Putin lijkt sowieso erg weinig op te schieten met het hele gebeuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wat schiet Putin daarmee op? Hij is in zijn ogen een legacy aan het bouwen, geen zelfmoord aan het plegen.
Schildmaagden confirmedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:16 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik de comments lees is dat ding op hol geslagen ofzo. Want je ziet een gedeelte van de crew er opnieuw in springen en er zelfs 1 later aan komen lopen.
Die "bommetjes" krijgen ze zelf ook terug. Dan zijn ze geen paria meer, maar gewoon dood, net als jij en ik wanneer het tot "bommetjes" komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als je van Poetin een paria blijft maken en alle Russen op een hoop gooit en het leven zuur tot onmogelijk gaat maken, wat zou ze dan nog tegen moeten houden om bommetjes te gaan strooien?
aha zelf hun tanks zijn niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:16 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik de comments lees is dat ding op hol geslagen ofzo. Want je ziet een gedeelte van de crew er opnieuw in springen en er zelfs 1 later aan komen lopen.
Op die kale na, heeft Fok geen medewerkersquote:
Heel mooi stuk! Daar kan Baudet wat van leren: je kunt Poetin als agressor zien zonder de verantwoordelijkheid van het Westen uit het oog te verliezen. Het enige wat ik jammer aan het stuk vind is dat de risico's van pappen en nathouden niet worden belicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:11 schreef Complotwappie het volgende:
https://www.trouw.nl/opin(...)ent&utm_content=free
Nee geldstromingen stoppen, RT is van de Russische staat. Zodra al die rijke Russen en sporters hun ding niet meer kunnen doen, wordt de opstand in Rusland groter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:17 schreef Ronald het volgende:
Wel zorgwekkend dat deze oorlog misbruikt wordt voor een censuur lobby in de EU om sites en zenders zoals rt.com in de ban te doen.
Niet dat ik die domme Russische propaganda hoef te zien, maar censuur werkt eerder averechts want aan Russische zijde krijg je dan nog meer internet blokkades en dergelijke.
Ja die haat jegens de Russen zit daar nog steeds vrij diep, dus dit had je wel kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Polen gaat toestaan dat hun vliegvelden gebruikt worden
[ twitter ]
Ze werken er toch aan mee, vrijwillig of niet, blijven medewerkersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Op die kale na, heeft Fok geen medewerkers
Precies, dus waarom pushen tot ze niets meer te verliezen hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die "bommetjes" krijgen ze zelf ook terug. Dan zijn ze geen paria meer, maar gewoon dood, net als jij en ik wanneer het tot "bommetjes" komt.
Nee vergeten op de handrem te zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:15 schreef polderturk het volgende:
Een Rus heeft weer te veel gedronken.
[ twitter ]
Maar er wonen daar ook allemaal Russen die achter de invasie staan hoor!!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het bevrijde volk bedankt de Russen.
Als het waar is wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
Dat is toch gewoon een oorlogsverklaring van Polen dan? Als ze vanaf Pools grondgebied aanvallen initieren op de Russen?
Al kan je er ook wat Putin politics op toepassen, want Loesje zegt ook nog steeds dat hij niks met de oorlog te maken heeft
quote:That is fake. Polish Ministry of National Defence wrote that few minutes ago.
dat niet alleen maar dan geeft het ook de mogelijkheid van de russen om polen aan te vallen omdat hun vijand gebruikt maakt van dat landquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
Dat is toch gewoon een oorlogsverklaring van Polen dan? Als ze vanaf Pools grondgebied aanvallen initieren op de Russen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |