als die burgers raken dan wordt het alleen maar erger vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 02:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Eerder werd gezegd dat het een slecht teken is dat de Russen wachten, of zich zelfs iets terugtrekken. Dat zou er op kunnen wijzen dat er grootschalige bombardementen aanstaande zijn.
Kyiv blijkbaar:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 02:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vannacht? Waar gaat dat konvooi heen?
Zijn er voertuigen bij gekomen, of is het meer "uitgerekt"?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Wel aardig als je er bij zet waar je het vandaan hebt. Voor hetzelfde geld zitten we nu naar Russische propaganda te kijkenquote:
Dat is wel antiek spul, zal het allemaal nog wel werken?quote:
Er hebben slechts 50 Oekraïners tot nu toe gemeld in Ter Apel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 02:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we moeten wat nieuwe asielzoekerscentra bouwen.
van een ander forumquote:Op dinsdag 1 maart 2022 02:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wel aardig als je er bij zet waar je het vandaan hebt. Voor hetzelfde geld zitten we nu naar Russische propaganda te kijken
ik zou het even wat tijd geven, worden er vanzelf meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 02:54 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Er hebben slechts 50 Oekraïners tot nu toe gemeld in Ter Apel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 03:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hebben de Russen geen high-tech drones, langeafstandaraketten, etc. Niet dat ik dat toejuich, maar Oekraine lijkt behoorlijk profijt te hebben van drones.
quote:The U.S. and allies are coordinating to not only freeze the assets of Putin and his oligarch allies, but to seize those assets as well. This is likely a further step than Putin’s inner circle anticipated.
Allemaal die landen die dan militaire spullen gaan sturen naar een land met 2x zoveel inwoners als Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 03:22 schreef THEFXR het volgende:
ik had deze gemist, wel bekend bij jullie?
.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal die landen die dan militaire spullen gaan sturen naar een land met 2x zoveel inwoners als NederlandKansloos gewoon. Iedereen wil zijn eigen straatje schoon vegen. Maar wij hebben er echt alles aan gedaan om Oekraïne te helpen!!! Zoals Nederland die dan maar liefst 50 anti tank wapens stuur MET 400 raketten!!!!1!11111!!!
Hou op hou op.
Ja want we moeten echt niet willen dat er doden vallenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ twitter ]
gaat wel erg ver, om troepen te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |