SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Momo op 02-03-2022 16:30:55 ]Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Net als bij Maan in de videoclip van het nummer dat waarschijnlijk voor ESF was bedoeld, ik zie een connectie.quote:
15 minuten later kwamen ze met een tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Het lijkt mij dat ze een dezer dagen wel een tijd voor de exacte release van het nummer bekendmaken. Al is het maar voor de internationale fans die het via het eurovision channel op youtube willen kijken.
Wat tofquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:12 schreef Mlita het volgende:
Jaaa ik ben erbij donderdagzal verslag doen
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef drxanax het volgende:
Hoop dat het iig een beter nummer is dan dat flinterdunne riedeltje van Maan wat hierboven gepost werd.
Nouja volgens juice channels dan, dus wel deze opmerking met een beetje zout nemen.quote:S10 heeft Maan ‘duf’ genoemd en haar Songfestival-liedje ‘vreselijk’ en ’te blij’.
Mijn interpretatie is dat ze eventueel in een koelkast stap om te ontsnappen aan de wereld en dat een soort safe space is waar niemand haar ziet. Maar het kan misschien ook minder zwaar zijn qua onderwerp....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Greys het volgende:
Ben echt zo benieuwd.
Het wordt inderdaad geen vrolijk riedeltje als je dat stukje ziet.
Ben jij helderziend?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Het lijkt mij dat ze een dezer dagen wel een tijd voor de exacte release van het nummer bekendmaken. Al is het maar voor de internationale fans die het via het eurovision channel op youtube willen kijken.
Als ik me niet zo gi-ga-goed voelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Greys het volgende:
Ben echt zo benieuwd.
Het wordt inderdaad geen vrolijk riedeltje als je dat stukje ziet.
En laat juice nou meestal in de koelkast staan!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Nouja volgens juice channels dan, dus wel deze opmerking met een beetje zout nemen.
@Straniquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat het nummer "hete tyfus zomer" heet, want in de zomer heb ik ook altijd behoefte om in de koelkast te gaan zitten.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:30 schreef Fascination het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat Nederland vaak ballads stuurt, maar bij een goed nummer ben ik helemaal tevreden. Heb wel iets onderscheidends qua instrumentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |