Feitelijk klopte de inhoud nog best, maar dat is meer omdat het nu eenmaal altijd zo is in een SCquote:
ja zo ziet het er ietwat raar uitquote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Redefine het volgende:
Ik vermoed dat ik net een spatie te weinig heb overgelatenHopelijk kan een mod het herstellen.
kerelquote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk klopte de inhoud nog best, maar dat is meer omdat het nu eenmaal altijd zo is in een SC
Die hangt bij jou op een tegeltje op de wc.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
In deze sc ben je nooit verdwaald, maar zit je altijd op het juiste pad.
Lekker cliche de dag beginnen.
was wel een mooie TT geweestquote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
Uiteraard! Bij jou niet dan??quote:Op maandag 28 februari 2022 08:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hangt bij jou op een tegeltje op de wc.
Tien keer natuurlijk.quote:
Daar is de maandagochtend uitermate geschikt voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:06 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
![]()
Nog even in de chill modus na een druk weekend.
En als je bloemenzaad op je levenspad strooit, loop je je leven lang door een prachtige tuin.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op maandag 28 februari 2022 08:02 schreef Koen66 het volgende:
ik was gisteren op een 40+ meet, wat is er met @:arizona? heb ik gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah, dat zal ik tzt even moeten ervaren dan. Ligt er bij mij meestal een beetje aan hoe een aflevering eindigt. Wat ik me nog herinner van seizoen 1 was niet elke aflevering een afgerond verhaal, dan ben ik eerder geneigd door te kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik vond het best heavy soms, ik kon het niet aan om te bingen.
Daar heeft Buddy Vedder ook vaak last van, maar die heeft zo'n extra friemeltje aan z'n oor. Heb jij dat ook soms?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat ik heel vaak bij het opnemen van mijn telefoon vervolgens met mijn oor of zo op microfoon dempen druk.![]()
Cliche of niet, dit soort quotes kun je af en toe gewoon best gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2022 08:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En als je bloemenzaad op je levenspad strooit, loop je je leven lang door een prachtige tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |