abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2022 @ 09:25:27 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203874122
Trouwens Steve Lookner retweet of liket elk uur wel iets de laatste dagen, zou die man ooit slapen?
  maandag 28 februari 2022 @ 09:25:46 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203874127
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik weet niet hoeveel kennis jij hebt hier maar onze F16's zijn ook 40 jaar oud, dat is gewoon state of the art hoor
I know. Maar als je naar de Russische voertuigen kijkt, ook van binnen, heb ik niet echt het idee dat ze die tanks en andere voertuigen gemoderniseerd hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 februari 2022 @ 09:26:35 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203874137
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oei, klinkt alsof Wit-Rusland zich bedreigd voelt door de expansie van de NAVO naar het Oosten en daarom een gerechtvaardigde reden heeft om mee te doen. Laten we een diplomatieke oplossing zoeken om aan deze terechte angsten tegemoet te komen.
Waar moet Wit-Rusland bang voor zijn dan ze genocide willen plegen op hun zuiderburen?
  FOK!fotograaf maandag 28 februari 2022 @ 09:26:40 #229
364681 over_hedge
pi_203874138
quote:
84s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
I know. Maar als je naar de Russische voertuigen kijkt, ook van binnen, heb ik niet echt het idee dat ze die tanks en andere voertuigen gemoderniseerd hebben.
Ja. Maar jij was ook de genen die dacht dat als het donker is ze niet kunnen vechten. Dus misschien moeten we jouw mening over oorlogsmateriaal met een korreltje zout nemen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 28 februari 2022 @ 09:26:52 #230
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203874139
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Je kunt niet voorkomen dat een gek die beschikt over kernwapens ook kernwapens gaat gebruiken; ook als je hem nu heel Oekrane geeft blijft het immers een gek met kernwapens.

De enige manier is om de gek niet meer te laten beschikken over kernwapens. Dat is lastig te bewerkstelligen, tenzij er een revolutie uitbreekt in Rusland. Dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus ik denk dat we nog wel even kunnen leven met de dreiging van een kernoorlog de komende tijd.
Je kunt je in plaats van de kernwapens beter focussen op de gek. Daar is eenvoudiger van af te komen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203874142
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:21 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nederland en Duitsland waren toch al snel na WOII alweer bondgenoten en hadden een vriendschappelijke relatie. Ik doelde meer op de snelheid waarin een land tot vijand, dan weer tot vriend en dan weer tot vijand verklaard kan worden wat door de bevolking tenminste gekocht wordt. Dat wat Orwell in 1984 zo treffend beschreven heeft. Dat had als achtergrond de relatie tussen Engeland en de Soviet-Unie natuurlijk.
Je eerdere voorbeeld laat hooguit zien dat bij een nieuwe vijand oude vijanden bereid zijn de handen ineen te slaan. Maar vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203874145
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is een interessant gedachte-experiment wat er zou gebeuren als Poetin morgen wordt afgezet. Misschien wordt de publieke opinie in het westen dan milder, maar het harnas blijft denk ik wel aan. Poetin is ook ooit onthaald als een jonge, sympathieke leider die openstond voor het westen. Een nieuwe leider zal, vermoed ik, hoe dan ook met argwaan worden onthaald.

En vergis je er niet in hoe diepgeworteld de scepsis t.a.v. het westen is onder Russen. Dat een oorlog tegen zusterland Oekrane mogelijk massaal wordt afgekeurd wil niet zeggen dat ze sympathiek tegenover ons en onze ideologie staan.
Toch wel jammer voor ze want onder een echte vrije democratie had de gemiddelde Rus het veel beter gehad dan nu onder dictator Poetin die de rijkdommen van het land vooral verdeelt onder een klein clubje corrupte supporters.
  maandag 28 februari 2022 @ 09:27:16 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203874146
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Een gevangenengenomen, rest wel dood. Later opnames gevonden. Weet ik het.
Maar als Rusland dat eilandje inneemt en die opnames worden gevonden, waarom zouden ze deze dan op het internet zetten? Als propaganda tegen zichzelf?
The End Times are wild
pi_203874147
quote:
Het is een interessant gedachte-experiment wat er zou gebeuren als Poetin morgen wordt afgezet
Ik vraag me af of er direct een duidelijk leider naar voren komt in dat geval. Poetin heeft de macht zo gecentraliseerd dat er een enorm vacum ontstaat bij zijn wegvallen. Ik zie in de machtsstrijd die daarop gaat volgen oprecht wel een paar doden vallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203874149
quote:

[..]
Het is een interessant gedachte-experiment wat er zou gebeuren als Poetin morgen wordt afgezet. Misschien wordt de publieke opinie in het westen dan milder, maar het harnas blijft denk ik wel aan. Poetin is ook ooit onthaald als een jonge, sympathieke leider die openstond voor het westen. Een nieuwe leider zal, vermoed ik, hoe dan ook met argwaan worden onthaald.

En vergis je er niet in hoe diepgeworteld de scepsis t.a.v. het westen is onder Russen. Dat een oorlog tegen zusterland Oekrane mogelijk massaal wordt afgekeurd wil niet zeggen dat ze sympathiek tegenover ons en onze ideologie staan.
Zeker eens maar dat mag toch gewoon bestaan? Een hossanna stemming zal er op meerdere plekken in de wereld wel aan ontbreken richting het westen en dat is prima.

Wat mij betreft als Putin vandaag afgezet wordt en de oorlog gestopt wordt kunnen wij verder gaan waar we tot vorige week stonden. Lastig uiteraard want dan zal er in ieder geval vanuit Russische kant heel duidelijk moeten worden gemaakt dat er geen draagvlak bestond naast Putin voor de genomen acties. Iets wat natuurlijk wel te betwisten valt op dit moment.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 28 februari 2022 @ 09:28:15 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203874160
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:24 schreef Alpha0 het volgende:

- Zullen we eens kijken wie er allemaal op de loonlijst van Soros staat
Nou vertel?
quote:
of heeft gestaan en onze cultuur met massa migratie wilt vernietigen.
Hoe gebeurt dat precies?
pi_203874161
quote:

[..]
Oei, klinkt alsof Wit-Rusland zich bedreigd voelt door de expansie van de NAVO naar het Oosten en daarom een gerechtvaardigde reden heeft om mee te doen. Laten we een diplomatieke oplossing zoeken om aan deze terechte angsten tegemoet te komen.
Waar zijn ze bang voor dan? Dat de NAVO hun troosteloze landen zal binnenvallen?
  maandag 28 februari 2022 @ 09:28:22 #238
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203874162
Toch eigenlijk raar deze wereld en tijd .. 3 weken geleden de hele wereld nog over de Corona dat het een probleem was..

nu zitten we tegen een WW3 met bio wapens aan
we zijn niet eens een maand verder

Dacht dat het jaarwisseling van 2019 - 2020 al vreemd was om binnen een paar maanden in een lockdown te komen wat toen niemand voor mogelijk hield
Maar moet je nu eens zien ....
Ben erg benieuwd waar dit heen gaat
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203874165
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar als Rusland dat eilandje inneemt en die opnames worden gevonden, waarom zouden ze deze dan op het internet zetten? Als propaganda tegen zichzelf?
Er waren ook livestreams op o.a. Instagram.
  maandag 28 februari 2022 @ 09:28:49 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203874167
quote:

[..]
Het alternatief voor een niet-diplomatieke oplossing voor deze crisis is oorlog. Dat begrijpen jullie allemaal toch goed he?
The End Times are wild
pi_203874172
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het alternatief voor een niet-diplomatieke oplossing voor deze crisis is oorlog. Dat begrijpen jullie allemaal toch goed he?
Zeker, dat is meestal het antwoord als diplomatie niet lukt.
pi_203874173
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Alles kan als propaganda dienen. Echt alles.
  maandag 28 februari 2022 @ 09:29:38 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203874177
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja. Maar jij was ook de genen die dacht dat als het donker is ze niet kunnen vechten. Dus misschien moeten we jouw mening over oorlogsmateriaal met een korreltje zout nemen :P
Dat heb ik niet gezegd.

Het leek mij niet waarschijnlijk dat ze verder zouden vechten in de nacht na al die overwinningen (vliegveld, gebieden, steden). Ik had gedacht dat ze in de nacht zouden rusten en hun posities zouden versterken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203874178
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Momo het volgende:
Trouwens Steve Lookner retweet of liket elk uur wel iets de laatste dagen, zou die man ooit slapen?
Hij werkt met een team van moderators.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203874181
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:28 schreef RAVW het volgende:
Toch eigenlijk raar deze wereld en tijd .. 3 weken geleden de hele wereld nog over de Corona dat het een probleem was..

nu zitten we tegen een WW3 met bio wapens aan
we zijn niet eens een maand verder

Dacht dat het jaarwisseling van 2019 - 2020 al vreemd was om binnen een paar maanden in een lockdown te komen wat toen niemand voor mogelijk hield
Maar moet je nu eens zien ....
Ben erg benieuwd waar dit heen gaat
Ik voel me in ieder geval hetzelfde als met corona in februari 2020.
Alleen nu is de ellende nog groter en heb je ergens hoop dat het niet zo ver komt uiteindelijk.
pi_203874182
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Momo het volgende:
Over slapen gesproken. Hoe zullen Zelensky en Poetin dit doen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat zij elke nacht van 12 uur s'avonds tot 8 uur s'ochtends slapen
pi_203874183
quote:

[..]
Ik ben ook voor een diplomatieke oplossing, hoor, maar niet tegen elke prijs.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203874184
quote:

[..]
Je zegt twee keer hetzelfde?
pi_203874185
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:28 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Waar zijn ze bang voor dan? Dat de NAVO hun troosteloze landen zal binnenvallen?
Je wilt niet de NAVO aan je grenzen hebben natuurlijk. Ook daarom een land annexeren dat grenst aan een NAVO-land.
pi_203874188
twitter

Red Wedding GoT gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')