SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nawee zit ligt er nog in, niets gemist inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de streams 2 dagen uitlaat is de kans dat je echt iets mist heel klein![]()
En dat blijft zo tot de finale.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee zit ligt er nog in, niets gemist inderdaad
die mis je ook niet als ze er wel uit gaatquote:Op zondag 27 februari 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee zit ligt er nog in, niets gemist inderdaad
Deze week Kristof eruit werken en ze is er alquote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat blijft zo tot de finale.
Daar is een liedje van gemaak versie , 22 ...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mis je ook niet als ze er wel uit gaat
slaapt of is ziek zwak en misselijk
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is een liedje van gemaak versie , 22 ...![]()
Altijd is Naweetje ziek, midden in de week maar.....ehh... shit Zondags ook
Ik zit steeds met een ander liedje in mijn hoofd:quote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is een liedje van gemaak versie , 22 ...![]()
Altijd is Naweetje ziek, midden in de week maar.....ehh... shit Zondags ook
Tekort aan eiwitten. Michel verloor vorig jaar ook kilo's in het huis.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:28 schreef zodeju het volgende:
Vindt Tobias steeds magerder worden.....ziet er slecht uit.
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit steeds met een ander liedje in mijn hoofd:
Ei, ei, ei en we zijn zo blij
Nawel die wint Big Brother en dat vieren wij.
zodat ze weer een hele avond kunnen complotten over hoe ze weg gaan enzovoort enzovoortquote:Op zondag 27 februari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Ik had echt gedacht dat ze vanavond nog weg zouden gaan maar begin nu toch te twijfelenWaarom dan de koffer inpakken
neeeee!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ok 1 nawel stream en een andere op de rest van de bewoners
doeiii byeeeequote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh spannend... een Fake-Exit... joh ik zit op het puntje van mij stoel
Ja!quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Sofia35 het volgende:
Weet iemand of nawel en Salar destijds live op de streams te zien waren ?
Ja heerlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier moet ik dan weer vreselijk om lachen....
Ja, en Jill en Julie vorig jaar ook in de witte kamer.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Sofia35 het volgende:
ja alleen in die kamer hahaquote:
Alleen in de "controlroom" bij de eerste dagen is daarna nooit meer gebruiktquote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Sofia35 het volgende:
Ja, was te zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Sofia35 het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
Weet iemand de nieuwe weekly basics? Zag een krat wortelen staan geloof ik?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bulgur dan waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wortels en vis
en bulger(?) ik dacht dat het dat was
lekkerbekjes en vega(???) visquote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bulgur dan waarschijnlijk.
Weet je ook wat voor vis?
Mee eensquote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet wel weer lachen om die gekken. Hoe verzin je zoiets. Daar is deze groep toch echt een stuk hechter en creatiever dan die groep van vorig jaar![]()
![]()
Ja lekkerbekjes en vega lekkerbekjes.quote:
Valt mij ook op. Ze zijn extreem close met elkaar…echt vrienden voor het leven denk ikquote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet wel weer lachen om die gekken. Hoe verzin je zoiets. Daar is deze groep toch echt een stuk hechter en creatiever dan die groep van vorig jaar![]()
![]()
minder geremd jill had hier goed bij gepastquote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Uiltjesquote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
Kristof gaat morgen uiltjes doen![]()
En dat is.....??quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Wat is dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Thorelf het volgende:
de saaiste samenstelling tot het eind zou zeker met julio tobias en nawel zijn
Wist niet eens dat die uit elkaar waren....die hadden toch een huisje in Haarlem en toen samen een zaak begonnen??quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef r0ydr het volgende:
leuk nieuws Bas en do uit Utopia weer bij elkaar
Je mag gewoon praten en lawaai maken, ze kan tegen alles. Dat wisten we alquote:
Leuk nieuws Vera en Dimi nog steeds bij elkaar, al dacht menigeen dat hij haar gelijk zou laten vallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef r0ydr het volgende:
Denk dat hij het door zijn adhd t gewoon heel moelijk vond om zich te concentreren op het spel en ook Vera. Nu hij eruit is kan hij het ineens wel, bedoel die vet lieve brief.. zulke dingen kon hij niet zeggen in het huis.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Leuk nieuws Vera en Dimi nog steeds bij elkaar, al dacht menigeen dat hij haar gelijk zou laten vallen.
Ja klopt toen uitelkaar gegaan vlak toen alles klaar was maar weer bij elkaarquote:Op zondag 27 februari 2022 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die uit elkaar waren....die hadden toch een huisje in Haarlem en toen samen een zaak begonnen??
UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die uit elkaar waren....die hadden toch een huisje in Haarlem en toen samen een zaak begonnen??
Echte liefde.....quote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Ja klopt toen uitelkaar gegaan vlak toen alles klaar was maar weer bij elkaar
Ik zag het, hij had toch eerst een andere vriendin?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef r0ydr het volgende:
Nep Weg ja, ging veel te lolligquote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef r0ydr het volgende:
Carnaval gevierd vandaag maar zijn Tobias en Julio al inmiddels uit heg huis?
Ja half uur geleden ongeveer, maar weten niet waar naar toe, ze gingen door de rode deur, denk datacentrequote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef r0ydr het volgende:
Carnaval gevierd vandaag maar zijn Tobias en Julio al inmiddels uit heg huis?
Dan wordt het tijd dat we beelden krijgen......quote:Op zondag 27 februari 2022 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja half uur geleden ongeveer, maar weten niet waar naar toe, ze gingen door de rode deur, denk datacentre
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ok 1 nawel stream en een andere op de rest van de bewoners
zal vies vies smakenquote:
Salar moet eerst even uit de DBK komen.quote:
dat is schrikken hèquote:
Lief hèquote:
Maar niet gisteravond.....daardoor was er verwarring.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Nee, ze zijn toch vertrokken ?
alleen niet naar huis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tegen de tijd dat ik daar naartoe ga hebben ze hem wel er uit gestemdquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:51 schreef Ireth het volgende:
Toop en Goehlijoo zijn de deur uit, zie noush, Grace en salar, waar zijn kristof en Nawel??Nawel in bed, slapen en Kristof nu naar dagboekkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:51 schreef Ireth het volgende:
Toop en Goehlijoo zijn de deur uit, zie noush, Grace en salar, waar zijn kristof en Nawel??Er is er ook maar 1 eigenlijk op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap het ook nietquote:Op zondag 27 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
zooo vreemd dat de media zo anti kris is....hij is denk ik de meest sociale persoon daar
Hij wordt door velen nog steeds afgerekend op een paar boute uitspraken in het begin en alle sociale dingen die hij nu doet zou hij doen om zieltjes te winnen.. alles met een dubbele agenda en zijn stem zou te autoritair zijn...quote:Op zondag 27 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
zooo vreemd dat de media zo anti kris is....hij is denk ik de meest sociale persoon daar
ik vind hem ook niet leuk, vanaf begin al niet, dominant en belerend enz enzquote:Op zondag 27 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
Vreemd, ik ben het wel met die Media eens.. ik zie een wanhopige PopieJopie clown met vreselijke anti humor om maar in de smaak te vallenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
Empathie kan je niet spelen, dat heb je in je of niet. Kristof is zo, een vrolijke, drukke snuiter, sociaal, met heel veel gevoel voor humor en veel empathie en medeleven voor anderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij wordt door velen nog steeds afgerekend op een paar boute uitspraken in het begin en alle sociale dingen die hij nu doet zou hij doen om zieltjes te winnen.. alles met een dubbele agenda en zijn stem zou te autoritair zijn...
Ik vinnum leuk![]()
ik ken hem niet ,maar ik denk dat hij gewoon zo is...hij bedoelt er niets mis mee. Er zijn er zeker meer die ergere dingen gezegd of gedaan hebbenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij wordt door velen nog steeds afgerekend op een paar boute uitspraken in het begin en alle sociale dingen die hij nu doet zou hij doen om zieltjes te winnen.. alles met een dubbele agenda en zijn stem zou te autoritair zijn...
Ik vinnum leuk![]()
het is en blijft een schoolmeesterquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind hem ook niet leuk, vanaf begin al niet, dominant en belerend enz enz
Ik vind hem ook too much. Hij heeft goede dingen, maar is mij te aanwezig. Dringt zich soms teveel op.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee dank je, krijgen we 2 streams op een slapende nawel in de groene kamerquote:Op zondag 27 februari 2022 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ja goed slapen ga maar naar de groene kamer kan je gelijk slapen en kan je de rest niet aansteken
vind hem zeker niet dominantquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
of helemaal nietquote:Op zondag 27 februari 2022 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee dank je, krijgen we 2 streams op een slapende nawel in de groene kamer
hebben allemaal spierpijn, dus vandaar tijgerbalsemquote:Op zondag 27 februari 2022 22:11 schreef Hendrik83 het volgende:
Tijgerbalsem smeren alsof het bodylotion is.
Daar heeft Kristof een punt, dat heeft Tobias soms.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
Kristof: Tobias kan soms heel raar reageren
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Denk dat hij het door zijn adhd t gewoon heel moelijk vond om zich te concentreren op het spel en ook Vera. Nu hij eruit is kan hij het ineens wel, bedoel die vet lieve brief.. zulke dingen kon hij niet zeggen in het huis.
Gelukkig is het die lipquote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef zodeju het volgende:
Heeft ze dat hart nu steeds voor haar mond vanwege haar lip waarbij je een vergrootglas bij moet hebben om het te zien.....
Ik vind het echt waardeloosquote:Op zondag 27 februari 2022 22:26 schreef zodeju het volgende:
Krijgen we nog beeld van de andere kant....want denk dat ik het voor vandaag gezien houdt.
vraag me af of we uberhaupt tobias en julio te zien krijgenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:26 schreef zodeju het volgende:
Krijgen we nog beeld van de andere kant....want denk dat ik het voor vandaag gezien houdt.
Hij snapt niet dat het beide keren om Grace ging. De eerste keer had hij gevraagd Grace erbuiten te laten. Kristof probeerde toen Grace toch te manipuleren. Met die missie ging het ook alleen om Grace.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Daar heeft Kristof een punt, dat heeft Tobias soms.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat het beide keren om Grace ging. De eerste keer had hij gevraagd Grace erbuiten te laten. Kristof probeerde toen Grace toch te manipuleren. Met die missie ging het ook alleen om Grace.
Tobias is blind als het om Grace gaatquote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat het beide keren om Grace ging. De eerste keer had hij gevraagd Grace erbuiten te laten. Kristof probeerde toen Grace toch te manipuleren. Met die missie ging het ook alleen om Grace.
grace heeft tobias goed bespeeltquote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
waarom zou Kris moeten luisteren als Tobi vraagt om Grace erbuiten te houden?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kris wilt Grace manipuleren omdat hij niet weet welke kant zij op kan gaan. Tegen hun of met hun.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou Kris moeten luisteren als Tobi vraagt om Grace erbuiten te houden?
en Kris zou Grace manipuleren? wat een groot woord
Iedereen probeert elkaar te beïnvloeden, en terecht.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Kris wilt Grace manipuleren omdat hij niet weet welke kant zij op kan gaan. Tegen hun of met hun.
zij kiest wat voor haar het beste uitkomtquote:Op zondag 27 februari 2022 22:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Kris wilt Grace manipuleren omdat hij niet weet welke kant zij op kan gaan. Tegen hun of met hun.
Wij moeten er voor zorgen dat hij erin blijft!!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
gaat niet lukken fb ,twitter ,insta zijn veeeel groterquote:Op zondag 27 februari 2022 22:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wij moeten er voor zorgen dat hij erin blijft!!
Ik denk dat dat wel meevalt, Tobias is een grote prijs voor haar als midden 30 jarige vrouw met een kind dat 7 jaar jonger is dan Tobias..quote:
en tóch gaat het lukkenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
gaat niet lukken fb ,twitter ,insta zijn veeeel groter
Bijna medelijden met Tobias, tot ik bedacht dat hij net zo saai / politiek correct isquote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef Yolk het volgende:
Al zouden ze Julio en Tobias nog laten zien, dan zullen die vast al slapen.
was toch eigen keuze?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:55 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Bijna medelijden met Tobias, tot ik bedacht dat hij net zo saai / politiek correct is![]()
Tobias probeert zich zo te onderscheiden / Grace nog meer in de waan te laten door haar hem te laten missenquote:
Eens! Al hoop ik dat Nawel wint maar anders Salar of Kristof.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:55 schreef mijntjexx het volgende:
Grace , tobias en julio eruit. De rest mag winnen van mij ( hopelijk Salar of Kristof).
Waarom Nawel? Oprecht benieuwd, wat heeft zij nu toegevoegd aan dit seizoen?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Eens! Al hoop ik dat Nawel wint maar anders Salar of Kristof.
Ja hij wilde weer even belangrijk zijn voor de groep. Hij zei vandaag ook tien keer dat de groep nu zoooo druk zou worden nu hij er niet meer zou zijn om het allemaal in toom te houden. Wat een ongelofelijke brave pater, eruit en de deksel op zijn neus aub!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tobias probeert zich zo te onderscheiden / Grace nog meer in de waan te laten door haar hem te laten missen
Denkt dat 'ie alles al meegemaakt heeft op 27 jarige leeftijd (burn out, familie drama, reizen, grote jongens carriere op de Zuidas), ik bedoel ik snap 'm vaak maar hij heeft echt een te mooi beeld van zichzelf en de wereld. Ik spreek helaas uit eigen ervaringquote:Op zondag 27 februari 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja hij wilde weer even belangrijk zijn voor de groep. Hij zei vandaag ook tien keer dat de groep nu zoooo druk zou worden nu hij er niet meer zou zijn om het allemaal in toom te houden. Wat een ongelofelijke brave pater, eruit en de deksel op zijn neus aub!
ja hij is boringggg, en pas 26quote:Op zondag 27 februari 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja hij wilde weer even belangrijk zijn voor de groep. Hij zei vandaag ook tien keer dat de groep nu zoooo druk zou worden nu hij er niet meer zou zijn om het allemaal in toom te houden. Wat een ongelofelijke brave pater, eruit en de deksel op zijn neus aub!
Ze heeft veel irritatie opgeleverd, 186 keer de bank overleefd. Daarvoor mag je meer BB winnen dan bv een Grace of Tobias. Wat hebben zij toegevoegd?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Waarom Nawel? Oprecht benieuwd, wat heeft zij nu toegevoegd aan dit seizoen?
Nawel heeft heel veel toegevoegd aan dit seizoen. Zij sprak mensen aan en ze is van iemand die altijd in bed zat te klagen veranderd naar iemand met een positieve instelling. Ze doet veel in het huis en is lief naar alle andere bewonersquote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Waarom Nawel? Oprecht benieuwd, wat heeft zij nu toegevoegd aan dit seizoen?
Omdat je een fanbase hebt voor je aan dit programma begon? pleasequote:Op zondag 27 februari 2022 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze heeft veel irritatie opgeleverd, 186 keer de bank overleefd. Daarvoor mag je meer BB winnen dan bv een Grace of Tobias. Wat hebben zij toegevoegd?
Je gaat me straks vertellen dat je aan het fucken bent hoop ik?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel heeft heel veel toegevoegd aan dit seizoen. Zij sprak mensen aan en ze is van iemand die altijd in bed zat te klagen veranderd naar iemand met een positieve instelling. Ze doet veel in het huis en is lief naar alle andere bewoners![]()
En ze is grappig omdat ze haar eigen maniertjes als prinses heeft.
Maar maak je niet druk, Salar of Kristof wint!quote:Op zondag 27 februari 2022 23:00 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Omdat je een fanbase hebt voor je aan dit programma begon? please
alle 3 graag nietquote:Op zondag 27 februari 2022 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze heeft veel irritatie opgeleverd, 186 keer de bank overleefd. Daarvoor mag je meer BB winnen dan bv een Grace of Tobias. Wat hebben zij toegevoegd?
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:01 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Je gaat me straks vertellen dat je aan het fucken bent hoop ik?
Druk maak ik me sws niet, wij bepalen niksquote:Op zondag 27 februari 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar maak je niet druk, Salar of Kristof wint!
Grace en Tobi hebben zich laten entertainen door Salar en Kristof , zonder hun zijn ze saai , Grace kan alleen maar zingen en tobi alleen maar zeiken, Nawel heeft velen aan haar streams gebonden, alle haters zaten naar haar te kijken en te zeuren terwijl hun favo op de andere stream wasquote:Op zondag 27 februari 2022 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zei Kristof dat tegen Grace?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
Kristof: Tobias kan soms heel raar reageren
Best een reden om Big Brother te mogen winnen! hahaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace en Tobi hebben zich laten entertainen door Salar en Kristof , zonder hun zijn ze saai , Grace kan alleen maar zingen en tobi alleen maar zeiken, Nawel heeft velen aan haar streams gebonden, alle haters zaten naar haar te kijken en te zeuren terwijl hun favo op de andere stream was
Ze teren op hun 'romance'quote:Op zondag 27 februari 2022 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind het fucking irritant dat Grace en Tobias in hun hoofd al samen in de finale zitten, zij moeten ook nog echt met de voeten op de grond. En snel aub.
Ja die neptanden vind ik een afknapper maar verder echt wel een mooie vrouw.quote:
Je zou d'r maar thuis hebben zitten, lopen zagen, in bed liggen en jouw centen uitgevenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die neptanden vind ik een afknapper maar verder echt wel een mooie vrouw.
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Je zou d'r maar thuis hebben zitten, lopen zagen, in bed liggen en jouw centen uitgeven
De groep heeft hem gekozen. Omdat ze hem hem meest vertrouwden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Julio?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De groep heeft hem gekozen. Omdat ze hem hem meest vertrouwden.
Dat zie je verkeerd. Ze hopen het, maar Tobias is ook realistisch.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind het fucking irritant dat Grace en Tobias in hun hoofd al samen in de finale zitten, zij moeten ook nog echt met de voeten op de grond. En snel aub.
Tobias.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:05 [quote]
[b]Op zondag 27 februari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Julio?
Ik hoop dat Salar ze de hele nacht wakker houd met gekkigheidquote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Wij hebben morgen weer een uitgebreid ontbijt, maar nu rustig aan doen Nouchine, niet te veel Nutella.
Nawel: Fysiek was het voor mij de zwaarste dag van Big Brother, voor jullie ook?
Salar: Oh ja. Ik ben trouwens klaarwakker, hoop dat ik kan slapen.
Salar zei: ik denk dat ik de hele nacht wakker blijf.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Salar ze de hele nacht wakker houd met gekkigheid
Thanks DGKquote:Op zondag 27 februari 2022 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Julio en Tobias vertrekken - 27 februari 2022. https://streamable.com/3xujes
Planking - 27 februari 2022. https://streamable.com/3xgsv9
Hij slaapt alquote:Op zondag 27 februari 2022 23:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Salar zei: ik denk dat ik de hele nacht wakker blijf.
Denk ook niet dat wij dat gaan zien de hele dag door. Misschien af en toe een stukje maar voor de rest moeten wij denk ik tv kijken.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:15 schreef Hunter het volgende:
2 x hetzelfde beeld van de gele kamer. Wat een zooitje is is het daar onderhand.
Nog steeds geen beeld uit de control room.
Maar ook op tv is alles maar heel even te zien. Wij hebben soms meer dan een uur een SL en is er nog geen 5 min van op tv te zien.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:25 schreef spapaars het volgende:
Niets willen onthullen voordat het op tv is, maakt de streams extreem saai.
Daarom is het best pijnlijk dat in de live-uitzendingen kijkers herhaaldelijk worden uitgenodigd om de livestreams te bekijken om op de hoogte te blijven.
Ik heb het hier net uitgedaanquote:
Misschien juist daarom geen goede reden om de streamkijkers niet te laten meekijken.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ook op tv is alles maar heel even te zien. Wij hebben soms meer dan een uur een SL en is er nog geen 5 min van op tv te zien.
Maar mensen weten inmiddels dat al die oproepen en beloftes van BB niet zoveel inhouden.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien juist daarom geen goede reden om de streamkijkers niet te laten meekijken.
Big Brother-bedenker Paul Römer snapte de social media, het maakte mensen nieuwsgierig om na alle berichten het met eigen ogen op tv te zien.
Dat zie ik komende zaterdag in de samenvatting welquote:Op maandag 28 februari 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het hier net uitgedaan![]()
IK ben benieuwd wat Tobias en Julio moeten gaan doen.
Over concept gesproken.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar mensen weten inmiddels dat al die oproepen en beloftes van BB niet zoveel inhouden.
Het hele concept is naar de haaien.
Mede ook door sommige streamers die om het minste geringste mailen en de boel opblazen.
Dan ga je krijgen dat ze weinig meer gaan laten zien.
klopt, dat zei ik laatst ook al. Heeft echt niets met een live show te maken het is meer een terugblikshow. Ook de vertrekkende bewoners is amper ruimte voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over concept gesproken.
De live-uitzending op de zaterdag is slechts een terugblik.
De bewoners wachtend op de bank spelen hierin nauwelijks een rol.
Wat ik mis is dat ze de bewoners wat meer vragen van het "waarom heb je dit of dat gedaan" laat ze uitleggen.
Nu zijn het gewoon figuranten die wachten op de resultaten van wie moet vertrekken.
goedemorgen, niets te zienquote:Op maandag 28 februari 2022 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Met frisse tegenzin sta ik op het punt de streams te openen.
Morguhquote:Op maandag 28 februari 2022 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Met frisse tegenzin sta ik op het punt de streams te openen.
Hij heeft zichzelf niet op die plek gezet.....dat hebben de andere bewoners gedaan....Iedereen had zich opgegeven en daarvan kwam hij als beste kandidaat uit de bus. Zo blij was hij er niet eens mee. Alleen moest hij een andere bewoner mee nemen.....dat was wel zijn keus. Waar iedereen ook vrede mee had en eens waren met zijn keus. Omdat de jongens proberen om Julio zijn neus de goede richting op te sturen....hebben nog weinig contact met hem en nu is het tijd om hem beter te leren kennen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daar is nog helemaal niks van gezegd....zijn ideeën van de bewoners zelf.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Julio en Tobias hebben gisteravond het huis verlaten![]()
Lees: verhuisd naar een kamertje apart die je via de gameroom ook kan bereiken. Maar goed.
Het is allemaal show: ze gingen via de poort.
Ik heb ergens gelezen dat er maar 1 terug komt.
Toch?
Of.
Zij moeten met elkaar strijden de winnaar mag terug. Verliezer mag naar huis. ??
Of.
Zij zijn automatisch genomineerd. ?
of
Er wordt geld geboden. Met geld mag je moven. De ander kan nog een poging wagen de finale te halen. ??
Het is allemaal erg onduidelijk wat er gaat gebeuren met deze twee, wat ze mogen doen en waar ze zitten?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Lees: verhuisd naar een kamertje apart die je via de gameroom ook kan bereiken. Maar goed.
Toch?
Of.
Zij moeten met elkaar strijden de winnaar mag terug. Verliezer mag naar huis. ??
Of.
of
Er wordt geld geboden. Met geld mag je moven. De ander kan nog een poging wagen de finale te halen. ??
BB had het over ern geheime missie toen ze weggingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Toch?
Of.
Of.
of
Eindelijk beeld maar geen geluid....zie hem toch liever dan het praten met tandeborstel in hun mond waar ik geen bal van begrijp.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:55 schreef Tascha071 het volgende:
Tobias leek naar iets te kijken. Maar het deed m niet veel. Hij had echt een vreemde blik…. En toen sl
Tobias was aan het praten tegen iemand dus denk van nietquote:Op maandag 28 februari 2022 08:58 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat julio naar huis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |