quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]. FIFA-maffia.
Poolse bond: "Onaanvaardbare beslissing. Ons standpunt blijft ongewijzigd, we spelen niet in de play-off tegen Rusland ongeacht de naam."
Sorry.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:55 schreef hhh38 het volgende:
Thursday 24 March 2022
Path A: Wales vs Austria (20:45 CET)
Path B: Sweden vs Czech Republic (20:45 CET)
Path C: Italy vs North Macedonia (20:45 CET), Portugal vs Turkey (20:45 CET)
Rusland is OUT dus Polen staat in Path B alvast in de finale. Schotland - Oekraïne is uitgesteld tot in juni dus de finale van Path A gaat ook pas in juni gespeeld worden.
Oh natuurlijk is @:maxi-mus me voor
Ik vind het nog steeds flauw dat ze geen land hebben ingeschoven ipv Rusland, daar was bijna een maand de tijd voor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scoorde nog de winnende in dat laatste potje tegen Moldavië. Had het wel leuker gevonden als het in Turkije was (HEKSENKETEL) of over twee potjes, denk nu dat Portugal dit wel gaat klaren. Maar wel een leuk potje ja, hoop dat Portugal en Italië in de finale gaat staan. Al zal ik ze beide niet missen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel zin in dat potje straks
Kokcu staat in de basis.
Ohja het is over 1 potjequote:Op donderdag 24 maart 2022 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die scoorde nog de winnende in dat laatste potje tegen Moldavië. Had het wel leuker gevonden als het in Turkije was (HEKSENKETEL) of over twee potjes, denk nu dat Portugal dit wel gaat klaren. Maar wel een leuk potje ja, hoop dat Portugal en Italië in de finale gaat staan. Al zal ik ze beide niet missen.
Ja, schakelkanaal op 14 en Zweden - Tsjechië, Italië - Noord-Macedonie en Portugal - Turkije op de andere kanalen.quote:
Italië was ooit een mooie natie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef hhh38 het volgende:
Prima stadion ook, jammer dat Palermo zo is afgegleden
Doet ie echt zelfquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
Toch doodzonde dat zo’n speler op de bank zit te verpieteren
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op de bank zitten of verpieteren?
En dan spelen met een kneus van Rode Ster. Dan snap je het als bondscoach duidelijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Oostenrijk zijn beste centrale verdediger gewoon niet geselecteerd heeft.
Dan wil je gewoon niet naar het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan spelen met een kneus van Rode Ster. Dan snap je het als bondscoach duidelijk niet.
Of Noord-Macedonie!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil eigenlijk Portugal en Turkije allebei niet dit WK.
Gewoon Italië
Komt waarschijnlijk net van de golfbaan, het was uitstekend weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staat Marco met een bodywarmer in studio?
Ik dacht dat hij meer van het squashen was de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk net van de golfbaan, het was uitstekend weer
Squash in de winter, golf in de lente en zomer. Het is niet zo moeilijk he.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij meer van het squashen was de laatste tijd.
Wanneer ga je dan padellen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Squash in de winter, golf in de lente en zomer. Het is niet zo moeilijk he.
Dat kan volgens mij altijd welquote:
Najaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Denken jullie dat Jack later huidkanker krijgt?
Die bondscoach zal er wel uitgedonderd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wil je gewoon niet naar het WK.
Goed statement eigenlijk.
Turkije (Yilmaz)quote:
Als je in de derde ring zat wel ja.quote:
Voor straf geen Ayran meer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De Turk van de hattrick tegen nederland
huhquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
Waarom staat Portugal nog op 0-0?
Wel leuk.
Hoeveel staat Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
Waarom staat Portugal nog op 0-0?
Wel leuk.
@Wazaaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:34 schreef Oriente het volgende:
Gaat Vietnam eigk ook naar het WK? @:Wazaaaaaa
Geen speld tussen te krijgen!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze staan nog op 0-0 omdat zowel Italië als noord Macedonië niet gescoord hebben
Da's dan wel weer kutquote:
Waarom? Liever de Portugezen op het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van gemiste penalty van de Turken
Liever beide niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Liever de Portugezen op het WK.
De kwalificatie is beperkt tot het continent hè, dus als ze dan toch kampioen zijn zouden ze zich ook via die kwalificatiewedstrijden moeten kunnen kwalificeren. Als dat niet lukt hebben ze terecht niets te zoeken op het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Altijd wel raar gevonden dat de kampioenen van een continent niet gewoon standaard plaatsen voor een WK.
Die hadden altijd een leuk toernooitjequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Altijd wel raar gevonden dat de kampioenen van een continent niet gewoon standaard plaatsen voor een WK.
En dan een soort van free pass geven aan Amerika/Mexico en Australië?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Ja, er doet toch al zoveel troep mee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan een soort van free pass geven aan Amerika/Mexico en Australië?
Daar was ooit de Confed Cup voorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Nieuw Zeeland.. alhoewel die wel eens van Tahiti verloren waardoor die op de confederations cup mochten spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Top 3 volksliederen:quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi dat het overacterende Italië er niet bij is. Maar wat zingen ze leuk mee met het volkslied.
Zou er blind voor tekenen met een EK winst tussendoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Italië mist twee WK’s op rij…. Ai Ai
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Polen geen playoff tegen Rusland.. en de tegenstander in de finale heeft een verlenging in de benen
Wel jammer dat we beroofd worden van Portugal - Italië om een WK plek toch? Portugal - Macedonië spreekt mij toch minder aanquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi dat het overacterende Italië er niet bij is. Maar wat zingen ze leuk mee met het volkslied.
Portugal - Noord-Macedonië wel?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat we beroofd worden van Portugal - Italië om een WK plek toch? Portugal - Macedonië spreekt mij toch minder aan
Ja dat is wel zonde inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat we beroofd worden van Portugal - Italië om een WK plek toch? Portugal - Macedonië spreekt mij toch minder aan
Een beetje zoals NAC-supporters dus?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:55 schreef hhh38 het volgende:
Zweden speelt ook letterlijk nooit een leuke wedstrijd hè
Zweden - Brazilië was vroeger (1994) een leuke rubriek.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:55 schreef hhh38 het volgende:
Zweden speelt ook letterlijk nooit een leuke wedstrijd hè
WK 1994 was ook zonder Denemarken (de toenmalig Europees Kampioen), lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben WOEST dat we Italië gaan mislopen. Pure devaluatie van het toernooi dat de Europees kampioen niet mee doet. En in de plaats dan de altijd walgelijke Portugezen waarschijnlijk
Als je niet eens van Noord-Macedonie kan winnen...quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben WOEST dat we Italië gaan mislopen. Pure devaluatie van het toernooi dat de Europees kampioen niet mee doet. En in de plaats dan de altijd walgelijke Portugezen waarschijnlijk
New-zeeland dan toch. Australië doet het niet heel best tussen Korea en Japan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En WK 2006 zonder Griekenlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
WK 1994 was ook zonder Denemarken (de toenmalig Europees Kampioen), lekker boeiend.
Zo, onze voorkeuren liggen weer ouderwets ver van elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Inderdaad ik mis de Gurney - Maximus robbertjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo, onze voorkeuren liggen weer ouderwets ver van elkaar.
Tijdje geleden naar mijn gevoel.
Die komen vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Inderdaad ik mis de Gurney - Maximus robbertjes.
Noem namen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel weer.
Er posten alleen de laatste tijd gewoon zo veel vermoeiende users dat het het niet echt waard is om met elkaar in discussie te gaan.
Ik zou niet weten wie er favoriet is bij Polen - Zwedenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zweden of Tsjechië is allebei een beetje mjah.
Wel prima bier.
Je vergeet de 2000 erachter.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem normaal geen namen maar
@:pietjepuk
Nee er zijn nu 3 setjes van 4 teams die een halve finale en finale spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef daniela_007 het volgende:
He, wordt er nu om 1 wedstrijd gespeeld en niet meer thuis en uit wedstrijd gespeeld in de kwalificatie play off?
In het Feyenoord topic heb ik @aTypisch , @klaasweetalles en @Pistolero er inmiddels uitgedonderd. En je hebt ook die gozer die alleen maar negatieve zooi post tijdens wedstrijden maar er niks van volgt en doodleuk vroeg tijdens Ajax-Feyenoord waarom Bijlow eigenlijk niet mee speeltquote:
Pietjepuk kan je in dezelfde groep plaatsen als PSVCL.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic heb ik @:atypisch , @:klaasweetalles en @:pistolero er inmiddels uitgedonderd. En je hebt ook die gozer die alleen maar negatieve zooi post tijdens wedstrijden maar er niks van volgt en doodleuk vroeg tijdens Ajax-Feyenoord waarom Bijlow eigenlijk niet mee speelt
En ja Pietjepuk is ook vermoeiend maar die knul doet in principe niks verkeerd.
Inderdaad, ik vond het al zo jammer dat ik niet genoemd werd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Pietjepuk kan je in dezelfde groep plaatsen als PSVCL.
En Shreyas.
Enige juiste antwoord hier.quote:
Wat zouden wij liever hebben eigenlijk ? 2 WK's op rij missen maar wel een keer Europees kampioen worden of geen Europees Kampioen met wel met het WK steeds meedoen ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon 2 WKs op rij missen en tussendoor Europees Kampioen worden
Is dit een retorische vraagquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat zouden wij liever hebben eigenlijk ? 2 WK's op rij missen maar wel een keer Europees kampioen worden of geen Europees Kampioen met wel met het WK steeds meedoen ?
Misschien wisselen ze veel, geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2022 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op rechts, dat viel vaak tegen toch? Kan me de laatste keer niet eens herinneren
Mwah Pietjepuk heeft nog wel eens een goede bijdrage tussen alle meuk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Pietjepuk kan je in dezelfde groep plaatsen als PSVCL.
En Shreyas.
Galasek, Grygera, Jankulovski, Rosicky, Proborskyquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nedved, Ujfalusi, keeper met helmpje
Maar Italie ligt na één wedstrijd in de play-off al eruit. Normaal had je een herkansing in de tweede wedstrijd (thuis en uit).quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee er zijn nu 3 setjes van 4 teams die een halve finale en finale spelen.
Alleen bij 1 setje zat Rusland die eruit gegooid zijn en bij een ander setje zat Oekraïne dus die wedstrijd (en finale) is uitgesteld.
Werken voor je geld.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar zullen die twee teams vast zin in hebben
[youtube][/youtube]quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic heb ik @:atypisch , @:klaasweetalles en @:pistolero er inmiddels uitgedonderd. En je hebt ook die gozer die alleen maar negatieve zooi post tijdens wedstrijden maar er niks van volgt en doodleuk vroeg tijdens Ajax-Feyenoord waarom Bijlow eigenlijk niet mee speelt
En ja Pietjepuk is ook vermoeiend maar die knul doet in principe niks verkeerd.
Maakt niet uit, wij verliezen wel weer van een ander B- of C-land.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:33 schreef TLC het volgende:
Kan Nederland iig niet meer worden uitgeschakeld door Tsjechie
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
het is een schande dat ze er niet bij zijn
ik zal tijdens het komende wk voor elke wedstrijd van Nederland het volkslied van italie posten
Bizarre statistiek ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft bizar dat Italië dan minimaal 20 jaar geen KO-potje op een WK heeft gespeeld sinds die finale.
Ik vind het wel jammer dat ze er niet bij zijn hoor, nu krijgen we het altijd vervelende Portugal (tenzij Noord-Macedonië heel raar gaat doen).quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook geen potje verloren in de WK-kwalificatie nu.
Horen er eigenlijk allebei wel bij. Helemaal op zo’n sfeerloos mensonterend toernooi waar eigenlijk alleen het voetbal an sich nog overblijftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze er niet bij zijn hoor, nu krijgen we het altijd vervelende Portugal (tenzij Noord-Macedonië heel raar gaat doen).
In mijn post staat een fout.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:36 schreef Ixnay het volgende:
Italië mist WK terwijl ze op het laatste EK het meest stabiele team waren. Jammer dat zo'n land niet meegaat. Ze verloren van Noord Macedonië met 0-1 in de 92e minuut.
Voordeel is dat Portugal nu meer kans maakt na hun terechte overwinning op Turkije. Die moeten nu dus dinsdag tegen Noord Macedonië in plaats van Italië.
Dit wordt het laatste eindtoernooi voor Ronaldo en zijn 5e WK als ze dinsdag winnen. Er gingen hem maar 3 spelers voor die 5 WK's speelden. 1 daarvan was Lothar Matheüs en de anderen waren 2 Mexicanen volgens mij. Behalve de 5 WK's speelde hij ook 5 EK's. 10 eindtoernooien dus. Echt ziek. Hij won er zelfs 1. Het EK van 2016. En ook de Nations League 2018/2019 won hij met Portugal. Met zijn 115 interland goals is hij wereldrecordhouder. Hij heeft trouwens 185 interlands gespeeld. Het record daarvan is 195. Ook dat zal hij dit jaar waarschijnlijk dus verbreken. Deze statistieken zijn alleen van zijn wedstrijden voor Portugal. Als je ook nog eens alle club statistieken erbij haalt wordt het nog indrukwekkender.
Zweden versloeg Tsjechië vandaag.
Wales won van Oostenrijk.
Dinsdag dus Zweden - Wales.
Behalve de winnaars van Portugal- Noord-Macedonië en Zweden-Wales is er nog een derde playoff-ticket voor een Europees team.
Polen zou tegen Rusland spelen. Maar de FIFA heeft er blijkbaar voor gekozen om Rusland te diskwalificeren vanwege de invasie van Poetin waar de spelers niets aan kunnen doen. Polen gaat dus door zonder wedstrijd te hoeven winnen en moet tegen de winnaar van Schotland en Oekraïne. Oekraïne is gelukkig nooit gediskwalificeerd vanwege de dingen die hun regime gedaan heeft. De wedstrijd tegen Schotland is vanwege alle omstandigheden verplaatst naar een later tijdstip. De winnaar daarvan zal vervolgens dus nog tegen Polen moeten voor die laatste Europese plek op het WK.
Eerder vandaag werd er in Azië gespeeld. Uit de ene groep hebben Iran en Zuid-Korea zich geplaatst. In de andere groep waren dat Japan en Saudi-Arabië. De 2 nummers drie maken nog kans. Dat zijn Australië en (vermoedelijk) de Verenigde Arabische Emiraten, maar dat kan ook nog Irak worden en een hele kleine kans (bijna onmogelijk) voor Libanon.
De winnaar van Australië tegen VAE/Irak is er nog niet. Die moet tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika en dat wordt waarschijnlijk Uruguay, Peru of Chili. Ecuador zal zich deze week vrijwel zeker direct plaatsen als 3e land onder Brazilië en Argentinië, terwijl het voor Colombia al bijna niet meer mogelijk is.
Ook Noord-Amerika zal deze week vrijwel helemaal beslist worden. Er is nog geen enkel land bekend nu, maar de grootste verassing is Canada die nog maar 1 punt hoeft met nog 3 wedstrijden te gaan. De andere 2 landen zullen Verenigde Staten en Mexico worden gezien de stand. Verder is er nog een kans voor de nummer 4 in dit continent. Dat zal Panama of Costa Rica zijn.
Die nummer 4 moet tegen de winnaar van Oceanië en dat lijkt zoals altijd Nieuw-Zeeland te worden.
Het enige continent waar we het nog niet over gehad hebben is Afrika. Daar zijn 10 groepen gespeeld waarvan nu de 10 winnaars bekend zijn. Die spelen 5 playoffs voor 5 WK plaatsen. Het gaat hier om:
Dem. Rep. Congo - Marokko
Kameroen - Algerije
Mali - Tunesië
Egypte - Senegal
Ghana - Nigeria
Tot zover de stand van zaken.
De intercontinentale play offs moeten ook nog gespeeld worden. Al die onbesliste plekken komen in pot 4quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:50 schreef TLC het volgende:
Vraag me af hoe ze dat met de wk loting gaan doen aangezien dat de volgende week is en er nog een play-off duel te gaan is.
Wij zitten in pot 2?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De intercontinentale play offs moeten ook nog gespeeld worden. Al die onbesliste plekken komen in pot 4
Als Portugal faalt en WE gaan over Denemarken heen op de wereldranglijst (staan 9e) en houden Duitsland achter ons (staan 11) dan in pot 1. NL staat nu 10e.quote:
En dat is ze zo te zien niet gelukt. Laatste keer dat ze niet verloren dateert alweer van november 2020. Dat was tegen Gibraltar. Laatste en enige overwinning is van 2004 tegen Liechtenstein.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:30 schreef TLC het volgende:
Geen wk kwalificatie, maar San Marino heeft nog 2 minuten om de 1-2 achterstand tegen Litouwen goed te maken, anders hebben ze 118 wedstrijden achter elkaar (!!!) verloren
Net als de Duitsers en de Denenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
Polen en Portugal door ... Nederland in pot 2 bij de loting begreep ik
Je quote klopt nietquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:49 schreef Zipportal het volgende:
’WK-duel Oranje dag eerder vanwege vuurwerkshow rond openingsduel gastland Qatar
https://www.telegraaf.nl/(...)sduel-gastland-qatar
Het bijft de T.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je quote klopt niet
Alleen Qatar - Ecuador wordt verplaatst naar een dag eerder zodat Qatar de openingswedstrijd speelt.
Dat zie ik nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat zo zou zijn (raar topic om dit in te plaatsen trouwens) wordt het:
Zondag 20.00 Qatar - Ecuador
Maandag 20.00 Nederland - Senegal
Mag ik aannemen. Dat levert meer tv-kijkers op dus vinden de sponsoren ook weer leuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit hele WK is zo'n gedrocht he, en toch gaan we straks 'gewoon' weer kijken.
Ik ben hier ook erg content mee ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maandag 17u kijkt overigens wel wat lekkerder weg dan maandag 11u. Dus geen probleem mee.
Ik zat me net te verheugen om 9u aan het bier te kunnen die dagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maandag 17u kijkt overigens wel wat lekkerder weg dan maandag 11u. Dus geen probleem mee.
Kan nog steeds prima toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat me net te verheugen om 9u aan het bier te kunnen die dag
Puur bedrog dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |