Om vanaf daar militaire vluchten uit te voeren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Polen gaat toestaan dat hun vliegvelden gebruikt worden
[ twitter ]
daarom schreef ik eerder al , zal me niets verbazen als die Polen eens gaat mee werken , want dat land heeft echt een bloed hekel aan alles wat russisch isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die haat jegens de Russen zit daar nog steeds vrij diep, dus dit had je wel kunnen verwachten.
Normaal zou dat dan via de VN moeten gaan. Je weet wel die narren organisatie waar Rusland ook in zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
Dat is toch gewoon een oorlogsverklaring van Polen dan? Als ze vanaf Pools grondgebied aanvallen initieren op de Russen?
Al kan je er ook wat Putin politics op toepassen, want Loesje zegt ook nog steeds dat hij niks met de oorlog te maken heeft
En volledig terecht. Hoe zij door dr Russen beflikkerd zijn in WO 2 en de periode daarna is met geen pen te beschrijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die haat jegens de Russen zit daar nog steeds vrij diep, dus dit had je wel kunnen verwachten.
Zijn er ook Europese oorlogen geweest waar Polen niet de Sjaak wasquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Als wij te anti-russisch zijn en ze bevoorbeeld uit alle culturele en sportevenementen gooien dan bevestigen wij het verhaal van Putin alleen maar dat de hele wereld anti-Rusland is. Dan bereik je dat dus nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het Russische volk zal zelf moeten optreden om Poetin te verdrijven.Je snapt ook niet dat Rusland blijft hangen in een USSR plan. Je zou denken laat de EU maar als die ex communistische landen opbouwen. Zijn wij ervan af. Maar dat zal wel te simpel gedacht zijn.
Spaanse burgeroorlog misschienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zijn er ook Europese oorlogen geweest waar Polen niet de Sjaak was
Heftigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Rusland is het WK volleybal ook kwijt. Dat is dan weer wel prima.
[ twitter ]
Toch vraag ik me af of ze dan niet heel veel op het spel zetten als NATO land, dus dit bericht kan je nu waarschijnlijk wel met een kilo zout nemen maar ik zou het niet uitsluiten als dit nog een stuk langer gaat duren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom schreef ik eerder al , zal me niets verbazen als die Polen eens gaat mee werken , want dat land heeft echt een bloed hekel aan alles wat russisch is
Ja hoor. Oorlogen tussen uk en frquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zijn er ook Europese oorlogen geweest waar Polen niet de Sjaak was
Maar dat is natuurlijk volkomen kansloos. Nu Polen aanvallen, dan heb je maar 1 front om vanuit te opereren en je bent al druk bezig met Oekraïne. Naast dat Polen NAVO is natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat niet alleen maar dan geeft het ook de mogelijkheid van de russen om polen aan te vallen omdat hun vijand gebruikt maakt van dat land
Beetje het zelfde wat wij nu doen met Belarus
Ja, want zo werkt hetquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Rusland, Wit-Rusland kan gebruiken mag Oekraïne ook Polen gebruiken
Jep. En zeer begrijpelijk natuurlijk gelet op de geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom schreef ik eerder al , zal me niets verbazen als die Polen eens gaat mee werken , want dat land heeft echt een bloed hekel aan alles wat russisch is
Heftigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Rusland is het WK volleybal ook kwijt. Dat is dan weer wel prima.
[ twitter ]
Heeft iemand hier kennis van of die oude vliegtuigjes nog een beetje mee kunnen vechten?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat wat mij betreft een grens over die we niet over moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Als er steeds per kant een landje bij komt, dan zitten we straks in WO3quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Rusland, Wit-Rusland kan gebruiken mag Oekraïne ook Polen gebruiken
Dan worden die vliegvelden een militair doelwit en kan artikel 5 in werking komen. Dit is olie op het vuur nu. Ook raar dat Polen dit blijkbaar zonder overleg binnen de NAVO even besluit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:23 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Om vanaf daar militaire vluchten uit te voeren?Zijn ze gek geworden?
Wat is deesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Beelden van erna:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |