Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuk titanium op je heupen is toch tegenwoordig een routine klus ...
Ja ik weet niet hoe snel je weer ter been bent ..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.
Maar je krijgt elke dag iemand bij jou thuis (wijkverpleegster oid) die de wond controleert en jou raad geeft vwb oefeningen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe snel je weer ter been bent ..
Wat moet er gebeuren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.
Ik krijg thuiszorg voor wassen, aan-/uit kleden en de trombose prikjes, en de fysio komt volgende week sws al twee keer langs.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je krijgt elke dag iemand bij jou thuis (wijkverpleegster oid) die de wond controleert en jou raad geeft vwb oefeningen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je moet bv niet tijdelijk in een zorghotel opgenomen worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je moet bv niet tijdelijk in een zorghotel opgenomen worden?
Hoor net op het nieuws dat er weer meer knie- en heupoperaties uitgevoerd worden
Ok duidelijk..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zorgt er iemand voor je prakje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.
Als jij net zo hersteld als ik na mijn heup en armbreuk...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.
Om eerlijk te zeggen hoop ik dat ik dat zsm zelf kan doen, aangezien pa met allemaal rare kookboeken in de weer gaat en ma zonder zout kookt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen hoop ik dat ik dat zsm zelf kan doen, aangezien pa met allemaal rare kookboekenin de weer gaat en ma zonder zout kookt.
Precies, als het zomer is dan dartel je al weer door de wei.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben al blij dat het na de diagnose op redelijke termijn gaat gebeuren, toen deze in januari gesteld werd hadden ze het over eind maart/half april.
Fijn dat je toch al eerder dan aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben al blij dat het na de diagnose op redelijke termijn gaat gebeuren, toen deze in januari gesteld werd hadden ze het over eind maart/half april.
Het ligt eraan waar je meeleest…quote:
Ik heb hem nog in het plastic zitten..quote:
Dan moet ik daar maar gaan postenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je meeleest…
[ afbeelding ] Top 10 posts per forum van 01-03-2022
nr / aantal posts / forum
01 3210 Nieuws & Achtergronden
02 1034 General Chat
03 0913 Big Brother 2022
04 0596
05 0489 Onzin voor je leven!
06 0302 Eurovisie Songfestival
07 0282 Klaagbaak
08 0199 Wielrennen
09 0166 Politiek
10 0155 Mens erger je niet
(De naamloze nr. 4 zal wel het nieuwe subforum OOR zijn.)
Nee, blijf jij maar hierquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar gaan posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef engine het volgende:
Dagje naar de dierentuin geweest. Het was heel erg druk
Maar was leukLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je het leuk hebt gehad!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar was leukLief zebra en neushoorntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Of het wordt een witbiertje of het biertje Flink van 't IJquote:
Maar was leukLeuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Maar was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het feit dat de lente dichtbij komt is inderdaad het enige positieve dat ik kan bedenkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat het 1 maart is, een nieuwe maand
Maar was leukLeuk, engineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, schoolvakanties deze week.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Op het moment wel ja, met die ellende wat gaande isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat de lente dichtbij komt is inderdaad het enige positieve dat ik kan bedenken
Vanmiddag een roodborstje in mijn achtertuin. Die zie je hier niet vaak.quote:
Dat ie mag smaken Bosquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of het wordt een witbiertje of het biertje Flink van 't IJ
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Mooi op de foto kunnen zetten ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanmiddag een roodborstje in mijn achtertuin. Die zie je hier niet vaak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |