SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdLeef, alsof het je laatste dag is !!!
zit kaas door de sausquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:05 schreef Angelique61 het volgende:
Dacht dat er wortel door die saus zat, als het alleen klontjes was ziet het er jakkie uit
Tomaat misschien??quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:05 schreef Angelique61 het volgende:
Dacht dat er wortel door die saus zat, als het alleen klontjes was ziet het er jakkie uit
Zitten blokjes tomaat en geraspte kaas inquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:05 schreef Angelique61 het volgende:
Zo te horen is Salar het ook beu.....saaie rot dag zegt hij in de slaapkamer tegen Nouchine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:18 schreef Stargazing het volgende:
Volgens mij zijn ze elkaar zo goed als beugezien.
Behalve Salar en Kristof dan, die 2 hebben echt de tijd van hun leven met elkaar (op momenten)
en als Nouchine allen met Salar is zij ook wel
Ik snap ook niet waarom BB alle opdrachten op zaterdagavond laat en zondag heeft geplandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo te horen is Salar het ook beu.....saaie rot dag zegt hij in de slaapkamer tegen Nouchine.
daar heeft hij gelijk in. Salar is populair en stijgende.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:29 schreef humpty het volgende:
Salar denkt dat hij heel ver komt zijn heel veel mensen die hem leuk vinden
zegt hij tegen Nouch
Ja Verschil moet er zijn.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar heeft hij gelijk in. Salar is populair en stijgende.
Niet handig om het uit te sprekenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar heeft hij gelijk in. Salar is populair en stijgende.
Als hij dat echt denkt waarom wil hij haar dan meenemen naar de finale. Gaat vriendschap dan voor het spel winnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:33 schreef humpty het volgende:
Mensen houden van jou Nouch zegt Salar....mwah lees heel andere dingen
Dus Nouch komt ook heel ver is dat zonder Kristof of met???quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:33 schreef humpty het volgende:
Mensen houden van jou Nouch zegt Salar....mwah lees heel andere dingen
Salar heeft Nous van in het begin beloofd mee te nemen zo ver en zo lang hij kan. Hij houd zich aan zijn woord en dat siert hem wel vind ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als hij dat echt denkt waarom wil hij haar dan meenemen naar de finale. Gaat vriendschap dan voor het spel winnen?
Wordt alleen wel tijd om afscheid van haar te nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft Nous van in het begin gelooft mee te nemen zo ver en zo lang hij kan. Hij houd zich aan zijn woord en dat siert hem wel vind ik.
dat wel, maar eerst Nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt alleen wel tijd om afscheid van haar te nemen
het werkte bij Jill vorig jaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:38 schreef humpty het volgende:
Nouch is er heel gemakkelijk doorgegaan vriendje vriendinnetje
heeft het nooit moeilijk gehad daar
Beetje gillen schreeuwen dingen achterover drukken en achterlijk doen.
Als je daardoor finalewaardig bent
Tja, aan de andere kant heeft hij natuurlijk ook niet heel veel keuze met nog maar 3 Belgen in huis. Van Nawel weet hij natuurlijk dat zij buiten sterk staat anders overleef je al die nominaties niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft Nous van in het begin beloofd mee te nemen zo ver en zo lang hij kan. Hij houd zich aan zijn woord en dat siert hem wel vind ik.
Omdat bv. bij Tobias wordt gezegd dat hij wel een toontje lager mag zingen als hij denkt ver te komenquote:
Hij heeft toch geen last van Nouchine . Zij is een belg en als die moet winnen dan wordt zij het....was ze Nederlands geweest dan had het een heel ander verhaal voor Salar geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft Nous van in het begin beloofd mee te nemen zo ver en zo lang hij kan. Hij houd zich aan zijn woord en dat siert hem wel vind ik.
Dagoquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:43 schreef JDB94 het volgende:
Salar/Nouch is de echte romance dit seizoen
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om de streamers weg te jagen, zodat ze 'n week eerder kunnen stoppen![]()
We mogen niet verder horen......Salar ging juist weer zachter praten.quote:
Dan moet Salar toch ook begrijpen dat hijzelf ook zeer weinig doet.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef humpty het volgende:
Dan zien mensen jou snel vreten en na het eten ben je snel weg ga je douchen zegt Salar
Denk dat het toch voornamelijk aan de febo lag.....bewoners zijn ook niet gek en zien wie de lievelingetjes zijn. Vond de groep best wel hecht en hadden zonder drank of iets lekkers leuke avonden....waren best creatief en meestal op 1na deden ze allemaal mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:54 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu voor salar en Kristof als ze ontdekken dat dit een grote flop is geworden en hoe de kijkers het hebben beleefd. Zij zijn de enige 2 die naar mijn idee echt het spel spelen zoals bedoeld en er ook oprecht plezier aan beleven. Anderen (bewoners en febo) hebben het om zeep geholpen door gedrag, gekonkel, sl, dubbele streams, geen sancties bij fluisteren, het beschermen van nawel en het uitblijven van leuke langdurige opdrachten.
Zo, mijn 2 centen...
Moeten ze dan met 4 personen afwassen? Nawel had gezegd het met Julio te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:23 schreef zodeju het volgende:
Nouchine is weer in de gangen te vinden .....tijdens de afwas......samen met Salar.
Meestal wordt er door twee afgedroog en opgeruimd.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze dan met 4 personen afwassen? Nawel had gezegd het met Julio te doen
Klopt volledig volgens mij @Irethquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:54 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu voor salar en Kristof als ze ontdekken dat dit een grote flop is geworden en hoe de kijkers het hebben beleefd. Zij zijn de enige 2 die naar mijn idee echt het spel spelen zoals bedoeld en er ook oprecht plezier aan beleven. Anderen (bewoners en febo) hebben het om zeep geholpen door gedrag, gekonkel, sl, dubbele streams, geen sancties bij fluisteren, het beschermen van nawel en het uitblijven van leuke langdurige opdrachten.
Zo, mijn 2 centen...
Ik kan ook niet echt zeggen een broer en zus relatie....daar is het weer net te intiem voor. Maar lovers zonder seks zou beter passen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef Sestra666 het volgende:
En toch lijken ze erg in elkaar op te gaan,noes en salar.. vind ik
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:55 schreef Ireth het volgende:
Meneer Ireth: "zit je verschrikkelijk ikke te kijken??"
Ireth: "Nee..."
Meneer Ireth: "Ik dacht minions te horen..."
Noush
ik werd laatst verketterd toen ik het zeiquote:
Ik kijk ook liever naar Salar en ......ehhh hoe heet ze ook alweer?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
ik kijk liever naar Nous en Salar
als Grace en Tobias
Hallo! Vrijdag is het grootste pingpong toernooi ooit gehouden, maar dan met opmaken/verkleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
salar gaat vrijdag? als zorro
uhm met wat?
tafeltennistoernooi meende ik te horenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
salar gaat vrijdag? als zorro
uhm met wat?
Floefquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever naar Salar en ......ehhh hoe heet ze ook alweer?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik las Foef, en da's toch heel iets anders![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
ik kijk liever naar Nous en Salar
als Grace en Tobias
Deze maskers wordt huilen......zo pijnlijk.......quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
tafeltennistoernooi meende ik te horen
jij gaat het gewoon volhoudenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet of ik deze week nog uitzie.
Niks te zien !
Dat noem ik toch echt wel uitslapen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Tobias hoopt dat ze morgen mogen uitslapen![]()
Iedere dag half 9 is ook wel echt te vroeg.
Ja hij werkt normaal van 13:00 tot 16:00 anders red hij eind van de dag nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Jij hoort t eerder van mij hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Julio: of hebben ze besloten BB eerder af te laten lopen?
Inmiddels horen we allebei niks meerquote:
ik ook. Kan dat uitgestreken smoelwerk niet meer zienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
Ik vind Tobias zelfs tijdens de SL irritant
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook. Kan dat uitgestreken smoelwerk niet meer zien
Wel als je geen zak te doen hebt......ze worden alleen steeds moeier en moeier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Hoop dat dan nu Nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Nawel en Kristof genomineerd blijkbaar?
Dan is Kris naar huis
Nawel en kristof,.. einde kristofquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:41 schreef Lpracing het volgende:
Wtf nu zelfs bekendmaking nominaties achter een SL. Belachelijk.
Gaat niet gebeuren. Al die botjes en fanatieke jonge mensen maken soms meerdere accounts aan. Dat doet de normale kijker niet.quote:
Ik eis de helft terug van elke maandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt tijd dat RTL ons het videoland abo geld terug gaat betalen!! Stelletje oplichters
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt tijd dat RTL ons het videoland abo geld terug gaat betalen!! Stelletje oplichters
Ik hoop kristof maar zal Nawel wel weer wordenquote:
Nawel fans zijn anti Kristofquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zal weinig uitmaken, twitter is volgens mij anti kristof
allebei vertrekken kan nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop kristof maar zal Nawel wel weer worden![]()
Vraag me wel af waarom het al zo vroeg bekend gemaakt wordt?? Zal er nog voor zaterdag een exit zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |