Kom maar op met je verhelderende analyse zou ik zeggen. We zijn benieuwd!quote:
Doet erg denken aan de beelden uit Afghanistan van enkele decennia geleden waar deze Rusbuster ook al voor de nodige trauma's heeft gezorgd.quote:
Dit is dus een Rus die niet kan vertalen, gay in het Russisch is гей.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:20 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Gey?![]()
Echt, niemand kan jou serieus nemen vriend.
Het zullen wel foto's zijn van een tijd terug tijdens een oefening. De desinformatie maakt het onmogelijk om een goed inzicht te krijgen. Ik ga maar uit van de kaarten die hier geplaatst worden hoe het front zich ontwikkeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke zoveel materieel bij elkaar. Er is een goede reden waarom UA deze nog niet aanvalt.
Aha. Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:01 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is dus een Rus die niet kan vertalen, gay in het Russisch is гей.
Interessant zeg. Benieuwd waar je al deze "feiten" hebt opgedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:07 schreef bianconeri het volgende:
Terwijl er honderden burgerdoden vallen, en binnenkort duizenden,
zit de NAVO/EU en VS lekker aan de grens popcorn te eten met een biertje en toe te kijken.
Poetin die gewoon al lachend alles plat loopt te gooien, ongeacht wie of wat.
Die man lacht zich kapot om de reacties van het Westen.
Nou ja, de foto's die jij plaats zijn net zo onbetrouwbaar. Je bent wat mij betreft vrij om te posten wat je wilt maar daar lijkt mij deze draad niet voor geschikt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het zijn letterlijk beelden uit 2018 van een Poolse live fire oefening.
https://www.dvidshub.net/(...)o-live-fire-exercisequote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja, de foto's die jij plaats zijn net zo onbetrouwbaar. Je bent wat mij betreft vrij om te posten wat je wilt maar daar lijkt mij deze draad niet voor geschikt.
Bron?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het zijn letterlijk beelden uit 2018 van een Poolse live fire oefening.
Dit is gewoon hetzelfde als iemand eerst flink klappen, en daarna foto's verspreiden van hoe je diegene wat water en een doekje geeft.quote:
Waar kan ik zien dat die MI-24 neergeschoten wordt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:34 schreef Dibble het volgende:
[..]
https://www.dvidshub.net/(...)o-live-fire-exercise
Er zit een verschil in foto's die ik post die hoogstens een paar dagen uit zijn en Ukr shills hier die troep van 4 jaar terug posten. Je staat vrij om Russen te posten die in flarden op straat liggen, geambushed en opgeblazen. Die zweven e ook rond maar ga ik zelf niet doen. Weet ook niet de policy rondom dat hier.
Ik hoop niet dat je je laat uitbetalen on Roebelsquote:
Net zoals dat je niet kunt zien dat het in Oekraine gebeurd. Kijk naar het terrein, kijk naar de camera angle en hoe die beweegt en de scherpte van de beelden. Daarbij de hoogte waarbij de stinger zijn target raakt wat veel te laag is. En hoe het zo precies opgezet is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar kan ik zien dat die MI-24 neergeschoten wordt?
Ik zal nooit foto's plaatsen van verkoolde lichamen of slachtoffers. Van welk leger dan ook(persoonlijk genoeg delen van lichamen gezien) Maar deze draad was bedoeld om een beeld te krijgen van de situatie. En daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:34 schreef Dibble het volgende:
[..]
https://www.dvidshub.net/(...)o-live-fire-exercise
Er zit een verschil in foto's die ik post die hoogstens een paar dagen uit zijn en Ukr shills hier die troep van 4 jaar terug posten. Je staat vrij om Russen te posten die in flarden op straat liggen, geambushed en opgeblazen. Die zweven e ook rond maar ga ik zelf niet doen. Weet ook niet de policy rondom dat hier.
Wat voor autoriteit ben jij precies op het gebied van de Stinger? En waarom is dit te laag? Leg eens uit, ik heb er niet zoveel verstand van...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:43 schreef Dibble het volgende:
Net zoals dat je niet kunt zien dat het in Oekraine gebeurd. Kijk naar het terrein, kijk naar de camera angle en hoe die beweegt en de scherpte van de beelden. Daarbij de hoogte waarbij de stinger zijn target raakt wat veel te laag is. En hoe het zo precies opgezet is.
Helaas voor jou, het is toch in Oekraïne. En het zou geen 2022 zijn als het wrak ook gewoon op de foto staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet kunt zien dat het in Oekraine gebeurd. Kijk naar het terrein, kijk naar de camera angle en hoe die beweegt en de scherpte van de beelden. Daarbij de hoogte waarbij de stinger zijn target raakt wat veel te laag is. En hoe het zo precies opgezet is.
Is volgens mij van eergister.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
Tevens is er ook nog een SU-34 neergehaald vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |