Eet dannnnnquote:
Had ik ook: mihoen, kip, roerbakgroenten, en het was opgelostquote:
Een praktisch manquote:Op maandag 28 februari 2022 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ik ook: mihoen, kip, roerbakgroenten, en het was opgelost
Die zag hij waarschijnlijk niet meer aankomen (z'n 2 vriendjes zijn ook opgepakt).quote:
Sywert kan me niet vaak genoeg en hard genoeg aangepakt worden. Ik schoot afgelopen jaar steeds weer in de lach als ze hem er bij Promenade of Even tot Hier weer even tussen frommelden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zag hij waarschijnlijk niet meer aankomen (z'n 2 vriendjes zijn ook opgepakt).
Vanavond Youp (die nogal te keer ging in z'n columns) bij Jinek.
Ik heb hier ook zo ontzettend hard om gelachenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sywert kan me niet vaak genoeg en hard genoeg aangepakt worden. Ik schoot afgelopen jaar steeds weer in de lach als ze hem er bij Promenade of Even tot Hier weer even tussen frommelden.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef derLudolf het volgende:
M'n pa is bezig met opdrachten voor een puzzeltocht, vaak zitten hier ook een aantal cryptische omschrijvingen van plaatsnamen of personen. Ik bedacht net een vrij aardige vond ik zelf"Deze ordinaire tuindecoratie is inmiddels omgesmolten tot stompkaars met een kort lontje"
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opgelost. Bloemkool met harissa boter, worst en brood
Er zijn er meer.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:20 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een soortvan dipje door dat gezeik door Rusland. Dus mocht ik wat chronisch negatief overkomen, zeg me dat maar gewoon.
Ik riep zo net ook al dat Soldaat van Oranje nog gewoon draait als er aan alle kanten op rode knoppen gedrukt wordt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef AnneX het volgende:
Zie ik nou, dat Soldaat van Oranje is doorgestart.😂
# Nog steeds niet geweest.
Persoonlijk ben ik dat toch wel min of meer als frauduleus aan het beschouwen gegaan, zo vaak "nooit zullen we u dit meer aan doen" verkopen en toch doorgaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef AnneX het volgende:
Zie ik nou, dat Soldaat van Oranje is doorgestart.😂
# Nog steeds niet geweest.
Beter plek dan een schuilkelder dus?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik riep zo net ook al dat Soldaat van Oranje nog gewoon draait als er aan alle kanten op rode knoppen gedrukt wordt.
En 3x raden wat er nog draait als de nucleaire rook is neergedaald
Fijn dat je met me meeleeftquote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag ook al wel gehuild om de hoeveelheid leed die ons om de oren vliegt.
Ze worden me opgedrongenquote:
Kijk, dat zijn de argumenten die ik nog niet kende. Reddits dringen zich op, zo komt het dat ik er kijkquote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze worden me opgedrongen
Vast op basis van mijn profiel….
Kom dat soort filmpjes nu niet meer tegen, maar voorheen veel op de FB pagina's van kennissen. Onvoorstelbaar leed. Net als nu.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beter plek dan een schuilkelder dus?
Ik moet vooral een beetje wegblijven van Reddit. De laatste dagen teveel ongecensureerde filmpjes gezien van… gevolgen van oorlogshandelingen.
Jij begon over bepaalde subreddits. Net als ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de argumenten die ik nog niet kende. Reddits dringen zich op, zo komt het dat ik er kijk
Heb je plannen?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Reddit kijk ik eigenlijk nooit op, vandaag toevallig kwam ik er vandaag op terecht. Ik googlede "how to destroy a Russian tank"
Heb je dat filmpje gezien waar een Oekraïnse boer met z'n tractor een tank wegsleepte? Die staat nu op een soort marktplaatsquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Reddit kijk ik eigenlijk nooit op, vandaag toevallig kwam ik er vandaag op terecht. Ik googlede "how to destroy a Russian tank"
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik was aan het panikeren over geld vanavond. Ik had loon op m'n bankrekening gekregen en herinnerde me de mensen die zeiden "je komt er vanzelf wel achter wat je nettoloon is zodra het op je bankrekening staat" maar hiervan kan ik niks?! misschien toch maar op zoek naar een bezemkast om in te wonen?
... ik heb nog maar een halve maand gewerkt
Hehe, leuk project voor Mastermiloquote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien waar een Oekraïnse boer met z'n tractor een tank wegsleepte? Die staat nu op een soort marktplaats
Ja hoor. Zeeën van geld.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je het verdubbelt, is het dan wel een OK nettoloon?
Oei, toch maar even langs hrm morgen?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik was aan het panikeren over geld vanavond. Ik had loon op m'n bankrekening gekregen en herinnerde me de mensen die zeiden "je komt er vanzelf wel achter wat je nettoloon is zodra het op je bankrekening staat" maar hiervan kan ik niks?! misschien toch maar op zoek naar een bezemkast om in te wonen?
... ik heb nog maar een halve maand gewerkt
Nou, ik kom er dus vólgende maand keurig achter.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, toch maar even langs hrm morgen?
Je weet toch de schaal en periodiek? En hebt een copie van de aanstelling?
Er zijn meerdere filmpjes langsgekomen. De russen hadden blijkbaar vergeten genoeg brandstof mee te nemen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef derLudolf het volgende:
Maar die tank wegslepen was wel een strakke actie ja
Heb je nog wat reserves?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, ik kom er dus vólgende maand keurig achter.
Afspraak met hr-mevrouw heb ik komende maandag want kennelijk zijn er ook nog verplichte instructies die ik moet volgen.
Degene die me moet inwerken is al anderhalve week (van de twee weken dat ik hier werk) ziek dus alles gaat lekker chaotisch
Genoeg. Gelukkig betaal ik de rijles in delen, dat is ¤600 die ik voorlopig nog even niet hoef te betalen.quote:
Nog wat gehoord van de huizen?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Genoeg. Gelukkig betaal ik de rijles in delen, dat is ¤600 die ik voorlopig nog even niet hoef te betalen.
Ik lolde, sorryquote:
Een afwijzing. Bij het andere huis (het leukste huis) zeiden ze dat ze pas half maart iedereen een berichtje zouden sturen, dus dat duurt nog eventjes.quote:
Die heeft daar wel gewoond (Queensland/Cairns/Gunalda e.o) .. en wonen de mensen die ons toen op zijn spoor hebben gezet ten tijde van het backpacken in 03. Zij wonen in Gympie. Vreselijk daar, ik volg het via hun updates.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Weet je nu duidelijker in welke regio Q woont?
Gezien de overstroming is Aus.
Oh jammer, ik kwam ook ff kijken hier of er al goeie updates voor je waren!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Een afwijzing. Bij het andere huis (het leukste huis) zeiden ze dat ze pas half maart iedereen een berichtje zouden sturen, dus dat duurt nog eventjes.
Heerlijk, het OVquote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Myraela het volgende:
Meh. In de trein waar de een rustig een joint aan het rollen is. Het volgende groepje heeft een soort arabische rap op speaker staan. Vervolgens krijgen ze ruzie omdat ze elkaar aankeken? Gaat de volgende weer dreigend over de ander heen hangen om hem een klap te geven.
Echt fijn. Ik heb maar gedaan alsof ik uit moest stappen en ben ergens anders gaan zitten.
Genieten.quote:
Hadden ze wel. Met de nadruk op hadden. Dat waren de eerste voertuigen die uitgeschakeld zijn. Geen peut, geen tank. En een tankwagen aanvallen is een stuk makkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere filmpjes langsgekomen. De russen hadden blijkbaar vergeten genoeg brandstof mee te nemen.
Ja, er gaat een wereld voor me open. Ik weet niet of ik dit nog nooit heb meegemaakt of dat ik door corona gewoon niets meer gewend ben. 😅quote:Op maandag 28 februari 2022 21:03 schreef Blues het volgende:
Myraela in de wondere wereld van het OV?
Jij krijgt andere oorlogswonden voorgeschoteld?quote:
Ik kwam hier met mijn luisterboek niet meer overheen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Candaasje het volgende:
Daarom bestaan er in-ear speakertjes, om je volledig asociaal maar heerlijk rustgevend af te kunnen sluiten. Essentieel om te overleven in het OV naar mijn mening
Nee STL's van vliegtuigmodellen en RC-onderdelenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Jij krijgt andere oorlogswonden voorgeschoteld?
Of de vrouwelijke asielzoekers?
Er bestaan stilte coupé'squote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam hier met mijn luisterboek niet meer overheen.
Ik luister dan ook vaak Muse enzoquote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kwam hier met mijn luisterboek niet meer overheen.
Gedoe. En U. en Rijswijk weten ook (nog) niks?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Die heeft daar wel gewoond (Queensland/Cairns/Gunalda e.o) .. en wonen de mensen die ons toen op zijn spoor hebben gezet ten tijde van het backpacken in 03. Zij wonen in Gympie. Vreselijk daar, ik volg het via hun updates.
Q woont nu (als het nog klopt, daar gaat de post iig naar toe) in NSW, net buiten Sydney.
Maar net als toen tijdens de bosbranden, ik weet niet hoe het er precies bij hem persoonlijk voorstaat omdat ik hem niet kan bellen. En brieven doen er weken over.
Er was een dagdeel voorgesteld. Sterkte.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:34 schreef Blues het volgende:
Vandaag hield ik mijn werkdag vol tot half 2.
K*t aandoening
U.?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef AnneX het volgende:
Gedoe. En U. en Rijswijk weten ook (nog) niks?
Er was een dagdeel voorgesteld. Sterkte.
Ik reis al 30 jaar met de trein. Alleen de afgelopen paar jaar zijn er plots mensen die het dóódnormaal vinden om op speaker muziek te luisteren, film te kijken, bellenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:01 schreef Myraela het volgende:
Maar om het een beetje in balans te brengen speelt een vader kindermuziekjes op zijn telefoon af in een kinderwagen.
De buuvrouw van 2 deuren verder op doet dit. Altijd. In de tuin. De halve avond.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik reis al 30 jaar met de trein. Alleen de afgelopen paar jaar zijn er plots mensen die het dóódnormaal vinden om op speaker muziek te luisteren, film te kijken, bellenDat heb ik daarvoor echt nooit mee gemaakt.
Komt dat niet voort uit de manier waarop die lui van "American Chopper" op Discovery gingen bellen? Zo met hun toestel voor zich?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik reis al 30 jaar met de trein. Alleen de afgelopen paar jaar zijn er plots mensen die het dóódnormaal vinden om op speaker muziek te luisteren, film te kijken, bellenDat heb ik daarvoor echt nooit mee gemaakt.
Hoe moet ik dat nou weten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef fietsie het volgende:
Komt dat niet voort uit de manier waarop die lui van "American Chopper" op Discovery gingen bellen? Zo met hun toestel voor zich?
Ja dat schijnt in bepaalde "subculturen" heel cool te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genieten.
Nu zit ik naast iemand die haar telefoon blijkbaar alleen op luidspreker kan gebruiken. Ook fijn.
Oh leuk!! Veel plezierquote:Op maandag 28 februari 2022 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
HoiOp Texel
Helemaal leuk. Eerste foto-excursie al gedaan, eerste spel al gespeeld
De vuurtoren is pas vanaf woensdag open, maar de dames vonden het wel een goed idee om de klim te maken. Misschien ga ik ook wel meequote:Op maandag 28 februari 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh leuk!! Veel plezier
Mag ik je een tip geven? Klim de vuurtoren op en kijk naar de zonsonderganghttps://www.vuurtorentexel.nl/#uitzicht1
Volgens mij niet in mijn sprintertje. Al is die op de normale kantoortijden wel gewoon helemaal rustig.quote:
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWe wachten op het ontbijt wat tussen 8 en 9 wordt afgeleverd
Ik lust wel wat inmiddels
En alsof daarop gehandhaafd en ingegrepen wordt..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alsof tokkies zich daar iets van aantrekken.
Voor ¤2000 bruto hoef ik ook geen mes tussen m'n ribben...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En alsof daarop gehandhaafd en ingegrepen wordt..
Da's geluktquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geluktWas een luxe ontbijtje
Met gerookte zalm (leuk want we hebben ook een halve kilo eigengerookte zalm bij ons. Unaniem oordeel: eigengerookte zalm is lekkerder), yoghurtjes, fruitsalade, pakjes vleeswaren, kaas, gekookte eitjes, verse jus, thee, koffie, filet americain en een grote zak met broodjes waaronder de favorieten van mini-G: croissantjes en pain au chocolat
De Slufter is echt ontzettend bijzonderquote:Op maandag 28 februari 2022 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
HoiOp Texel
Helemaal leuk. Eerste foto-excursie al gedaan, eerste spel al gespeeld
Ik vergat de prosecco te meldenquote:
Het is regenachtig dus ik ga straks even op mijn gemak alle uitjes voor de komende dagen bepalenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De Slufter is echt ontzettend bijzonderBij paal 15 beter even wegblijven daar is weer een heel stuk kustlijn weggeslagen.
In zeequote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
Het is regenachtig dus ik ga straks even op mijn gemak alle uitjes voor de komende dagen bepalenMaar eerst moet er zometeen gezwommen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |