Je post in het verkeerde topic, kan gebeuren hoor, hierbij de link naar het topic dat je zocht BNW / WW3 komt er aan!!! again!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe makkelijk blijkt het te zijn een wereldoorlog te ontketenen. En nu heb ik het niet over Rusland. Maar over nazi’s die een manier zoeken om landen die met elkaar WO II tot een einde brachten, met elkaar in conflict te brengen. We zijn veel te naief, niet over de Russische beer, maar over een gevaarlijke clown.
Matige wappie act 3/10quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe makkelijk blijkt het te zijn een wereldoorlog te ontketenen. En nu heb ik het niet over Rusland. Maar over nazi’s die een manier zoeken om landen die met elkaar WO II tot een einde brachten, met elkaar in conflict te brengen. We zijn veel te naief, niet over de Russische beer, maar over een gevaarlijke clown.
IPC komt woensdag pas bij elkaar om hierover te praten. Bestuursleden zijn onderweg naar Peking daarom kan het niet eerder volgens hunquote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet direct maar gezien de nauwe samenwerking met IPC hebben ze daar wel een vinger in de pap. Feit dat ze daar met geen woord direct over spreken vind ik wel tegenvallen.
Wat denk jij dat zo’n team gaat doen als totaal buiten hun schuld een van hun beste (en bestbetaalde) werknemers ineens buiten werking wordt gesteld. Daar gaan claims van komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Ze rijden toch onder een Russische vlag?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, je hebt dus gewoon niks gelezen, althans niet begrijpend. Nederland moet opgaan in een Europese staat. Deze Europese staat moet een groot nucleair arsenaal opbouwen om ons tegen Putin en andere autocraten met atoomwapens te beschermen.
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat UK minister van defensie ervaren Britten heeft opgeroepen naar Oekraïene te gaan om te vechten?
Een oproep om te gaan vechten lijkt me sterk, lijkt me eerder een 'je mag van ons gaan als je wilt'quote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat UK minister van defensie ervaren Britten heeft opgeroepen naar Oekraïene te gaan om te vechten?
Ze doen in feite hetzelfde als waar ze tegenstanders van Trump van beschuldigenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Biden is geen Trump, en nog erger, Biden heeft Trump verslagen... dat leidt gauw tot kortsluiting in bepaalde bovenkamers.
Dat is het vooral geweest, ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een oproep om te gaan vechten lijkt me sterk, lijkt me eerder een 'je mag van ons gaan als je wilt'
Waarom gaat bijna elke post van jou in dit topic over Turkije ?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef polderturk het volgende:
Ik heb een tip.
Polen heeft TB2 drones besteld. Ze kunnen deze drones direct via de lucht doneren aan Oekraïene. De dtones kunnen op alle wegen landen. De piloten heeft Oekraïene al.
Turkije heeft 140 TB2 drones in voorraad. Daarvan kan Turkije ook een deel via Polen leveren.
Russische voetballers mogen van de UEFA ook nog gewoon voetballen in de EL. Alleen Russische teams zijn eruit gegooid.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zo’n team gaat doen als totaal buiten hun schuld een van hun beste (en bestbetaalde) werknemers ineens buiten werking wordt gesteld. Daar gaan claims van komen.
Ik heb geen kant of bericht nodig om te weten dat je geen soeverein land aanvalt om het te kunnen onderdrukken omdat het weigert zich te onderwerpen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een eye-opener dat 80% van al die berichten die je leest gewoon propaganda is om je een kant te laten kiezen.
Username checks outquote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom gaat bijna elke post van jou in dit topic over Turkije ?
Ik dacht dat dat wel onder het IOC zou vallenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het IPC. Het internationaal paralympisch comité. Ja dat bestaat.
gratistipsabe@minbuza.trquote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef polderturk het volgende:
Ik heb een tip.
Polen heeft TB2 drones besteld. Ze kunnen deze drones direct via de lucht doneren aan Oekraïene. De dtones kunnen op alle wegen landen. De piloten heeft Oekraïene al.
Turkije heeft 140 TB2 drones in voorraad. Daarvan kan Turkije ook een deel via Polen leveren.
Dat lijkt alleen maar zo. Zie het bericht ervoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat hij de oorlogsmisdaden van Turkije probeert te verduisteren.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat alleen Russische teams worden uitgesloten en individuele sporters, een sporter die bij niet-Russische teams zitten mogen gewoon mee blijven doen. Maar dat is mijn gedachte, ik weet het ook niet precies.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zo’n team gaat doen als totaal buiten hun schuld een van hun beste (en bestbetaalde) werknemers ineens buiten werking wordt gesteld. Daar gaan claims van komen.
En jij die van Rusland.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat hij de oorlogsmisdaden van Turkije probeert te verduisteren.
100% mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb geen kant of bericht nodig om te weten dat je geen soeverein land aanvalt om het te kunnen onderdrukken omdat het weigert zich te onderwerpen.
Verder lijkt het mij handig te stoppen met "bothsideïsm" als Kremlin retoriek om het geweld te rechtvaardigen.
Wellicht een eye-opener dat er maar één kant is die hier de agressor is.
Kijk je wel eens wielrennen? Wanneer heeft de Nederlandse nationale wielerploeg voor het laatst een etappe in de Tour de France gewonnen?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Ach ja, waarom zou je ook haast maken in een wereld waar telefoons en videocalls bestaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IPC komt woensdag pas bij elkaar om hierover te praten. Bestuursleden zijn onderweg naar Peking daarom kan het niet eerder volgens hun
Rusland heeft honderden woonwijken platgebombardeerd in Syrië. Nu gaan ze hetzelfde in Oekraïene doen. Poetin is een genocidale maniak.quote:
Gewoon doen wat op het WK biatlon bij de junioren alweer gaande is deze dagen: uitkomend voor de sportbond ipv onder de Russische vlag.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geintje zeker?
bald and bankruptquote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef hunterrnl het volgende:
Britse Youtuber die op het moment in Oekraine zat sinds vorige week en probeert weg te raken.
In iets als de Diamond League komt niemand ook echt voor z'n land uit, dat is gewoon een commercieel ding waar je voor jezelf uitkomt. Prima om daar als atleet zonder nationale vlag aan de start te staan.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die komen ook niet voor Rusland uit natuurlijk. Denk dat je meer moet denken aan EK’s. WK’s en Diamond league achtig dingen.
Tuurlijk want voor haar zijn gekleurde mensen belangrijker dan blanke mensen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef Perox het volgende:
Sylvana gaat nu los over racisme aan de grens.
Boeien, het is haar goed recht om dat aan te kaarten.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef Perox het volgende:
Sylvana gaat nu los over racisme aan de grens.
Tuurlijk, maar wat moet NL daar nou aan doen? Het is onze grens niet, het zijn onze burgers niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boeien, het is haar goed recht om dat aan te kaarten.
Ach, de Britten en de Amerikanen zijn de twee grootste "eiland-mentaliteit"-landen in de wereld. De Amerikanen zijn er doorgaans wat voorzichtig mee. Maar met dat clownskabinet van Boris Johnson, zie ik wel dat die dat eventjes vergeten en iets stoms gaan zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh het is allemaal haar schuld?
Ze rijden onder een Russische vlag. Niet mee laten doen kan prima onder norm van sancties.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wielrennen? Wanneer heeft de Nederlandse nationale wielerploeg voor het laatst een etappe in de Tour de France gewonnen?
Ik denk dat we dat stadium in middels wel gepasseerd zijn. Opzouten met die Russen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon doen wat op het WK biatlon bij de junioren alweer gaande is deze dagen: uitkomend voor de sportbond ipv onder de Russische vlag.
Als Oekraïner zou ik die toch overslaan, ook het flauw warme tomatensoepje.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ff saucijzenbroodje scoren
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar is de nato toch al voor..... Waarom zouden we opeens een eu staat moeten worden.
Er zijn al meer dan genoeg nukes in europa om de wereld een paar keer op te blazen. Dus nee er zijn niet meer nukes nodig in eu. Eerder minder
Zelf bammetjes mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Oekraïner zou ik die toch overslaan, ook het flauw warme tomatensoepje.
Ik. En ik denk de meeste ww2 freaks wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ach, de Britten en de Amerikanen zijn de twee grootste "eiland-mentaliteit"-landen in de wereld. De Amerikanen zijn er doorgaans wat voorzichtig mee. Maar met dat clownskabinet van Boris Johnson, zie ik wel dat die dat eventjes vergeten en iets stoms gaan zeggen.
De Britten denken nog steeds dat zij het waren die WOII hebben beëindigd en de Nazi's hebben verslaan. Heel mooi, dat D-Day. En zeker hebben de Britten, Amerikanen, Canadezen, Schotten en een heleboel bij elkaar geraapte soldaten uit Europese landen de krachten van Hitler zo verdeeld dat de Nazi's verloren. Maar de bevrijding van Europa begon feitelijk toen de Soviets (voornamelijk bestaande uit Russen) van Hitler wonnen in Stalingrad.
Ik bedoel: iedereen kent de namen Montgomery en Eisenhower, nietwaar? Montgomery een Engelse generaal, Eisenhower de Amerikaanse generaal. Maar niemand herinnert zich dat Montgomery eigenlijk een paar grote fouten heeft gemaakt in het offensief tegen de Duitsers. Hij was typisch Brits, overtuigd dat hij alleen uit superioriteit al wel zou winnen.
Eisenhower kent iedereen wel. Die ergerde zich rot aan de fouten van Montgomery, omdat hijzelf daardoor niet genoeg middelen kreeg om zijn deel van de offensief goed uit te voeren.
Maar wie kent Georgy Zhukov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |