Da's nog steeds PR, he?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als je steevast als de slechterik wordt afgeschilderd.
Het probleem is niet zozeer dat het wat dik wordt aangezet, maar vooral dat ze gewoon dingen verzinnen die helemaal niet daadwerkelijk spelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je maakt voor Netflix op zich ook de weg wel vrij om je te laten framen als slechterik juist doordat je geen interviews geeft.
Netflix dramatiseert gewoon vol de werkelijkheid en dat is juist de kracht van dat programma. Alles veel groter maken dan het is. Daarom kan ik er moeilijk naar kijken, maar is het wel "goede" reclame voor de sport.
Dat klopt ook inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer dat het wat dik wordt aangezet, maar vooral dat ze gewoon dingen verzinnen die helemaal niet daadwerkelijk spelen.
Hey vriendquote:
Domenicali heeft al gewaarschuwd dat DtS wel waarde moet toevoegen aan F1 om zich van verdere medewerking te verzekeren dus blijkbaar is Max niet de enige die bezwaren heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De werkelijkheid wordt omgezet in een soapserie en ze noemen het een documentaireserie terwijl het puur entertainment is met als motief om reclame te maken.
Op zich een aparte show dus
Mercedes en Lewis hebben in de eerste seizoenen ook niet meegedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Domenicali heeft al gewaarschuwd dat DtS wel waarde moet toevoegen aan F1 om zich van verdere medewerking te verzekeren dus blijkbaar is Max niet de enige die bezwaren heeft.
Dit seizoen wel, beiden zijn aanwezig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mercedes en Lewis hebben in de eerste seizoenen ook niet meegedaan.
Aja, logischer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zit er niet erg in, de geruchten wijzen op Fittipaldi of Giovinazzi vanwege hun Ferrari connecties
Wil niet zeggen dat het niet kan, natuurlijk, Haas is ook druk op zoek naar sponsors en die kan met eisen komen dat het een coureur uit een bepaald land moet zijn.quote:
En dat ze interviews met Max over race A plakken bij de beelden van race B, wat de werkelijkheid behoorlijk kan verdraaien natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer dat het wat dik wordt aangezet, maar vooral dat ze gewoon dingen verzinnen die helemaal niet daadwerkelijk spelen.
Het zou wat zijn eh.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
En dat ze interviews met Max over race A plakken bij de beelden van race B, wat de werkelijkheid behoorlijk kan verdraaien natuurlijk.
Ervaring kan denk ik nooit kwaad en je speelt jezelf toch in de kijker als je Mick Schumacher er het hele seizoen vierkant uitrijdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
Maar serieuze vraag, zou een Piastri of een ander groot talent echt geholpen zijn met die seat in een Haas? We weten nog niet goed hoe deze auto zich tot de rest verhoudt maar echt groot vertrouwen dat ze beter zijn dan vorig seizoen heb ik (nog) niet.
Dat is wel wat Max beweert in een ander interview. Dat ie niet meedoet vanwege het knip en plak werk.quote:
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is wel wat Max beweert in een ander interview. Dat ie niet meedoet vanwege het knip en plak werk.
Da's wel een punt, ja. Lijkt mij best een lastige keuze als een Piastri die moet maken, een jaar wachten en in de Alpine kunnen stappen (mits en maren inbegrepen) of naar Haas gaan en de Alpine kans laten schieten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ervaring kan denk ik nooit kwaad en je speelt jezelf toch in de kijker als je Mick Schumacher er het hele seizoen vierkant uitrijdt.
Max heeft een goede onderbouwing gegeven waarom hij geen interviews meer geeft voor drive-to-survive. Dat heeft helemaal niets te maken met 'simpel' of 'kont tegen de krib'. Ik zou eerder het niveau van jouw reactie 'simpel' noemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:42 schreef Sked het volgende:
Verstappen is ook maar een simpele man. Als hem iets niet bevalt gooit hij de kont tegen de krib en hij kan het zich permitteren omdat hij hard in dat autootje gaat.
Alsof dat voor Netflix iets uitmaakt. Die verzinnen toch allemaal bullshit bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je maakt voor Netflix op zich ook de weg wel vrij om je te laten framen als slechterik juist doordat je geen interviews geeft.
Hoe kansloos een seizoen in de HAAS misschien ook is, het is beter om er te zijn, op die manier zichtbaar te zijn, ervaring op te doen en zoals Tijn ook al zegt Mick Schumacher op een hoopje te rijden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's wel een punt, ja. Lijkt mij best een lastige keuze als een Piastri die moet maken, een jaar wachten en in de Alpine kunnen stappen (mits en maren inbegrepen) of naar Haas gaan en de Alpine kans laten schieten.
Daarom hoop ik eigenlijk dat ze Gio weer terug in de F1 brengen. Die heeft toch al wat ervaring en kan wellicht goed uit de voeten met die wagen. De kans is echter wel heel klein denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
Maar serieuze vraag, zou een Piastri of een ander groot talent echt geholpen zijn met die seat in een Haas? We weten nog niet goed hoe deze auto zich tot de rest verhoudt maar echt groot vertrouwen dat ze beter zijn dan vorig seizoen heb ik (nog) niet.
Ik denk dat Gene Haas dat op korte termijn zelf wel kan opvangen. En over dat sympathiek gesproken, Gene is zelf ook niet bepaald een lieverdje geweest in het verleden, hij heeft 16 maanden in de bak gezeten voor belastingontduiking.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:38 schreef XL het volgende:
Haas was altijd al een sympathiek team, hopelijk vinden ze een rijke coureur met schoner geld
Nou ja, laten we wel wezen; als het met de autosport niks geworden was, dan was hij geen arts of advocaat geworden...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max heeft een goede onderbouwing gegeven waarom hij geen interviews meer geeft voor drive-to-survive. Dat heeft helemaal niets te maken met 'simpel' of 'kont tegen de krib'. Ik zou eerder het niveau van jouw reactie 'simpel' noemen.
"Geri Halliwell seems to get more screen time this year than world champions Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen combined."quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
Ik las trouwens een voorbeschouwing van het nieuwe seizoen van DtS, geen interviews met Max, geen beelden van Max behalve officieel F1 materiaal, alle commentaar van RB over de titelstrijd komt van Horner.
Hamilton en Wolff doen wel mee.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen; als het met de autosport niks geworden was, dan was hij geen arts of advocaat geworden...
Mijn advocaat had het niet gered tot de Formule 1 als het in het recht niet was gelukt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen; als het met de autosport niks geworden was, dan was hij geen arts of advocaat geworden...
Schijnbaar kwam de vorige jaren de korting 2/3 dagen voor het eerste weekend. Dus toch nog even wachten.quote:
Dat geloof ik meteen. Verstappen heeft een uniek talent. Ik denk echter dat we het er ook over eens kunnen zijn dat-ie het niet van z'n intelligentie moet hebben. Dus de user die zei dat Verstappen 'een beetje simpel' is, zei wat mij betreft niks geks.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn advocaat had het niet gered tot de Formule 1 als het in het recht niet was gelukt.
Het kost minder dan 5 euro 50 per maand als je een jaarabonnement afsluit. Is dat niet goedkoop genoeg?quote:
Jawel hoor maar aangezien elk jaar 25% korting komt dan wacht ik er toch liever even op.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het kost minder dan 5 euro 50 per maand als je een jaarabonnement afsluit. Is dat niet goedkoop genoeg?
Dus iedereen die geen arts of advocaat is is simpel?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
zoals bij zeg maar 99% van de topsporters. Net zoals de rest van de bevolking.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dus iedereen die geen arts of advocaat is is simpel?![]()
Leg je 'm ook zelf weer even terug?quote:Maar ik pak hem even op: heb je een onderbouwing voor je stelling?
Hij kart vanaf z'n 4de. Hoe konden ze toen al bepalen dat zijn talent niet op school lag als hij uberhaupt nog niet op school had gezeten? Ik denk dat jij iets anders hebt gehoord dan wat hij daadwerkelijk gezegd heeft. De reden dat hij bijna geen school heeft genoten is omdat hij geen zin had in school en wilde racen (ik denk dat 100% van alle jongetjes hetzelfde zouden doen als ze de keuze zouden krijgen) en omdat zijn ouders dat dus goed vonden.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:30 schreef Sodemieters het volgende:
Hij heeft het zelf nog benoemd in een interview na z'n wereldkampioenschap. Ik geloof dat het bij de NOS was. Gaf aan dat al snel duidelijk was dat z'n talent niet op school lag, dus dat-ie iets zocht waarin-ie wel goed was.
Ik zie hem zeker niet als simpel. En dat geldt niet alleen voor mij. Er is al zo vaak gezegd dat het opvallend is hoeveel hersencapaciteit hij tijdens het racen nog gebruikt voor andere zaken. En vanuit het team hoe goed hij alles doorheeft en begrijpt. En ook zijn reacties bij interviews zijn snel, adrem en to the point.quote:Vanwaar overigens de vraag? Zie jij hem wel als een intellectueel?
Ik denk dat Max zeker niet de domste jongen op de baan is.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zie jij hem wel als een intellectueel?
Ik ben het voor de verandering eens totaal met je eens. Alsof je intelligentie alleen afgemeten wordt aan je opleidingsniveau. Als je ziet hoe Verstappen zich houdt op de baan, vechten voor een positie, elke bocht raak en daarnaast nog nadenken over de team tactiek, dan doen je hersens echt wel iets uitzonderlijks. Dat heeft te maken met snel kunnen denken, handelingen automatiseren, de techniek van de auto begrijpen. Dat kan niet als je het IQ van een stoeptegel hebt.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij kart vanaf z'n 4de. Hoe konden ze toen al bepalen dat zijn talent niet op school lag als hij uberhaupt nog niet op school had gezeten? Ik denk dat jij iets anders hebt gehoord dan wat hij daadwerkelijk gezegd heeft. De reden dat hij bijna geen school heeft genoten is omdat hij geen zin had in school en wilde racen (ik denk dat 100% van alle jongetjes hetzelfde zouden doen als ze de keuze zouden krijgen) en omdat zijn ouders dat dus goed vonden.
[..]
Ik zie hem zeker niet als simpel. En dat geldt niet alleen voor mij. Er is al zo vaak gezegd dat het opvallend is hoeveel hersencapaciteit hij tijdens het racen nog gebruikt voor andere zaken. En vanuit het team hoe goed hij alles doorheeft en begrijpt. En ook zijn reacties bij interviews zijn snel, adrem en to the point.
Hij heeft alleen het nadeel dat hij met een zachte g spreekt. Dan wordt je sneller als 'simpel' gezien.
Ik verlang dat helemaal niet. Er wordt hier net gedaan alsof ik iets onbetamelijks over hem gezegd heb, terwijl je nota bene aangeeft dat je mijn conclusie deelt.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat hij niet hoog geschoold is of 'een intellectueel' zoals @:sodemieters verlangt, dat lijkt me evident. Maar dat is echt wat anders dan simpel zijn. Ik vermoed dat deze manier van denken vooral heel veel zegt over @:sodemieters.
Ik denk dat je zonder een behoorlijk grote intelligentie niet in staat zal zijn om met je monteurs op serieus nivo bezig te zijn en feedback te geven en volgens ingewijden is Max zeer sterk in het goed communiceren met zijn monteurs en back office engineers.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Verstappen heeft een uniek talent. Ik denk echter dat we het er ook over eens kunnen zijn dat-ie het niet van z'n intelligentie moet hebben. Dus de user die zei dat Verstappen 'een beetje simpel' is, zei wat mij betreft niks geks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |