We zijn nou eenmaal lid van Nato. Dus niet zo gek om het over nato te hebben. En er zijn meerdere nato landen die nukes hebben. Niet alleen usa.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Wie heeft het over NATO? Wij hebben een grote Europese staat nodig met een eigen leger. Ga jij maar lekker voor Sleepy Joe zijn oorlogsplannen sterven.
En als het je eigen achtertuin betreft.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelt toch anders om mens te zijn als het je eigen RAL kleur betreft.
Ik zie de meerwaarde niet van een grote Europese staat als we de NATO hebben. Ik vind wel dat de NATO stappen moet zetten in het onafhankelijker worden van de VS en daarin steun ik ook de kritiek van de VS op het feit dat het grootste deel van Europa haar verplichtingen niet nakomt.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Wie heeft het over NATO? Wij hebben een grote Europese staat nodig met een eigen leger. Ga jij maar lekker voor Sleepy Joe zijn oorlogsplannen sterven.
Acute leukemie ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed van hem.
Hij had toch terminale kanker las ik laatst?
Mwa, staat daarin niet dat ze zelf de witrussen en russen weren van de aanstaande paralympische spelen. Dat is wel zwak.quote:
Die grote Europese staat zit nog steeds in de NATO dan. En daar is de Vs de grote boy. Met op dit moment sleepy joe aan het roer.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee dat hebben we nietquote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef laforest het volgende:
Wij hebben een grote Europese staat nodig met een eigen leger.
Of wat dacht je van India en Pakistan om Kashimr.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich zou je kunnen beredeneren dat er best een globaal belang is bij de grondstoffen voor onze mobiele foons die daar vandaan komen. Het was ook maar een voorbeeld.
Het principe blijft dat we ons niks aantrokken van letterlijk miljoenen gedode, verkrachte en verminkte mensen en nu massaal treuren om die ene oma met die voet eraf.
Als het per se met dreiging om een kernoorlog moet gaan, dan was er een stuk minder te doen om toen India en China elkaar bijna in de haren vlogen over de annexatie van een stuk Himalaya. Is toch meer dan de helft van de wereldbevolking in één klap die het met elkaar aan de stok zouden hebben.
Nee, je hebt dus gewoon niks gelezen, althans niet begrijpend. Nederland moet opgaan in een Europese staat. Deze Europese staat moet een groot nucleair arsenaal opbouwen om ons tegen Putin en andere autocraten met atoomwapens te beschermen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij wilt dat nederland aan de nukes gaat? zonde van het geld. En totaal onlogisch
Ik begrijp echt niet wat je doel is met deze domme post. Ik heb het over de afstand, niet over Kiev als vakantielocatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat Kiev alleen in trek was bij lelijke mannen op zoek naar slanke meisjes waar ze in Nederland geen kans bij maken?
Dus ook voor bijvoorbeeld wielrennen kunnen Zakarin, Sivakov en Vlasov geen wedstrijden meer rijden?quote:
Daarom moet jij er maar niet heen gaan. Gewoon puur om je een flinke vernedering wat die andere mannen wel ervaarden te besparen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat Kiev alleen in trek was bij lelijke mannen op zoek naar slanke meisjes waar ze in Nederland geen kans bij maken?
Triest dat hij een plek inneemt van echte vluchtelingenquote:
Misschien omdat het IOC daar niet over gaat?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, staat daarin niet dat ze zelf de witrussen en russen weren van de aanstaande paralympische spelen. Dat is wel zwak.
De EU fanatici willen een federaal Europa en zien nu hun kans schoon om die agenda te pushenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde niet van een grote Europese staat als we de NATO hebben. Ik vind wel dat de NATO stappen moet zetten in het onafhankelijker worden van de VS en daarin steun ik ook de kritiek van de VS op het feit dat het grootste deel van Europa haar verplichtingen niet nakomt.
Daar is de nato toch al voor..... Waarom zouden we opeens een eu staat moeten worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, je hebt dus gewoon niks gelezen, althans niet begrijpend. Nederland moet opgaan in een Europese staat. Deze Europese staat moet een groot nucleair arsenaal opbouwen om ons tegen Putin en andere autocraten met atoomwapens te beschermen.
Toon beelden van platgegooide burgerdoelen in Charkov. Wanneer die er zijn zijn er ook beelden.quote:
Het IOC dat niet zou gaan over een Olympisch evenement, wie had je dan in gedachtenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien omdat het IOC daar niet over gaat?
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Toon beelden van platgegooide burgerdoelen in Charkov. Wanneer die er zijn zijn er ook beelden.
Sleepy Joe was anders behoorlijk wakker.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die grote Europese staat zit nog steeds in de NATO dan. En daar is de Vs de grote boy. Met op dit moment sleepy joe aan het roer.
Het IPC. Het internationaal paralympisch comité. Ja dat bestaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het IOC dat niet zou gaan over een Olympisch evenement, wie had je dan in gedachten
Op dit moment zien we dat soort imperialisme vooral elders...quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De EU fanatici willen een federaal Europa en zien nu hun kans schoon om die agenda te pushen
In het kader van never waste a good crisis
De derde wereldoorlog kan net zo goed ontstaan bij de Spratly-eilanden dus ik snap niet dat je nu extra bang bent.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet wat je doel is met deze domme post. Ik heb het over de afstand, niet over Kiev als vakantielocatie.
Frankrijk heeft inmiddels ook al blijk getoond van 'geen zin in te spelen tegen ru'.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Toon beelden van platgegooide burgerdoelen in Charkov. Wanneer die er zijn zijn er ook beelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me nou net een sport waar dat niet zomaar kan omdat je met die commerciële teams zit.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus ook voor bijvoorbeeld wielrennen kunnen Zakarin, Sivakov en Vlasov geen wedstrijden meer rijden?
Dat snap ik echt wel, net als dat je je meer identificeert met mensen uit je eigen culturele sfeer en zo. Gevoelsmatig gaat dat zo, maar als je het rationeel bekijkt zijn de proporties (en het medeleven) soms flink zoek.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afstand =/= impact. Even heel plat gezegd, als er een gebouw bij jezelf in de straat instort doet het je iets, als het in Schubbekutteveen gebeurt zul je er waarschijnlijk geen seconde om wakker liggen
Ik snap die kritiek op Biden in deze niet zo. Hij pakt het imho prima aan qua sancties en samenwerking met bondgenotenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sleepy Joe was anders behoorlijk wakker.
Maar dat valt een Trump fanboy uiteraard wat zwaar.
Precies, anders zou het ook voor alle Russische voetballers buiten Rusland een probleem zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net een sport waar dat niet zomaar kan omdat je met die commerciële teams zit.
Geintje zeker?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net een sport waar dat niet zomaar kan omdat je met die commerciële teams zit.
Ja, probleem is alleen dat de kans aanwezig is dat Poetin via allerlei retoriek Oekraïne beschuldigt van het schenden van die neutraliteit en alsnog binnenvalt. Beter voorbereid en met de kans dat China dan wel de kant van Rusland kiest.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan zou je een afspraak moeten maken dat als Rusland ondanks de neutraliteit van Oekraïne toch aanvalt, dat het Westen meteen steun brengt.
En sivakov bijvoorbeeld is geboren in Italië en opgegroeid in Frankrijk. Heeft een Russisch paspoort, omdat z'n ouders Russisch zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is wel een Russisch team Gazprom ben benieuwd wat ze daarmee doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Ze rijden toch onder een Russische vlag?
Waar lees jij dat ik bang ben?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De derde wereldoorlog kan net zo goed ontstaan bij de Spratly-eilanden dus ik snap niet dat je nu extra bang bent.
Biden is geen Trump, en nog erger, Biden heeft Trump verslagen... dat leidt gauw tot kortsluiting in bepaalde bovenkamers.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik snap die kritiek op Biden in deze niet zo. Hij pakt het imho prima aan qua sancties en samenwerking met bondgenoten
Mwah, dat is vooral gevolg van het handelen van Poetin. Omliggende landen bouwen dan liever wat extra zekerheid in dan dat ze dit binnen hun eigen grenzen willen zien.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De EU fanatici willen een federaal Europa en zien nu hun kans schoon om die agenda te pushen
In het kader van never waste a good crisis
Russen hebben graag invloed in Bulgarije. Rijke Russen wonen daar ook graag. Mooi weer, goede wijn. Russen houden van Bulgarije.quote:
Geen kopman Wilcoquote:Op maandag 28 februari 2022 15:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je pilletje vergeten?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe makkelijk blijkt het te zijn een wereldoorlog te ontketenen. En nu heb ik het niet over Rusland. Maar over nazi’s die een manier zoeken om landen die met elkaar WO II tot een einde brachten, met elkaar in conflict te brengen. We zijn veel te naief, niet over de Russische beer, maar over een gevaarlijke clown.
Ja dat wel iddquote:Op maandag 28 februari 2022 15:19 schreef Nia het volgende:
[..]
Had ik net ook door. Die scene met die wegvliegende vogels. Anyways, het geeft wel een indruk van hoe de oorlog 'klinkt' in de woonwijken.
Die komen ook niet voor Rusland uit natuurlijk. Denk dat je meer moet denken aan EK’s. WK’s en Diamond league achtig dingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, anders zou het ook voor alle Russische voetballers buiten Rusland een probleem zijn.
Zuchtquote:Op maandag 28 februari 2022 15:29 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe makkelijk blijkt het te zijn een wereldoorlog te ontketenen. En nu heb ik het niet over Rusland. Maar over nazi’s die een manier zoeken om landen die met elkaar WO II tot een einde brachten, met elkaar in conflict te brengen. We zijn veel te naief, niet over de Russische beer, maar over een gevaarlijke clown.
Niet direct maar gezien de nauwe samenwerking met IPC hebben ze daar wel een vinger in de pap. Feit dat ze daar met geen woord direct over spreken vind ik wel tegenvallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien omdat het IOC daar niet over gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |