Mwah, dat is vooral gevolg van het handelen van Poetin. Omliggende landen bouwen dan liever wat extra zekerheid in dan dat ze dit binnen hun eigen grenzen willen zien.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De EU fanatici willen een federaal Europa en zien nu hun kans schoon om die agenda te pushen
In het kader van never waste a good crisis
Russen hebben graag invloed in Bulgarije. Rijke Russen wonen daar ook graag. Mooi weer, goede wijn. Russen houden van Bulgarije.quote:
Geen kopman Wilcoquote:Op maandag 28 februari 2022 15:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net een sport waar dat niet zomaar kan omdat je met die commerciële teams zit.
Je pilletje vergeten?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe makkelijk blijkt het te zijn een wereldoorlog te ontketenen. En nu heb ik het niet over Rusland. Maar over nazi’s die een manier zoeken om landen die met elkaar WO II tot een einde brachten, met elkaar in conflict te brengen. We zijn veel te naief, niet over de Russische beer, maar over een gevaarlijke clown.
Ja dat wel iddquote:Op maandag 28 februari 2022 15:19 schreef Nia het volgende:
[..]
Had ik net ook door. Die scene met die wegvliegende vogels. Anyways, het geeft wel een indruk van hoe de oorlog 'klinkt' in de woonwijken.
Die komen ook niet voor Rusland uit natuurlijk. Denk dat je meer moet denken aan EK’s. WK’s en Diamond league achtig dingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, anders zou het ook voor alle Russische voetballers buiten Rusland een probleem zijn.
Zuchtquote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe makkelijk blijkt het te zijn een wereldoorlog te ontketenen. En nu heb ik het niet over Rusland. Maar over nazi’s die een manier zoeken om landen die met elkaar WO II tot een einde brachten, met elkaar in conflict te brengen. We zijn veel te naief, niet over de Russische beer, maar over een gevaarlijke clown.
Niet direct maar gezien de nauwe samenwerking met IPC hebben ze daar wel een vinger in de pap. Feit dat ze daar met geen woord direct over spreken vind ik wel tegenvallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien omdat het IOC daar niet over gaat?
Je post in het verkeerde topic, kan gebeuren hoor, hierbij de link naar het topic dat je zocht BNW / WW3 komt er aan!!! again!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Matige wappie act 3/10quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
IPC komt woensdag pas bij elkaar om hierover te praten. Bestuursleden zijn onderweg naar Peking daarom kan het niet eerder volgens hunquote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet direct maar gezien de nauwe samenwerking met IPC hebben ze daar wel een vinger in de pap. Feit dat ze daar met geen woord direct over spreken vind ik wel tegenvallen.
Wat denk jij dat zo’n team gaat doen als totaal buiten hun schuld een van hun beste (en bestbetaalde) werknemers ineens buiten werking wordt gesteld. Daar gaan claims van komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Ze rijden toch onder een Russische vlag?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, je hebt dus gewoon niks gelezen, althans niet begrijpend. Nederland moet opgaan in een Europese staat. Deze Europese staat moet een groot nucleair arsenaal opbouwen om ons tegen Putin en andere autocraten met atoomwapens te beschermen.
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat UK minister van defensie ervaren Britten heeft opgeroepen naar Oekraïene te gaan om te vechten?
Een oproep om te gaan vechten lijkt me sterk, lijkt me eerder een 'je mag van ons gaan als je wilt'quote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat UK minister van defensie ervaren Britten heeft opgeroepen naar Oekraïene te gaan om te vechten?
Ze doen in feite hetzelfde als waar ze tegenstanders van Trump van beschuldigenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Biden is geen Trump, en nog erger, Biden heeft Trump verslagen... dat leidt gauw tot kortsluiting in bepaalde bovenkamers.
Dat is het vooral geweest, ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een oproep om te gaan vechten lijkt me sterk, lijkt me eerder een 'je mag van ons gaan als je wilt'
Waarom gaat bijna elke post van jou in dit topic over Turkije ?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef polderturk het volgende:
Ik heb een tip.
Polen heeft TB2 drones besteld. Ze kunnen deze drones direct via de lucht doneren aan Oekraïene. De dtones kunnen op alle wegen landen. De piloten heeft Oekraïene al.
Turkije heeft 140 TB2 drones in voorraad. Daarvan kan Turkije ook een deel via Polen leveren.
Russische voetballers mogen van de UEFA ook nog gewoon voetballen in de EL. Alleen Russische teams zijn eruit gegooid.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zo’n team gaat doen als totaal buiten hun schuld een van hun beste (en bestbetaalde) werknemers ineens buiten werking wordt gesteld. Daar gaan claims van komen.
Ik heb geen kant of bericht nodig om te weten dat je geen soeverein land aanvalt om het te kunnen onderdrukken omdat het weigert zich te onderwerpen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een eye-opener dat 80% van al die berichten die je leest gewoon propaganda is om je een kant te laten kiezen.
Username checks outquote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom gaat bijna elke post van jou in dit topic over Turkije ?
Ik dacht dat dat wel onder het IOC zou vallenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het IPC. Het internationaal paralympisch comité. Ja dat bestaat.
gratistipsabe@minbuza.trquote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef polderturk het volgende:
Ik heb een tip.
Polen heeft TB2 drones besteld. Ze kunnen deze drones direct via de lucht doneren aan Oekraïene. De dtones kunnen op alle wegen landen. De piloten heeft Oekraïene al.
Turkije heeft 140 TB2 drones in voorraad. Daarvan kan Turkije ook een deel via Polen leveren.
Dat lijkt alleen maar zo. Zie het bericht ervoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat hij de oorlogsmisdaden van Turkije probeert te verduisteren.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat alleen Russische teams worden uitgesloten en individuele sporters, een sporter die bij niet-Russische teams zitten mogen gewoon mee blijven doen. Maar dat is mijn gedachte, ik weet het ook niet precies.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zo’n team gaat doen als totaal buiten hun schuld een van hun beste (en bestbetaalde) werknemers ineens buiten werking wordt gesteld. Daar gaan claims van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |