Eh, jawel dus. Meerdere users hebben al wel gepost dat we ons maar volledig terug moeten trekken omdat we anders wel eens in een kernoorlog verzeild kunnen raken.quote:
China is z'n eigen kant. En veel landen zullen voor China gaan kiezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:51 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En dan? Hebben ze een bankroet land in hun bezit met grondstoffen voor producten die niemand meer van ze kan of wil kopen. China houdt zich nu nog afzijdig, maar er komt een moment dat ook zij een kant zullen moeten kiezen. En ik denk niet dat dat Rusland zal zijn.
Omdat ik geen flikker zin heb om het driedubbele voor een kuub gas te betalen. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je relaties met een psychopatische dictator die buurlanden inneemt willen repareren?
Nee, die kolonne is al in Oekraine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze kunnen als Oekraïne toch geen aanval plaatsen in een ander land, dat is Putin in de kaart spelen en vragen om problemen dan heb je namelijk ineens twee partijen die een ander land invallen... En wordt het weer een stuk onduidelijker wie aan de goede kant staat. Oekraïne kan alleen verdedigen willen ze de boel 'op orde' houden.
Die kolonne staat in wit rusland
Ze zitten ook in Afrika maar om nou te zeggen dat ze zo snel vooruit gaan....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Chinese partij blijft alleen aan de macht zolang de welvaart van de bevolking toeneemt. Dat gaat niet gebeuren als je alleen kunt handel drijven met Rusland.
Wie moet zich volledig terugtrekken dan? Want "we" (als NAVO) zijn helemaal niet actief in dit conflict in Oekraïne zelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eh, jawel dus. Meerdere users hebben al wel gepost dat we ons maar volledig terug moeten trekken omdat we anders wel eens in een kernoorlog verzeild kunnen raken.
International Anti-fascist Congress, haha. Misschien muziek in de oren voor wat van dit soort Antifa groepjes:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:52 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nou dat zal druk worden daarzo. Volgens mij is iedereen inmiddels een nazi of een fascist volgens Poetin.
we gaan er allemaal op achteruit, dat is een zekerheid, toch maar een diesel aggregaat bij hornbach aanschaffenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ik geen flikker zin heb om het driedubbele voor een kuub gas te betalen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Zowat de voltallige NAVO stuurt voor vele honderden miljoenen aan wapengekletter die kant op.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie moet zich volledig terugtrekken dan? Want "we" (als NAVO) zijn helemaal niet actief in dit conflict in Oekraïne zelf.
En als Rusland zich had gehouden aan operaties in de Donbas dan zou daar misschien nog ergens over te praten zijn. Hoewel ook dat al gewoon compleet gortig is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die stukken land zijn al min of meer weggegeven in het Minsk-akkoord. In elk geval meer zelfbestuur. Tenminste, dat had gemoeten.
Gewoon extra truitje aan in de winter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ik geen flikker zin heb om het driedubbele voor een kuub gas te betalen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Via die weg wel, maar je snapt heus wel wat ik bedoel. We sturen geen troepen naar Oekraïne om zelf als EU landen te vechten tegen Rusland.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Zowat de voltallige NAVO stuurt voor vele honderden miljoenen aan wapengekletter die kant op.
Hoezo zijn we niet actief??
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als je van Poetin een paria blijft maken en alle Russen op een hoop gooit en het leven zuur tot onmogelijk gaat maken, wat zou ze dan nog tegen moeten houden om bommetjes te gaan strooien?
Nee, dan moet je vooral diezelfde psychopaat die de gaskraan beheert het idee geven dat hij alles kan maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Lavrov kwam vaker in het Westen dan Putin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat Lavrov ergens over struikelt.
gewoon iemand uit zijn cirkel die hem vergiftigdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als je van Poetin een paria blijft maken en alle Russen op een hoop gooit en het leven zuur tot onmogelijk gaat maken, wat zou ze dan nog tegen moeten houden om bommetjes te gaan strooien?
Z'n Groot - Russisch rijk ligt dan ook in puin, schiet hij niet zoveel mee op.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je moet gewoon een oplossing afdwingen zodat Rusland niet anders kan en eieren voor zijn geld kiest. Landen hebben elkaar in het verleden van alles aangedaan en daarna de relaties weer hersteld. Dat is niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar met alle steun aan Oekraïne met wapens, spullen, geld, raketten, maatregelen et cetera, hoe denkt het Westen dit ooit nog enigszins gerepareerd te krijgen met Rusland?
Hoe dan?
Alle Westerse partijen die wapens leveren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie moet zich volledig terugtrekken dan?
Ik zet mijn pelletkachel wel wat hoger. Ik verbruik maar 40 kuub per maand voor koken en mijn 2 persoons jacuzzi op de badkamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon extra truitje aan in de winter.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook spiegels boven je bed?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zet mijn pelletkachel wel wat hoger. Ik verbruik maar 40 kuub per maand voor koken en mijn 2 persoons jacuzzi op de badkamer.
Ow ok, nou gelukkig dan maar. Ik hoop dat dit conflict snel voorbij is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet gewoon een oplossing afdwingen zodat Rusland niet anders kan en eieren voor zijn geld kiest. Landen hebben elkaar in het verleden van alles aangedaan en daarna de relaties weer hersteld. Dat is niet zo'n probleem.
Mig-29 worden geleverd, ik denk dat het uit Topgun is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens experts bij de NOS is dat konvooi een sitting duck. Veel bevoorrading, weinig pantser, en dat enorme konvooi gaat over smalle wegen door een bos. Ukraine heeft in het westen nog vliegtuigen vliegen en er zijn net vliegtuigen afgeleverd van Oost Europese NATO partners, die kunnen wellicht snel ingezet worden. Men denk dat ze het konvooi op een gunstige plek neutraliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |