SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [Belgi]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat weet nog niemandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Maar waarom hebben die twee nou in dat hok gezeten?
+ nog 100 keer snapte.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze heeft dit wel gewild zei ze vanmorgen nog, ze wilde eerlijk strijden snapte tegen een kristof ofzo zat ze te vertellen tegen noush
Voor beelden in de uitzending, spannende voiceover erbij, tadaaaaa > TVquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Is ze nu nog niet klaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nawel niet zo janken, daar zwellen je lippen zo van..... en die zijn al zo groot
Vraag ik me ook af. Ze moesten iemand kiezen die ze volledig vertrouwden. Nou mooi dan, alle vertrouwen op Tobias en die heeft alleen maar zijn "macht "misbruikt om erachter te komen wat anderen (en vooral Kristoff) hebben gezegd over hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Engie is al helemaal ingeburgerdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Subiet hottubje nemen. Theetje erbij. Bietje babbelen.
je bent de bestequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Speciaal voor @:greysbones alvast de link naar ‘mijn’ poll.![]()
https://www.facebook.com/(...)nk/3142435862670651/
ik denk ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:21 schreef Verida het volgende:
Als Kristoff gaat zaterdag, is het voor mij afgelopen.
Facebook is duidelijk als je kijkt naar de stemmen en reactiesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Speciaal voor @:greysbones alvast de link naar ‘mijn’ poll.![]()
https://www.facebook.com/(...)nk/3142435862670651/
FB is sowieso pro Nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Facebook is duidelijk als je kijkt naar de stemmen en reacties
had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar wat je daar ziet is niet best.![]()
ja, is ook weer waar, dan zijn de vakantiegangers eindelijk terug. Oke, dan blijf ik nog wel even gezellig Cossen met deze vakantievierdersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ik ook
maar dan worden een paar vakantiegangers boos op mij
preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, is ook weer waar, dan zijn de vakantiegangers eindelijk terug. Oke, dan blijf ik nog wel even gezellig Cossen met deze vakantievierdersMaar het hele BB gebeuren interesseert me dan niet meer, het Cossen is wel gezellig.
Ik wil dit ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga potdikkie ook 20 accounts aanmaken om op Kristof te stemmen.
Kan, maar geen idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:21 schreef Tascha071 het volgende:
Snapt iemand dat julio er niet op staat? Is dat eigenbelang geweest? Zeker weten dat je van hem wel in de finale gaat winnen dus hem soort van bewaren voor jezelf?
vraag het grace. die heeft deze keuze gemaakt, maar gaat niet om de finale want die wil ze met nederlander tobias doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:21 schreef Tascha071 het volgende:
Snapt iemand dat julio er niet op staat? Is dat eigenbelang geweest? Zeker weten dat je van hem wel in de finale gaat winnen dus hem soort van bewaren voor jezelf?
Wil je weer een straw poll maken? Vind het wel grappig om het verschil tussen fok! en andere polls te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang tot de kikikikikik monologen van Nawel tegen willekeurige voorbijgangers.
Ga ik doen, ze worden alleen helaas altijd gekaapt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je weer een straw poll maken? Vind het wel grappig om het verschil tussen fok! en andere polls te zien.
Verrast dat jou nog dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je weer een straw poll maken? Vind het wel grappig om het verschil tussen fok! en andere polls te zien.
Ja de laatste wel maar daarvoor viel wel mee toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ga ik doen, ze worden alleen helaas altijd gekaapt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Zullen toch wel whizzkids op Fok zijn die botjes kunnen laten stemmen??
degene die ik ken isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Zullen toch wel whizzkids op Fok zijn die botjes kunnen laten stemmen??
Nu nog winnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel heeft sowieso het record van de meeste nominaties
Ja daag! Ik ga Kristof niet nu al opgeven!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:27 schreef Flow3r het volgende:
Nou, .ehhhh, Kris gaat sowieso niet winnen, laat hem dan nu maar naar huis gaan
Salar heeft Nous, Nous heeft Nawel, Tobi en Grace
Zal saai worden voor Tobi en Grace, zij kan alleen maar zingen en van onderwerp veranderen als het te heet onder haar voeten wordt, hij heeft niks te melden
Zie dan hoe Tobi vel meer met Salar en kris praat en daar energie uit haalt?
Laat kris maar lekker gaan
De schijn moet worden opgehouden, dat BB een groot succes is dit jaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:29 schreef ledn81 het volgende:
Vanmiddag gaf Tobi bij Grace aan dat het nog 2 weken zou duren. Grace verbeterde hem met 3 weken.
Maar ze zijn vast op hun vingers getikt en moeten nog even volhouden dat het nog 5 weken duurt.
Dat zegt ie nml nu net weer tegen Salar
Ik hoop eigenlijk dat daar iets duidelijker uit komt...quote:
Dat is al een unicum.....dat komt echt in de krant......Heeft ze eigenlijk al een keer er niet op gestaan of is het vanaf het eerste tot zowat het laatste nominatie....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel heeft sowieso het record van de meeste nominaties
ben er wel klaar mee dat ze tig keer een SL er in gooien en dat je daarvan niks terug zietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat daar iets duidelijker uit komt...
Fok-poll is wat dat betreft betrouwbaarder want die kan niet buiten Fok worden geplaatst:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Evelien en Amyquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is al een unicum.....dat komt echt in de krant......Heeft ze eigenlijk al een keer er niet op gestaan of is het vanaf het eerste tot zowat het laatste nominatie....
Wij gaan Kristof erin houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er wel klaar mee dat ze tig keer een SL er in gooien en dat je daarvan niks terug ziet
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Fok-poll is wat dat betreft betrouwbaarder want die kan niet buiten Fok worden geplaatst:
greysbones in BB / [COS #514] zoo fucking saai
100% zeker ja?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:31 schreef mijntjexx het volgende:
Loosers van de week: Tobias en Grace, klootzakken
Kristof en Nawel blijven, dat zou zoooooo top zijn. Als dat als plottwist komt dan owned BB hemquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nog een twist komt. Het stemmen op de site is ook nog niet open.
Nou van mijn mag ze naar huisquote:
Ja van mij hoeven ze ook allebei nog niet weg eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kristof en Nawel blijven, dat zou zoooooo top zijn. Als dat als plottwist komt dan owned BB hem![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
BB dit jaar onvoorspelbaarder dan ooit.
Nee hoor, kijk zaterdag maar!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nawel het lievelingetje van BB blijft.
Is al bepaald door BB
Geraldine zei van welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
2/2 staat dus niet vast?
Wij van wc eend,,,,quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
2/2 staat dus niet vast?
Tegen Nouchine werd gezegd die dacht in de finale te staan dat BB onvoorstelbaar was.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nawel het lievelingetje van BB blijft.
Is al bepaald door BB
Nawel had van mij ook mogen blijven nu ipv die klojo's Grace, Tobias en Julioquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Nawel als langste vrouw vol gehouden met de bal
Echt gestreden
Dacht het ook gehoord te hebben, maar nouchine heeft het net gevraagd om DBK en dat kreeg ze als antwoordquote:
vreselijke vent, brave paterquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Tobias, wat 'n slechte verliezer en mietje
Ik snaptuhtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:33 schreef GayGuy het volgende:
Mocht er volgend jaar weer een seizoen komen met een "snapjuh" persoon, haak ik af, SNAPJUH
Ze overleeft deze ronde ook wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Nawel als langste vrouw vol gehouden met de bal
Echt gestreden
Gelukkig hebben wij het niet in de hand......want persoonlijk kan dat voor ieder anders zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja van mij hoeven ze ook allebei nog niet weg eigenlijk.
BB bepaald of het scriptquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het niet in de hand......want persoonlijk kan dat voor ieder anders zijn.
Ja, ik had het hem echt wel gegundquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:39 schreef Ireth het volgende:
Strijd om lb, had kristof die maar gewonnen
Dat Julio erin zit nog… 🙈 Hoe saai kan je zijn… en Nawel… tante snapte… pff Echt mijn top drie Salar Nouch en Kristofquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nawel had van mij ook mogen blijven nu ipv die klojo's Grace, Tobias en Julio
Is voor BB veel mooier om Kristoff erin te houden die met Salar de strijd aan gaat tegen Tobias en Grace. Nawel heeft haar tijd gehad, ze is met iedereen goed dus die gaat niet meer voor sensatie zorgen!quote:
Ja daar heb ik eigenlijk weinig twijfel over. Tegen Hanne was het nog even spannend omdat de polls nog redelijk gelijk waren lang.quote:
Juist KRis erin, strijd tussen de 2 'maten'!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:41 schreef Flow3r het volgende:
Namaak gaapje want niks te melden ,awkward, stilte, geen kristof om de boel op te vangen, meeste clicchs al gebruikt etc![]()
[ afbeelding ]
fakequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:41 schreef Flow3r het volgende:
Namaak gaapje want niks te melden ,awkward, stilte, geen kristof om de boel op te vangen, meeste clicchs al gebruikt etc![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! Ze had er bij de 1e keer al gewoon uit gemoetenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:40 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Deze kan niet 😭😭😭😭 voor de 7nde keer?
al liggend in bedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:42 schreef JDB94 het volgende:
Theater van de hoogte plank. Je weet ze gaan Nawel erin houden tot 't eind, dame levert teveel content!
DEAL!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel kan dit spel niet meer aan zo te zien
Onverantwoord
Zak met geld mee en naar huis![]()
Kristof blijft![]()
Iedereen blij
Never ever, maar dan toch dit is het meest wazige seizoen ooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel kan dit spel niet meer aan zo te zien
Onverantwoord
Zak met geld mee en naar huis![]()
Kristof blijft![]()
Iedereen blij
klootzakquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Kijk hem balen dat zijn maatje erop staat
[ afbeelding ]
aangevuldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Never ever, maar dan toch dit is het meest wazige slechtste seizoen ooit.
ahhaah gvd, ratten business hypocriet as fuckquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam door zijn zwakke enkel en zwak gestelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:44 schreef Ireth het volgende:
Jankende en zeurende tobi in de uitzending... hij had verloren
Huilende Babyquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:44 schreef Ireth het volgende:
Jankende en zeurende tobi in de uitzending... hij had verloren
Die lul zegt gewoon tegen Grace " niet breken dit is het spel" , maw blijf op Kristof stemmenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef Verida het volgende:
Grace en Tobi liggen erbij alsof ze verloren hebben.....
en maar fluisteren met zijn tweeen.
bahbahbah
En zwakke persoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kwam door zijn zwakke enkel en zwak gestel
Tot Guultje er zelf op staat, of zijn prinses Naweequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat Grace niet moet breken omdat dit het spel is ( Kristoff nomineren)
Ziu hij dat ook gedaan hebben op kristof stemmen. Nu op tv zeggen dat salar vals speelde tegen kristof en maar zeuren en zeuren en zeikenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat Grace niet moet breken omdat dit het spel is ( Kristoff nomineren)
Nu zeker niet meer. Nu staat Kristof aan de kant van Salar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Wat ik mij afvraag.
Staat Kristof echt aan de kant van Salar of toch die van Tobias?
Als hij mag blijven stemt hij dan Salar weg tgv Tobias?
Dat was namelijk eerst wel hun plan.
Wie is die lul?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:45 schreef mijntjexx het volgende:
H
[..]
Die lul zegt gewoon tegen Grace " niet breken dit is het spel" , maw blijf op tobias stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
En salar mag wel met Nouchine lol hebben terwijl die wist dat ze op Kristof ging.....quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
lekker binnen komerJup, houd ik in de gaten, komt nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ze kan inpakken en ook gewoon gaan hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel is het beu .. ze heeft er geen zin meer in inpakken en uitpakken...
Yep jij snapt hemquote:
ik hoop eerlijk gezegd dat het dan Tobi wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:56 schreef engine het volgende:
Grace kan nog wel eens de gebeten hond worden volgende week
Ze is verdrietig.quote:
PLEASEEEE praise the lordquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:56 schreef engine het volgende:
Grace kan nog wel eens de gebeten hond worden volgende week
Ja dat mag ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop eerlijk gezegd dat het dan Tobi wordt
die trekt dat echt niet
Dat hoop ik zoooooquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat er nog 1 genomineerde komt.
Een spel waar de verliezer/laatste is genomineerd.
Ik verwacht eigenlijk dat er twee genomineerden zullen zijn maar of dat ook deze twee zullen zijn weet ik nog niet zeker. Morgen gaat er nog wel wat gebeuren maar of dat iets met nominaties te maken heeft is ook nog maar de vraag. Het is wel erg vroeg in de week bekend nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Dat beslist de regie morgen a.d.h.v. papier steen schaar leroy stylequote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ja, ik zag het ... pfffquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart je poll is al weer gekaapt
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart je poll is al weer gekaapt
Hij ligt ook daar achter hoor.quote:
Nawel lachen? Als een boer met kiespijn, dan zeker?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel ik ben een gelukkig mens
Ik lach veel te graag.
Pfff vermoeiend mens zal je bedoelen
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
lekker binnen komerEn die andere ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
er is ook een andere stream hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel ik ben een gelukkig mens
Ik lach veel te graag.
Pfff vermoeiend mens zal je bedoelen
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nawel lachen? Als een boer met kiespijn, dan zeker?
Dagelijks, niet de streamsquote:
Daar win je niet mee tegenover die duizenden stemmen op andere polls.quote:
aah ja dan toch blij dat je ziet dat Tobi eenquote:
Gewoon lief. Ze is er voor haar vriendinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaafje Nouchine gaat een banaantje halen
Hoe wil je dat doen met die pins.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat er twee genomineerden zullen zijn maar of dat ook deze twee zullen zijn weet ik nog niet zeker. Morgen gaat er nog wel wat gebeuren maar of dat iets met nominaties te maken heeft is ook nog maar de vraag. Het is wel erg vroeg in de week bekend nu.
Dat weet ik niet maar behalve Salar en Nouch zijn er nog wel andere bewoners.quote:
Verschrikkelijke jankerd is hetquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja dan toch blij dat je ziet dat Tobi eenis
Huh Grace staat erop????quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar waarom zouden ze dat doen....er zitten al twee op. En dan kunnen salar en Nouchine niet meespelen. Plus de genomineerde niet.....dan is het toch al duidelijk. Dan blijft over Grace Tobias en Julio.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar behalve Salar en Nouch zijn er nog wel andere bewoners.
Waarom zijn er vandaag al nominaties? Denk niet dat ze vakantie hebben de rest van de week. Woensdag moeten ze normaal nog aan de bak.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zouden ze dat doen....er zitten al twee op. En dan kunnen salar en Nouchine niet meespelen. Plus de genomineerde niet.....dan is het toch al duidelijk. Dan blijft over Grace Tobias en Julio.
Ja een oprechte eerlijke sportieve alleskunnerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:12 schreef engine het volgende:
Nawel heeft wel inzet met die spellen. Eerder tegen de muur geplakt en nu op die draaischijf. Ze blijft wel gaan.
Ik vind het wel leuk, het vergt tenminste eindelijk iets van hun krachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:13 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat een achterlijk spel dat fietsen en dat liggen en draaien
Oh rip Kristof 😈 hopelijk begraaft de Nawel army hemquote:
Ja eerlijk zeker. Ze heeft altijd iedereen aangesprokenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja een oprechte eerlijke sportieve alleskunner
De secret missie moet ook nog komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zijn er vandaag al nominaties? Denk niet dat ze vakantie hebben de rest van de week. Woensdag moeten ze normaal nog aan de bak.
En andersom ook, Tobi heeft ook geen tijd meer voor zijn "vrienden"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace heeft ook geen tijd meer voor haar vriendin Nawel, ze zit naast Toby, ligt op Toby, hangt tegen Toby en als ze hem even niet ziet, gilt ze om Toby
Uuuhmmm, nee sorry, dat dan weer niet. Ja ruggengraatloze peterquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eerlijk zeker. Ze heeft altijd iedereen aangesproken
Precies! Die is vandaag ook de hele dag bij Grace geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En andersom ook, Tobi heeft ook geen tijd meer voor zijn "vrienden"
Zijn "vrienden" weten nu dat hij geen chte vriend isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En andersom ook, Tobi heeft ook geen tijd meer voor zijn "vrienden"
En Salar heeft lekker kunnen tukken op de groene kamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Precies! Die is vandaag ook de hele dag bij Grace geweest.
Sorry.... was 'n paaseitjequote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
wie zit er zo vies op een snoepje te kauwen
En dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn "vrienden" weten nu dat hij geen chte vriend is
Vond het al op couscous lijken.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben hier zondag verkeerd voorgelicht, ze hebben deze week helemaal geen bulgur, maar parelcouscous.
mijn schuldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben hier zondag verkeerd voorgelicht, ze hebben deze week helemaal geen bulgur, maar parelcouscous.
oeiii....das niet makkelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu alweer, en 'n straf. Ben diabeet en kreeg van de week 'n kilo Praline eitjes
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Heb zelfs een rectificatie moeten plaatsen in BB / Het grote wat eten de bewoners topic!
Latersssquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar weer eens wat anders doen
Laters
Veel cos plezier
Echt niet, heb je wel een pasje voor nodig. Ik heb er ook 1quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Als particulier mag je alleen naar de Hanos???
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar weer eens wat anders doen
Laters
Veel cos plezier
Hanos is toch groothandel?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Hanos weet ik niet anders dan dat je een KvK nummer moet hebben
ja ik dacht alquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt niet, heb je wel een pasje voor nodig. Ik heb er ook 1
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:26 schreef odie22 het volgende:
klopt het dat tv uitzending nog niet op videoland staat ?
Ja even gekeken. Zie het ook nog niet staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:26 schreef odie22 het volgende:
Ja, bij mij ook nog niet.... misschien weten ze niet of het wel of geen schrikkeljaar isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:26 schreef odie22 het volgende:
Dit was mooi hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
Haha voor morgen in uitzending zien tobias en Julio kristof en salar praten over als die twee moeten nomineren dan kan tobias niet op Julio gaan wat hij zou doen. Zegt Julio zoo en tobias rode kop haha
Metaforen zijn aan jou niet besteed h? Gelukkig wordt dat gemis dan weer ruimschoots gecompenseerd door een briljant gevoel voor humor.quote:
Dat ze alweer op de schopstoel/loungebank zit/ligtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is dan nu de reden????dat ze zo lang al zit te janken.
Nee, die moet Spel zonder Grenzen winnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Iemand die mentaal zo sportief is als Kristoff die moet toch gewoon BB winnen!
onzinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die moet Spel zonder Grenzen winnen.
Moet je pas hebben ,@Joyce-43 heeft er 9 jaar gewerktquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Hanos weet ik niet anders dan dat je een KvK nummer moet hebben
Kristof, Salar of Nawel hoop ik dat wint. En anders Nouch.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof, Salar of Nawel hoop ik dat wint. En anders Nouch.
Maar wel het liefst Nawel als winnaarquote:
Sterrenslag dan.quote:
Ja, maar het is een Belg en daar is Nawel en Nouchine al......riepen het al van de week dat ze erin zaten...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Raar hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:39 schreef Sofia35 het volgende:
De uitzending van Vandaag staat nog steeds niet online
Dat is nog niet zo'n gek idee. Het zal toch nog wel ergens mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:37 schreef Ireth het volgende:
Laatste seconden in de uitzending, toop en goelijooh die bewoners en bedragen konden ranken?? Hebben ze bedragen moeten koppelen die genomineerden geboden gaan krijgen bij een vrijwillige exit??
Ik moest dat googlen. Snap het grapje nog steeds niet.quote:
Oh, dan had ik het toch goed gegokt.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:37 schreef Ireth het volgende:
Laatste seconden in de uitzending, toop en goelijooh die bewoners en bedragen konden ranken?? Hebben ze bedragen moeten koppelen die genomineerden geboden gaan krijgen bij een vrijwillige exit??
Snaptuhquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest dat googlen. Snap het grapje nog steeds niet.
Ze is geboren,, snaptequote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is dan nu de reden????dat ze zo lang al zit te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |