925
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Ondanks dat dit BNW is had ik op een iets serieuser topic gehoopt.
Er kan een hoop vannuit nu gezegd worden maar men vergeet dat er een geschiedenis aan vooraf gaat.
Al keur ik de gang van zaken die nu gaande is af , er is ook wel wat begrip op te brengen voor rusland in deze.
Er was een reden waarom nederlanders het referendum m.b.t. oekraine nee stemden.
Maar goed men heeft blijkbaar een kort geheugen en een topic als dit lijkt weer een ridicule the andersdenkenden.
Ridicuul... TS zal het wel weer onder sarcasme klasseren.
Maar ik begrijp je stelling.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:26:49 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203927955
Ondertussen wat achtergrondmuziek


Nazdrovje :Y)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:36:19 #69
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203928232
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het sneue is dat naast de Oekraïeners er ook enorm veel Russen moeten sterven voor het Kremlin.

In sommige gevallen laat men Russische gevangen naar huis bellen, natuurlijk voor Oekraïne kan dit gebruikt worden als goeie propaganda.

Voorbeeldje.
https://9gag.com/gag/aGzypqz?ref=android




Hoeveel russische oekraniers in het oosten van oekraine zijn slachtoffer van de regering in kiev?
europa heeft 8 jaar niets gedaan aan de situatie in oekraine. (minsk akkoord?)
There is only one religion
pi_203930438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Hoeveel russische oekraniers in het oosten van oekraine zijn slachtoffer van de regering in kiev?
europa heeft 8 jaar niets gedaan aan de situatie in oekraine. (minsk akkoord?)
Tja, hoeveel Tsjetsjenen zijn slachtoffer geworden van geweld door het Kremlin tijdens hun onafhankelijkheidsstrijd?
En waarom greep de NAVO niet in?
Zo kun je natuurlijk wel doorgaan natuurlijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 maart 2022 @ 22:01:27 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203930482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Hoeveel russische oekraniers in het oosten van oekraine zijn slachtoffer van de regering in kiev?
europa heeft 8 jaar niets gedaan aan de situatie in oekraine. (minsk akkoord?)
Oef da's lastig maar de burgeroorlog, duurde zo'n 8 jaar.. en aan die zijde word deze geschat op ongeveer tussen de 4 en 5000, maar de laatste jaren waren heel erg rustig vooral omdat Zelensky zelf uit de regio afkomstig een goed staakt het vuren in stand wist te houden vanaf 2019 tot nu, vooral door heel veel onderhandelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 23:41:00 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203931925
reporter:with me here, today alexander buhmanov - economist the founder of the investing club "soyuzniki"(comrades/allies) expert in stock strategy, greetings alexander

alexander:hello, i wont say good day

reporter:yeah, nobody says so anymore, stock strategies nowadays are still a thing of the past or are you still hoping to stay?
alexander:in the best case im going to work as santa claus like i did 25 years ago

reporter:but this... this is just once a year well

alexander:jokes aside - let me do this quickly, i send my greeting to sergey lesychenko that drank 12...13 for the death of the stock market, today im drinking a soda. dear stock market you were close to us(family/friendly manner), you were interesting for us
Rest in peace our dear friend

reporter:im not going to comment on this flash mob, because i don't want to believe in this lets talk about something more normal(cut-off)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203932008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
Als er in jouw woonplaats een leger uit een ander land is die jou en je vrijheid niet respecteert dan zou je wensen dat een organisatie van landen die rol op zich zou nemen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 00:15:23 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203932196
filmpje russische soldaten uitgehongerd en pas na 3 dagen vechten afgelost,

https://9gag.com/gag/a0Zo90L

vertaling staat in de comments er onder.

https://9gag.com/gag/aqGRNAj

https://9gag.com/gag/awzgKyB
opblazen van lege tank met een rpg

https://9gag.com/gag/aZrnNNz
karkiv

https://9gag.com/gag/ay9qn1p
borodianka

https://9gag.com/gag/a91zLm6
zelfde als filmpje hierboven maar dan met ondertiteling!

https://9gag.com/gag/aOQ2mdr
vrachtwagen chauffeur probeert russen in pantservoertuigen om te praten!

https://9gag.com/gag/a21MqLe
Russische POW
It is hard to hear all conversation clearly but it goes something like this: They were driving in Ural (Russian transport) into “meat grinder” because they did not have any intel. Column could not turn back. Their driver was injured and Ural caught on fire. They jumped out of it while it was still rolling. Ukrainian asks if there were any of their soldiers captured. Russian said he did not see any.

https://9gag.com/gag/a718yKr
brand naast de Enerhodar Nuclear Power Plant

https://9gag.com/gag/a51VK4o
arrestaties in Rusland tijdens protesten!

https://trends.knack.be/e(...)kie_check=1646349216
Russische olie gigant roept op tot vrede!


https://9gag.com/gag/angOBzL
Chernigov paar minuten na een luchtaanval
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203932437
quote:
Raar, waarom zouden Russische NLers niet mee mogen doen? alleen maar omdat putin oorlog zit te voeren. laat die mensen gewoon lekker meelopen. Die hoeven niet gestraft te worden voor de acties van die mafkees in moskou
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203933090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 01:26 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Raar, waarom zouden Russische NLers niet mee mogen doen? alleen maar omdat putin oorlog zit te voeren. laat die mensen gewoon lekker meelopen. Die hoeven niet gestraft te worden voor de acties van die mafkees in moskou
Russische Nederlanders mogen volgens het artikel wél meedoen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203933355
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 4 maart 2022 @ 09:40:16 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203933992
quote:
Is dat de broer van Stephan king?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 10:06:54 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203934249
twitter


Oh Dear Me :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203934589



Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.

Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine


De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Media offensief is sterker dan die van corona.
Putin is namelijk ook gewoon een WEF puppet.

[ Bericht 9% gewijzigd door epicbeardman op 04-03-2022 11:08:07 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203935833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.

Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine


De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Media offensief is sterker dan die van corona.
Putin is namelijk ook gewoon een WEF puppet.
Tja, het BBB narratief is steeds moeilijker in te vullen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203935856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is dat de broer van Stephan king?
Kennelijk zijn lesbische tante...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 maart 2022 @ 14:11:41 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203937100
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.

Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine


De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Media offensief is sterker dan die van corona.
Putin is namelijk ook gewoon een WEF puppet.
Ik mis een verkiezing.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 14:33:07 #84
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203937363
.

[ Bericht 99% gewijzigd door KillemWieft op 04-03-2022 14:34:36 (Laat maar) ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_204095584
quote:
Staatssecretaris: ‘Gevluchte Oekraïners willen vaker doorreizen naar Nederland’
Oekraïense vluchtelingen die in Polen aankomen, willen steeds vaker doorreizen naar het westen. Ze noemen daarbij ‘specifiek Nederland en Duitsland’, zei staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel).
https://www.ad.nl/politie(...)-nederland~a54b0aea/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 maart 2022 @ 06:31:40 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204096825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ok

Verwacht dat er best veel in Duitsland achterblijven, plus hopelijk is het niet lang nodig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:47:40 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204097104
https://9gag.com/gag/amg1ew9?ref=android

Karkiv

https://9gag.com/gag/aNP97K6?ref=android

Russische colonne kaput.

https://9gag.com/gag/apg3488?ref=android

Tank raakt een mijn? Gok ik.

https://9gag.com/gag/avA1j0W?ref=android

Kiev

https://9gag.com/gag/a71ORRb?ref=android

Russische tank crew nemen burgers onder vuur.

[ Bericht 17% gewijzigd door theguyver op 16-03-2022 07:56:23 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204097453
quote:
Allemaal Hollywood beelden zou iemand zeggen....

Anyway, Oekraïne maakt de verschrikkingen mee zoals in elke oorlog.
En dan heb je mensen die verontwaardigd reageren als Europese landen en burgers bereid zijn Oekraïne vluchtelingen op te vangen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204099667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Schaapjes vinden dit normaal terwijl die Mazepin geen fuck te maken heeft met die fake war.. ze worden steeds extremer in hun gedachten goed ( niet die van hun want er wordt voor hun nagedacht) . De NPC'S worden afgesteld.
Mazepin reed bij Haas niet door z'n talent, maar omdat zijn vader met Uralkali een belangrijke sponsor was van Haas. Door de oorlog heeft Haas die sponsoring gestopt, daarmee viel ook de reden weg om het Nikita daar een stoeltje te geven. Als hij daadwerkelijk iets zou toevoegen hadden ze hem gewoon kunnen houden, maar nu kunnen ze hem inwisselen voor een betere coureur. Mazepin is er dus niet uitgegooid omdat hij Russisch is, maar gewoon omdat hij niet goed genoeg is. Het blijft topsport.
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:26:19 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204099799
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Mazepin reed bij Haas niet door z'n talent, maar omdat zijn vader met Uralkali een belangrijke sponsor was van Haas. Door de oorlog heeft Haas die sponsoring gestopt, daarmee viel ook de reden weg om het Nikita daar een stoeltje te geven. Als hij daadwerkelijk iets zou toevoegen hadden ze hem gewoon kunnen houden, maar nu kunnen ze hem inwisselen voor een betere coureur. Mazepin is er dus niet uitgegooid omdat hij Russisch is, maar gewoon omdat hij niet goed genoeg is. Het blijft topsport.
Haas heeft niet veel geld dus een grote sponsor die weg valt is super KAK, en als dat zoontje van de sponsor is pech gehad, het is niet zo dat ie een geweldige indruk heeft achtergelaten..
Al had ik liever een andere coureur gezien, maar Kevin neemt ook weer paar nieuwe sponsors mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204099827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Mazepin reed bij Haas niet door z'n talent, maar omdat zijn vader met Uralkali een belangrijke sponsor was van Haas. Door de oorlog heeft Haas die sponsoring gestopt, daarmee viel ook de reden weg om het Nikita daar een stoeltje te geven. Als hij daadwerkelijk iets zou toevoegen hadden ze hem gewoon kunnen houden, maar nu kunnen ze hem inwisselen voor een betere coureur. Mazepin is er dus niet uitgegooid omdat hij Russisch is, maar gewoon omdat hij niet goed genoeg is. Het blijft topsport.
Wel spijtig dat dat is gebeurd vanwege een fake war...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 16 maart 2022 @ 15:05:52 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204101597
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wel spijtig dat dat is gebeurd vanwege een fake war...
Nja ze komen allemaal deze kant op vanwege hoge gas rekening of zoiets en de reden dat de mannen achterblijven is... Eh..idk
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 maart 2022 @ 06:25:22 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204110205
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204118001
quote:
Supermarkten stellen quotum in voor zonnebloemolie, run op laatste flessen: ‘Bizarre situatie’
Het dreigende tekort aan zonnebloemolie zorgt voor een run op de laatste flessen. Veel supermarkten stellen een quotum in en producenten die zonnebloemolie nodig hebben voor hun producten proberen nog snel extra te bestellen bij leveranciers.
https://www.ad.nl/koken-e(...)e-situatie~adfe6421/
Zelf nog net een paar flessen te pakken weten te krijgen. Die komen mooi te staan naast mijn voorraad pasta.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 21:48:45 #95
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204120313
Bets are in! Hoe lang voor ze gecanceld gaat worden? (En ze laat nog niet eens achterste van haar tong zien volgens mij)

https://www.bitchute.com/video/yrwD23iIvO3M/
Lach met een schone bips
pi_204120599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bets are in! Hoe lang voor ze gecanceld gaat worden? (En ze laat nog niet eens achterste van haar tong zien volgens mij)

https://www.bitchute.com/video/yrwD23iIvO3M/
Het zijn van die momenten dat Poetin zijn gelijk bewijst met betrekking tot het aanpakken van fake news en je eigenlijk zou willen dat die wetgeving wordt doorgetrokken naar Europa...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 17 maart 2022 @ 22:51:59 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204121398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bets are in! Hoe lang voor ze gecanceld gaat worden? (En ze laat nog niet eens achterste van haar tong zien volgens mij)

https://www.bitchute.com/video/yrwD23iIvO3M/
Niet gewoon onzin laten blaten.

Dat Rusland geen ammo meer zou hebben is ook onzin, de ammo moet naar de voorste troepen maar de Oekraïners doen veel guerilla tactiek zoals zie filmpje wat ik vanochtend heb gepost, voor een verdediger is het een stuk makkelijker.

Rusland gebruikt treinen naar de grens en vandaaruit vrachtwagens om het dan naar voren te brengen, als de Oekraïners dan een aantal opblazen met hun tactiek lopen de voorste troepen natuurlijk veel gevaar door weinig voedsel en ammo dit geld natuurlijk voor tanks en manschappen.

Waarom de Russen zo weinig van hun luchtmacht laten zien is voor veel experts gissen, angst om burger doelen te raken of angst door veel verliezen wie weet.

Veel van de Russen vooral de conscripts weten eigenlijk niet eens waarom ze daar zijn, dit komt door de propaganda vanuit Rusland het is namelijk strikt verboden het woord oorlog te gebruiken dus de Russen zijn nogal in de war wat ze er überhaupt doen, veel hadden verwacht als helden binnen gehaald te worden om ze te bevrijden van de zogenaamde nazi leiders van de Oekraïne in plaats daarvan worden ze ontvangen met kogels raketten en molentov cocktails.

Ook de normale Oekraïnse burgers wil ze niet, dus het is gewoon logisch dat het niet vlot gaat, geen luchtsteun veel weerstand gurilla tacktiek en slechte aanvoer, en slechte propaganda..

Ja dan is het niet gek dat het niet op schiet..

En die muts die waarschijnlijk thuis zit en commentaar levert alla Baudet.. tja zal wel omdat ze tegenwoordig voor onderdeel van Fox werkt omdat ze in verleden bij CBS (meen ik) er uit geknikkerd werd door veel foutieve informatie..

BTW de claim dat de 6 Jan rellen werd georganiseerd door antifa kwam ook mede door haar..

Dus tja...van top journalist naar... Niet al te best.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 23:13:34 #98
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204121695
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:07 schreef Wantie het volgende:
Het zijn van die momenten dat Poetin zijn gelijk bewijst met betrekking tot het aanpakken van fake news en je eigenlijk zou willen dat die wetgeving wordt doorgetrokken naar Europa...
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef theguyver het volgende:
Niet gewoon onzin laten blaten.

Dat Rusland geen ammo meer zou hebben is ook onzin, de ammo moet naar de voorste troepen maar de Oekraïners doen veel guerilla tactiek zoals zie filmpje wat ik vanochtend heb gepost, voor een verdediger is het een stuk makkelijker.

Rusland gebruikt treinen naar de grens en vandaaruit vrachtwagens om het dan naar voren te brengen, als de Oekraïners dan een aantal opblazen met hun tactiek lopen de voorste troepen natuurlijk veel gevaar door weinig voedsel en ammo dit geld natuurlijk voor tanks en manschappen.

Waarom de Russen zo weinig van hun luchtmacht laten zien is voor veel experts gissen, angst om burger doelen te raken of angst door veel verliezen wie weet.

Veel van de Russen vooral de conscripts weten eigenlijk niet eens waarom ze daar zijn, dit komt door de propaganda vanuit Rusland het is namelijk strikt verboden het woord oorlog te gebruiken dus de Russen zijn nogal in de war wat ze er überhaupt doen, veel hadden verwacht als helden binnen gehaald te worden om ze te bevrijden van de zogenaamde nazi leiders van de Oekraïne in plaats daarvan worden ze ontvangen met kogels raketten en molentov cocktails.

Ook de normale Oekraïnse burgers wil ze niet, dus het is gewoon logisch dat het niet vlot gaat, geen luchtsteun veel weerstand gurilla tacktiek en slechte aanvoer, en slechte propaganda..

Ja dan is het niet gek dat het niet op schiet..

En die muts die waarschijnlijk thuis zit en commentaar levert alla Baudet.. tja zal wel omdat ze tegenwoordig voor onderdeel van Fox werkt omdat ze in verleden bij CBS (meen ik) er uit geknikkerd werd door veel foutieve informatie..

BTW de claim dat de 6 Jan rellen werd georganiseerd door antifa kwam ook mede door haar..

Dus tja...van top journalist naar... Niet al te best.
|:( Laat maar weer hier.... Wat een NPC's weer hier zoals een ander hier bepaalde mensen al genoemd heeft. Ben compleet klaar met deze onzin... Dank alvast voor de note maar we zijn in BNW dus alvast. GFY @Wantie en @theguyver

helemaal klaar met jullie onzin hier constant.
Lach met een schone bips
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:57:29 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204122160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
|:( Laat maar weer hier.... Wat een NPC's weer hier zoals een ander hier bepaalde mensen al genoemd heeft. Ben compleet klaar met deze onzin... Dank alvast voor de note maar we zijn in BNW dus alvast. GFY @:wantie en @:theguyver

helemaal klaar met jullie onzin hier constant.
Onzin?

Kan je simpel aantonen dat deze dame gelijk heeft dan?
Iets uit de Oekraïne wat daar op duit?

Want ehm...
Kijk naar de post van psvcl die beweerde dat er helemaal niks loos is en via een video van een andere journalist vertrekt half Oekraïne omdat de gasrekening te hoog werd.

Ook leuk en aardig maar dat verklaart niet wat daar een Russische colonne met tanks etc er doen..

Oh en ik note niet ik ga liever gewoon een dialoog aan op een discussie forum!

Oh en reden van topic was dat een escalatie zoals deze kon leiden tot WW3 zie OP er is nog een ander topic met cijfertjes! En nog een andere die de bijbel linkt aan de situatie, als je een ander idee hebt prima voer voor nog een topic . Van COVID hadden we er ook maar 40 verschillende.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:10:00 #100
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122262
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:57 schreef theguyver het volgende:
Onzin?

Kan je simpel aantonen dat deze dame gelijk heeft dan?
Iets uit de Oekraïne wat daar op duit?

Want ehm...
Kijk naar de post van psvcl die beweerde dat er helemaal niks loos is en via een video van een andere journalist vertrekt half Oekraïne omdat de gasrekening te hoog werd.

Ook leuk en aardig maar dat verklaart niet wat daar een Russische colonne met tanks etc er doen..

Oh en ik note niet ik ga liever gewoon een dialoog aan op een discussie forum!

Oh en reden van topic was dat een escalatie zoals deze kon leiden tot WW3 zie OP er is nog een ander topic met cijfertjes! En nog een andere die de bijbel linkt aan de situatie, als je een ander idee hebt prima voer voor nog een topic . Van COVID hadden we er ook maar 40 verschillende.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef theguyver het volgende:
En die muts die waarschijnlijk thuis zit en commentaar levert alla Baudet.. tja zal wel omdat ze tegenwoordig voor onderdeel van Fox werkt omdat ze in verleden bij CBS (meen ik) er uit geknikkerd werd door veel foutieve informatie..

BTW de claim dat de 6 Jan rellen werd georganiseerd door antifa kwam ook mede door haar..

Dus tja...van top journalist naar... Niet al te best.
De manier van je praten zegt genoeg weer om de boel maar weer te laten zoals het was.... Niks kan jouw narratief breken :) Prima en laat het zo zijn.
Lach met een schone bips
pi_204122290
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
De manier van je praten zegt genoeg weer om de boel maar weer te laten zoals het was.... Niks kan jouw narratief breken :) Prima en laat het zo zijn.
Nee, je wilt gewoon de discussie niet aan.
Jij gelooft dat die journaliste het bij het rechte eind heeft?
Nou, probeer dat eens overtuigend te brengen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:19:20 #102
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122310
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, je wilt gewoon de discussie niet aan.
Jij gelooft dat die journaliste het bij het rechte eind heeft?
Nou, probeer dat eens overtuigend te brengen.
Nee, ik ga met jullie geen enkele discussie meer aan. Al worden jullie met cijfers om de oren geslagen draaien jullie die ook weer (moet wel zeggen dat jij daar een meester in bent). Ik denk van jullie groepje in BNW is @Isdatzo de enige waar ik nog op een normale manier een gesprek kan voeren (als ie in een goeie bui is).

Dus nee, mijn GFY staat nog steeds en geniet ervan knul :*
Lach met een schone bips
pi_204122327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.

Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine


De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Media offensief is sterker dan die van corona.
Putin is namelijk ook gewoon een WEF puppet.
Leiders willen als held de geschiedenis in. Putin is te slim om zich als offer voor een groter doel te laten gebruiken.

Ik geloof niet in een wereld die al vanaf de kraamkamer georkestreerd wordt. Wel in strategieen, taktieken, momentum door elementen in de tijd en blunders.

Kortom alles is meer een voortdurend schaakspel dan een film die zich afspeelt.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:24:25 #104
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:21 schreef Beathoven het volgende:
Leiders willen als held de geschiedenis in. Putin is te slim om zich als offer voor een groter doel te laten gebruiken.
Dit denk ik ook, hij is niet impulsief of gek of wat dan ook wat ze ons willen doen geloven.
Lach met een schone bips
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:26:26 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122356
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

Ik denk van jullie groepje in BNW is @:isdatzo de enige waar ik nog op een normale manier een gesprek kan voeren (als ie in een goeie bui is).
Zal mijn best doen vaker in 'een goede bui' te zijn, alhoewel me dat niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:27:12 #106
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122361
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zal mijn best doen vaker in 'een goede bui' te zijn, alhoewel me dat niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.
Joh, is het mij makkelijk gemaakt?
Lach met een schone bips
pi_204122364
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Leiders willen als held de geschiedenis in. Putin is te slim om zich als offer voor een groter doel te laten gebruiken.

Ik geloof niet in een wereld die al vanaf de kraamkamer georkestreerd wordt. Wel in strategieen, taktieken, momentum door elementen in de tijd en blunders.

Kortom alles is meer een voortdurend schaakspel dan een film die zich afspeelt.
Ja, dat is veel realistischer.
Toch is er ook de theorie dat Poetin in opdracht van WEF handelt, om een afleiding te creëren van het ten onder gaan van het covid narratief..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204122375
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zal mijn best doen vaker in 'een goede bui' te zijn, alhoewel me dat niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.
Nou, geef het je beste beentje en probeer het narratief te steunen waarbij Oekraïne een door de CIA gesponsorde voortzetting van het Duitse duizendjarige nazirijk is, met vele gevaarlijke biologische wapens laboratoria waarbij Poetin gewoon geen keuze had dan Oekraïne plat walsen om zijn eigen bevolking hier tegen te beschermen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204122377
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit denk ik ook, hij is niet impulsief of gek of wat dan ook wat ze ons willen doen geloven.
Gek zal ik 'm niet noemen maar hij hecht niet veel waarde aan een mensenleven. En ik denk dat hij daarin met de jaren mee is buiten proportioneel is doorgeschoten. Daarin geldt dat van het gezegde van die kuil graven voor een ander gewoon vroeg of laat.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:32:02 #110
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122380
@Wantie goddammit jij snapt er echt helemaal niks van... Ik ga slapen :)

N.B. wat doe je in godsnaam in BNW? :D Je loopt een beetje achter met je Putin en WEF.
Lach met een schone bips
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:34:51 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, geef het je beste beentje en probeer het narratief te steunen waarbij Oekraïne een door de CIA gesponsorde voortzetting van het Duitse duizendjarige nazirijk is, met vele gevaarlijke biologische wapens laboratoria waarbij Poetin gewoon geen keuze had dan Oekraïne plat walsen om zijn eigen bevolking hier tegen te beschermen...
Nee dan struikel ik over mijn eigen voeten. Maar dat narratief steunen was niet wat ik bedoelde, en dat begrijp jij ook wel.
Huilen dan.
pi_204122402
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:wantie goddammit jij snapt er echt helemaal niks van... Ik ga slapen :)

N.B. wat doe je in godsnaam in BNW? :D Je loopt een beetje achter met je Putin en WEF.
Je, ik begrijp dat de huidige narratief is dat Oekraïne eigenlijk een voortzetting is van nazi Duitsland, en dat Poetin niet anders kon dan zwaar militair ingrijpen...
Het verandert best snel op bnw.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:37:27 #113
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Gek zal ik 'm niet noemen maar hij hecht niet veel waarde aan een mensenleven. En ik denk dat hij daarin met de jaren mee is buiten proportioneel is doorgeschoten.
Klopt helemaal, maar als jij vooruit geschoven bent om een bepaald plan uit te voeren vanuit een groep waar je bij hoort en de rest van de bevolking niet? Wanneer je je als Cabal of vrij metselaar je je verheven voelt over andere mensen? Die mensen zijn niks waard...

En wereldwijd is dat hetzelfde.. Denk je dat een Biden of een Trump maar 1 seconde nadenkt over soldaten die sterven? Neh, niet hun groepje. En Rutte denkt hetzelfde over ons groepje soldaten.. Not important.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:37:52 #114
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122409
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je, ik begrijp dat de huidige narratief is dat Oekraïne eigenlijk een voortzetting is van nazi Duitsland, en dat Poetin niet anders kon dan zwaar militair ingrijpen...
Het verandert best snel op bnw.
|:( |:( |:(
Lach met een schone bips
pi_204122413
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee dan struikel ik over mijn eigen voeten. Maar dat narratief steunen was niet wat ik bedoelde, en dat begrijp jij ook wel.
Nee dan zou je wel in een heel goeie bui zijn ;)

My de frustratie gaat nu over dat Guyver en ik niets zien in het narratief in het bitchute filmpje.
Ik had zelf nooit verwacht dat loveyou bloedserieus was bij het plaatsen ervan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204122415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
|:( |:( |:(
Dat is wat de journaliste zegt in de video.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204122431
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is veel realistischer.
Toch is er ook de theorie dat Poetin in opdracht van WEF handelt, om een afleiding te creëren van het ten onder gaan van het covid narratief..
Covid heeft de Russische economie mogelijk wel deels het mes op de keel gedrukt


Maar die hypothese gaat weer voorbij aan dat de annexatie van de Krim er al voor Covid was en het plan met Oekraine ook ouder is.

En Putin schoof het ook niet bepaald onder stoelen en banken dat hij Boris Yeltzin de slechtste president ooit vond omdat hij Rusland als een wrak achterliet.

Als Putin in de laatste "fysieke krachten" van zn leven Rusland in de economische toestand van voor de oorlog had gelaten dan had de gemiddelde Rus gezegd dat Putin even slecht als Yeltzin zou zijn. Dat zou hem door zijn ziel snijden

En over de grenzen ouderwets stukken innemen als een soort verlosser voor de kerkvaders (die deze wens sterk hebben gehad voor decennia) is dan een mooie afleiding. Want dan denken dictators dat veroveringen in de geschiedenisboeken positiever staan dan mismanagement thuis. Dan zien ze zichzelf als een soort nieuwe Alexander de Grote.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:45:50 #118
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122435
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is wat de journaliste zegt in de video.
Jij snapt gewoon echt niet wat er speelt, en wat ze bedoelt. En ook probeert te zeggen.. Naja ieder verhaal heeft 2 kanten en jij wil maar 1 kant begrijpen... en irritant doen. Prima. Weltrusten :)

En ook in Covid topic al gezegd, ik heb er geen zin meer in,,, Je bent een NPC en blijft maar doorgaan op dezelfde manier. Denk dat ik morgen maar betaald account neem :W
Lach met een schone bips
pi_204122476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jij snapt gewoon echt niet wat er speelt, en wat ze bedoelt. En ook probeert te zeggen.. Naja ieder verhaal heeft 2 kanten en jij wil maar 1 kant begrijpen... en irritant doen. Prima. Weltrusten :)

En ook in Covid topic al gezegd, ik heb er geen zin meer in,,, Je bent een NPC en blijft maar doorgaan op dezelfde manier. Denk dat ik morgen maar betaald account neem :W
Ah, ze bedoelt dus niet wat ze zegt.
Maar uitleggen wat ze dan wel bedoelt doe je vervolgens niet.

Anderen uitschelden voor npc helpt je ook niet echt.

Anyway, succes met het creëren van je eigen bubbel :W :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 maart 2022 @ 06:43:43 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204122762
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
De manier van je praten zegt genoeg weer om de boel maar weer te laten zoals het was.... Niks kan jouw narratief breken :) Prima en laat het zo zijn.
Er is altijd genoeg stof om over na te denken, ik sta behoorlijk open voor veel dingen.
Het nadeel van veel theorieën is dat het meer vragen zal geven dan antwoorden.
Daarom vraag ik veel en ja als ik vraag ben ik een klootzak want ik vraag door tot er een antwoord komt.

Heb je misschien een filmpje die jou theorie beetje samen vat?
Bedoel dit komt niet zo 123 uit de lucht vallen.

BTW er zijn veel fake nieuws berichten over deze oorlog zie het oorlog in Oekraïne forum waar inderdaad een behoorlijk aantal te zien te lezen zijn.

Het probleem wat ik heb met jou filmpje is dat het een onsamenhangend zooitje is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:04:13 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204122807
En over het azov bataljon wat ze constant aan haalt heeft ze wel een punt het is een groep ongeveer 10.000 man/vrouw sterk dat is niet mis.
Maar het is een groep wat compleet zelfstandig opereerde aan de grens.
Politiek gezien haalde het niks uit, en ja ze hebben veel shit veroorzaakt daar in de regio en ja dat is dan een mooi excuus van Poetin om het hele land daarmee te gaan veroordelen.

Nu de pleuris echt uitbreekt verbaasd het me weinig dat men nauwer samen werkt met de rest van Oekraïne, hoe zijn tig verschillende documentaires en informatie over te vinden wat deze groep uit vreet en hoe ze opereren..

Maar ondanks dat is het een groep wat volledig zelfstandig opereerde voor de oorlog en de laatste jaren hielden ze zich behoorlijk rustig.

De VS heeft ik weet niet hoeveel militaire groepen vlak na 9/11 werd het aantal geschat op meer dan 2000 individuele groepen, waarvan ook een groot aantal uit nazi sympathisanten bestaat betekend dit dan ook dat het hele land zo is?
Nee natuurlijk niet..

Dit zelfde geld voor de Oekraïne.

Oh en de link tussen Oekraïne en WW2 is heel ingewikkeld maar ook daar valt wel veel over te vinden, als je gewoon zelf even op zoektocht gaat, maar de huidige generatie heeft daar weinig mee van doen.

Hell Roemenië was een van de grootste vriendjes met nazi Duitsland maar daar hoor je niemand meer over en die zit gewoon in de EU en NAVO.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204123389
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:17:06 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204123597
quote:
Totaal debiel!
Ik doe met 1 zo'n fles bijna een jaar..


Deed me beetje denken aan deze rand debiel, wel oud filmpje hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204123647
Bijzonder topic dit. De ekte BNW'er stapt moeiteloos over van fake oorlog naar Oekraïne is een nazi land.
pi_204123927
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Bijzonder topic dit. De ekte BNW'er stapt moeiteloos over van fake oorlog naar Oekraïne is een nazi land.
Klopt, maar als je dat aanstipt lopen ze hier gillend weg en krijg je overal de schuld van...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204124612
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
Totaal debiel!
Ik doe met 1 zo'n fles bijna een jaar..


Deed me beetje denken aan deze rand debiel, wel oud filmpje hoor.
Bij de Aldi waar ik gisteren was, was alle bloem en zonnebloemolie al uitverkocht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204125234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Bij de Aldi waar ik gisteren was, was alle bloem en zonnebloemolie al uitverkocht.
Ik hoor inmiddels van bedrijven die levensmiddelen maken dat ze niet meer aan zonnebloem olie kunnen komen voor hun productie.
Het is een hoop gekkigheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204125759
pi_204125906
quote:
Ik leidt hier een beetje uit dat Oekraine in Rusland burgers van kant maakt met een leger. Klopt dat?
pi_204126451
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik leidt hier een beetje uit dat Oekraine in Rusland burgers van kant maakt met een leger. Klopt dat?
Nee, het is onze economie die in het plaatje in brand staat, en Rusland is excuus #5 daarvoor.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:08:23 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204127983
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Bij de Aldi waar ik gisteren was, was alle bloem en zonnebloemolie al uitverkocht.
Bizar..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zonnebloemolie-op

Je zou toch denken is dat dan echt het enige land wat het produceert?
Rijd naar Parijs en je komt wel stuk of 100 zonnebloem velden tegen vanaf België.


Nja ik heb hier nog een fles staan genoeg voor een half jaar, ik maak me niet druk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204128420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bizar..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zonnebloemolie-op

Je zou toch denken is dat dan echt het enige land wat het produceert?
Rijd naar Parijs en je komt wel stuk of 100 zonnebloem velden tegen vanaf België.


Nja ik heb hier nog een fles staan genoeg voor een half jaar, ik maak me niet druk.
Denk meer dat de hamster gekte is toegeslagen en dat daardoor er nu een dip zit in de aanvoer.
Het wordt ook allemaal erg opgeklopt.
Stel dat in Oekraïne de graanoogst mislukt, dan hebben we hier ook geen paniek. Maar nu wel nu door oorlog de graanaanvoer minder is vanuit Oekraïne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204128649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bizar..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zonnebloemolie-op

Je zou toch denken is dat dan echt het enige land wat het produceert?
Rijd naar Parijs en je komt wel stuk of 100 zonnebloem velden tegen vanaf België.


Nja ik heb hier nog een fles staan genoeg voor een half jaar, ik maak me niet druk.
Totdat je zin hebt in een frietje of een zak chips.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204128664
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het is onze economie die in het plaatje in brand staat, en Rusland is excuus #5 daarvoor.
Als er contracten met beloftes zijn en verbindingen wegknipt worden, of dat er rekening mee houdt dat deze weggeknipt gaan worden omdat een partner anno 2022 besluit een land binnen te vallen en met kernwapens te dreigen. Dan is een deuk in de verwachtingen toch niet zo verwonderlijk? Of zit ik er naast?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:34:24 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204129011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Totdat je zin hebt in een frietje of een zak chips.
Eh niet.
Mijn miepje wel ik niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204130950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik leidt hier een beetje uit dat Oekraine in Rusland burgers van kant maakt met een leger. Klopt dat?
Niet volledig.
Oekraine maakt al jaren etnische russen van kant in Oost-Oekraine...maar dat is russische propaganda natuurlijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:56:17 #138
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204131462
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204131633
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:wantie goddammit jij snapt er echt helemaal niks van...

N.B. wat doe je in godsnaam in BNW? :D
Haha spot on :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204131652
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ja en velen krijgen nog es oorlogswapens ook.
Beloofd als het ooit voorbij es en wij het plunderende krapuul krijgen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204132529
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Zo is Al Qaeda ooit ontstaan....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204132550
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet volledig.
Oekraine maakt al jaren etnische russen van kant in Oost-Oekraine...maar dat is russische propaganda natuurlijk.
Het is wel een bekend excuus om een land binnen te vallen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Wantie op 19-03-2022 02:21:43 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204132566
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Totdat je zin hebt in een frietje of een zak chips.
Oh, dat kan ook met palmolie ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:12:57 #144
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204132622
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Haha spot on :Y
Het is bij de zotten af hoe simpel sommige mensen denken, ik begin serieus te geloven dat een aantal users hier dat wanneer dingen fout gaan echt geen week zelfvoorzienend kunnen zijn :)

Please daddy government, govern me more :)

Taking things for granted..

Ja ons kan niets gebeuren toch? Toch? TOCHHHHHHHH???????

Ze zijn beetje de weg kwijt geraakt ben ik bang, al zien zij dat anders.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:14:11 #145
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204132647
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, dat kan ook met palmolie ^O^
Have fun! Eerste google hit:

Van plantaardige vetten wordt over het algemeen aangenomen dat ze gezond zijn. In het geval van palmolie gaat dat echter niet op. Die olie bestaat namelijk voor ruim de helft uit verzadigd vet, wat het risico op hart- en vaatziekten vergroot, omdat dit het LDL-cholesterol verhoogt

Smakelijk, geniet van heel veel friet vriend.
Lach met een schone bips
pi_204132836
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk van jullie groepje in BNW is @:isdatzo de enige waar ik nog op een normale manier een gesprek kan voeren (als ie in een goeie bui is).

-O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204132861
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Wantie het volgende:
:G
[..]
Het is wel een bekend excuus om een land binnen te vallen.
Ja net als WMDs in een land maar dan is alles ok want het is UncleSam...100 % hypocriet
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:31:30 #148
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204132881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
-O-
Ik zie jou niet als "lid" van hun groepje :) Sorry.
Lach met een schone bips
pi_204132886
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zo is Al Qaeda ooit ontstaan....
Ook gefinancierd door UncleSam...thank you unclesam...we love you
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204132897
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zie jou niet als "lid" van hun groepje :) Sorry.
Oh, gelukkig. Veel anderen hier namelijk wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204132903
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zie jou niet als "lid" van hun groepje :) Sorry.
Beetje wel maar niet zo irritant :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:42:38 #152
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204133022
Oh ik zie dat @Wantie niet meer reageert op mijn reply. Hij zal nu wel avondverlof hebben. Morgen om 07:00 is soldaat Wantie weer present.

@voetbalmanager2 Jij bent wel beetje anders dan die andere knakkers, je blijft niet zuigen en klieren in de topics. Je post iets en laat het daar vaak bij of geeft een normale reactie ipv. op irritante manier te blijven zuigen en dat siert je wel :)
Lach met een schone bips
pi_204134303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Have fun! Eerste google hit:

Van plantaardige vetten wordt over het algemeen aangenomen dat ze gezond zijn. In het geval van palmolie gaat dat echter niet op. Die olie bestaat namelijk voor ruim de helft uit verzadigd vet, wat het risico op hart- en vaatziekten vergroot, omdat dit het LDL-cholesterol verhoogt

Smakelijk, geniet van heel veel friet vriend.
Oh,meeste frituurvet in snackbars is een combinatie soja- en palmolie...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204134308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja net als WMDs in een land maar dan is alles ok want het is UncleSam...100 % hypocriet
Wat mij betreft was dat ook niet oké.
Nooit begrepen waarom landen daar in mee gingen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 02:02:38 #155
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204134370
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 01:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh,meeste frituurvet in snackbars is een combinatie soja- en palmolie...
Nee ze worden voorgebakken in zonnebloem olie.... Je snapt het echt niet he? Ga je voor het voorbakken palmolie gebruiken wat jij eerder bestempelde als ^O^ Dan zuigt zich dat op in jouw frieten....

-knip-

[ Bericht 18% gewijzigd door miss_sly op 20-03-2022 20:06:26 ]
Lach met een schone bips
pi_204134421
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 01:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh,meeste frituurvet in snackbars is een combinatie soja- en palmolie...
Farm friet:
Ingrediënten: aardappel (96,8%), palmolie (3,2%)

Geen zonnebloem olie.

Aviko friet:
Ingrediënten: aardappelen, palmolie

Geen zonnebloem olie...

[ Bericht 8% gewijzigd door Wantie op 19-03-2022 02:44:32 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 maart 2022 @ 07:34:36 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204134682
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, ze worden voorgebakken in zonnebloem olie.... Je snapt het echt niet he? Ga je voor het voorbakken palmolie gebruiken wat jij eerder bestempelde als ^O^ Dan zuigt zich dat op in jouw frieten....

-knip-
Ik hoorde gisteren dat veel snackbars over gaan op ander vet.
IPV zonnebloem olie.

[ Bericht 17% gewijzigd door miss_sly op 20-03-2022 20:05:41 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 07:41:26 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204134701
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet volledig.
Oekraine maakt al jaren etnische russen van kant in Oost-Oekraine...maar dat is russische propaganda natuurlijk.
Azov bataljon IDD vooral 2014 tot 2016 laatste sinds 2019 hield men zich wat meer terug afzeidig nja tot de pleuris uitbrak afgelopen maand.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204135072
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 07:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik hoorde gisteren dat veel snackbars over gaan op ander vet.
IPV zonnebloem olie.
Meeste frituurvetten bestaan uit palmolie en voorgebakken friet bevat tot 4% vet, gebakken friet 12-15% vet.
Dus voorgebakken friet met zonnebloemolie gebruiken haalt weinig uit als je daarna in palmolie frituurt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:00:43 #160
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204135102
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:23:08 #161
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204135250
twitter


Waarom krijgen we dit niet te zien?
Waarom is de berichtgeving wederom zo gekleurd?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:35:38 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204135343
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Waarom krijgen we dit niet te zien?
Waarom is de berichtgeving wederom zo gekleurd?
- nieuw account zonder betrouwbare reputatie
- niet verifieerbare authenticiteit van het filmpje
- een verhaal dat haaks staat op de duizenden verhalen die wel geverifieerd zijn
- onbeantwoorde vraagtekens: ik zie jonge mannen. Die mogen het land niet uit. Waarom zij wel? Ergo: zijn dit wel Oekraïners? Waar is dit opgenomen? Waar zijn ze vandaan gevlucht?

Lijkt me uitstekend om dit soort ogenschijnlijk Russische propaganda niet op het journaal uit te zenden.
Huilen dan.
pi_204135401
De Westerse media voor februari:

Diezelfde Westerse media nu: Slava Ukraini!
pi_204135418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef Nia het volgende:
De Westerse media voor februari:
[ afbeelding ]
Diezelfde Westerse media nu: Slava Ukraini!
Maar zie jij in die berichten een motivatie om Oekraïne binnen te vallen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:49:22 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204135456
Harry (36) keert halsoverkop terug van ‘louche’ legioen uit Oekraïne: ‘Ik was kansloos geweest’

quote:
Harry Vermeer (36) uit Spakenburg ging vol idealen naar Oekraïne om er met het vreemdelingenlegioen tegen de Russen te vechten. Maar hij maakte kort na de grens rechtsomkeert toen bleek dat hij door een louche ‘legioen’ zonder fatsoenlijke wapens geronseld werd.

Hij zegde zijn baan op en reed met een gesponsorde en volgeladen Ford Fusion met 800 euro aan uitrusting naar Oekraïne. Dat Oekraïne geen ex-militairen en vrijwilligers zonder gevechtservaring meer toelaat tot het vreemdelingenlegioen voor de oorlog tegen Rusland, deerde Harry Vermeer niet. Hij ging toch.

Zijn tocht is een deceptie geworden. Hij is halsoverkop weer uit Oekraïne vertrokken en verblijft nu net over de grens in Polen. ,,Ik heb op het laatste moment nog iemand uit Nederland meegenomen naar Oekraïne‘’, vertelt Vermeer tegen deze site. ,,Die zei dat hij daar goede contacten had. Maar ik vond het veel te geheimzinnig en vertrouwde het niet.‘’

Ronselaars
Bij de eerste aankomst in Polen liet Vermeer al zijn spullen achter, omdat zijn kameraad zei dat de Oekraïners voor alles zouden zorgen. Ze staken de grens over en werden daar opgewacht door ronselaars die buitenlandse mannen eruit pikten.

,,Ik had een commando-achtig pak aan. Het waren louche mannen. Het eerste was ze vroegen was: ‘Army, army?’ Daarna werden we aangesproken door hulpverleners die zeiden dat we niet met die mensen in zee moesten gaan anders waren we binnen twee of drie dagen dood. Dit was niet het officiële vreemdelingenlegioen waar ik me bij wilden aansluiten. Het klopte van geen kant.‘’

Horrorverhalen
Vermeer las een interview met een Britse militair die horrorverhalen vertelde over hoe buitenlandse strijders zonder deugdelijke wapens naar het front gestuurd werden. ,,Hij vertelde dat veel Britten al afgeknald waren. Ze werden met een roestige AK-47 en 12 kogels de oorlog in gestuurd. Sommigen hadden zelfs geen wapen. Ik was kansloos geweest.‘’

De Spakenburger, die thuis een vrouw en 3-jarig dochtertje heeft, keerde direct terug de grens over naar Polen. Later heeft Vermeer nog een keer geprobeerd de grens over te steken. ,,Maar dat is niet gelukt‘’, vertelt hij. ,,Ik sta in dubio. Ik denk dat er niks anders op zit dan terug te gaan naar Nederland. Het is chaos daar. Als ik niet door de hulpverleners gewaarschuwd was, had ik nu diep in de shit gezeten.‘’
Kansloze Harry :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204135499
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar zie jij in die berichten een motivatie om Oekraïne binnen te vallen?
In eerste instantie het conflict in de Donbass. De Russen hebben denk ik de grootste moeite met de aanwezigheid van ultrarechtse figuren in het Oekraïense leger.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 10:07:38 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204135678
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:53 schreef Nia het volgende:

[..]
In eerste instantie het conflict in de Donbass.
Dat ze zelf gecreëerd hebben.
quote:
De Russen hebben denk ik de grootste moeite met de aanwezigheid van ultrarechtse figuren in het Oekraïense leger.
Hoeveel zijn dat er, en waarom zouden ze daar überhaupt problemen mee hebben?
Huilen dan.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 10:25:20 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204135900
Oekraïners krijgen 60 euro leefgeld per week en mogen per direct gaan werken

quote:
Oekraïners die naar ons land zijn gevlucht en in een opvang zitten, kunnen 60 euro per week krijgen. Oekraïense vluchtelingen die in een gastgezin belanden, krijgen van het kabinet 135 euro leefgeld per week. Als zij bij een gastgezin gaan wonen, kunnen zij met het geld bijdragen in de kosten, stelt het kabinet.

De 135 euro is bestemd voor het eerste gezinslid, daarna wordt het bedrag afgebouwd. Oekraïners die willen, kunnen vanaf vandaag al werken. Het kabinet roept werkgevers op om deze mensen een warm welkom te geven.

Volgens minister Carola Schouten (Armoedebeleid) zal het leefgeld zo snel mogelijk worden uitgekeerd. "Het duurt nog even, er moeten nog een paar stappen worden gezet", zei Schouten na de ministerraad waarbij de hoogte van het leefgeld is vastgelegd. "We koppelen het geld aan de Oekraïners zelf."

Regeling van een paar maanden
Dat houdt in dat Oekraïners kunnen kiezen of zij met het geld willen bijdragen in de kosten van het gastgezin. De regeling gaat sowieso een paar maanden duren, daarna gaat het kabinet opnieuw de situatie bekijken. Hoeveel de regeling in totaal gaat kosten, is niet bekend.

Daarmee krijgen Oekraïners in de opvang evenveel als 'gewone' asielzoekers in Nederland.
:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204136122
twitter
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 11:04:14 #170
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204136190
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:20:07 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204136347
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Wat is daar :{ aan?
Opmerkelijk dat dit allemaal kan en zo snel :{



Er zijn mensen in NL die wekelijks een stuk minder te besteden hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204136350
twitter
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 11:22:45 #173
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204136370
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat dit allemaal kan en zo snel :{

[ afbeelding ]

Er zijn mensen in NL die wekelijks een stuk minder te besteden hebben.
Dat ze dat minder te besteden hebben is omdat ze in de schuldsanering zitten, erg vervelend voor hen, maar daar kunnen deze Oekraïners niks aan doen. Dit is niet bepaald hoger dan de bijstand aangevuld met allerlei toeslagen ofzo.

Wat je uit je quote weglaat is dat ze natuurlijk nu ook aan het werk mogen in Nederland, en genoeg die dat zullen gaan doen. Dat komt door die speciale Europeese regeling die ten tijde van de Joegoslavië oorlog is gemaakt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:34:20 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204136486
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Dat ze dat minder te besteden hebben is omdat ze in de schuldsanering zitten, erg vervelend voor hen, maar daar kunnen deze Oekraïners niks aan doen. Dit is niet bepaald hoger dan de bijstand aangevuld met allerlei toeslagen ofzo.

Wat je uit je quote weglaat is dat ze natuurlijk nu ook aan het werk mogen in Nederland, en genoeg die dat zullen gaan doen. Dat komt door die speciale Europeese regeling die ten tijde van de Joegoslavië oorlog is gemaakt.
Vraag me af welk werk ze kunnen doen, spreken geen Nederlands en hun Engels is ook vaak niet heel best. Niet alleen mensen in de schuldsanering genoeg oudjes die haast niks te besteden hebben van hun aow'tje of zelfs werkende mensen hebben het moeilijk om rond te komen om hun hoofd boven water te houden zeker nu alle prijzen de hoogte inschieten. Buiten dit, er staat "mogen" werken en "kunnen" bijdragen, het is maar de vraag of ze dit gaan doen, het is geen verplichting dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 11:46:12 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204136583
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vraag me af welk werk ze kunnen doen, spreken geen Nederlands en hun Engels is ook vaak niet heel best. Niet alleen mensen in de schuldsanering genoeg oudjes die haast niks te besteden hebben van hun aow'tje of zelfs werkende mensen hebben het moeilijk om rond te komen om hun hoofd boven water te houden zeker nu alle prijzen de hoogte inschieten. Buiten dit, er staat "mogen" werken en "kunnen" bijdragen, het is maar de vraag of ze dit gaan doen, het is geen verplichting dus.
Nee dwangarbeid doen we inderdaad sinds de jaren '40 al niet meer aan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:54:00 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204136634
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vraag me af welk werk ze kunnen doen, spreken geen Nederlands en hun Engels is ook vaak niet heel best. Niet alleen mensen in de schuldsanering genoeg oudjes die haast niks te besteden hebben van hun aow'tje of zelfs werkende mensen hebben het moeilijk om rond te komen om hun hoofd boven water te houden zeker nu alle prijzen de hoogte inschieten. Buiten dit, er staat "mogen" werken en "kunnen" bijdragen, het is maar de vraag of ze dit gaan doen, het is geen verplichting dus.
Wat is nu concreet je bezwaar? Dat het opvangen van Oekraïense vluchtelingen geld kost?
Huilen dan.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 17:18:53 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204140407
quote:
Risico van het vak.
Wat had hij verwacht een vakantie?
Het is oorlog!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 17:22:46 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204140478
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Meeste frituurvetten bestaan uit palmolie en voorgebakken friet bevat tot 4% vet, gebakken friet 12-15% vet.
Dus voorgebakken friet met zonnebloemolie gebruiken haalt weinig uit als je daarna in palmolie frituurt.
Wat maakt het eigenlijk uit.
Debielen die voor 20 jaar olie in huis halen terwijl er gewoon alternatief is.
Dat niet alleen, de bedrijven die het inkopen halen het weg uit Oekraïne omdat het iets goedkoper is dan ander land ze zullen dit ook wel uit een ander land weg kunnen halen en dan heeft die persoon die een levens voorraad ingeslagen misschien 10¤ bespaard ofzo..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204141559
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat maakt het eigenlijk uit.
Debielen die voor 20 jaar olie in huis halen terwijl er gewoon alternatief is.
Dat niet alleen, de bedrijven die het inkopen halen het weg uit Oekraïne omdat het iets goedkoper is dan ander land ze zullen dit ook wel uit een ander land weg kunnen halen en dan heeft die persoon die een levens voorraad ingeslagen misschien 10¤ bespaard ofzo..
Nou, ik heb 20 ltr ingeslagen. Maar mijn excuus is wel dat ik het professioneel gebruik :7
Gewoon 1 can extra.

Verder, tja... Als ik zie hoe wild sommigen hier om zich heen beginnen te slaan bij de suggestie om friet in palmolie af te bakken, dan begrijp ik wel waarom bij de Jumbo vandaag alle vakken met olie volledig gevuld waren, terwijl het schap met zonnebloemolie helemaal leeg was.
Ik bak zelf overigens vooral in olijfolie. Maar dat is vast omdat ik op mijn leeftijd nog niets met mijn leven heb gedaan (8>

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 19-03-2022 21:05:02 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204147872
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat maakt het eigenlijk uit.
Debielen die voor 20 jaar olie in huis halen terwijl er gewoon alternatief is.
Dat niet alleen, de bedrijven die het inkopen halen het weg uit Oekraïne omdat het iets goedkoper is dan ander land ze zullen dit ook wel uit een ander land weg kunnen halen en dan heeft die persoon die een levens voorraad ingeslagen misschien 10¤ bespaard ofzo..
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, ik heb 20 ltr ingeslagen. Maar mijn excuus is wel dat ik het professioneel gebruik :7
Gewoon 1 can extra.

Verder, tja... Als ik zie hoe wild sommigen hier om zich heen beginnen te slaan bij de suggestie om friet in palmolie af te bakken, dan begrijp ik wel waarom bij de Jumbo vandaag alle vakken met olie volledig gevuld waren, terwijl het schap met zonnebloemolie helemaal leeg was.
Ik bak zelf overigens vooral in olijfolie. Maar dat is vast omdat ik op mijn leeftijd nog niets met mijn leven heb gedaan (8>
Hier is de voorraad net weer bijgevuld:
https://www.dumpert.nl/item/100025685_98d69c0a
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204151081
twitter
pi_204155294
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
De gevolgen lijken op een communistische actie, nmisschien werken Rusland en China samen om de wereld te ontregelen. Misschien doen ze het voor het WEF.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204155505
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
De gevolgen lijken op een communistische actie, nmisschien werken Rusland en China samen om de wereld te ontregelen. Misschien doen ze het voor het WEF.
zou best kunnen.
pi_204155576
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef Nia het volgende:
De Westerse media voor februari:
[ afbeelding ]
Diezelfde Westerse media nu: Slava Ukraini!
Ruski's ook.
https://khpg.org/en/1476975539
https://www.thedailybeast(...)o-ukraine-undercover
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 20 maart 2022 @ 18:42:33 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204158159

Veel beelden van de Russische kant.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 maart 2022 @ 18:58:45 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204158383
Begint er nu ook meer op te lijken dat Rusland meer terrein wint op veel vlakken, gokje binnen nu en 2 weken zal Kiev omsingeld zijn.
Het gaat alsnog niet helemaal van een leien dakje vanuit Russische kant maar ze rukken wel gestaag op en handelen wat beter op hinderlagen van uit de Oekraïense kant.

Maar dit is maar een gokje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204160517
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 18:58 schreef theguyver het volgende:
Begint er nu ook meer op te lijken dat Rusland meer terrein wint op veel vlakken, gokje binnen nu en 2 weken zal Kiev omsingeld zijn.
Het gaat alsnog niet helemaal van een leien dakje vanuit Russische kant maar ze rukken wel gestaag op en handelen wat beter op hinderlagen van uit de Oekraïense kant.

Maar dit is maar een gokje.
Uiteindelijk gaat het ze ook wel lukken.
Ze hebben gewoon veel meer resources dan Oekraïne en hebben zich in feite in het begin ingehouden. Mogelijk er op gerekend dat ze de bevolking mee kregen bij de bevrijding van het neo nazistische regime.
En daar betaalt de Oekraïense bevolking de rekening van, die de maken krijgen met een veel smerige oorlog.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204160648
twitter

:M
pi_204160681
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
:M
Oeh, die moet eigenlijk in het 911 topic
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204161826
quote:
Zelensky waarschuwt voor “derde wereldoorlog” als onderhandelingen met Poetin mislukken

De Oekraïense president Volodymyr Zelensky is klaar om met Vladimir Poetin aan de onderhandelingstafel te gaan zitten. Dat heeft hij zondag gezegd tijdens een interview met de Amerikaanse nieuwszender CNN. Maar als de onderhandelingen mislukken, zou dat het begin van de derde wereldoorlog zijn, waarschuwde hij.
...

Volgens een woordvoerder van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan wordt onderhandeld over zes punten: de neutraliteit van Oekraïne, de ontwapening en veiligheidsgaranties, de door Rusland gewilde “denazificatie”, het wegwerken van dammen tegen het gebruik van de Russische taal in Oekraïne, het statuut van de separatistische Donbass-regio en het statuut van het in 2014 door Rusland geannexeerde schiereiland Krim.

Hoe dan ook kan over de soevereiniteit en de territoriale integriteit van Oekraïne niet worden onderhandeld, zei Zelensky aan CNN. Van de westerse leiders eist hij veiligheidsgaranties voor zijn land.

https://www.hln.be/buiten(...)-mislukken~acb1f445/
Ok meneer Zelensky... we zullen WW3 op jouw grondgebied uitvechten :7
En veiligheidsgaranties eisen ? :')
Steek uw macho gedrag in ******* en ga aan de onderhandelingstafel zitten :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 20 maart 2022 @ 23:33:57 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204163387
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok meneer Zelensky... we zullen WW3 op jouw grondgebied uitvechten :7
En veiligheidsgaranties eisen ? :')
Steek uw macho gedrag in ******* en ga aan de onderhandelingstafel zitten :(
Nou dat zijn nogal wat eisen van rusland!
zou ik ook niet happy van worden!
Hij verwacht veel van het westen, en dat vind ik niet zo gek hij vecht voor zijn land en de rest staat aan de zijlijn, je kan het m niet kwalijk nemen, zie hierboven, de russen beginnen terrein winst te boeken.
Ze hebben eindelijk de verdediging van oekraiene door en boeken geleidelijk aan terrein winst.
ondertussen liggen al een paar steden volledig aan puin en zijn er al ontzettend veel burgers gedood.

Wat zou jij doen, als je in zijn schoenen stond?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 00:16:03 #192
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204163908
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 23:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou dat zijn nogal wat eisen van rusland!
zou ik ook niet happy van worden!
Hij verwacht veel van het westen, en dat vind ik niet zo gek hij vecht voor zijn land en de rest staat aan de zijlijn, je kan het m niet kwalijk nemen, zie hierboven, de russen beginnen terrein winst te boeken.
Ze hebben eindelijk de verdediging van oekraiene door en boeken geleidelijk aan terrein winst.
ondertussen liggen al een paar steden volledig aan puin en zijn er al ontzettend veel burgers gedood.

Wat zou jij doen, als je in zijn schoenen stond?
Ik persoonlijk? Denken aan de onschuldige levens die verloren gaan door een langere strijd. Jongens die naar het front gestuurd worden, vrouwen, ouderen en kinderen... Hij weet dat de Navo niet ingrijpt. Langer doorvechten levert alleen maar meer onschuldige slachtoffers op... En die krijgt "hij" Zelenski op zijn naam. Hij vecht tegen een macht waar ie niet van kan winnen, en dan is capitulatie op zijn plek. Voor zijn bevolking, laat de Russen je demilitariseren.. Dan sterven er niet nog meer mensen. Als je realistisch bent zou je dat doen, voor je volk met de afspraak dat de Russen zich terugtrekken na demilitarisatie. Natuurlijk is Putin fout in dit gedoe, maar hij heeft wel zijn wensen kenbaar gemaakt. En daarbij heeft Zelenski nu de keuze.. Meer doden door doorvechten? Kies maar...

Ik vind iedere oorlog BS, maar blijf wel realistisch.. De Nato gaan niet ingrijpen dus het enige dat gaat gebeuren zonder een akkoord is meer onnodige doden aan beide zijden.
Lach met een schone bips
pi_204163909
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok meneer Zelensky... we zullen WW3 op jouw grondgebied uitvechten :7
En veiligheidsgaranties eisen ? :')
Steek uw macho gedrag in ******* en ga aan de onderhandelingstafel zitten :(
Onze dappere Unclescorp, met een bek die nog groter is dan het gat waaruit hij is geboren zal u volgen vanuit zijn veilige warme stek in Nederland.
  maandag 21 maart 2022 @ 06:16:14 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204164638
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik persoonlijk? Denken aan de onschuldige levens die verloren gaan door een langere strijd. Jongens die naar het front gestuurd worden, vrouwen, ouderen en kinderen... Hij weet dat de Navo niet ingrijpt. Langer doorvechten levert alleen maar meer onschuldige slachtoffers op... En die krijgt "ij" Zelenski op zijn naam. Hij vecht tegen een macht waar ie niet van kan winnen, en dan is capitulatie op zijn plek. Voor zijn bevolking, laat de Russen je demilitariseren.. Dan sterven er niet nog meer mensen. Als je realistisch bent zou je dat doen, voor je volk met de afspraak dat de Russen zich terugtrekken na demilitarisatie. Natuurlijk is Putin fout in dit gedoe, maar hij heeft wel zijn wensen kenbaar gemaakt. En daarbij heeft Zelenski nu de keuze.. Meer doden door doorvechten? Kies maar...

Ik vind iedere oorlog BS, maar blijf wel realistisch.. De Nato gaan niet ingrijpen dus het enige dat gaat gebeuren zonder een akkoord is meer onnodige doden aan beide zijden.
De hele reden waarom zelensky niet toe geeft is heel simpel, het volk wil dit voor het over grote deel ook niet.
Hij is deze oorlog niet gestart.
Zelensky en Oekraïne zijn al aan het winnen, want Rusland gaat het er gewoon niet voor het zeggen hebben, dit word een nog ergere Afghanistan voor Rusland.
Ja ze kunnen het land bezetten en leger eenheden insluiten maar men blijft gewoon zo lang mogelijk doorvechten, Oekraïne heeft niks meer te verliezen Rusland heeft alles te verliezen.

Het nadeel is dat Rusland geen woord hierover rept tegen zijn burgers, door isolatie en propaganda heeft men eigenlijk geen benul wat er gaande is.

Dus de kans dat Oekraïne toegeeft aan dit soort eisen, nee!

Wat is dan beter, gewoon door blijven vechten.
En nee ik ben geen voorstander van oorlog maar als hier een ander land binnen komt en mijn vrijheid gaat afnemen omdat ik een andere mening heb dan krijgen ze van mij ook de vinger.


En weet je wat ik het meest debiele vind van dit alles is dat men hier in BNW zo oppert op vrijheid en tegen propaganda en politie staat men er nu hier anders over denkt...

Dat.. vind ik erg bizar!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 06:18:38 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204164643
Oh en NATO grijpt niet in?
Bijna elk lid heeft de wapens weer opgepakt hun militaire budget omhoog gegooid een deel van leger die kant op gestuurd, bezig met onderhandelen en sancties en wapens sturen naar Oekraïne...

Nee idd NATO doet niks.

De Oekraïners hopen natuurlijk op meer, want in hun land word gevochten, natuurlijk hoop je dat dan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204164697
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 06:18 schreef theguyver het volgende:
Oh en NATO grijpt niet in?
Bijna elk lid heeft de wapens weer opgepakt hun militaire budget omhoog gegooid een deel van leger die kant op gestuurd, bezig met onderhandelen en sancties en wapens sturen naar Oekraïne...

Nee idd NATO doet niks.

De Oekraïners hopen natuurlijk op meer, want in hun land word gevochten, natuurlijk hoop je dat dan.
Eerst was het de schuld van de zeer agressieve NAVO dat Poetin geen andere mogelijkheid zag dan Oekraïne binnen te vallen, en nu wordt het de NAVO verweten dat ze afzien van agressie tegen Rusland.
Het kan zomaar omslaan op BNW :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 maart 2022 @ 07:15:10 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204164774
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 06:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst was het de schuld van de zeer agressieve NAVO dat Poetin geen andere mogelijkheid zag dan Oekraïne binnen te vallen, en nu wordt het de NAVO verweten dat ze afzien van agressie tegen Rusland.
Het kan zomaar omslaan op BNW :7
Ben benieuwd of de beurs weer open gaat vandaag.

Oh en voor wie het interessant vind.
De zenders van RT en soeptnik zijn geblokkeerd.
Maar de nieuwe sites zijn nog wel makkelijk te bereiken.

Zo las ik van de week dat Rusland ook is begonnen met sancties naar bijvoorbeeld de VS, dit horen we natuurlijk niet..

Maar het heeft ook amper impact.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204164954
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 06:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst was het de schuld van de zeer agressieve NAVO dat Poetin geen andere mogelijkheid zag dan Oekraïne binnen te vallen, en nu wordt het de NAVO verweten dat ze afzien van agressie tegen Rusland.
Het kan zomaar omslaan op BNW :7
Het wordt de Navo nu inderdaad verweten niets te doen zodat wanneer ze aanvallen de mening weer om kan slaan naar "zie je wel, Putler had gelijk"
pi_204165336
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 06:18 schreef theguyver het volgende:
Oh en NATO grijpt niet in?
Bijna elk lid heeft de wapens weer opgepakt hun militaire budget omhoog gegooid een deel van leger die kant op gestuurd, bezig met onderhandelen en sancties en wapens sturen naar Oekraïne...

Nee idd NATO doet niks.

De Oekraïners hopen natuurlijk op meer, want in hun land word gevochten, natuurlijk hoop je dat dan.
yeaaa WW3 here we come *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204165373
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik persoonlijk? Denken aan de onschuldige levens die verloren gaan door een langere strijd. Jongens die naar het front gestuurd worden, vrouwen, ouderen en kinderen... Hij weet dat de Navo niet ingrijpt. Langer doorvechten levert alleen maar meer onschuldige slachtoffers op... En die krijgt "hij" Zelenski op zijn naam. Hij vecht tegen een macht waar ie niet van kan winnen, en dan is capitulatie op zijn plek. Voor zijn bevolking, laat de Russen je demilitariseren.. Dan sterven er niet nog meer mensen. Als je realistisch bent zou je dat doen, voor je volk met de afspraak dat de Russen zich terugtrekken na demilitarisatie. Natuurlijk is Putin fout in dit gedoe, maar hij heeft wel zijn wensen kenbaar gemaakt. En daarbij heeft Zelenski nu de keuze.. Meer doden door doorvechten? Kies maar...

Ik vind iedere oorlog BS, maar blijf wel realistisch.. De Nato gaan niet ingrijpen dus het enige dat gaat gebeuren zonder een akkoord is meer onnodige doden aan beide zijden.
Jamaar hij krijgt wel een stoer imago zo hé ... zal het goed doen bij de vrouwtjes naderhand ... of is het mannen :X

En ja Putin is fout in wat hij doet, of beter gezegd in hoe hij het doet.
Beter op amerikaanse manier doen ... sneaky van binnenuit ipv een openlijke oorlog. (maidan revolutie O-) )
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204165405
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 00:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Onze dappere Unclescorp, met een bek die nog groter is dan het gat waaruit hij is geboren zal u volgen vanuit zijn veilige warme stek in Nederland.
Ik wil dat beide partijen aan tafel gaan, elk water bij de wijn doen, en deze oorlog beëindigen.
Ten eerste om verdere burgerslachtoffers in Oekraine te beperken
Ten tweede om een WW3 te vermijden.

Maar hey, doe maar lekker verder, steun Oekraine en verleng de oorlog maar. Dat gaat enkel escaleren but who cares hé.

Ow en jij bent geen haar beter vanachter je keyboard hoor.
Ow en ik ben belg (kan je daar ook weer even op kakken :{w )
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204165500
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het wordt de Navo nu inderdaad verweten niets te doen zodat wanneer ze aanvallen de mening weer om kan slaan naar "zie je wel, Putler had gelijk"
Dus jij vindt echt dat de Navo maar moet meedoen ? En bijv russische vliegtuigen boven Oekraine neerhalen ? En ook wat troepen bombarderen en zo ?
En je beseft ook tegelijk wat dat zal inhouden ?
Dan heb je wsl ook al ingetekend voor legerdienst ?

Ik trek grote bek om vrede te bekomen.
Jullie trekken grote bek voor meer oorlog.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:08:57 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165501
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik wil dat beide partijen aan tafel gaan, elk water bij de wijn doen, en deze oorlog beëindigen.
Ten eerste om verdere burgerslachtoffers in Oekraine te beperken
Ten tweede om een WW3 te vermijden.

Maar hey, doe maar lekker verder, steun Oekraine en verleng de oorlog maar. Dat gaat enkel escaleren but who cares hé.

Ow en jij bent geen haar beter vanachter je keyboard hoor.
Ow en ik ben belg (kan je daar ook weer even op kakken :{w )
En wat nu als er één partij is (Rusland) die in het geheel niet geïnteresseerd is in onderhandelingen en de-escalatie? Hoeveel water moet Oekraïne dan bij de wijn doen? Hoe ziet dat er concreet uit?
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:09:58 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165509
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus jij vindt echt dat de Navo maar moet meedoen ? En bijv russische vliegtuigen boven Oekraine neerhalen ? En ook wat troepen bombarderen en zo ?
En je beseft ook tegelijk wat dat zal inhouden ?
Wat zou dat inhouden volgens jou?
Huilen dan.
pi_204165656
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wat nu als er één partij is (Rusland) die in het geheel niet geïnteresseerd is in onderhandelingen en de-escalatie? Hoeveel water moet Oekraïne dan bij de wijn doen? Hoe ziet dat er concreet uit?
Ik zit niet aan de onderhandelingstafel jong.
Maar jij kan blijkbaar wel in het hoofd van Putin kijken, cool.

Wordt er eigenlijk geluisterd naar Putin ? Ik dacht dat Rusland al jaaaren zijn grieven uitdrukt ? Maar dat vindt Amerika niet relevant natuurlijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204165667
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat zou dat inhouden volgens jou?
[isdatzo-mode/on] wat is je punt ? [isdatzo-mode/off]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:27:58 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165695
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[isdatzo-mode/on] wat is je punt ? [isdatzo-mode/off]
Punt is dat Rusland helemaal niet in staat is om op grotere schaal dan ze nu doen oorlog te voeren. Ze lopen nu al op hun tandvlees: niet voor niets rekruteren ze strijders in Syrië en Libië, halen ze materieel weg voor de oorlog uit Abchazië, smeken ze de Chinezen om rantsoenen. Dus waar ben je bang voor?
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:29:42 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165710
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik zit niet aan de onderhandelingstafel jong.
Maar jij kan blijkbaar wel in het hoofd van Putin kijken, cool.
Hoezo :?
quote:
Wordt er eigenlijk geluisterd naar Putin ? Ik dacht dat Rusland al jaaaren zijn grieven uitdrukt ? Maar dat vindt Amerika niet relevant natuurlijk.
Wat wil Rusland dan? Jij kan blijkbaar wel in het hoofd van Putin kijken, cool. Ik ben benieuwd!
Huilen dan.
pi_204165762
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Punt is dat Rusland helemaal niet in staat is om op grotere schaal dan ze nu doen oorlog te voeren. Ze lopen nu al op hun tandvlees: niet voor niets rekruteren ze strijders in Syrië en Libië, halen ze materieel weg voor de oorlog uit Abchazië, smeken ze de Chinezen om rantsoenen. Dus waar ben je bang voor?
OK could be
Dus we duwen de rat nog wat verder in de hoek ? Goe plan
Of is het uitgelezen moment om Rusland volledig te crushen ? Goe plan
Dus zeg maar

Misschien ergens ook iets openhouden voor vrede ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:41:58 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165815
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
OK could be
Dus we duwen de rat nog wat verder in de hoek ? Goe plan
Of is het uitgelezen moment om Rusland volledig te crushen ? Goe plan
Dus zeg maar

Misschien ergens ook iets openhouden voor vrede ?
Ja, ik ben helemaal voor vrede maar ga je dat bereiken door dit te laten dooretteren en Poetin de kans geven zich in de toekomst beter voor te bereiden wanneer hij weer eens verlekkerd naar de landkaart zit te staren? De geschiedenis herhaalt zich, en Poetin weet dat Europa hem met bijna alles laat wegkomen omdat we bang zijn voor escalatie.
Huilen dan.
pi_204165821
Een propagandavideo van Russische zijde over de bebaarde Tsjetsjeense strijders. In de video is te zien hoe Azov nationalisten zich verschansen in de bovenste woonlagen van de zwartgeblakerde flats in Mariupol en de Tsjetsjenen het vuur openen. Vrouwen en kinderen worden vervolgens uit de kelders gehaald.
pi_204165851
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, ik ben helemaal voor vrede maar ga je dat bereiken door dit te laten dooretteren en Poetin de kans geven zich in de toekomst beter voor te bereiden wanneer hij weer eens verlekkerd naar de landkaart zit te staren? De geschiedenis herhaalt zich, en Poetin weet dat Europa hem met bijna alles laat wegkomen omdat we bang zijn voor escalatie.
euh je zegt net dat het russisch leger niets meer voorstelt ? Hij kan niet eens Oekraine deftig "innemen" :?

Maar hey het westen vindt het tijd om zich militair weer te gaan versterken, weer lekker veel geld aan gaan uitgeven en voor wat ? Een vijand die niet eens 1 land kan veroveren ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204165877
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:42 schreef Nia het volgende:
Een propagandavideo van Russische zijde over de bebaarde Tsjetsjeense strijders. In de video is te zien hoe Azov nationalisten zich verschansen in de bovenste woonlagen van de zwartgeblakerde flats in Mariupol en de Tsjetsjenen het vuur openen. Vrouwen en kinderen worden vervolgens uit de kelders gehaald.
Ja over Mariupol en Azov gaan idd de wildste geruchten, maar natuurlijk allemaal russische propaganda.
Hoe komt het eigenlijk dat daar nog zoveel burgers zitten ?
Was toch wel geweten dat daar hevig zou gevochten worden ?
Waarom zijn die niet van in begin geëvacueerd ?
Of worden ze gebruikt als menselijk schild ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:49:32 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165898
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
euh je zegt net dat het russisch leger niets meer voorstelt ? Hij kan niet eens Oekraine deftig "innemen" :?
Nu, ja. Hij dacht Oekraïne wel even omver te lopen en daar heeft hij zich ernstig op verkeken. De volgende keer is hij beter voorbereid. Wil je dat afwachten en laten gebeuren?

quote:
Maar hey het westen vindt het tijd om zich militair weer te gaan versterken, weer lekker veel geld aan gaan uitgeven en voor wat ? Een vijand die niet eens 1 land kan veroveren ?
Omdat Europa zich in slaap heeft laten sussen. Oorlog was iets van vroeger, toch? De realiteit blijkt helaas anders te zijn.
Huilen dan.
pi_204165931
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nu, ja. Hij dacht Oekraïne wel even omver te lopen en daar heeft hij zich ernstig op verkeken. De volgende keer is hij beter voorbereid. Wil je dat afwachten en laten gebeuren?
[..]
Omdat Europa zich in slaap heeft laten sussen. Oorlog was iets van vroeger, toch? De realiteit blijkt helaas anders te zijn.
Putin is 20 jaar aan de macht , waarom nu ?
Met verkeerd been uit bed gestapt ?
Dus jij denkt dat gans Europa op zijn programma staat dan ?

De oorlogtroms roffelen ... en het volk volgt ... de covid massa wordt even van richting bijgestuurd
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204165933
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja over Mariupol en Azov gaan idd de wildste geruchten, maar natuurlijk allemaal russische propaganda.
Hoe komt het eigenlijk dat daar nog zoveel burgers zitten ?
Was toch wel geweten dat daar hevig zou gevochten worden ?
Waarom zijn die niet van in begin geëvacueerd ?
Of worden ze gebruikt als menselijk schild ?
In de dagen/weken voorafgaand aan de invasie werden de etnische Russen in de gelegenheid gesteld om per trein naar opvangcentra in Rusland te reizen. Ik heb een video gezien van een vlogger die daar verslag van deed. Toch zijn velen gebleven in het gebied waar nu zo gevochten wordt.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:56:37 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204165959
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
yeaaa WW3 here we come *O*
Ehm leg uit?

Is er no fly zone besloten en heeft NAVO of Rusland elkaar beschoten?

Naar mijn weten .. niet.

Dus ja het kan escaleren maar zoals het nu loopt . Niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 09:59:15 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204165987
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Putin is 20 jaar aan de macht , waarom nu ?
Poetin is al 20 jaar met bruut geweld landjepik aan het spelen: Tsjetsjenië, Georgië, de Krim, oostelijk Oekraïne. Geen landjepik maar wel bruut geweld: Syrië.

En ja, er had al veel eerder een rode lijn getrokken moeten worden. Dat is geen argument om die nu nog steeds niet te trekken. Om Kasparov erbij te halen: As I said in 2014 and a fateful week ago, the price of stopping a dictator always goes up. What would have been enough to stop Putin 8 years or 6 months or 2 weeks ago is not enough today, and the price will rise again tomorrow.
quote:
Met verkeerd been uit bed gestapt ?
Dus jij denkt dat gans Europa op zijn programma staat dan ?
Als je hem de kans geeft, waarom niet?
quote:
De oorlogtroms roffelen ... en het volk volgt ... de covid massa wordt even van richting bijgestuurd
:z

Uitstekende argumenten hier.
Huilen dan.
pi_204166036
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehm leg uit?

Is er no fly zone besloten en heeft NAVO of Rusland elkaar beschoten?

Naar mijn weten .. niet.

Dus ja het kan escaleren maar zoals het nu loopt . Niet.
Ik reageerde op deze

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 06:18 schreef theguyver het volgende:
Oh en NATO grijpt niet in?
Bijna elk lid heeft de wapens weer opgepakt hun militaire budget omhoog gegooid een deel van leger die kant op gestuurd, bezig met onderhandelen en sancties en wapens sturen naar Oekraïne...

Nee idd NATO doet niks.

De Oekraïners hopen natuurlijk op meer, want in hun land word gevochten, natuurlijk hoop je dat dan.
Maar ik snap niet goed meer wat jij nu eigenlijk wel of niet wil/bedoelt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204166076
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Poetin is al 20 jaar met bruut geweld landjepik aan het spelen: Tsjetsjenië, Georgië, de Krim, oostelijk Oekraïne. Geen landjepik maar wel bruut geweld: Syrië.

En ja, er had al veel eerder een rode lijn getrokken moeten worden. Dat is geen argument om die nu nog steeds niet te trekken. Om Kasparov erbij te halen: As I said in 2014 and a fateful week ago, the price of stopping a dictator always goes up. What would have been enough to stop Putin 8 years or 6 months or 2 weeks ago is not enough today, and the price will rise again tomorrow.
Wanneer de VS het ganse midden-oosten op stelten zet, hoor je niemand O-)

quote:
Als je hem de kans geeft, waarom niet?
en met wat ging hij dat alweer doen ?
Of nu pas beginnen met opbouw van zn leger ? Na dees fiasco ?

quote:
:z

Uitstekende argumenten hier.
Sja het lijkt er toch zo op hoor.
Al wie vaccins riep, roept nu oorlog precies :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:11:54 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204166098
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wanneer de VS het ganse midden-oosten op stelten zet, hoor je niemand O-)
Jawel, maar al zou dit zo zijn: hoe is dat een relevant argument in deze discussie?
quote:
[..]
en met wat ging hij dat alweer doen ?
Of nu pas beginnen met opbouw van zn leger ? Na dees fiasco ?
Je zou ook verder dan een week vooruit kunnen kijken.

quote:
[..]
Sja het lijkt er toch zo op hoor.
Al wie vaccins riep, roept nu oorlog precies :?
Boeiend.
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:12:21 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204166107
Maar ik zie het al: de argumenten zijn op. Jammer.
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:12:37 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204166109
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik reageerde op deze
[..]
Maar ik snap niet goed meer wat jij nu eigenlijk wel of niet wil/bedoelt.
Er staat in geen enkel verdrag dat men geen wapens zou mogen leveren of dat mensen vrijwillig willen vechten in een oorlog..

Als dat wel zo was geweest zie nagenoeg elk conflict ter wereld wat uitgevochten word met het bekendste wapen ter wereld de AK47


Een no fly zone zou in stand moeten worden gehouden door bijvoorbeeld de NAVO of een andere grote macht en dan zou men dus vliegtuigen van Rusland neer moeten schieten en dat zou kunnen leiden tot WW3 daarom gebeurt het niet.
En zelensky kan dit wel willen maar dit gaat dus daarom niet gebeuren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204166136
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
Jawel, maar al zou dit zo zijn: hoe is dat een relevant argument in deze discussie?
Ah ja de mentaliteit "wat wij doen is ok, doet een ander hetzelfde kan het niet door de beugel.

quote:
Je zou ook verder dan een week vooruit kunnen kijken.
Wat gaan we kiezen ?
geld pompen in climate change ? ... of anders allemaal doodgaan ?
Geld pompen in beter militair apparaat ? ... of anders allemaal doodgaan ?
tell me

quote:
Boeiend.
Ik noem het zelfs fascinerend.

Prof Mattias Desmedt anyone ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204166155
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik zie het al: de argumenten zijn op. Jammer.
tuurlijk ... jij wint hoor ... if that makes you happy
care :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204166162
Zou het een verschil maken als het een VN vredesmissie wordt?
  maandag 21 maart 2022 @ 10:21:18 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204166189
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
tuurlijk ... jij wint hoor ... if that makes you happy
care :{w
Het gaat me niet om 'winnen'. Lees je laatste paar reacties eens door en stel jezelf de vraag of die voor deze discussie relevante argumenten bevatten.

Er is gewoon niks meer voor mij om op te reageren. Even goede vrienden hoor, en volgende keer beter.
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:22:15 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204166200
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef Nia het volgende:
Zou het een verschil maken als het een VN vredesmissie wordt?
Prima plan! Laten we Oekraïne denazificeren en die Russen terug naar Moskou jagen.
Huilen dan.
pi_204166254
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik wil dat beide partijen aan tafel gaan, elk water bij de wijn doen,
Oekraine heeft water bij de wijn gedaan door te laten vallen dat ze niet toetreden tot de Navo zoals Rusland eiste. Welke scheut heeft Rusland toegepast tijdens het actief en onnodig vermoorden van burgers in het buurland en daarbij alle regels opzij te schuiven?

Voor het Kremlin lijkt het momenteel te zijn "kom tegemoet aan al onze eisen en dan gaan we nog steeds door met onze acties"

Misschien moet je er even bij gaan zitten met je adviezen.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:28:16 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204166275
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef Nia het volgende:
Zou het een verschil maken als het een VN vredesmissie wordt?
Rusland is momenteel voorzitter en die voert geen oorlog!
Dus ingrijpen gaat niet door hun worden gewaardeerd en dus alsnog WW3
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204166293
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Oekraine heeft water bij de wijn gedaan door te laten vallen dat ze niet toetreden tot de Navo zoals Rusland eiste. Welke scheut heeft Rusland toegepast tijdens het actief en onnodig vermoorden van burgers in het buurland en daarbij alle regels opzij te schuiven?

Voor het Kremlin lijkt het momenteel te zijn "kom tegemoet aan al onze eisen en dan gaan we nog steeds door met onze acties"

Misschien moet je er even bij gaan zitten met je adviezen.
Neenee mij allemaal goed.

Laat ons gewoon WW3 starten ... nog leuk om te mogen meemaken in mijn leven
Stond niet echt op mijn bucket list maar geeft niet.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204166322
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Neenee mij allemaal goed.

Laat ons gewoon WW3 starten ... nog leuk om te mogen meemaken in mijn leven
Stond niet echt op mijn bucket list maar geeft niet.
Bij het idee van een WW3 gaan de haren recht op mijn lichaam staan. De wereld is inmiddels zo in elkaar verstrengeld door handel dat het zelfvernietiging zou betekenen.
pi_204166563
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:32 schreef Nia het volgende:

[..]
Bij het idee van een WW3 gaan de haren recht op mijn lichaam staan. De wereld is inmiddels zo in elkaar verstrengeld door handel dat het zelfvernietiging zou betekenen.
Wees gerust , er ligt al een oplossing klaar ... Great Reset iemand ? ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204167141
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jamaar hij krijgt wel een stoer imago zo hé ... zal het goed doen bij de vrouwtjes naderhand ... of is het mannen :X

En ja Putin is fout in wat hij doet, of beter gezegd in hoe hij het doet.
Beter op amerikaanse manier doen ... sneaky van binnenuit ipv een openlijke oorlog. (maidan revolutie O-) )
Amerikanen zijn inderdaad veel beter en slimmer te werk gegaan als zij achter Maidan zaten..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204167260
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wees gerust , er ligt al een oplossing klaar ... Great Reset iemand ? ;)
Het is moeilijk om The Great Reset in Jip en Janneke taal te zien. Ik ben maar een simpele ziel. :@ Het beschrijft een vierde industriële revolutie en een digitale economie, Maar om in deze moderne tijd te kunnen voortbestaan hebben we allen brandstof en grondstoffen nodig die de grootmachten, die lijnrecht tegenover elkaar staan, in hun bezit hebben.
Ik probeer een WW3 voor me te zien. Is dat voornamelijk in digitale vorm door middel van sancties of blijft het toch bij conventionele oorlogvoering met artillerie, tanks, gevechtsvliegtuigen en vliegdekschepen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nia op 21-03-2022 12:17:12 ]
pi_204167361
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus jij vindt echt dat de Navo maar moet meedoen ? En bijv russische vliegtuigen boven Oekraine neerhalen ? En ook wat troepen bombarderen en zo ?
Nee, dat zijn je eigen gedachtenspinsels en dat projecteer je verkeerd op mij.

quote:
En je beseft ook tegelijk wat dat zal inhouden ?
Dan heb je wsl ook al ingetekend voor legerdienst ?
Ik ga meestal niet zover dat ik doorratel over een verkeerde aanname.

quote:
Ik trek grote bek om vrede te bekomen.
Jullie trekken grote bek voor meer oorlog.
Als je Zelensky verwijt dat hij niet hard genoeg onderhandeld dan sla je de plank behoorlijk mis.

Verder is je idee van vrede vreemd als er in een land met bestaansrecht dat vrede wenst burgers worden uitgemoord. Als we nu wel iets doen dan zitten we lastig. Als we Rusland hun goddelijke gang laten gaan met systematisch burgers vernietigen en de raket zwaait af is het ook lastig.

Ik zit niet op de politieke stoel en zie wel hoe het zich ontwikkeld.
pi_204167363
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:11 schreef Nia het volgende:

[..]
Het is moeilijk om The Great Reset in Jip en Janneke taal te zien. Ik ben maar een simpele ziel. :@ Het beschrijft een vierde industriële revolutie en een digitale economie, Maar om in deze moderne tijd te kunnen voortbestaan hebben we allen brandstof en grondstoffen nodig die de grootmachten, die lijnrecht tegenover elkaar staan, in hun bezit hebben.
Ik probeer me een WW3 voor me te zien. Is dat voornamelijk in digitale vorm door middel van sancties of blijft het toch bij conventionele oorlogvoering met artillerie, tanks, gevechtsvliegtuigen en vliegdekschepen?
Hey het is niet de bedoeling jou slapeloze nachten te bezorgen hé :@

Bekijk het misschien ook es positief :
de grootmachten die nu lijnrecht tov mekaar staan worden mss vervangen door 1 centrale macht, die zal zorgen dat de wereld kan blijven verder draaien, alleen zullen ze iets meer controle kunnen uitvoeren over het volk.

Voor sommigen is dat een schrikbeeld, voor anderen is dat mss een welgekome verandering;

En voor hetzelfde geld is het allemaal maar een storm in een glas water. Deze oorlog wordt uiteindelijk beëindigd, handelsrelaties worden wat aangepast en het geld verdienen loopt gewoon verder.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:29:55 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167437
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Amerikanen zijn inderdaad veel beter en slimmer te werk gegaan als zij achter Maidan zaten..
Ik geloof dat de Amerikanen in totaal Bijna 20 jaar oorlog net zo veel manschappen als materiaal hebben verloren als Rusland nu in een maand.
Maar goed dit is maar een gokje want echt duidelijke cijfers hebben we niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 12:32:06 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167460
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hey het is niet de bedoeling jou slapeloze nachten te bezorgen hé :@

Bekijk het misschien ook es positief :
de grootmachten die nu lijnrecht tov mekaar staan worden mss vervangen door 1 centrale macht, die zal zorgen dat de wereld kan blijven verder draaien, alleen zullen ze iets meer controle kunnen uitvoeren over het volk.

Voor sommigen is dat een schrikbeeld, voor anderen is dat mss een welgekome verandering;

En voor hetzelfde geld is het allemaal maar een storm in een glas water. Deze oorlog wordt uiteindelijk beëindigd, handelsrelaties worden wat aangepast en het geld verdienen loopt gewoon verder.
Nou zo lang een land maar blijft volhouden dat er geen eens oorlog is dan is dat erg lastig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204167463
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik geloof dat de Amerikanen in totaal Bijna 20 jaar oorlog net zo veel manschappen als materiaal hebben verloren als Rusland nu in een maand.
Maar goed dit is maar een gokje want echt duidelijke cijfers hebben we niet.
En uiteindelijk falen en blunderen de Amerikanen evenveel als de russen nu

Uit een reactie van iemand in het OORLOG subforum :

quote:
Dat heeft er mee te maken dat de VS de conflicten die ze zijn aangegaan onderschat heeft. Zowel Afghanistan, Irak, Libië, Syrië zijn in een complete chaos vervallen. En landen in chaos zijn geen zakenpartners. Niemand is te vertrouwen en aanslagen etc maken het onmogelijk daar een normale bedrijfsvoering te kunnen opstarten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:36:39 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167528
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En uiteindelijk falen en blunderen de Amerikanen evenveel als de russen nu

Uit een reactie van iemand in het OORLOG subforum :
[..]

Het uit eindelijke doel is alleen in Irak behaald.
Afghanistan niet, maar ondanks dat zijn de Amerikanen wat zuiniger als het gaat om materiaal en manschappen.
Die oorlogen hadden ook helemaal niet mogen worden gestart maar daar was nog iets van een reden achter, deze vredesmissie heeft vanaf dag 1 alleen maar nadelig effect gehad voor Rusland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204167632
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hey het is niet de bedoeling jou slapeloze nachten te bezorgen hé :@

Bekijk het misschien ook es positief :
de grootmachten die nu lijnrecht tov mekaar staan worden mss vervangen door 1 centrale macht, die zal zorgen dat de wereld kan blijven verder draaien, alleen zullen ze iets meer controle kunnen uitvoeren over het volk.

Voor sommigen is dat een schrikbeeld, voor anderen is dat mss een welgekome verandering;

En voor hetzelfde geld is het allemaal maar een storm in een glas water. Deze oorlog wordt uiteindelijk beëindigd, handelsrelaties worden wat aangepast en het geld verdienen loopt gewoon verder.
De mass surveillance is al lang gaande langs digitale weg en het overgrote deel van de wereldbevolking lijkt het allemaal niet zoveel uit te maken.
Een centraal machtsorgaan die een agressor in een conflict kan bestraffen kunnen we verder vormgeven in de United Nations. De United Nations blijft nu op de achtergrond en lijkt vooral bureaucratisch.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:53:07 #243
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204167724
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wees gerust , er ligt al een oplossing klaar ... Great Reset iemand ? ;)


Zou het?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:53:21 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167729
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:45 schreef Nia het volgende:

[..]
De mass surveillance is al lang gaande langs digitale weg en het overgrote deel van de wereldbevolking lijkt het allemaal niet zoveel uit te maken.
Een centraal machtsorgaan die een agressor in een conflict kan bestraffen kunnen we verder vormgeven in de United Nations. De United Nations blijft nu op de achtergrond en lijkt vooral bureaucratisch.
Misschien de beelden niet gezien van de VN de afgelopen maand waarbij Rusland de meeste rare dingen op tafel gooide.
Hier is er 1 van.

Zie hierboven of vorige pagina waarbij ik al aangaf dat de VN niet veel kan Betekenen gezien de huidige situatie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 12:55:12 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167758
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zou het?
Eindelijk een beetje logische theorie.
Maare Rusland is niet het enige land wat gas wint.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204167893
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Neenee mij allemaal goed.

Laat ons gewoon WW3 starten ... nog leuk om te mogen meemaken in mijn leven
Stond niet echt op mijn bucket list maar geeft niet.
Ww3 wordt niet zo even gestart. Dat is een uitkomst van grote factoren, of het gebeurd of niet. Je houdt geen ontwikkelingen in de tijd tegen.
pi_204167913
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Misschien de beelden niet gezien van de VN de afgelopen maand waarbij Rusland de meeste rare dingen op tafel gooide.
Hier is er 1 van.

Zie hierboven of vorige pagina waarbij ik al aangaf dat de VN niet veel kan Betekenen gezien de huidige situatie.
Bewijzen van Pentagon funded BioLabs zijn in woord en beeld terug te vinden. Je moet wel even zoeken. Een Bulgaarse journaliste bijvoorbeeld die onderzoek naar zo'n lab in Tbilisi doet.

En een artikel over een lab in Tarlac City in de Filepijnen: https://www.infrawatchph.(...)partment-of-defense/
pi_204167925
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Misschien de beelden niet gezien van de VN de afgelopen maand waarbij Rusland de meeste rare dingen op tafel gooide.
Hier is er 1 van.

Zie hierboven of vorige pagina waarbij ik al aangaf dat de VN niet veel kan Betekenen gezien de huidige situatie.
wat bedoel je met "rare dingen" ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204167948
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ww3 wordt niet zo even gestart. Dat is een uitkomst van grote factoren, of het gebeurd of niet. Je houdt geen ontwikkelingen in de tijd tegen.
het kruidvat hebben we al ... het is wachten op het vonkje ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204167954
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eindelijk een beetje logische theorie.
Maare Rusland is niet het enige land wat gas wint.
Klopt en daarmee kan die theorie ook meteen weg.

Verder vind ik het nogal brutaal dat er in Oekraine mensen moedwillig worden vermoord en dat er een groepje decadente westerlingen stelt dat "wij" eigenlijk de werkelijke slachtoffers zijn.
pi_204167961
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eindelijk een beetje logische theorie.
Maare Rusland is niet het enige land wat gas wint.
stap voor stap hé
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204167980
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
het kruidvat hebben we al ... het is wachten op het vonkje ...
welk filiaal ga je opblazen?
pi_204168098
Laten we vooral niet vergeten dat de mainstream media in het westen ongelofelijk veel macht heeft. Die media outlets zijn in handen van een kleine elite groep die wereldwijd het narratief kunnen bepalen. De dames en heren van de VN veiligheidsraad kijken ook naar diezelfde beelden en worden onbewust beïnvloed. Het is haast onmogelijk om nu enige sympathie voor Rusland te hebben. Het land is door de media al schuldig bevonden.
pi_204168148
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het uit eindelijke doel is alleen in Irak behaald.
Afghanistan niet, maar ondanks dat zijn de Amerikanen wat zuiniger als het gaat om materiaal en manschappen.
Die oorlogen hadden ook helemaal niet mogen worden gestart maar daar was nog iets van een reden achter, deze vredesmissie heeft vanaf dag 1 alleen maar nadelig effect gehad voor Rusland.
Afghanistan op zich ook wel, het is geen uitvalsbasis meer voor terreur groepen. En dat was toch de initiële reden om het land binnen te vallen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204168153
quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]
welk filiaal ga je opblazen?
gezien de brandstofprijzen zal het wsl een filiaal in Belgie zijn ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204168199
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:23 schreef Nia het volgende:
Laten we vooral niet vergeten dat de mainstream media in het westen ongelofelijk veel macht heeft. Die media outlets zijn in handen van een kleine elite groep die wereldwijd het narratief kunnen bepalen. De dames en heren van de VN veiligheidsraad kijken ook naar diezelfde beelden en worden onbewust beïnvloed. Het is haast onmogelijk om nu enige sympathie voor Rusland te hebben. Het land is door de media al schuldig bevonden.
En kijk eens waar je post

Dit is BNW, dus brand los

Waar zijn je sympathie opwekkende Russische bronnen?
  maandag 21 maart 2022 @ 13:33:27 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204168211
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:23 schreef Nia het volgende:
Laten we vooral niet vergeten dat de mainstream media in het westen ongelofelijk veel macht heeft. Die media outlets zijn in handen van een kleine elite groep die wereldwijd het narratief kunnen bepalen. De dames en heren van de VN veiligheidsraad kijken ook naar diezelfde beelden en worden onbewust beïnvloed. Het is haast onmogelijk om nu enige sympathie voor Rusland te hebben. Het land is door de media al schuldig bevonden.
Ja, geheel onterecht natuurlijk! Gelukkig ga jij ons nu vertellen waarom precies en hoe de vork dan daadwerkelijk in de steel zit.
Huilen dan.
pi_204168217
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
En kijk eens waar je post

Dit is BNW, dus brand los

Waar zijn je sympathie opwekkende Russische bronnen?
Ik moet naar mijn werk, maar ik noem nu even de etnische zuivering in de Donbass.
  maandag 21 maart 2022 @ 13:38:44 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204168255
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik moet naar mijn werk, maar ik noem nu even de etnische zuivering in de Donbass.
Welke?
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 13:39:50 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204168267
quote:
Schitterend nieuws. Bronnen zeggen dat de grootste internationale ster van het hedendaagse internationale geopolitieke toneel, Volodimir Zelenski, bekend van tv, binnenkort naar Den Haag komt! Weliswaar via videoverbinding en weliswaar is Zelenski al bij het Congress, het Europees Parlement, het House of Commons en de Bondsdag en de gemeenteraad van Pieterburen en het regioparlement van Zuid-Litouwen geweest, maar toch. Zelenski! Naar Nederland! Eindelijk doen we er toe. Eindelijk mogen we ons partijtje meeblazen. Eindelijk worden we bedankt voor al onze geweldige 💪💪💪-diplomatie van Kajsa Ollongren. Eindelijk eindelijk eindelijk. Het voelt een beetje alsof Bono, Claudia de Breij én Lee Towers op één dag in Ahoy staan. Is die hele oorlog toch nog ergens goed voor.
_O-

EINDELIJK. Zelenski komt naar de Tweede Kamer
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204168314
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, geheel onterecht natuurlijk! Gelukkig ga jij ons nu vertellen waarom precies en hoe de vork dan daadwerkelijk in de steel zit.
en jij gaat die "russische propaganda" dan verder ontkrachten met "westerse propaganda" ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 13:47:16 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204168325
- Nah, laat ook maar -
Huilen dan.
pi_204168364
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:23 schreef Nia het volgende:
Laten we vooral niet vergeten dat de mainstream media in het westen ongelofelijk veel macht heeft.
Denk je dat dit bij de MSM in Rusland anders is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 21 maart 2022 @ 14:35:01 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204168751
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
wat bedoel je met "rare dingen" ?
[/quote]
Ik zal vanavond wat meer posten als ik compilatie kan vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 14:39:43 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204168804
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:23 schreef Nia het volgende:
Laten we vooral niet vergeten dat de mainstream media in het westen ongelofelijk veel macht heeft. Die media outlets zijn in handen van een kleine elite groep die wereldwijd het narratief kunnen bepalen. De dames en heren van de VN veiligheidsraad kijken ook naar diezelfde beelden en worden onbewust beïnvloed. Het is haast onmogelijk om nu enige sympathie voor Rusland te hebben. Het land is door de media al schuldig bevonden.
Voor de meeste Russische soldaten heb ik niet anders dan medeleven, want ze worden naar een oorlog gestuurd zonder te weten dat ze naar een oorlog worden gestuurd.

Ook de Russische bevolking heeft het zwaar kut, de sancties komen bij de normale burger hard aan plus als ze gaan demonstreren ook al is het met een blanco papier worden ze al opgepakt..
Je kan 10 jaar celstraf krijgen als je het woord oorlog in de mond neemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 21-03-2022 17:25:17 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204169542
Nog even proberen ook Israel in de oorlog te betrekken.
Maar WW3 ... ? nee hoor ... hoe kom je erbij

quote:
Tijdens speech voor Knesset vergelijkt Zelenski Rusland met nazi-Duitsland

In een videoboodschap voor de Knesset, het Israëlische parlement, heeft de Oekraïense president Volodimir Zelenski zondag de houding van Rusland vergeleken met die van nazi-Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog. "In Moskou wordt nu over een 'eindoplossing' gesproken, maar deze keer gaat het over de Oekraïense kwestie", zei hij.

Zelenski, die zelf Joodse wortels heeft, maakte zo de vergelijking met de Endlösung, de 'eindoplossing' die de nazi's hadden uitgewerkt voor wat ze het Jodenvraagstuk noemden: het doden van alle Joden in Europa.

Voor Zelenski is de Russische invasie in zijn land meer dan een "speciale militaire operatie", zoals Rusland het zelf omschrijft. "Dit is een grootschalige, verraderlijke oorlog die gericht is op de vernietiging van ons volk, onze kinderen, onze families, onze staat." Oekraïne bevindt zich zo in een even precaire situatie als Israël in het Midden-Oosten, zei Zelenski.

De Oekraïense president riep Israël ook op eindelijk de kant van zijn land te kiezen in de oorlog. De Israëlische premier Naftali Bennett probeert te bemiddelen tussen Kiev en Moskou en bracht al een bezoek aan de Russische president Poetin. "Je kunt je afvragen waarom we van u geen wapens ontvangen en waarom Israël nog steeds geen ernstige economische sancties heeft getroffen tegen Rusland", zei Zelenski. Verwijzend naar de voortdurende Russische raketaanvallen, zei hij: "Iedereen in Israël weet dat uw afweergeschut het beste is. Iedereen weet dat uw wapens sterk zijn."
https://www.msn.com/nl-be(...)iiPs?ocid=entnewsntp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 maart 2022 @ 17:22:27 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204170719
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:08 schreef Nia het volgende:

[..]
Bewijzen van Pentagon funded BioLabs zijn in woord en beeld terug te vinden. Je moet wel even zoeken. Een Bulgaarse journaliste bijvoorbeeld die onderzoek naar zo'n lab in Tbilisi doet.

En een artikel over een lab in Tarlac City in de Filepijnen: https://www.infrawatchph.(...)partment-of-defense/
Er zijn wel meerdere bio labs over de gehele wereld in een land met 40 miljoen inwoners is dat niet zo heel gek.
Er zit er ook een in Wuhan in China waar de eerste corona gevallen werden geconstateerd.

Maar wat wil je er mee zeggen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 17:24:23 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204170740
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:48 schreef UncleScorp het volgende:
Nog even proberen ook Israel in de oorlog te betrekken.
Maar WW3 ... ? nee hoor ... hoe kom je erbij
[..]

Israël intelligence dienst was de eerste die melding maakte dat er een oorlog aan kwam (week er voor) en ze hadden gelijk zie deel 1 van het topic.
En dit is niet de eerste keer 2 weken geleden was er al een nieuws item dat zij wel wouden onderhandelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 maart 2022 @ 17:32:43 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204170808
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Afghanistan op zich ook wel, het is geen uitvalsbasis meer voor terreur groepen. En dat was toch de initiële reden om het land binnen te vallen.
Moaaah ze waren nog niet weg en de taliban kwam er al weer aan..

Maar goed dat kwam meer door die oranje pannenkoek die het op een akkoordje had gegooid met de taliban en ook even 5000 gevangen taliban leden weer vrij liet.
Toen de tijd waren er minder Amerikaanse soldaten aanwezig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204171330
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Er zijn wel meerdere bio labs over de gehele wereld in een land met 40 miljoen inwoners is dat niet zo heel gek.
Er zit er ook een in Wuhan in China waar de eerste corona gevallen werden geconstateerd.

Maar wat wil je er mee zeggen?
Waarom moet die labs financieel gesteund worden door het Amerikaanse ministerie van Defensie?
  maandag 21 maart 2022 @ 18:36:56 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204171387
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima gaan Oekraïense vluchtelingen opvangen. Vanaf medio april dient Slot 't Oude Loo als opvanglocatie.

quote:
Naar verwachting kunnen zes tot acht gezinnen, zo'n twintig tot dertig personen, gebruikmaken van de locatie.

Slot 't Oude Loo ligt op Paleispark Het Loo in Apeldoorn. Het terrein is officieel van de staat en de koninklijke familie huurt het sinds de jaren zeventig. De afspraak om er Oekraïense vluchtelingen op te vangen, is gemaakt in opdracht van Willem-Alexander, met eigenaar het Rijksvastgoedbedrijf, het Centraal Orgaan opvang asielzoekers, de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland en de gemeente Apeldoorn.
Wat nobel, maar ja, de huur betaald door het volk buiten dit lekker makkelijk als je tig huizen hebt waar je toch nooit komt, zo heb je ook geen last van die lui. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 maart 2022 @ 18:49:54 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204171540
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:32 schreef Nia het volgende:

[..]
Waarom moet die labs financieel gesteund worden door het Amerikaanse ministerie van Defensie?
In het kader van het Cooperative Threat Reduction Program werkt het Amerikaanse ministerie van Defensie samen met het Oekraïense ministerie van Volksgezondheid om gezondheidslaboratoria te verbeteren. Zie: https://www.state.gov/wp-(...)-Ukraine-Weapons.pdf
Huilen dan.
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 19:12:07 #274
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204171801
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 06:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst was het de schuld van de zeer agressieve NAVO dat Poetin geen andere mogelijkheid zag dan Oekraïne binnen te vallen, en nu wordt het de NAVO verweten dat ze afzien van agressie tegen Rusland.
Het kan zomaar omslaan op BNW :7
Jij leest wat je wil lezen is het njet?

Wat ik bedoel is de Nato mengt zich niet fysiek in de strijd omdat het zo maar het begin van WW3 zou kunnen betekenen. Daar zit ook niemand op te wachten.
Lach met een schone bips
pi_204171991
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In het kader van het Cooperative Threat Reduction Program werkt het Amerikaanse ministerie van Defensie samen met het Oekraïense ministerie van Volksgezondheid om gezondheidslaboratoria te verbeteren. Zie: https://www.state.gov/wp-(...)-Ukraine-Weapons.pdf
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In het kader van het Cooperative Threat Reduction Program werkt het Amerikaanse ministerie van Defensie samen met het Oekraïense ministerie van Volksgezondheid om gezondheidslaboratoria te verbeteren. Zie: https://www.state.gov/wp-(...)-Ukraine-Weapons.pdf
DTRA works to protect U.S. national security interests in a rapidly evolving, globalized threat environment through it’s trans regional focus, enabling the understanding. DTRA, through its trans-regional focus and strong partnerships, protects U.S. National Security interests in a rapidly evolving, globalized threat environment to enable a greater understanding of our adversaries and provide solutions to WMD threats in an era of Great Power Competition.

Uitleg over die Great Power Competition:

The Cold War as the world knew it is long over. Taking its place is the great power competition, or GPC. At its heart, GPC involves an ongoing push-pull among the United States, China, and Russia for global strength and influence.

But the great power competition is far more than a military or economic problem. Russia and China also seek to discredit freedom and democratic norms, using the monolithic clout of their authoritarian governments.

As a result, GPC plays out through cyber espionage, defense planning, 5G spectrum, international aid, intellectual property theft, supply chains, coalition-building, election interference, and more. The conversations about this competition are taking place in corporate boardrooms, military exercises, government agencies, and academic institutions.
pi_204175309
twitter
pi_204177317
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 23:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
De opvangcentra met niet-Oekraïense vluchtelingen zitten overvol: https://www.rtvnoord.nl/n(...)ekersopvang-ter-apel

Noodtoestand dreigt bij asielzoekersopvang Ter Apel
Gisteren, 19:55

De situatie in de opvang voor asielzoekers in Ter Apel wordt steeds nijpender. In het Veiligheidsberaad, waarin 25 burgemeesters zitten die ook voorzitter zijn van een veiligheidsregio in Nederland, wordt zelfs gesproken van een 'noodtoestand'.

Er zijn zo veel vluchtelingen in Ter Apel, dat sommigen de nacht moeten doorbrengen op een stoel. Doordat er elders in het land geen opvangplekken zijn, is er geen doorstroom meer vanuit Ter Apel. Het gaat hier overigens niet om Oekraïense vluchtelingen; die worden in principe niet opgevangen in Ter Apel.

'Nog geen wantoestanden zoals in oktober'
'De situatie is nog niet zo erg als in oktober vorig jaar, toen er echt sprake was van wantoestanden', vertelt woordvoerder Sonja Kloppenburg van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). 'Maar dat er veel te veel zijn in Ter Apel is helder. De tijd begint te dringen. Per 1 april hebben we 1500 nieuwe opvangplekken nodig', zegt ze.
Een optie is nu om opvangplaatsen voor Oekraïense vluchtelingen die nog niet worden gebruikt voorlopig in te zetten voor asielzoekers uit andere landen, zo bleek in het Veiligheidsberaad. De burgemeesters in het Veiligheidsberaad, onder wie Koen Schuiling van Groningen, willen dat het kabinet nu doorzet, zodat er desnoods dwang uitgeoefend kan worden op gemeenten die te weinig doen om vluchtelingen op te vangen.

Discrimineren?
De veiligheidsregio's hebben de eerste 25.000 opvangplekken voor Oekraïense vluchtelingen in korte tijd vrijwel helemaal gerealiseerd. 'Daar moeten we gebruik van maken, zolang die plaatsen nog niet gevuld zijn met Oekraïners. Je kunt geen andere vluchtelingen op straat laten staan. Dan zou je discrimineren', aldus voorzitter Hubert Bruls van het Veiligheidsberaad.
Het Veiligheidsberaad fronst ook de wenkbrauwen dat er nu voor de Oekraïners allerlei leegstaande gebouwen beschikbaar zijn, terwijl een aantal gemeenten voor andere asielzoekers eerder geen plaats kon vrijmaken. De burgemeesters willen dat de opvang van andere vluchtelingen, los van de Oekraïense vluchtelingen, evenwichtig over het land wordt verdeeld.


Deze week zijn er naast Oekraïense vluchtelingen ongeveer 1000 asielaanvragen bij gekomen. Week 10 bedroeg het 900, week 9 800 asielaanvragen. Het aantal loopt nu per week op. Dit is op termijn niet meer te behappen lijkt me. Ook tijdens de lockdowns ging de instroom gewoon door.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 10:20:41 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204177440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:12 schreef Nia het volgende:

[..]
De opvangcentra met niet-Oekraïense vluchtelingen zitten overvol: https://www.rtvnoord.nl/n(...)ekersopvang-ter-apel

Noodtoestand dreigt bij asielzoekersopvang Ter Apel
Gisteren, 19:55

De situatie in de opvang voor asielzoekers in Ter Apel wordt steeds nijpender. In het Veiligheidsberaad, waarin 25 burgemeesters zitten die ook voorzitter zijn van een veiligheidsregio in Nederland, wordt zelfs gesproken van een 'noodtoestand'.

Er zijn zo veel vluchtelingen in Ter Apel, dat sommigen de nacht moeten doorbrengen op een stoel. Doordat er elders in het land geen opvangplekken zijn, is er geen doorstroom meer vanuit Ter Apel. Het gaat hier overigens niet om Oekraïense vluchtelingen; die worden in principe niet opgevangen in Ter Apel.

'Nog geen wantoestanden zoals in oktober'
'De situatie is nog niet zo erg als in oktober vorig jaar, toen er echt sprake was van wantoestanden', vertelt woordvoerder Sonja Kloppenburg van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). 'Maar dat er veel te veel zijn in Ter Apel is helder. De tijd begint te dringen. Per 1 april hebben we 1500 nieuwe opvangplekken nodig', zegt ze.
Een optie is nu om opvangplaatsen voor Oekraïense vluchtelingen die nog niet worden gebruikt voorlopig in te zetten voor asielzoekers uit andere landen, zo bleek in het Veiligheidsberaad. De burgemeesters in het Veiligheidsberaad, onder wie Koen Schuiling van Groningen, willen dat het kabinet nu doorzet, zodat er desnoods dwang uitgeoefend kan worden op gemeenten die te weinig doen om vluchtelingen op te vangen.

Discrimineren?
De veiligheidsregio's hebben de eerste 25.000 opvangplekken voor Oekraïense vluchtelingen in korte tijd vrijwel helemaal gerealiseerd. 'Daar moeten we gebruik van maken, zolang die plaatsen nog niet gevuld zijn met Oekraïners. Je kunt geen andere vluchtelingen op straat laten staan. Dan zou je discrimineren', aldus voorzitter Hubert Bruls van het Veiligheidsberaad.
Het Veiligheidsberaad fronst ook de wenkbrauwen dat er nu voor de Oekraïners allerlei leegstaande gebouwen beschikbaar zijn, terwijl een aantal gemeenten voor andere asielzoekers eerder geen plaats kon vrijmaken. De burgemeesters willen dat de opvang van andere vluchtelingen, los van de Oekraïense vluchtelingen, evenwichtig over het land wordt verdeeld.


Deze week zijn er naast Oekraïense vluchtelingen ongeveer 1000 asielaanvragen bij gekomen. Week 10 bedroeg het 900, week 9 800 asielaanvragen. Het aantal loopt nu per week op. Dit is op termijn niet meer te behappen lijkt me. Ook tijdens de lockdowns ging de instroom gewoon door.
Het grote verschil is dat zodra de oorlog voorbij is de Oekraïeners gelijk weer terug willen, het overgrote deel bestaat uit vrouwen en kinderen, waarvan hun man nog in de Oekraïne zit.
Voor hun hoop ik inderdaad dat de oorlog snel voorbij is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204178014
Gesprek met UN Navy veteraan Patrick Lancaster die zich 8 jaar geleden in Crimea en daarna in Donetsk vestigde en de strijd daar als journalist vastlegt. Hij is nu embedded aan de zijde van de Russen en zijn visie is doordoor gekleurd. Aan het eind van het gesprek vertelt hij dat het conflict of snel eindigt door een overeenkomst, of dat de strijd in Lugansk en Donetsk nog jaren voort kan duren zoals dat nu al 8 jaren aan de gang is.
pi_204178414

Doomberg is the anonymous publishing arm of a bespoke consulting firm. Their firm provides advisory services to family offices and c-suite executives

The firm’s principals apply decades of experience across heavy industry, private equity, and finance to deliver innovative thinking and clarity to complex problems.

They maintain their anonymity to ensure the privacy of their clients, the sovereignty of their personal lives, and the

In this episode, Doomberg and Aaron discuss the idea that energy is life, forthcoming instability in major nations, and the optimism required to make a difference. They also cover the principles of prepping your home for calamity.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 14:05:42 #281
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204180272
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 14:10:32 #282
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204180327
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204181369
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Nice find Bonesy!

Ik heb alle 5 stuks gekeken.
Indrukwekkend en goed gedaan van de meneer!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:06:39 #284
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204181458
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:59 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nice find Bonesy!

Ik heb alle 5 stuks gekeken.
Indrukwekkend en goed gedaan van de meneer!
Thnx Tingo :*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204181810
Lez LuTHOR is z'n naam en hij is inmiddels weer terug naar Luton UK: https://twitter.com/LezLu(...)d-to-armageddon.html
pi_204182186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:37 schreef Nia het volgende:
Lez LuTHOR is z'n naam en hij is inmiddels weer terug naar Luton UK: https://twitter.com/LezLu(...)d-to-armageddon.html
Heel weinig mensen hebben echte oorlogs/military conflict situaties ooit ervaren dus we kunnen niks vergelijken.
Punt is: Nep situaties kunnen echte paniek zaaijen. The military,government/media all know this very well of course.

Even in het Engels:
Many moons ago I lived in Israel. I'd only been in the country a short time and one afternoon me and my then drinking partner went down to the beach not so far away from the Lebanese border. We were sitting there enjoying the sun and a beer, then suddenly out of nowhere, several fighter jets appeared and started firing missiles into the sea and air. It was incredibly loud and really disturbing and seemed absolutely real! We were wondering what the fck was going on. After being slightly panicked, we were informed that it was a 'celebration' of the anniversary of the Yom Kippur War (if I remember rightly)

Another time, in the middle of the night we heard gunshots in the hills around the kibbutz, which we found out later to be kibbutzniks going out hunting wild pigs! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 maart 2022 @ 17:25:46 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204182233
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Waarom heeft die joker niet de geringste moeite gedaan om het front op te zoeken? Ja, wereldschokkend dat er op 3 maart nog weinig aan de hand was in Kiev en Lviv.
Huilen dan.
pi_204183046
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom heeft die joker niet de geringste moeite gedaan om het front op te zoeken? Ja, wereldschokkend dat er op 3 maart nog weinig aan de hand was in Kiev en Lviv.
Volgens de Daily Mail (Februari 23) wel....

'An explosion made the ground beneath our feet tremble': NICK CRAVEN reports from Kiev as the city is woken by air strikes and the sound of missiles

But the calm wasn't to last long as the full extent of the Russian invasion began to reveal itself, with troops attacking the border on three sides and air strikes right across the country, even as far west as Lviv, near the Polish border.

https://www.dailymail.co.(...)EN-reports-Kiev.html

Tja, moeillijk om te weten wat er precies aan de hand is.
Ik geloof er echt heel weinig tot niks van het hele gedoe.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:38:04 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204183094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:34 schreef Tingo het volgende:

[..]
Volgens de Daily Mail (Februari 23) wel....

'An explosion made the ground beneath our feet tremble': NICK CRAVEN reports from Kiev as the city is woken by air strikes and the sound of missiles

But the calm wasn't to last long as the full extent of the Russian invasion began to reveal itself, with troops attacking the border on three sides and air strikes right across the country, even as far west as Lviv, near the Polish border.

https://www.dailymail.co.(...)EN-reports-Kiev.html

Tja, moeillijk om te weten wat er precies aan de hand is.
Ik geloof er echt heel weinig tot niks van het hele gedoe.
Nou ja, er werd rondom Kiev in elk geval niet gevochten toen. Ook op dit moment wordt er in Kiev niet gevochten.

Waar geloof je niks van? Dat er een oorlog is in Oekraïne?
Huilen dan.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:44:17 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204183180
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:34 schreef Tingo het volgende:

[..]
Volgens de Daily Mail (Februari 23) wel....

'An explosion made the ground beneath our feet tremble': NICK CRAVEN reports from Kiev as the city is woken by air strikes and the sound of missiles

But the calm wasn't to last long as the full extent of the Russian invasion began to reveal itself, with troops attacking the border on three sides and air strikes right across the country, even as far west as Lviv, near the Polish border.

https://www.dailymail.co.(...)EN-reports-Kiev.html

Tja, moeillijk om te weten wat er precies aan de hand is.
Ik geloof er echt heel weinig tot niks van het hele gedoe.
Het interesseert me eigenlijk ook weinig, ze doen maar met hun virtual reality oorlog. Het zal wel :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204183248
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou ja, er werd rondom Kiev in elk geval niet gevochten toen. Ook op dit moment wordt er in Kiev niet gevochten.

Waar geloof je niks van? Dat er een oorlog is in Oekraïne?
Paar missiles/bommen in lege,verlaten appartementen gebouwen en doe alsof er een oorlog is. Weet ik niet.
Het lijkt zelfde soort paniekzaaijende bullshit als The Great New Flu Pandemic.

Maar ja, als je alles op TV gaan geloven, moet je dat zelf weten natuurlijk. Zo is dat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204183267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:48 schreef Tingo het volgende:

[..]
Paar missiles/bommen in lege,verlaten appartementen gebouwen en doe alsof er een oorlog is. Weet ik niet.
Het lijkt zelfde soort paniekzaaijende bullshit als The Great New Flu Pandemic.

Maar ja, als je alles op TV gaan geloven, moet je dat zelf weten natuurlijk. Zo is dat.
Het scheelt natuurlijk wel dat Oekraïne vrijwel geen inwoners heeft, dus is het vrij eenvoudig om een oorlog in scène te zetten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204183282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Het interesseert me eigenlijk ook weinig, ze doen maar met hun virtual reality oorlog. Het zal wel :{w
Is idd beter zo, ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204183310
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het scheelt natuurlijk wel dat Oekraïne vrijwel geen inwoners heeft, dus is het vrij eenvoudig om een oorlog in scène te zetten.
TV oorlog,ja.
Alles is mogelijk op TV.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204183747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
TV oorlog,ja.
Alles is mogelijk op TV.
Gelukkig volg ik deze oorlog niet op tv 👍
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 maart 2022 @ 19:35:37 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204183819
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 19:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gelukkig volg ik deze oorlog niet op tv 👍
Miljoenen vrouwen kinderen
ouderen vluchten het land uit voor niks dus..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204183885
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 19:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Miljoenen vrouwen kinderen
ouderen vluchten het land uit voor niks dus..
Ja, die worden daarvoor betaald :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 maart 2022 @ 19:58:08 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204184207
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 19:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die worden daarvoor betaald :Y
Kost wat.

Dit is 9/11 Times 1000 als het gaat om de setup.
En wat er voor nodig is.

Maar goed ik ga mijn brein daar maar niet over breken hoe ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204184419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 19:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kost wat.

Dit is 9/11 Times 1000 als het gaat om de setup.
En wat er voor nodig is.

Maar goed ik ga mijn brein daar maar niet over breken hoe ..
Maar dat was 2001 hé, een compleet gefakete dubbele aanval in een miljoenenstad.
Anno 2022 is de techniek een stuk verder gevorderd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204184608
twitter
  dinsdag 22 maart 2022 @ 20:22:31 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204184676
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat was 2001 hé, een compleet gefakete dubbele aanval in een miljoenenstad.
Anno 2022 is de techniek een stuk verder gevorderd.
jup idd even kijken..
avatar koste 240 miljoen maar goed dat was 10+ jaar geleden.
avengers endgame koste zoń 350 miljoen om te maken maar goed dat was niet een volledige CGi film.
maar laten we het er op houden dat dus om beetje CGI wereld te maken zoń 100 miljoen per uur kost.
dus even snel uitrekenen dan zit ik nu al zoń beetje op 72 miljard en dat is alleen zoń beetje cgi onkosten
nou hebben we ook buurlanden en elk ander land in complot incl yournalisten militairen vrijwillige militairen, ja je kan jezelf aanmelden...

oef nee ik stop.. dit word een hele ingewikkelde rekensom zo..

oki ik weet het anders... ik bied een kratje bier plus benzine onkosten voor een believer om even een kijkje te nemen! :Y
Ik denk als ik even ga lobbyen hier dat er vast wel wat meer mensen wat bij willen doen, natuurlijk krijgt de vrijwilliger ook van mij een mobiel en een action cam mee.. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')