Ja, zou dan ergens in een zelfvoorzienend dorpje gaan zitten. Daar zullen er vast geen bommen vallenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:31 schreef Anton91 het volgende:
Ik vraag mij af of ik er niet verstandig aan doe om even een paar weekjes naar Afrika te gaan en dan te bekijken hoe of wat. In de drie dagen dat de oorlog bezig is, is het gigantisch snel geëscaleerd.
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan die Ursula-kut niet gewoon even stoppen met olie op het vuur gooien???![]()
![]()
We zitten met nucleaire wapens op scherp en een oorlog in Europa. Die _elk_ moment volledig, maar dan ook compleet èn totaal uit de hand kan lopen. Voor iedereen in Europa.
Omdat Oekraïne zo nodig bij de EU wil/moet.
Tief op vuige steuk-heks
Beter twitter je iets de-escalerends.
Ik wil geen oorlog hier en al helemaal niet omdat jij zo nodig Oekraïne bij de EU wil hebben. Stuk verdriet
Is de plaatselijke GGZ in dit topic leeggelopen het afgelopen uur?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Turkije bevindt zich in een zeer lastige situatie.
Succes met die nuke in je achtertuin. Omdat jij zo graag een corrupt land erbij wilde hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je toetsenbord uit
Het is allemaal de schuld van Saoedi-Arabië.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Turkije bevindt zich in een zeer lastige situatie.
Totaal niet relevant nu. Ik ben tegen Oekraïne bij EU (in ieder geval de komende weet ik veel hoeveel jaar). Maar ik ben 100% voor een vrij Oekraïne en ik steun zowel de Oekraïense bevolking als het Oekraïense leger zoveel ik kan.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat deden ze al, maar ze zijn nog ver verwijderd. (bron: Mijn Ukrainse collega, wiens ouders momenteel in een schuilkelder in Kiev overnachten)
Ik denk van wel. Beide landen hebben weinig belang bij een langlopend conflict.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat het gesprek tussen Rusland en Oekraïne wat gaat opleveren komende maandag?
Of zal de oorlog nog meer gaan escaleren, in de zin van dat ze van Kiev een tweede Aleppo maken...
Ja, precies, Oekraïners willen en kunnen niets zelf, die zijn 'een worst' voorgehouden... Hou toch op man. Je bent de zoveelste FvD-adept die hier z'n persoonlijke vendetta tegen alles van Hillary Clinton tot de studentenafdeling van de Roermondse D'66 fractie inzet om een plasje te doen over een geopolitieke kwestie (en oorlog) waar je verder de ballen verstand van hebt.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Russisch.
Ik ben wel tegen hetgeen de EU/VS/UK doet. Die hebben Oekraïne een worst voorgehouden. Terwijl Putin meermaals gezegd heeft het niet te zullen accepteren.
De mensen in Oekraïne zijn een loer gedraaid door "ons" en wat doen de mensen die daar voor verantwoordelijk waren nu? Non-stop olie op het vuur gooien.
Dit gaat slecht aflopen voor Europaals we niet uitkijken.
Verder heb ik zeker te doen met de mensen in Oekraïne. Ik vind alleen dat we het er niet beter op maken door juist hetgeen te roepen en te doen waarvan Rusland heeft gezegd daar ligt de grens.
Bezuinigingen hequote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Is de plaatselijke GGZ in dit topic leeggelopen het afgelopen uur?
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Succes met die nuke in je achtertuin. Omdat jij zo graag een corrupt land erbij wilde hebben.
Ja bedankt, was nog niet eerder gepost.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:34 schreef speknek het volgende:
Zie hier het plan.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Misschien moet 'ie voor de grap 'n uitkering aanvragen daar en 'n sociale huurwoning eisen. En dan niet werken, zodat 'ie genoeg tijd heeft om daar vrouwen lastig te vallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, zou dan ergens in een zelfvoorzienend dorpje gaan zitten. Daar zullen er vast geen bommen vallen
Een definitieve oplossing voor het Oekraine vraagstuk.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:34 schreef speknek het volgende:
Zie hier het plan.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik verwacht vooral dat Zelensky in de val gelokt zal worden. Eénmaal hij over de grens komt kan hij in theorie opgepakt worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat het gesprek tussen Rusland en Oekraïne wat gaat opleveren komende maandag?
Of zal de oorlog nog meer gaan escaleren, in de zin van dat ze van Kiev een tweede Aleppo maken...
Je opa wees zeker de Joden aan zodat hij zeker was van geen nukes in zijn achtertuin?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Succes met die nuke in je achtertuin. Omdat jij zo graag een corrupt land erbij wilde hebben.
Past wel in de cancel-cultuur. Is helemaal hip om nu tegenstanders overal van te cancellenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kan zo zijn lidmaatschap verliezen. NATO is niet betrouwbaar.
Zelensky gaat daar zelf niet heen he.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:37 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral dat Zelensky in de val gelokt zal worden. Eénmaal hij over de grens komt kan hij in theorie opgepakt worden.
Gaat 'ie zelf wel?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:37 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral dat Zelensky in de val gelokt zal worden. Eénmaal hij over de grens komt kan hij in theorie opgepakt worden.
Nee ik vind dat zeker niet best. Maar het is wel iets wat het westen zelf gecreëerd heeft. Daar kan je het mee oneens zijn, maar dat maakt niet uit, het is een feit namelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een laf mannetje dat het wel best vindt Putin even bepaald wat een soevereine natie wel of niet mag doen.
We zijn gered door de Omicron variant die erg mild bleek, dit was overigens al een maand geleden bekend.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef einzeinz het volgende:
Bestaat corona eigenlijk nog? Ik hoor er al een week niets meer over.
Niet gek dat jij ook een anti-vaxxer bentquote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi staaltje propaganda... Wat begrijp je niet aan een soevereine staat?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Russisch.
Ik ben wel tegen hetgeen de EU/VS/UK doet. Die hebben Oekraïne een worst voorgehouden. Terwijl Putin meermaals gezegd heeft het niet te zullen accepteren.
De mensen in Oekraïne zijn een loer gedraaid door "ons" en wat doen de mensen die daar voor verantwoordelijk waren nu? Non-stop olie op het vuur gooien.
Dit gaat slecht aflopen voor Europaals we niet uitkijken.
Verder heb ik zeker te doen met de mensen in Oekraïne. Ik vind alleen dat we het er niet beter op maken door juist hetgeen te roepen en te doen waarvan Rusland heeft gezegd daar ligt de grens.
Net als de Russen schijnbaar zelf doen komen de trollen ook in golven. Het ene moment is het rustig, dan zijn er ineens een stuk of 8 tegelijk actief in het topic en een kwartier later naaien ze hem allemaal weer eruit.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Is de plaatselijke GGZ in dit topic leeggelopen het afgelopen uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |