Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuk titanium op je heupen is toch tegenwoordig een routine klus ...
Ja ik weet niet hoe snel je weer ter been bent ..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.
Maar je krijgt elke dag iemand bij jou thuis (wijkverpleegster oid) die de wond controleert en jou raad geeft vwb oefeningen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe snel je weer ter been bent ..
Wat moet er gebeuren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.
Ik krijg thuiszorg voor wassen, aan-/uit kleden en de trombose prikjes, en de fysio komt volgende week sws al twee keer langs.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je krijgt elke dag iemand bij jou thuis (wijkverpleegster oid) die de wond controleert en jou raad geeft vwb oefeningen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je moet bv niet tijdelijk in een zorghotel opgenomen worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je moet bv niet tijdelijk in een zorghotel opgenomen worden?
Hoor net op het nieuws dat er weer meer knie- en heupoperaties uitgevoerd worden
Ok duidelijk..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zorgt er iemand voor je prakje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.
Als jij net zo hersteld als ik na mijn heup en armbreuk...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.
Om eerlijk te zeggen hoop ik dat ik dat zsm zelf kan doen, aangezien pa met allemaal rare kookboeken in de weer gaat en ma zonder zout kookt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen hoop ik dat ik dat zsm zelf kan doen, aangezien pa met allemaal rare kookboekenin de weer gaat en ma zonder zout kookt.
Precies, als het zomer is dan dartel je al weer door de wei.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben al blij dat het na de diagnose op redelijke termijn gaat gebeuren, toen deze in januari gesteld werd hadden ze het over eind maart/half april.
Fijn dat je toch al eerder dan aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben al blij dat het na de diagnose op redelijke termijn gaat gebeuren, toen deze in januari gesteld werd hadden ze het over eind maart/half april.
Het ligt eraan waar je meeleest…quote:
Ik heb hem nog in het plastic zitten..quote:
Dan moet ik daar maar gaan postenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je meeleest…
[ afbeelding ] Top 10 posts per forum van 01-03-2022
nr / aantal posts / forum
01 3210 Nieuws & Achtergronden
02 1034 General Chat
03 0913 Big Brother 2022
04 0596
05 0489 Onzin voor je leven!
06 0302 Eurovisie Songfestival
07 0282 Klaagbaak
08 0199 Wielrennen
09 0166 Politiek
10 0155 Mens erger je niet
(De naamloze nr. 4 zal wel het nieuwe subforum OOR zijn.)
Nee, blijf jij maar hierquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar gaan posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef engine het volgende:
Dagje naar de dierentuin geweest. Het was heel erg druk
Maar was leukLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je het leuk hebt gehad!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar was leukLief zebra en neushoorntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Of het wordt een witbiertje of het biertje Flink van 't IJquote:
Maar was leukLeuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Maar was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het feit dat de lente dichtbij komt is inderdaad het enige positieve dat ik kan bedenkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat het 1 maart is, een nieuwe maand
Maar was leukLeuk, engineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, schoolvakanties deze week.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Op het moment wel ja, met die ellende wat gaande isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat de lente dichtbij komt is inderdaad het enige positieve dat ik kan bedenken
Vanmiddag een roodborstje in mijn achtertuin. Die zie je hier niet vaak.quote:
Dat ie mag smaken Bosquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of het wordt een witbiertje of het biertje Flink van 't IJ
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Mooi op de foto kunnen zetten ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanmiddag een roodborstje in mijn achtertuin. Die zie je hier niet vaak.
[ afbeelding ]
Super, die heeft een goede winter gehad zo te zienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt niet van de honger om zo te zienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Super, die heeft een goede winter gehad zo te zien
Altijd handigquote:
Lolquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien een drachtig vrouwtje? Of is het daar te vroeg voor?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Super, die heeft een goede winter gehad zo te zien
Fatshamingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die komt niet van de honger om zo te zien
Nee. Dat pretendeer ik ook nietquote:
Neee!!, dat zou het zijn als ik ging veronderstellen dat die niet meer kon vliegenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fijn Paro![]()
[..]
Ik heb hem nog in het plastic zitten..![]()
. Vanavond ga ik hem denk ik wel gebruiken
Tot de volgende meetquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had niet in de gaten dat die nog in de OP stond
quote:
Ach ja soms heb je dat zoquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]Nee hij gaf wat anders weer dan ik had gekopieerd, vet raar
Ukraine bad, russia good?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, m'n gedachten over de huidige oorlog eens geordend en in 2 stukken gegoten, 1 voor Russische en een voor 'gewone' consumptie.
20% van NL schijnt dat te denken, dus hier in de SC zou er toch ook wel 1 moeten zijn?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag een hersenspinsel dat Ukraine de oorlog zelf heeft gecreëerd om een toegang tot de EU te forceren..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In BNW zou je bijval krijgenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag een hersenspinsel dat Ukraine de oorlog zelf heeft gecreëerd om een toegang tot de EU te forceren..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen actieve herinnering dat ik daar ooit een topic heb bekeken..quote:
tnx! Ik ben er blij meequote:
Is dat niet zonde van je mes? En hoe weet jij of er een rus komt als je in je bunker zitquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een bunker hier in het bos als hier een rus komt krijgt tie een mes in zijn nek
Je vraagt of ie wil schaken en vodka lust ...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet zonde van je mes? En hoe weet jij of er een rus komt als je in je bunker zit
Kijk dit maarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet zonde van je mes? En hoe weet jij of er een rus komt als je in je bunker zit
Goede film, maar jij bent geen acteur. Dus hoe weet jij of er een rus loopt?quote:
Zo herken je russen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen de kans dat die ineens komt is niet zo groot,quote:
kom mijn bos maar inquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede film, maar jij bent geen acteur. Dus hoe weet jij of er een rus loopt?
Ik pas wel op, daar loopt een rare man met messen hoor ik netquote:
Nope, 1 voor Russische consumptie over de herdefinitie van de Russische Federatie door Putin (en wat dat betekent voor de minderheden in Rusland)quote:
Ik dacht ik meld het evenquote:
En ga je daar nog wat mee doen of puur voor jezelf?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nope, 1 voor Russische consumptie over de herdefinitie van de Russische Federatie door Putin (en wat dat betekent voor de minderheden in Rusland)
en 1 over het concept natie-staat en het misbruik hiervan door Putin in zijn speeches.
Ik zing er niet bijquote:
Heb ze op Facebook en VK gegooid. Gezien het aantal Oekraïners en Russen waarmee ik via deze kanalen in contact ben vinden deze twee stukken hun weg wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ga je daar nog wat mee doen of puur voor jezelf?
Kan zeker geen kwaad dan eens een ander geluid te laten horen. Wat ze daar horen zal redelijk propaganda geworden zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb ze op Facebook en VK gegooid. Gezien het aantal Oekraïners en Russen waarmee ik via deze kanalen in contact ben vinden deze twee stukken hun weg wel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien een drachtig vrouwtje? Of is het daar te vroeg voor?
hierheen marcheren gaat ze niet echt lukken, dan ligt Europa al in as en paddestoelen voordat ze Polen en Duitsland gepasseerd zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als die klote russen hier kommen !!!
Oh what a beautiful day for us…quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hierheen marcheren gaat ze niet echt lukken, dan ligt Europa al in as en paddestoelen voordat ze Polen en Duitsland gepasseerd zijn
Hmmmm inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
We zijn Deisyy, D. en cafca al een tijdje kwijt. Hopelijk gaat het goed met ze.
quote:
Slechte matras maar de mama wilt nog niet naar Ikea omdat Regio Zuid vakantie heeft.quote:
Ah ok Regio NED-Zuidquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar ikea Breda
Mn nieuwe mes geprobeerd... daar wil ik mn vingers niet onder krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig?
Een echte koksmes?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn nieuwe mes geprobeerd... daar wil ik mn vingers niet onder krijgen
Ik heb vooral niet zoveel post-inspiratiequote:Op woensdag 2 maart 2022 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:34 schreef chufi het volgende:
Soep gemaakt en een gordijn vervangen in de slaapkamer
Gelukkig zijn je vingers nog heelquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor soort mes?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel andere inspiratie?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vooral niet zoveel post-inspiratie
Als je enigszins bij mij in de buurt woont (Utrecht) heb je sowieso fijn wandelweerquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond nog maar even wandelen, ook al heb ik al wel wat gelopen door t centrum en de lidl
Nee ik woon in t noorden ( Provincie Groningen ) maar hier al de hele dag zon geen wolkje aan de luchtquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je enigszins bij mij in de buurt woont (Utrecht) heb je sowieso fijn wandelweer
Nee ook niet zoveelquote:
Oh daar ook al, nicequote:Op woensdag 2 maart 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik woon in t noorden ( Provincie Groningen ) maar hier al de hele dag zon geen wolkje aan de lucht
Ik denk veel mensen wel, zijn we ook wel aan toe na zoveel regen enzquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar ook al, nice![]()
Ik word vaak wel vrolijk van de zon
Wezen carnavallen ja?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ook niet zoveelDeze week gaat een beetje aan me voorbij.
Niet op je eigen onderdelen proberen dan neequote:
Blauwe vogelsquote:
Extra voorzichtig ...quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op je eigen onderdelen proberen dan nee
Gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met 'm......
@engine had nog wat over?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Take it easy and keep it simple![]()
Een bakje macaroni uit de koelkast.
Zolang het geen shoarmaboerin met een D-cup is heeft-ie weinig te vrezen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met 'm......
We hebben nog steeds dezelfde smaakquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang het geen shoarmaboerin met een D-cup is heeft-ie weinig te vrezen.
Ah ok .. hoef ik niet eens te klikkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
"Putin kan Kiev wel omsingelen, maar hij zal nooit de harten van het Iraanse volk winnen"
Sleepy Joe weer in de bocht.
Aanschouw hier de leider van de vrije wereld.![]()
![]()
Soms denk ik weleens..... zou het expres kunnen zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
"Putin kan Kiev wel omsingelen, maar hij zal nooit de harten van het Iraanse volk winnen"
Sleepy Joe weer in de bocht.
Aanschouw hier de leider van de vrije wereld.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
(knip)
Aanschouw hier de leider van de vrije wereld.
Nee hoor. Daarvoor komt het te veel voor.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens..... zou het expres kunnen zijn?
En waar ben jij nu mee bezig?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Daarvoor komt het te veel voor.
"Dit is mijn zoon Hunter."
- "Nee opa, ik ben je kleindochter"
"O, eh.. dit is mijn kleindochter Nathalie"
- "Nee opa, ik ben Naomi."
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Daarvoor komt het te veel voor.
"Dit is mijn zoon Hunter."
- "Nee opa, ik ben je kleindochter"
"O, eh.. dit is mijn kleindochter Nathalie"
- "Nee opa, ik ben Naomi."
Ik moet hier, om het prachtige citaat van Ronald van Raak maar weer eens van stal te halen, lachend om huilen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En waar ben jij nu mee bezig?
Met de inhoud?
Of met de presentatie?
En welke van de twee zou een politieke stroming nou het beste uit komen?![]()
< Draaft weer door.. kan er ook om lachen hoor
Z.s.m. terugbellen dan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn telefoon stond vandaag lange tijd uit en ik zie ineens dat ik 5 gemiste oproepen van mijn uitzendbureau heb
Net gesport, dus een simpele, kant en klare, salade met kip.quote:
Ze zijn al even gesloten daar, dus dat moet even wachten tot morgenochtendquote:
Vandaag houden we allemaal het "simpel"-thema aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net gesport, dus een simpele, kant en klare, salade met kip.
Video niet beschikbaarquote:
Wel zo gezondquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net gesport, dus een simpele, kant en klare, salade met kip.
Hebben ze niets ingesproken?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zijn al even gesloten daar, dus dat moet even wachten tot morgenochtend![]()
Maar het kan van alles zijn, ik ben wel benieuwd
Ik zie hem gewoon als ik hem aanklikquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van nikitaventures music. Deze partner heeft de weergave van deze video via deze website of app geblokkeerd.
Bekijken op YouTube
Ik ben benieuwd naar het thema van morgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag houden we allemaal het "simpel"-thema aan
Ook saaiquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag houden we allemaal het "simpel"-thema aan
Hier wordt dat Aziatischquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het thema van morgen
Nee!quote:
Wordt morgen dus vervolgdquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee!
Maar het kunnen drie dingen zijn:
1. Ik had gemaild over dat enkele uren van mij van weken geleden niet doorbetaald zijn, en of ze dat alsnog kunnen doen. Dit lijkt me het aannemelijkst waarom ze bellen, al had ik eerder een mailtje verwacht.
2. Ze willen bespreken wat ik wil gaan doen als het coronabedrijf ermee ophoudt of zo erg afschaalt dat veel banen vervallen (ook aannemelijk, collega's van mij kregen daar eerder ook al telefoontjes over)
3. Ze ontslaan me (lijkt me helemaal niet waarschijnlijk)
4. Iets anders
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het thema van morgen
Ik lees net in je sig dat ik niet naar je moet luisteren, dus ik hou gewoon vast aan de bovenste 4quote:
Haakt wel mooi aan op wat we morgen gaan eten hier qua themaquote:
Is het weer Spaanse week daar??quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
Morgen ff langs de Lidl en wat Spaanse dingetjes scoren
Si Seņor Bosquequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het weer Spaanse week daar??
Hm, ik sla even overquote:
Haal je dan stieren? En zwaarden?quote:
Mijn moeder maakte wel eens koeientong klaar. Was best prima wat ik me ervan herinner (ma is al eventjes niet meer in leven)..quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik sla even over![]()
Ik heb ooit kippenmaagjes en rundertong gegeten. Het eerste kostte wat moeite, en het laatste was echt lekker.
Neequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haal je dan stieren? En zwaarden?
En tapas?
Al het een en ander in gedachten?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
Morgen ff langs de Lidl en wat Spaanse dingetjes scoren
Ik heb ooit stierenballen gegeten. Dat vond ik ook nog best meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik sla even over![]()
Ik heb ooit kippenmaagjes en rundertong gegeten. Het eerste kostte wat moeite, en het laatste was echt lekker.
Ook niet zoveel hoor.... maar vind de olie wel praktisch en piripiri lekker pikant .. Misschien wat olijven en gazpacho..quote:
Vermits goed klaargemaakt heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Kippenlevertjes vond ik wel één van de smerigste dingen die ik geprobeerd heb.
Jij?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit stierenballen gegeten. Dat vond ik ook nog best meevallen eigenlijk
Beginnen best vervelend te worden iedere keer dezelfde dingen overalquote:
Goede maaltijd maken dus van het weekendquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah het rijst idd ... en tis ook weer bijna weekend .. drank misschien
Ik ben er niet dol op maar in de groentesoep is het prima.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Kippenlevertjes vond ik wel één van de smerigste dingen die ik geprobeerd heb.
Mischien wel paellaquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede maaltijd maken dus van het weekend
Ik heb het ooit 1 keer geprobeerd, verbrand was het jaquote:
Heel lang geleden in Griekenland een keerquote:
* Aoibhin noteert 'een goede maaltijd' voor het weekendthemaquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede maaltijd maken dus van het weekend
Foeiquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Qua Spanje en supermarkten moet ik altijd denken aan een anekdote van mij van vroeger:
13-jarige Jobi was met ouders en broer aan het kamperen in de Pyreneeën. Daar gingen we inkopen doen in een winkeltje in het dorp, maar dat was nogal een ratjetoe daarbinnen. We gingen wat drinken inslaan, maar ze hadden daar alleen heel vage merken die wij niet kenden. Uiteindelijk vonden we een grote plastic fles tussen de frisdranken staan waarvan we dachten 'ziet er lekker uit', stond nog een grote sinaasappel op de voorkant.
Terug op de camping kregen mijn broer en ik wat van dat spul; hij vond het niet lekker, ik wel. De hele middag heb ik daar wat glazen van gedronken en toen we naar het dorp wilden om een hapje te gaan eten was ik opvallend brallerig en hyper aan het doen, en mijn ouders dachten 'wat is dit'.
Bij thuiskomst die avond nog even op die fles gekeken. Zat dus iets van 12% alcohol in. Bleek eigenlijk gewoon pure sangria te zijn, maar dan in een plastic fles en het stond for some reason bij de alcoholvrije dranken in dat winkeltjeDus mijn ouders zaten ineens met een dronken kind opgescheept.
Dat drinkt heel makkelijk wegquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Qua Spanje en supermarkten moet ik altijd denken aan een anekdote van mij van vroeger:
13-jarige Jobi was met ouders en broer aan het kamperen in de Pyreneeën. Daar gingen we inkopen doen in een winkeltje in het dorp, maar dat was nogal een ratjetoe daarbinnen. We gingen wat drinken inslaan, maar ze hadden daar alleen heel vage merken die wij niet kenden. Uiteindelijk vonden we een grote plastic fles tussen de frisdranken staan waarvan we dachten 'ziet er lekker uit', stond nog een grote sinaasappel op de voorkant.
Terug op de camping kregen mijn broer en ik wat van dat spul; hij vond het niet lekker, ik wel. De hele middag heb ik daar wat glazen van gedronken en toen we naar het dorp wilden om een hapje te gaan eten was ik opvallend brallerig en hyper aan het doen, en mijn ouders dachten 'wat is dit'.
Bij thuiskomst die avond nog even op die fles gekeken. Zat dus iets van 12% alcohol in. Bleek eigenlijk gewoon pure sangria te zijn, maar dan in een plastic fles en het stond for some reason bij de alcoholvrije dranken in dat winkeltjeDus mijn ouders zaten ineens met een dronken kind opgescheept.
Doe even een voorstel dan. Ik heb inspiratie nodig, moet weer meer gaan koken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin noteert 'een goede maaltijd' voor het weekendthema
En hoe kwamen jullie erachter wat het was?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel lang geleden in Griekenland een keer![]()
En het was per ongeluk, want eigenlijk had mijn vader dat besteld, maar we herkenden het niet voor wat het was en konden die Griek niet verstaan. Maar ik vond het reuze meevallen toen.
Het was niet bepaald de bedoeling neequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei
Dat kan echt niet he, dan al dronken zijn
Al heb ik zwaar moeite met dat gezeur over drank
Nog steeds?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
Maar in kleine Spaanse winkeltjes staat alles door elkaar ....
Omdat mijn vader later datgene voor zijn neus had wat ik had besteld (weet niet meer wat dat was) en dat was overduidelijk hetgeen was ik eigenlijk had besteldquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En hoe kwamen jullie erachter wat het was?
Wij hebben een gezamenlijk kookboek...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe even een voorstel dan. Ik heb inspiratie nodig, moet weer meer gaan koken.
Ja, daar gaan simpele toeristen natuurlijk intrappenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik weet nog wel mijn 1e veldwerk in Spanje ... We zaten net buiten een dorp (Castel de Cabra) maar deden onze boodschappen in het dorpswinkeltje, daar konden we ook wijn kopen, maar dat kwam dan uit het vat en werd dan in iedere afsluitbare fles gegoten en het koste geen cent
Avé Koenquote:
Gezamelijk nog welquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben een gezamenlijk kookboek...
Ja een erg divers boek inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezamelijk nog wel
Maar dat is zeker een optie ja. Zal eens gaan kijken dit weekend wat ik er uit ga maken.
Staan ook wel redelijk simpele streetfood dingen in.
Daar kwamen geen toeristen ...quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, daar gaan simpele toeristen natuurlijk intrappen
Mexicaans kan ook heel erg lekker zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet ook nog nadenken voor het weekend. Morgen eet ik met de groep mee.
Ik heb sws nog wraps liggen. Daar ga ik denk ik wel iets mee doen...
De vulling hoeft niet perse mexicaans te zijn hequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mexicaans kan ook heel erg lekker zijn
Hoe lang geleden was die ex wel niet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
In mijn keuken staan nog wat dingen van mijn Spaanse ex. Eens kijken…
- Olijfolie, over datum
- Tacosaus, over datum
- Sojasaus, over datum
- Een potje olijven![]()
- Een pot met lijnzaad. Zal nog wel goed zijn, maar geen idee wat ik ermee kan. Heeft iemand een suggestie?
Dat is helemaal wat jij wil natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De vulling hoeft niet perse mexicaans te zijn he
Hoe over datum was je ex?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
- Olijfolie, over datum
- Tacosaus, over datum
- Sojasaus, over datum
- Een potje olijven![]()
- Een pot met lijnzaad. Zal nog wel goed zijn, maar geen idee wat ik ermee kan. Heeft iemand een suggestie?
Dat zeker. Ik heb nog even om er over na te denken en te zoeken natuurlijk..quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is helemaal wat jij wil natuurlijk.
Als je voor mexicaans kiest kan het zomaar heel erg lekker worden wel
Dat is ook weer gevaarlijk, kan je je mening nog tig keer veranderen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb nog even om er over na te denken en te zoeken natuurlijk..
3,5 jaarquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was die ex wel niet?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe over datum was je ex?
Lijnzaad kan je door je ontbijt/lunch gooien als je kwark of yoghurt eet bv.
Ja, maar dat kan als ik nu besluit mexicaanse wraps te doen. ook natuurlijk. Zeker met dat denkhoofd van mijquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook weer gevaarlijk, kan je je mening nog tig keer veranderen.
Hier hetzelfde hoor, kan ook nog zomaar 100 keer veranderen voor ik het weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan als ik nu besluit mexicaanse wraps te doen. ook natuurlijk. Zeker met dat denkhoofd van mij
M'n ouders doen dat lijnzaad ook in de kwark volgens mij. Maar die hebben een hele verzameling met noten en zaden die in de kwark gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
- Olijfolie, over datum
- Tacosaus, over datum
- Sojasaus, over datum
- Een potje olijven![]()
Heb ik dus ook. Gewoon kant en klaar bij de jumboquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
M'n ouders doen dat lijnzaad ook in de kwark volgens mij. Maar die hebben een hele verzameling met noten en zaden die in de kwark gaan.
Oh dan is die vast over datumquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Gelijk de proef op de som genomen. Yoghurt met lijnzaad. Aparte smaak wel.
[ afbeelding ]
De vraag blijft alleen of het nou ook echt beter voor je is. Ze zeggen van wel, maar goed, roken en heroine waren ooit ook gezondheidsbevorderendquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Gelijk de proef op de som genomen. Yoghurt met lijnzaad. Aparte smaak wel.
[ afbeelding ]
Hij is wel goed door midden he, bijna weekend dusquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Het is pas woensdag maar ik ben de week alweer goed zat
Lijnzaad gaat hier wel eens in de koolhydraatarme toastjesquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Lijnzaad doe ik ook wel eens door de yoghurt, maar dan pleur ik er nog wat meer bij qua fruit en noten en zaden enzoMaak er dan zo'n hele bowl van
Heb wel weekend maar geen enkel plan nogquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is wel goed door midden he, bijna weekend dus
Ah dat is ook een ideequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijnzaad gaat hier wel eens in de koolhydraatarme toastjes
En inderdaad, ik zie het nu pas.quote:
Een weekend niets is ook niet erg toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wel weekend maar geen enkel plan nog
Hopelijk ben je morgen nog onder onsquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En inderdaad, ik zie het nu pas.
Weg ermee
Ditquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk ben je morgen nog onder ons
Oh man, sterktequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En inderdaad, ik zie het nu pas.
Weg ermee
Je mag voor me komen werkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wel weekend maar geen enkel plan nog
Zoveel mogelijk. Alleen moet ik m'n levenswijze toch weer onder een vergrootglas leggen van de 15 kilo die ik kwijt was geraakt heb ik er weer 5 teruggevonden en dat wil ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is ook een idee![]()
Eet jij altijd koolhydraatarm trouwens?
Meh het leven is te kort om teveel 'niets' te doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een weekend niets is ook niet erg toch?
er is inderdaad een verschil tussen houdbaar tot en gebruiken totquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk trouwens dat iets als lijnzaad over de datum echt niet zo schadelijk is gelijk. Zo'n datum is voor veel producten meer een indicatieAlleen bij echt verse producten een als de boel gaat schimmelen is het niet zo slim
Ah sterkte daarmee!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk. Alleen moet ik m'n levenswijze toch weer onder een vergrootglas leggen van de 15 kilo die ik kwijt was geraakt heb ik er weer 5 teruggevonden en dat wil ik niet
Half 2019 tot begin 2020 snel afgevallen, daarna jaar stabiel gebleven zonder al teveel moeite en kon prima af en toe buiten de pot piesen, echter sinds 2021 gaat het heel langzaam omhoog terwijl ik niks anders doequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah sterkte daarmee!
Helemaal in een reservestand wil je ook niet komen qua lichaam, want dan zit er daarna weer van alles heel makkelijk aan.
Deze was heel ruim over datumquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk trouwens dat iets als lijnzaad over de datum echt niet zo schadelijk is gelijk. Zo'n datum is voor veel producten meer een indicatieAlleen bij echt verse producten een als de boel gaat schimmelen is het niet zo slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |