Ach ja, waarom zou je ook haast maken in een wereld waar telefoons en videocalls bestaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IPC komt woensdag pas bij elkaar om hierover te praten. Bestuursleden zijn onderweg naar Peking daarom kan het niet eerder volgens hun
Rusland heeft honderden woonwijken platgebombardeerd in Syrië. Nu gaan ze hetzelfde in Oekraïene doen. Poetin is een genocidale maniak.quote:
Gewoon doen wat op het WK biatlon bij de junioren alweer gaande is deze dagen: uitkomend voor de sportbond ipv onder de Russische vlag.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Ze rijden toch onder een Russische vlag?
bald and bankruptquote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef hunterrnl het volgende:
Britse Youtuber die op het moment in Oekraine zat sinds vorige week en probeert weg te raken.
In iets als de Diamond League komt niemand ook echt voor z'n land uit, dat is gewoon een commercieel ding waar je voor jezelf uitkomt. Prima om daar als atleet zonder nationale vlag aan de start te staan.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die komen ook niet voor Rusland uit natuurlijk. Denk dat je meer moet denken aan EK’s. WK’s en Diamond league achtig dingen.
Tuurlijk want voor haar zijn gekleurde mensen belangrijker dan blanke mensen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef Perox het volgende:
Sylvana gaat nu los over racisme aan de grens.
Boeien, het is haar goed recht om dat aan te kaarten.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef Perox het volgende:
Sylvana gaat nu los over racisme aan de grens.
Tuurlijk, maar wat moet NL daar nou aan doen? Het is onze grens niet, het zijn onze burgers niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boeien, het is haar goed recht om dat aan te kaarten.
Ach, de Britten en de Amerikanen zijn de twee grootste "eiland-mentaliteit"-landen in de wereld. De Amerikanen zijn er doorgaans wat voorzichtig mee. Maar met dat clownskabinet van Boris Johnson, zie ik wel dat die dat eventjes vergeten en iets stoms gaan zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh het is allemaal haar schuld?
Ze rijden onder een Russische vlag. Niet mee laten doen kan prima onder norm van sancties.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wielrennen? Wanneer heeft de Nederlandse nationale wielerploeg voor het laatst een etappe in de Tour de France gewonnen?
Ik denk dat we dat stadium in middels wel gepasseerd zijn. Opzouten met die Russen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon doen wat op het WK biatlon bij de junioren alweer gaande is deze dagen: uitkomend voor de sportbond ipv onder de Russische vlag.
Als Oekraïner zou ik die toch overslaan, ook het flauw warme tomatensoepje.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ff saucijzenbroodje scoren
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar is de nato toch al voor..... Waarom zouden we opeens een eu staat moeten worden.
Er zijn al meer dan genoeg nukes in europa om de wereld een paar keer op te blazen. Dus nee er zijn niet meer nukes nodig in eu. Eerder minder
Zelf bammetjes mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Oekraïner zou ik die toch overslaan, ook het flauw warme tomatensoepje.
Ik. En ik denk de meeste ww2 freaks wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ach, de Britten en de Amerikanen zijn de twee grootste "eiland-mentaliteit"-landen in de wereld. De Amerikanen zijn er doorgaans wat voorzichtig mee. Maar met dat clownskabinet van Boris Johnson, zie ik wel dat die dat eventjes vergeten en iets stoms gaan zeggen.
De Britten denken nog steeds dat zij het waren die WOII hebben beëindigd en de Nazi's hebben verslaan. Heel mooi, dat D-Day. En zeker hebben de Britten, Amerikanen, Canadezen, Schotten en een heleboel bij elkaar geraapte soldaten uit Europese landen de krachten van Hitler zo verdeeld dat de Nazi's verloren. Maar de bevrijding van Europa begon feitelijk toen de Soviets (voornamelijk bestaande uit Russen) van Hitler wonnen in Stalingrad.
Ik bedoel: iedereen kent de namen Montgomery en Eisenhower, nietwaar? Montgomery een Engelse generaal, Eisenhower de Amerikaanse generaal. Maar niemand herinnert zich dat Montgomery eigenlijk een paar grote fouten heeft gemaakt in het offensief tegen de Duitsers. Hij was typisch Brits, overtuigd dat hij alleen uit superioriteit al wel zou winnen.
Eisenhower kent iedereen wel. Die ergerde zich rot aan de fouten van Montgomery, omdat hijzelf daardoor niet genoeg middelen kreeg om zijn deel van de offensief goed uit te voeren.
Maar wie kent Georgy Zhukov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |