Ja, zal dat besef bij de Oekrainers ook doordringen ? Dat sommigen liever een Oekraine in een jaren lange oorlog zien omdat dat hun rivaal Rusland verzwakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Beide landen hebben weinig belang bij een langlopend conflict.
Dit. Straks krijg je hetzelfde gezeik met Oekrane in de EU, als met Polen, Hongarije en Tsjechi/Slowakije.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:39 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar Oekrane in de EU te willen sluizen vanwege deze ellende met Rusland is ook weer totale onzin.
Laat hun maar eerst eens het land op orde krijgen zonder dat daar een belofte van EU lidmaatschap achter zit. En laat de EU dan kijken of het land economisch en sociaal past binnen de unie.
Je zou denken dat je met artillerie die shit stuk voor stuk zou kunnen opblazenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Check die enorm lange rij Russische voertuigen buiten Kyiv, (klik op het plaatje om in te zoomen)
[ afbeelding ]
Geen alcohol verkoop na 20.00 uur natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Jeetje.
Wat erg!
![]()
Hoe kunnen WE dit stoppen?
Die zijn thans vooral bezig hun territoriale integriteit te verdedigen, gok ik. Omdat iemand is binnengevallen, denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:42 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, zal dat besef bij de Oekrainers ook doordringen ? Dat sommigen liever een Oekraine in een jaren lange oorlog zien omdat dat hun rivaal Rusland verzwakt.
Het centrale probleem is natuurlijk dat onderhandelingen met iemand die je aantoonbaar niet kunt vertrouwen dubbel zo moeilijk zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over Luhansk en Donetsk was al afgesproken dat die meer zelfbestuur moeten krijgen. Dus op zoiets zal het wel uitdraaien.
De situatie Oekrane is al 10 jaar onveranderd. Er zijn handelsakkoorden gesloten. Nou nou. Dat is wel even een invasie waard inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Turkije bevindt zich in een zeer lastige situatie.
Nee, Brussel is verder niet zo boeiend. Nieuw hoofdkantoor heb je zo ergens betrokken. Denk eerder belangrijke militaire bases/punten of havens.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef einzeinz het volgende:
Waar zou Poetin die nuke op richten?
Brussel dan? Als vestigingsplaats van de NAVO en SWIFT.
Drone...stukken effectiever.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je zou denken dat je met artillerie die shit stuk voor stuk zou kunnen opblazen
Op sky hadden ze daar meerdere dingen vanquote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Check die enorm lange rij Russische voertuigen buiten Kyiv, (klik op het plaatje om in te zoomen)
[ afbeelding ]
Al besproken.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk gewoon even verder, dat is je eigen fout. Ik snap dit soort gezeur echt niet, en komt altijd van de grootste coronawappies. Er zijn nog genoeg berichten over corona, maar als jij alleen klikt op Ruslandartikelen dan zie je het niet nee, maar je hebt ook niet echt gekeken.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef einzeinz het volgende:
Bestaat corona eigenlijk nog? Ik hoor er al een week niets meer over.
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef einzeinz het volgende:
Dat zou dom zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef hangtime het volgende:
[..]
In Putin zijn toespraak zei die:
Berlijn, Parijs, DC en New York
Wel op blijven letten he!
Aan beide kanten zul je je hardliners hebben, ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:42 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, zal dat besef bij de Oekrainers ook doordringen ? Dat sommigen liever een Oekraine in een jaren lange oorlog zien omdat dat hun rivaal Rusland verzwakt.
Drones hebben beperkte payload en artillerie kan je snel herladen. Drones kan je eventueel gebruiken om belangrijke wagens te spotten/aankruizen voor artilleriequote:
Oekrane bij de EU halen dusquote:Op zondag 27 februari 2022 23:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Straks krijg je hetzelfde gezeik met Oekrane in de EU, als met Polen, Hongarije en Tsjechi/Slowakije.
Geen moslim immigranten opnemen, geen LHBTI in hun bevolking accepteren, geen EU wetgeving accepteren maar wel geld willen vangen...
Stop nou gewoon eens met die twitter bullshit man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef polderturk het volgende:
RU media praten over vernietiging halce wereld.
[ twitter ]
We zullen morgen wel de smeulende resten zienquote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
Op sky hadden ze daar meerdere dingen van
Hier wel: Corona COVID-19 forumquote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef einzeinz het volgende:
Ja, maar Rusland blijft je buur. Dat is een feit. Het is zoveel beter om goede relaties met buren te hebben. Dus vrede moet het doel zijn. En dat willen de russen ook. De vraag is of er een compromis kan worden gevonden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn thans vooral bezig hun territoriale integriteit te verdedigen, gok ik. Omdat iemand is binnengevallen, denk ik.
Daarom ook dat Oekrane garanties zal willen van iemand anders dan de Russen. Dat gaat er hier bij sommigen niet in, maar toezeggingen van de Russen zullen weinig waard zijn voor Oekrane.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het centrale probleem is natuurlijk dat onderhandelingen met iemand die je aantoonbaar niet kunt vertrouwen dubbel zo moeilijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |