Nou, dat ze verder geen russen meer af zullen schieten dan, als Rusland zich terugtrekt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel een klein verschilletje tussen aan iemand toegeven & open staan voor onderhandelingen waar beide partijen water bij de wijn moeten doen. Om hier uit te komen moet ook Oekraine iets opgeven.
als je ex anders een bommetje onder je woonplaats legt ga je misschien toch even in overleg, ondanks dat het een totale gek isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ex, Nooit aan toegeven.
Mensen die niets met de uitvoering te maken hebben, die kunnen best op reces.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig is het allemaal niet zo erg dat de Tweede Kamer niet op reces kan.
Hem in elk geval niet in een hoek drijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat had je willen doen tegen Putin áls hij uit is op een kernoorlog?
Vertel dat even aan Poetin, samen met de zoals Poetin dat ziet provocaties van Zweden en Finland om zich bij de NAVO aan te sluiten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is maar een aanvraag joh, de allereerste stap en is meer in zinloos gebaar dan iets anders. Turkije heeft zijn aanvraag al in 1999 goedgekeurd gekregen en zijn nog 4 andere landen die elk al meer dan 10 jaar terug zijn goedgekeurd.
Hebben ze waarschijnlijk geleerd van hun Sovjet-meesters die er 50 jaar de dienst uitmaakten.quote:
Dit lijkt me ook niet oke nee. Ik vind dat wat die wappen zeggen nergens op slaat, maar een kleine minderheid op deze manier monddood maken lijkt me ook niet verstandig.quote:
Soms erkennen ze graag hun irrelevantie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig is het allemaal niet zo erg dat de Tweede Kamer niet op reces kan.
Tweede wereldoorlog wordt over het algemeen ook als een indirect gevolg van de herstelbetalingen na de eerste wereldoorlog gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kan me er eigenlijk maar eentje bedenken die als een daadwerkelijke oorlog is verdergegaan (Japan vs. de VS) en dat is niet bijster goed afgelopen voor de partij die het tot een oorlog escaleerde.
Hier ook doen aub.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Waarvan akte.
Alles prima, zolang het mijn welvaart maar niet raakt. En ja ik weet dat wij zo rijk zijn OMDAT anderen zo arm zijn. En daar geef ik geef flikker om en wens geen welvaart te delen of in te leveren.
Thee, I said it.
Er zijn hier ook mensen die stellen dat "we" Oekraïne moeten "geven aan Putin"... denk dat het daarover gaat...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voorstander zijn van onderhandelingen staat niet gelijk aan het zijn van een ''Putinkontlikker''.
Zegt degene die volkerenmoorden goedpraat vanwege het geloof van de slachtoffersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Biden is een slappe zak die alleen maar bezig is met huidkleurtjes, inclusiviteit en diversiteit.
Die ex ook niet, maar wel gevaarlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je ex anders een bommetje onder je woonplaats legt ga je misschien toch even in overleg, ondanks dat het een totale gek is
het probleem met putin is alleen: die is niet gek
In welke hoek? Hij zit al jaren in Rusland, daar is niets veranderd. De landen die zich aansluiten bij de EU, NATO etc doen dat uit eigen wil. Het is niet dat er gezegd is jullie MOETEN je bij ons voegenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hem in elk geval niet in een hoek drijven.
De zee van Azov is daarmee zo goed als zeker volledig in Russchische handen gevallen?quote:
Dan dient het systeem in Rusland te veranderen want de elite zuigt daar iedereen leeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog wordt over het algemeen ook als een indirect gevolg van de herstelbetalingen na de eerste wereldoorlog gezien.
De beste garantie voor een vreedzame toekomst, is een welvarende middenklasse in Rusland.
Maar dat zal Rusland toch echt zelf moeten doen, dat kunnen wij niet voor ze.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog wordt over het algemeen ook als een indirect gevolg van de herstelbetalingen na de eerste wereldoorlog gezien.
De beste garantie voor een vreedzame toekomst, is een welvarende middenklasse in Rusland.
Jouw ex had geen wapens, laat staan kernwapens, neem ik aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ex, Nooit aan toegeven.
Frans Ferdinand. Hmm, familie van?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Voorlopig ook geen concerten van westerse artiesten zo te zien.
Das wel heel erg drastisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |