quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]. FIFA-maffia.
Poolse bond: "Onaanvaardbare beslissing. Ons standpunt blijft ongewijzigd, we spelen niet in de play-off tegen Rusland ongeacht de naam."
Sorry.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:55 schreef hhh38 het volgende:
Thursday 24 March 2022
Path A: Wales vs Austria (20:45 CET)
Path B: Sweden vs Czech Republic (20:45 CET)
Path C: Italy vs North Macedonia (20:45 CET), Portugal vs Turkey (20:45 CET)
Rusland is OUT dus Polen staat in Path B alvast in de finale. Schotland - Oekrane is uitgesteld tot in juni dus de finale van Path A gaat ook pas in juni gespeeld worden.
Oh natuurlijk is @:maxi-mus me voor
Ik vind het nog steeds flauw dat ze geen land hebben ingeschoven ipv Rusland, daar was bijna een maand de tijd voor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scoorde nog de winnende in dat laatste potje tegen Moldavi. Had het wel leuker gevonden als het in Turkije was (HEKSENKETEL) of over twee potjes, denk nu dat Portugal dit wel gaat klaren. Maar wel een leuk potje ja, hoop dat Portugal en Itali in de finale gaat staan. Al zal ik ze beide niet missen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel zin in dat potje straks
Kokcu staat in de basis.
Ohja het is over 1 potjequote:Op donderdag 24 maart 2022 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die scoorde nog de winnende in dat laatste potje tegen Moldavi. Had het wel leuker gevonden als het in Turkije was (HEKSENKETEL) of over twee potjes, denk nu dat Portugal dit wel gaat klaren. Maar wel een leuk potje ja, hoop dat Portugal en Itali in de finale gaat staan. Al zal ik ze beide niet missen.
Ja, schakelkanaal op 14 en Zweden - Tsjechi, Itali - Noord-Macedonie en Portugal - Turkije op de andere kanalen.quote:
Itali was ooit een mooie natie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef hhh38 het volgende:
Prima stadion ook, jammer dat Palermo zo is afgegleden
Doet ie echt zelfquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
Toch doodzonde dat zo’n speler op de bank zit te verpieteren
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op de bank zitten of verpieteren?
En dan spelen met een kneus van Rode Ster. Dan snap je het als bondscoach duidelijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Oostenrijk zijn beste centrale verdediger gewoon niet geselecteerd heeft.
Dan wil je gewoon niet naar het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan spelen met een kneus van Rode Ster. Dan snap je het als bondscoach duidelijk niet.
Of Noord-Macedonie!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil eigenlijk Portugal en Turkije allebei niet dit WK.
Gewoon Itali
Komt waarschijnlijk net van de golfbaan, het was uitstekend weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staat Marco met een bodywarmer in studio?
Ik dacht dat hij meer van het squashen was de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk net van de golfbaan, het was uitstekend weer
Squash in de winter, golf in de lente en zomer. Het is niet zo moeilijk he.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij meer van het squashen was de laatste tijd.
Wanneer ga je dan padellen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Squash in de winter, golf in de lente en zomer. Het is niet zo moeilijk he.
Dat kan volgens mij altijd welquote:
Najaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Denken jullie dat Jack later huidkanker krijgt?
Die bondscoach zal er wel uitgedonderd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wil je gewoon niet naar het WK.
Goed statement eigenlijk.
Turkije (Yilmaz)quote:
Als je in de derde ring zat wel ja.quote:
Voor straf geen Ayran meer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De Turk van de hattrick tegen nederland
huhquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
Waarom staat Portugal nog op 0-0?
Wel leuk.
Hoeveel staat Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
Waarom staat Portugal nog op 0-0?
Wel leuk.
@Wazaaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:34 schreef Oriente het volgende:
Gaat Vietnam eigk ook naar het WK? @:Wazaaaaaa
Geen speld tussen te krijgen!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze staan nog op 0-0 omdat zowel Itali als noord Macedoni niet gescoord hebben
Da's dan wel weer kutquote:
Waarom? Liever de Portugezen op het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van gemiste penalty van de Turken
Liever beide niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Liever de Portugezen op het WK.
De kwalificatie is beperkt tot het continent h, dus als ze dan toch kampioen zijn zouden ze zich ook via die kwalificatiewedstrijden moeten kunnen kwalificeren. Als dat niet lukt hebben ze terecht niets te zoeken op het WK.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Altijd wel raar gevonden dat de kampioenen van een continent niet gewoon standaard plaatsen voor een WK.
Die hadden altijd een leuk toernooitjequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Altijd wel raar gevonden dat de kampioenen van een continent niet gewoon standaard plaatsen voor een WK.
En dan een soort van free pass geven aan Amerika/Mexico en Australi?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Ja, er doet toch al zoveel troep mee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan een soort van free pass geven aan Amerika/Mexico en Australi?
Daar was ooit de Confed Cup voorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
Nieuw Zeeland.. alhoewel die wel eens van Tahiti verloren waardoor die op de confederations cup mochten spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Top 3 volksliederen:quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi dat het overacterende Itali er niet bij is. Maar wat zingen ze leuk mee met het volkslied.
Zou er blind voor tekenen met een EK winst tussendoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Itali mist twee WK’s op rij…. Ai Ai
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Polen geen playoff tegen Rusland.. en de tegenstander in de finale heeft een verlenging in de benen
Wel jammer dat we beroofd worden van Portugal - Itali om een WK plek toch? Portugal - Macedoni spreekt mij toch minder aanquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi dat het overacterende Itali er niet bij is. Maar wat zingen ze leuk mee met het volkslied.
Portugal - Noord-Macedoni wel?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat we beroofd worden van Portugal - Itali om een WK plek toch? Portugal - Macedoni spreekt mij toch minder aan
Ja dat is wel zonde inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat we beroofd worden van Portugal - Itali om een WK plek toch? Portugal - Macedoni spreekt mij toch minder aan
Een beetje zoals NAC-supporters dus?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:55 schreef hhh38 het volgende:
Zweden speelt ook letterlijk nooit een leuke wedstrijd h
Zweden - Brazili was vroeger (1994) een leuke rubriek.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:55 schreef hhh38 het volgende:
Zweden speelt ook letterlijk nooit een leuke wedstrijd h
WK 1994 was ook zonder Denemarken (de toenmalig Europees Kampioen), lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben WOEST dat we Itali gaan mislopen. Pure devaluatie van het toernooi dat de Europees kampioen niet mee doet. En in de plaats dan de altijd walgelijke Portugezen waarschijnlijk
Als je niet eens van Noord-Macedonie kan winnen...quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben WOEST dat we Itali gaan mislopen. Pure devaluatie van het toernooi dat de Europees kampioen niet mee doet. En in de plaats dan de altijd walgelijke Portugezen waarschijnlijk
New-zeeland dan toch. Australi doet het niet heel best tussen Korea en Japan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En WK 2006 zonder Griekenlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
WK 1994 was ook zonder Denemarken (de toenmalig Europees Kampioen), lekker boeiend.
Zo, onze voorkeuren liggen weer ouderwets ver van elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Inderdaad ik mis de Gurney - Maximus robbertjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo, onze voorkeuren liggen weer ouderwets ver van elkaar.
Tijdje geleden naar mijn gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |