Eet dannnnnquote:
Had ik ook: mihoen, kip, roerbakgroenten, en het was opgelostquote:
Een praktisch manquote:Op maandag 28 februari 2022 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ik ook: mihoen, kip, roerbakgroenten, en het was opgelost
Die zag hij waarschijnlijk niet meer aankomen (z'n 2 vriendjes zijn ook opgepakt).quote:
Sywert kan me niet vaak genoeg en hard genoeg aangepakt worden. Ik schoot afgelopen jaar steeds weer in de lach als ze hem er bij Promenade of Even tot Hier weer even tussen frommelden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zag hij waarschijnlijk niet meer aankomen (z'n 2 vriendjes zijn ook opgepakt).
Vanavond Youp (die nogal te keer ging in z'n columns) bij Jinek.
Ik heb hier ook zo ontzettend hard om gelachenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sywert kan me niet vaak genoeg en hard genoeg aangepakt worden. Ik schoot afgelopen jaar steeds weer in de lach als ze hem er bij Promenade of Even tot Hier weer even tussen frommelden.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef derLudolf het volgende:
M'n pa is bezig met opdrachten voor een puzzeltocht, vaak zitten hier ook een aantal cryptische omschrijvingen van plaatsnamen of personen. Ik bedacht net een vrij aardige vond ik zelf"Deze ordinaire tuindecoratie is inmiddels omgesmolten tot stompkaars met een kort lontje"
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opgelost. Bloemkool met harissa boter, worst en brood
Er zijn er meer.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:20 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een soortvan dipje door dat gezeik door Rusland. Dus mocht ik wat chronisch negatief overkomen, zeg me dat maar gewoon.
Ik riep zo net ook al dat Soldaat van Oranje nog gewoon draait als er aan alle kanten op rode knoppen gedrukt wordt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef AnneX het volgende:
Zie ik nou, dat Soldaat van Oranje is doorgestart.😂
# Nog steeds niet geweest.
Persoonlijk ben ik dat toch wel min of meer als frauduleus aan het beschouwen gegaan, zo vaak "nooit zullen we u dit meer aan doen" verkopen en toch doorgaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef AnneX het volgende:
Zie ik nou, dat Soldaat van Oranje is doorgestart.😂
# Nog steeds niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |