Nee, dat lijkt me uitgesloten. De tactiek van de Chinezen over de wereld is vrijwel altijd hetzelfde: kopen en nooit meer afstaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:54 schreef THEFXR het volgende: [..] zou China op een bepaald moment landje pik willen doen bij Rusland?
Is ook gewoon van dat 'Ik zie dingen die jullie niet zien en heb daarom een tegenovergestelde mening' gedrag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies; hilarisch hoe men zich ineens als 'neutrale' en vooral 'realistische' en 'voorzichtige' aanschouwer profileert.
Terug naar huis kunnen ze ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef AnneX het volgende:
Waar blijven die Russische jochies eigenlijk - afgezien van overleden - die voertuigen en tanks verlaten in de middle of nowhere?
Woedend ben ik zeker niet, maar ik vind het niet zo tactisch allemaal. Dit nu zo groot uitmeten voegt gewoon weinig toe, je kunt je steun ook anders uiten. Al moet ik wel zeggen dat het verhaal van van der Leyen wel heel erg wordt verdraaid. Zij was vrij duidelijk dat een lidmaatschap op termijn logisch is omdat de Oekraïne volgens haar bij de EU hoort. Maar niet dat ze, zoals Zelensky vraagt, per direct lid moeten worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:03 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Toch is iedereen hier alweer woedend op de EU!
Kap hier eens mee man, heeft niks met dit topic te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Totdat je verder vraagt. Daarnaast kun je sommige users al een tijd bezig zien tijdens corona en FvD-artikelen. Rutte is een dictator, maar Putin is gedwongen!
Wij zijn allemaal schurken en hoe durven we Oekraïne te helpen, terwijl zij zelf niet bij Rusland willen. Maar nee we moeten Rusland zelfs stukken van Oekraïne geven...
Lekker makkelijk roepen dat we de nieuwe Joden zijn en we in een dictatuur wonen, de meest zieke shit kwam voorbij, maar er wordt nu zelfs gesteld dat Putin gedwongen is om Oekraïne binnen te vallen., alsof dat soevereine land niets zelf mag beslissen. Er is een fokking reden dat men niet bij Rusland wil. Denk daar eens over na, maar nee Putin is het slachtoffer.
Hij komt me niet over als een man die verlies accepteert. Drijf hem teveel in een hoek zonder uitweg en ik zie hem er wel voor aan om wat geks te doen. Als hij er zelf aan gaat; zoveel mogelijk anderen in het Westen ook meenemen. Hij wil één groot Rusland. Als dat niet meer kan door alle sancties en verliezen dan gunt hij het niemand. Gewoon een gevoel overigens.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gaan ze er zelf aan. Dus ja dan kan je je afvragen hoe groot die kans is. Wil Vladimir zijn land mee in afgrond nemen?
of geld lenen en in beslag nemen als je het niet meer kunt betalenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me uitgesloten. De tactiek van de Chinezen over de wereld is vrijwel altijd hetzelfde: kopen en nooit meer afstaan.
Die mensen gewoon lekker laten stemmen. Goede kans dat als 40% Russisch is dat de andere 60% nog steeds liever bij Oekraïne hoort..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je moet ergens een grens trekken, als je 2500 jaar terug in de tijd gaat waren Nederlanders ook donkerhuidig.
Dan mag je hopen dat er van binnenuit een paar corrigerende tikken komen, want alle andere Russen hebben daar ook last van.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij komt me niet over als een man die verlies accepteert. Drijf hem teveel in een hoek zonder uitweg en ik zie hem er wel voor aan om wat geks te doen. Als hij er zelf aan gaat; zoveel mogelijk anderen in het Westen ook meenemen. Hij wil één groot Rusland. Als dat niet meer kan door alle sancties en verliezen dan gunt hij het niemand. Gewoon een gevoel overigens.
Jezelf verdedigen is nu ook al 'deugen', wat dat te gaat zit je goed met Rusland, want die deugen idd voor geen meter op het moment (en daarvoor).quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En ook teveel naïevelingen die bereid zijn vanuit emotie een enorme gok te nemen met een kernoorlog, en nu al dagdromen over regime change. Jezelf de vernietiging in deugen.
Dat zou best kunnen hoor. Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Anderzijds vraag ik mij dan wel af wat een andere optie is? Willen we zover gaan dat Oekraine inderdaad een deel van hun land of zelfs geheel moet afstaan aan Rusland?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij komt me niet over als een man die verlies accepteert. Drijf hem teveel in een hoek zonder uitweg en ik zie hem er wel voor aan om wat geks te doen. Als hij er zelf aan gaat; zoveel mogelijk anderen in het Westen ook meenemen. Hij wil één groot Rusland. Als dat niet meer kan door alle sancties en verliezen dan gunt hij het niemand. Gewoon een gevoel overigens.
Doen ze niets mee ... ja je nog meer negeren van de persoonquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:05 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met een kernbom als je weer eens iets van de gemeente moet
Die waarschijnlijk vrezen voor Putin en hun eigen leven als ze er iets van zeggen of het weigeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat er van binnenuit een paar corrigerende tikken komen, want alle andere Russen hebben daar ook last van.
Met een goede reden natuurlijk. Want het is veel makkelijker, goedkoper en minder risicovol dan er een oorlog om te starten of landjepik om te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of geld lenen en in beslag nemen als je het niet meer kunt betalen
dat is ook een classic
Lopen verward rond gezien zij zo in een oorlog geschopt worden terwijl ze geen idee hebben waar het allemaal om gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef AnneX het volgende:
Waar blijven die Russische jochies eigenlijk - afgezien van overleden - die voertuigen en tanks verlaten in de middle of nowhere?
Je verdwijnt dan gewoon hoor. Zeker in oorlogstijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk vrezen voor Putin en hun eigen leven als ze er iets van zeggen of het weigeren.
Mee eens, je moet een verslagen bokser die uitgeteld in de hoek ligt ook niet meer tegen zijn ballen aan trappen, dat is niet mannelijk en hoofs en dan weet je gewoon dat hij een keer voor jouw ballen komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat mogen alleen wij, landjepikquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Met een goede reden natuurlijk. Want het is veel makkelijker, goedkoper en minder risicovol dan er een oorlog om te starten of landjepik om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |