Die komen vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Inderdaad ik mis de Gurney - Maximus robbertjes.
Noem namen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel weer.
Er posten alleen de laatste tijd gewoon zo veel vermoeiende users dat het het niet echt waard is om met elkaar in discussie te gaan.
Ik zou niet weten wie er favoriet is bij Polen - Zwedenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zweden of Tsjechië is allebei een beetje mjah.
Wel prima bier.
Je vergeet de 2000 erachter.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem normaal geen namen maar
@:pietjepuk
Nee er zijn nu 3 setjes van 4 teams die een halve finale en finale spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef daniela_007 het volgende:
He, wordt er nu om 1 wedstrijd gespeeld en niet meer thuis en uit wedstrijd gespeeld in de kwalificatie play off?
In het Feyenoord topic heb ik @aTypisch , @klaasweetalles en @Pistolero er inmiddels uitgedonderd. En je hebt ook die gozer die alleen maar negatieve zooi post tijdens wedstrijden maar er niks van volgt en doodleuk vroeg tijdens Ajax-Feyenoord waarom Bijlow eigenlijk niet mee speeltquote:
Pietjepuk kan je in dezelfde groep plaatsen als PSVCL.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic heb ik @:atypisch , @:klaasweetalles en @:pistolero er inmiddels uitgedonderd. En je hebt ook die gozer die alleen maar negatieve zooi post tijdens wedstrijden maar er niks van volgt en doodleuk vroeg tijdens Ajax-Feyenoord waarom Bijlow eigenlijk niet mee speelt
En ja Pietjepuk is ook vermoeiend maar die knul doet in principe niks verkeerd.
Inderdaad, ik vond het al zo jammer dat ik niet genoemd werd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Pietjepuk kan je in dezelfde groep plaatsen als PSVCL.
En Shreyas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |