Jij insinueert allemaal zaken die ik gezegd zou hebben die ik totaal niet gezegd heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem meteen ook Moldova en de Baltische staten geven, gewoon, voor de zekerheid.
ZO, dat was een flitsaanvraag, zo snel is het nog nooit gebeurt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:52 schreef capricia het volgende:
De aanvraag voor EU lidmaatschap is aangenomen.
[ twitter ]
Het heeft geen zin met die gasten in gesprek te gaan. Putin bad. Praten over scenario's en eventuele oplossingen zitten ze niet op te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij insinueert allemaal zaken die ik gezegd zou hebben die ik totaal niet gezegd heb.
omdat ik zeg dat je Putin niet in het nauw moet drijven zodat zijn enige uitweg een (al dan niet nucleaire) oorlog is, maak jij ervan dat ik zeg dat we allerlei soevereine landen aan hem cadeau moeten doen. Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb, nergens!
Jij maakt zoveel gebruik van drogredeneringen en hebt zo'n vijandbeeld van users die een andere mening hebben dan jij dat ik me eigenlijk afvraag waarom er nog users zijn die je serieus nemen.
ik heb 25 jaar professionele opleiding en ervaring op het gebied van conflicten en heb actief gediend in 2 oorlogen. Jij bent vorige week van het corona-forum naar het OOR-forum gegaan en denkt nu ook expert te zijn. Dat ben je niet. Je bent zo onbekwaam dat je niet eens in staat bent dat zelf in te zien.
Ja inderdaad. Dit is eigenlijk een soort ontvangstbevestiging.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel. De aanvraag is geaccepteerd. Het lidmaatschap alleen nog niet.
De aanvraag is in behandeling, er komt een stemming over kandidaat-lidmaatschap en een stemming over lidmaatschap. Maar die zijn allebei nog niet geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel. De aanvraag is geaccepteerd. Het lidmaatschap alleen nog niet.
Maar er is géén kernoorlogquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En ook teveel naïevelingen die bereid zijn vanuit emotie een enorme gok te nemen met een kernoorlog, en nu al dagdromen over regime change. Jezelf een kernoorlog in deugen.
Was dan ook een emotionele speech van Zelenskyy zojuist in en Europees Parlement. Zelfs de tolk hield het niet droog.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ZO, dat was een flitsaanvraag, zo snel is het nog nooit gebeurt.
en dat voor Ambtenaren .. binnen zeg 24 uur antwoord geven en iets doenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ZO, dat was een flitsaanvraag, zo snel is het nog nooit gebeurt.
Mensen die het woord 'deugen' gebruiken proberen mee te doen in een discussie die ze boven de pet gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En ook teveel naïevelingen die bereid zijn vanuit emotie een enorme gok te nemen met een kernoorlog, en nu al dagdromen over regime change. Jezelf een kernoorlog in deugen.
En dat zegt dus allemaal helemaal nog niets. Turkije's aanvraag is al 35 jaar in behandeling.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De aanvraag is in behandeling, er komt een stemming over kandidaat-lidmaatschap en een stemming over lidmaatschap. Maar die zijn allebei nog niet geweest.
Toch is iedereen hier alweer woedend op de EU!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat zegt dus allemaal helemaal nog niets. Turkije's aanvraag is al 35 jaar in behandeling.
Kan me er eigenlijk maar eentje bedenken die als een daadwerkelijke oorlog is verdergegaan (Japan vs. de VS) en dat is niet bijster goed afgelopen voor de partij die het tot een oorlog escaleerde.quote:
Die trekpop van Putin vindt dat we hier een wat minder grote bek moeten hebben.quote:
Om Poetin te verwijderen, nadrukkelijk. Als dat niet gebeurd, dan is het naar mijn inziens uitstel van executie want zijn ambities zijn duidelijk, die houden niet op met het innemen van Oekraine. Ik maak mij ook zorgen over de daadkracht van de NATO, als er tegenover je een happytrigger suicidale mannetje zit die weinig te verliezen heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:52 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
We moeten alles op alles zetten (dat impliceert oorlog) om degene te verwijderen die er voor kan zorgen dat er pertinentente dreiging ontstaat?
De vraag is meer hoe lang we dat kunnen blijven roepen. In het huidige tempo drukt Rusland vanzelf op de knop imo.quote:
Hoezo is Rusland rechtmatig eigenaar van de Donbass als maar 30-40 procent van de mensen daar etnisch Rus zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:02 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon het Donetsbekken naar de rechtmatige Russische bewoners, elkaar wat condoleancebriefjes schrijven, Poetin weer in zijn konijnenhok, degenen die hier om oorlog roepen naar de Hoorn van Afrika sturen, voor de rest doet alles het nog in Oekraïne, klaar en opgelost, lekker dansen met Zelensky.
De crux zit hem erin dat jij/wij helemaal niet in staat zijn om die inschattingen te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het huidige tempo drukt Rusland vanzelf op de knop imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |