Zou een stunt zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Pohh stel nou dat dat hoofd dat we zien ook daadwerkelijk van de mol is
Ik denk dat het hoofd het gemiddelde van alle tien de kandidaten is. Of zoiets.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Pohh stel nou dat dat hoofd dat we zien ook daadwerkelijk van de mol is
Ja werd op twitter ook al gezegd inderdaad. Als je het gezicht wat langer bekijkt, zie ik dat wel jaquote:Op maandag 28 februari 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hoofd het gemiddelde van alle tien de kandidaten is. Of zoiets.
Ja, die lippen kloppen sowieso niet bij de ogen en de neus. Of zo. Iets klopt er niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja werd op twitter ook al gezegd inderdaad. Als je het gezicht wat langer bekijkt, zie ik dat wel ja
[ twitter ]
Dit is inderdaad gewoon gephotoshopt/aan elkaar geplakt in een video edit programma...quote:Op maandag 28 februari 2022 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die lippen kloppen sowieso niet bij de ogen en de neus. Of zo. Iets klopt er niet.
Zou de kwaliteit van het programma enorm verbeteren, alleen gaat het klootjesvolk dan niet meer kijken. En daar lijkt de redactie meer op te letten dan een goede serie neer te zetten.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zouden ze in Nederland ook moeten doen, met onbekende Nederlanders!
Vind het vreemd, waarom kijkt het klootjesvolk in Belgie wel naar legio programma's die in Nederland allemaal opgevuld moeten worden met B en C garnituur bekende Nederlanders? Nederlandse zenders durven het risico niet aan, bang voor lagere kijkcijfers.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zou de kwaliteit van het programma enorm verbeteren, alleen gaat het klootjesvolk dan niet meer kijken. En daar lijkt de redactie meer op te letten dan een goede serie neer te zetten.
Lijkt me een verkeerde aanname. Kijk naar Hunted, daar doen de kijkcijfers van de serie met onbekende Nederlanders niet onder voor die met BN'ersquote:Op maandag 28 februari 2022 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zou de kwaliteit van het programma enorm verbeteren, alleen gaat het klootjesvolk dan niet meer kijken. En daar lijkt de redactie meer op te letten dan een goede serie neer te zetten.
Ja. Elke week een afvallerquote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef usagi414 het volgende:
Hadden ze nu altijd 8 afleveringen ?
De finale zou al op 8 Mei zijn.
Tickets voor het live event in Brussel zijn nu al te koop.
9 meestal, na de onthulling volgt nog de reüniequote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef usagi414 het volgende:
Hadden ze nu altijd 8 afleveringen ?
De finale zou al op 8 Mei zijn.
Tickets voor het live event in Brussel zijn nu al te koop.
Van 20 maart tot 8 mei zijn echt maar acht afleveringen......quote:Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
9 meestal, na de onthulling volgt nog de reünie
Ja omdat dan op 8 mei de finale is en op 15 mei neem ik aan nog de reünie. Bij de reünie is nooit het evenement, dat is altijd de een-na-laatste afleveringquote:Op maandag 28 februari 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van 20 maart tot 8 mei zijn echt maar acht afleveringen......
Ja okee zou kunnen inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja omdat dan op 8 mei de finale is en op 15 mei neem ik aan nog de reünie. Bij de reünie is nooit het evenement, dat is altijd de een-na-laatste aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |