En dan spelen met een kneus van Rode Ster. Dan snap je het als bondscoach duidelijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Oostenrijk zijn beste centrale verdediger gewoon niet geselecteerd heeft.
Dan wil je gewoon niet naar het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan spelen met een kneus van Rode Ster. Dan snap je het als bondscoach duidelijk niet.
Of Noord-Macedonie!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil eigenlijk Portugal en Turkije allebei niet dit WK.
Gewoon Italië
Komt waarschijnlijk net van de golfbaan, het was uitstekend weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staat Marco met een bodywarmer in studio?
Ik dacht dat hij meer van het squashen was de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk net van de golfbaan, het was uitstekend weer
Squash in de winter, golf in de lente en zomer. Het is niet zo moeilijk he.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij meer van het squashen was de laatste tijd.
Wanneer ga je dan padellen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Squash in de winter, golf in de lente en zomer. Het is niet zo moeilijk he.
Dat kan volgens mij altijd welquote:
Najaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Denken jullie dat Jack later huidkanker krijgt?
Die bondscoach zal er wel uitgedonderd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wil je gewoon niet naar het WK.
Goed statement eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |