UWV is al net zo traag als @Strani met het openen van een nieuw topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen ben ik er nog steeds niet door bij de subsidie aanvraag (1x kon ik alleen mail + tel invoeren en toen *poef* was ik weer terug op de begin pagina). Ondertussen is de wachtrij al geruime tijd gepauzeerd en ze raden aan het venster niet te sluiten
En dan wil hij het niet hebben dat wij cliché grappen maken over luie Spanjaarden...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UWV is al net zo traag als @:Strani met het openen van een nieuw topic.
Dat is op zijn minst eenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UWV is al net zo traag als @:Strani met het openen van een nieuw topic.
Het was uiteraard ook een uitstekend idee van de Belastingdienst om dit portaal tegelijk open te zetten met het doen van de aangifte IB. Succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen ben ik er nog steeds niet door bij de subsidie aanvraag (1x kon ik alleen mail + tel invoeren en toen *poef* was ik weer terug op de begin pagina). Ondertussen is de wachtrij al geruime tijd gepauzeerd en ze raden aan het venster niet te sluiten
Echt hequote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was uiteraard ook een uitstekend idee van de Belastingdienst om dit portaal tegelijk open te zetten met het doen van de aangifte IB. Succes gegarandeerd!
quote:Een woordvoerder laat weten dat het inderdaad erg druk is. "Er zijn tienduizend mensen die tegelijk willen inloggen. Dat brengt technische uitdagingen met zich mee." Toch is hij ook positief: "Het toont aan dat er veel interesse is en dat de maatregel voorziet in een behoefte."
Wel oké. Gestart met m'n scriptie. Nu is het officieel een weekje carnavalsvakantie maar ik ga later deze week wel door moeten werken, anders red ik het niet in m'n eigen planning. Maar de Oekraïne-crisis helpt erg goed in de afleiding. Ik ben al best wel wat jaren gefascineerd door Oost-Europese (geo)politiek, iets wat toevallig ook aan is gewakkerd door het ESFquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie verder?
Ja, ik dacht dat ik er al was, en toen deed ik het rustiger aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo heeft het wel echt laten schieten deze maand. Zo'n start en dan toch het goud verliezen.
Je kan wel blijven hangen in het negatieve dat het niet werkt, maar je kan het ook positief bekijken dat er veel vraag naar is.quote:
Reclame van een restaurant in de mail, waar de stagiair het kerstmenu heeft geprobeerd te updaten naar Pasen.quote:Voor de kinderen hebben wij met kerst in onze Parkzaal een programma met o.a. kindervideo’s, WII, spelletjes en kleurboeken etc. Uiteraard kunt u ook het favoriete spelletje van uw kind meenemen, zodat u ongestoord van uw paasbrunch kunt genieten
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik er al was, en toen deed ik het rustiger aan.
Schijnt vervangen te zijn door elke dag koffie drinken in een café, maar niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Is een siësta nog wel van deze tijd trouwens?
Ik gun het iedereen van harte (zeker nu je studiekosten niet meer mag aftrekken bij aangifte IB), alleen na bijna vier uur er mee bezig te zijn ben ik er wel een beetje zat vanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan wel blijven hangen in het negatieve dat het niet werkt, maar je kan het ook positief bekijken dat er veel vraag naar is.
Ik las WWIIquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Reclame van een restaurant in de mail, waar de stagiair het kerstmenu heeft geprobeerd te updaten naar Pasen.
Geupdate naar WWIIIquote:
Misschien was er wel behoefte bij de klanten voor een paasbrunch met de kerst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Reclame van een restaurant in de mail, waar de stagiair het kerstmenu heeft geprobeerd te updaten naar Pasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |