Alleen aardappelpuree vind ik lekkerquote:Op zondag 27 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker aan de smoothies
en vla enzo
ik neem aan dat je geen maaltijden pureert?
lust je geen fruit smoothies???quote:Op zondag 27 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen aardappelpuree vind ik lekker
Oh ja dat wel, maar verder pureer ik nooit ietsquote:Op zondag 27 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
lust je geen fruit smoothies???
ow zo neequote:Op zondag 27 februari 2022 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja dat wel, maar verder pureer ik nooit iets
Brabo stijlquote:
Maaltijden pureren...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker aan de smoothies
en vla enzo
ik neem aan dat je geen maaltijden pureert?
een vriendin van mij was verslaafd aan die olvarit potjesquote:
Ik ga waarschijnlijk naar Valkenburg op vakantiequote:Op zondag 27 februari 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brabo stijl![]()
Wij gingen vroegah op donderdag avond naar Valkenburg voor de lampjes optocht, dan vrijdag nog half dronken naar school, vrijdag avond Maastricht in om te kroeg hoppen. Dan van zaterdag t/m dinsdag optochten lopen en daarna een feestzaal of kroeg in. Op dinsdag avond 2e optocht van die dag lopen in de avond en daarna de zaal van mijn oude dorp in en helemaal naar het einde gaan want je kon naar huis rollen. Daarna op woensdag om 11 uur in de ochtend een askruisje halen en daarna direct de kroeg in voor haring en bier. En dan de rest van de week uitbrakken![]()
Gatverdammequote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vriendin van mij was verslaafd aan die olvarit potjes![]()
![]()
toen ze 30 werd hebben we echt tig van die dingen voor haar gekochtquote:
Toch wel de Zuid Limburgse variant mag ik hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Valkenburg op vakantie
En dan bleken dat net haar favoriete te zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen ze 30 werd hebben we echt tig van die dingen voor haar gekocht
de meest smerige![]()
Ja Limburg ja, van een eventuele andere Valkenburg heb ik ook nog nooit gehoordquote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel de Zuid Limburgse variant mag ik hopen![]()
Ik heb ooit van iemand die uit Noord Holland kwam dat ze daar ooit de vraag heeft gekregen 'waar liggen de grotten van Valkenburg?' en het antwoord was 'In de provincie Limburg, maar we hebben hier wel leuke haventjes liggen aan de kust'
rode bietjes met haringquote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dan bleken dat net haar favoriete te zijn?![]()
Je hebt Valkenburg, provincie Noord Holland en Valkenburg aan de Geul, provincie Limburgquote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja Limburg ja, van een eventuele andere Valkenburg heb ik ook nog nooit gehoord
Nooit gewetenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt Valkenburg, provincie Noord Holland en Valkenburg aan de Geul, provincie Limburg
Het enige ranzige aan Valkenburg aan de Geul zijn de lading Hollanders die iedere zomer daar de boel komen teroriserenquote:
Welke sadist heeft dat ooit bedacht als voer voor baby's?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
rode bietjes met haring
nee vond ze niet zo leuk![]()
Ik bedoelde haring met rodebietenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige ranzige aan Valkenburg aan de Geul zijn de lading Hollanders die iedere zomer daar de boel komen teroriseren
ja echt hequote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Welke sadist heeft dat ooit bedacht als voer voor baby's?![]()
![]()
Mooie omgeving man, lekker genieten!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nooit gewetenNee ik zit in de heuvels dan dus dat moet wel Limburg zijn
Ligt eraan welke heuvels hij bedoelt....quote:Op zondag 27 februari 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie omgeving man, lekker genieten!
Hoop deze week de boeking rond te krijgen, heb er zeker zin in jaquote:Op zondag 27 februari 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie omgeving man, lekker genieten!
Alle Limburgse heuvels zijn mooiquote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan welke heuvels hij bedoelt....
Ook de muisheuvels??quote:Op zondag 27 februari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle Limburgse heuvels zijn mooi
Ik hoop het ook voor je!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoop deze week de boeking rond te krijgen, heb er zeker zin in ja
Helaas zijn dat geen Limburgse heuvelsquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zijn dat geen Limburgse heuvels
Ik ga waarschijnlijk week 29, 18 juli tot 25 juliquote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
Ik zou wel het Amstel Gold Race weekend vermijden als ik jou was, maar ik denk niet dat je rondom die periode nog ergens iets geboekt krijgt. Campings ver buiten Valkenburg liggen al een jaar van te voren volgeboekt met wielren terroristen
Ik krijg hele andere gedachten bij dat woord hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
Al dat gepraat over heuvels deed me aan deze band denken![]()
Je bent dan ook een man hèquote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik krijg hele andere gedachten bij dat woord hoor
Guilty!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een man hè![]()
Hahaha
BOOSTER!!!quote:
Ja helemaal A Ok!quote:
Ik zit nog steeds waar ik altijd zitquote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja helemaal A Ok!terug van weggeweest
en met jou?
Nu even rust van de projecten? Of zit je weer met de volgende deadline?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds waar ik altijd zitDruk geweest met projecten, maar verder weinig.
Nu even geen projecten, maar dat kan morgen zo weer veranderen, dat is het 'probleem' in deze branch. Uiteraard heb ik er zelf wel een zegje in, maar toch. Nee zeggen en ik, dat is nogal een dingetjequote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nu even rust van de projecten? Of zit je weer met de volgende deadline?
Ik neem aan dat je in die week wel een middagje of avond wil gaan pilsen. Pub Hendrik VII is een aanrader voor Britse bieren en whiskey! Wel prijzig, maar goed assortiment!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk week 29, 18 juli tot 25 juli
Bohh, deze ga ik even opslaanquote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in die week wel een middagje of avond wil gaan pilsen. Pub Hendrik VII is een aanrader voor Britse bieren en whiskey! Wel prijzig, maar goed assortiment!
Ik kan nu zoveel vooroordelen gaan opnoemen over Maastricht en Luikquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bohh, deze ga ik even opslaan![]()
Ik ga inderdaad lekker pilsen, in Valkenburg, Maastricht en in LuikTreingenot
Ik als Drenth ben daar toch ook gewoon een buitenlander?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan nu zoveel vooroordelen gaan opnoemen over Maastricht en Luik![]()
Maastricht is het beste en slechtste wat Limburg ooit is overkomen en Luik heeft maar 2 goede dingen zijnde de Mediacité en Liege-Bastonge-Liege![]()
Valkenburg is tof toeristisch stadje (ja het heeft stadsrechten) en je kunt er overheerlijk eten, wandelen en bieren. En Maastricht is een mengelmoest van Limburgers, Maastrichtenaren, Hollanders en buitenlanders.
Mensen uit Sittard zijn al buitenlanders omdat ze proper Limburgs niet verstaanquote:Op zondag 27 februari 2022 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als Drenth ben daar toch ook gewoon een buitenlander?
Ik zie het ook nog wel een probleem worden, ik ben echt een Nedersaksische boerenlul dat ze mij nooit gaan verstaan, beter laat ik mijn vriendin maar bier bestellenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen uit Sittard zijn al buitenlanders omdat ze proper Limburgs niet verstaan
Nee zeggen is dan ook niet altijd even slim in jouw branche lijkt mij, tenminste, niet te vaak, kans dat je dan opeens helemaal niet meer gevraagd wordt of er aan je gedacht wordt om je in te huren...maar misschien denk ik te zwart/wit nu, maar ben dan ook maar een leekquote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nu even geen projecten, maar dat kan morgen zo weer veranderen, dat is het 'probleem' in deze branch. Uiteraard heb ik er zelf wel een zegje in, maar toch. Nee zeggen en ik, dat is nogal een dingetje
Gewoon gaan oefenen op het zinnetje 'BEER UND SCHNELL!"quote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel een probleem worden, ik ben echt een Nedersaksische boerenlul dat ze mij nooit gaan verstaan, beter laat ik mijn vriendin maar bier bestellen![]()
Zijn wel reserve Duitsers jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon gaan oefenen op het zinnetje 'BEER UND SCHNELL!"
Nou ja, het belangrijkste van mijn werk vind ik dat ik er plezier in hou. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik moet er voor waken dat het een passie blijft en niet teveel op werk gaat lijken, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee zeggen is dan ook niet altijd even slim in jouw branche lijkt mij, tenminste, niet te vaak, kans dat je dan opeens helemaal niet meer gevraagd wordt of er aan je gedacht wordt om je in te huren...maar misschien denk ik te zwart/wit nu, maar ben dan ook maar een leek![]()
Zoals gewoonlijk begrijp ik helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, het belangrijkste van mijn werk vind ik dat ik er plezier in hou. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik moet er voor waken dat het een passie blijft en niet teveel op werk gaat lijken, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp ik helemaal wat je bedoelt
boksquote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, het belangrijkste van mijn werk vind ik dat ik er plezier in hou. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik moet er voor waken dat het een passie blijft en niet teveel op werk gaat lijken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het tuinhuis?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen weer voor het eerst sinds lange tijd op locatie werken ipv vanuit mijn rukbunker en dan niet eens op mijn vertrouwde kantoor
De wietplanten groeien ook wel in het tuinhuisje zonder mijn bezoek tochquote:
ja zekerquote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is nogal een mijlpaal!
Is er ook een pub Hendrik VIII?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in die week wel een middagje of avond wil gaan pilsen. Pub Hendrik VII is een aanrader voor Britse bieren en whiskey! Wel prijzig, maar goed assortiment!
#metooquote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jazeker is die er, maar voor hoog geplaatste burgers zoals woudje raad ik enkel en alleen de beste henry';s aan!quote:
Goed hoor!quote:Op maandag 28 februari 2022 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, weer een nieuwe werkdag. En even bijgelezen in al het nieuws.
Hoeist daar?
Succes, en een fijne dag.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:58 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga hem aankleden, en we vertrekken!
quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef Moonlight het volgende:
Morgen gaan ze beginnen met een wortelkanaal behandeling
Zo fijnquote:Op maandag 28 februari 2022 08:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
buiten werken met dit mooie weer yes!!!
u heeft?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
toch ff midalgen gehaalden heel dun gesmeerd, mn huid vind dat normaal niet zo leuk
mja das ff geen optie gezien werkquote:Op maandag 28 februari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm vervelend
ff naar een masseur
en hoe komt het?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja das ff geen optie gezien werk
maar goed het is nu wel doenbaar, schoot vannacht alleen paar keer wakker van de pijn
wellesquote:
Daar verlies je zeker minder snel je hoofdquote:Op maandag 28 februari 2022 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker is die er, maar voor hoog geplaatste burgers zoals woudje raad ik enkel en alleen de beste henry';s aan!
Hey Paulquote:
Hey Lavenderrquote:
wat wordt hij toch wel weer groot ToTquote:
Hey mien lekkuh wurstjuhquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat wordt hij toch wel weer groot ToT
In je portemonnee doen of bij je mobielquote:Op maandag 28 februari 2022 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer eens naar kantoor en weer ben ik mijn toegangspas vergetenGelukkig was ik met paar collega's
Nostalgie!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
La ballade la ballade des gens heureux
In de auto opweg naar Frankrijkquote:
Dan moet ik het uit een dikke plastic houder pulken. Dat heeft zo'n dingetje om aan je kleding te bevestigen. Dus die heb ik altijd apartquote:Op maandag 28 februari 2022 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je portemonnee doen of bij je mobiel
O ja dat is dan lastig. Dacht gewoon een pasjequote:Op maandag 28 februari 2022 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet ik het uit een dikke plastic houder pulken. Dat heeft zo'n dingetje om aan je kleding te bevestigen. Dus die heb ik altijd apart
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga morgen verhuizen spannend allemaal
quote:
Ben je dit keer wel voorzichiger met je vanantastische rookworkst?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bevind me nu wel in hartje Den Haag
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar Den Haag gaan om op potjes en pannetjes te slaan om ze daarna in de hofvijver te gooienquote:
Moet je dan ook 'boe' roepen?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet naar Den Haag gaan om op potjes en pannetjes te slaan om ze daarna in de hofvijver te gooien
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij eet ook goed!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.
Het gaat zo hard altijd bij die kleintjesquote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.
quote:
Zeker!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat zo hard altijd bij die kleintjes
Komt vast goed, die van mij zaten altijd onder de lijn. Is helemaal goed gekomen,quote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja en dan heeft hij dus nog een kleine groeiachterstand he.
Ja hij heeft ineens een vreet-kick!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Gaat hij nu vooruit met de hulp die jullie hebben gekregen
O dat is wel fijn, en het slapen?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft ineens een vreet-kick!
Maar met praten gaat het ook best vooruit!
Als hij niet met zijn mama wil spelen is het: "Nee! Ga schoonmaken, jij!"![]()
![]()
Goed ideequote:Op maandag 28 februari 2022 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga ons konijn laten werken voor haar geld.
Dat beest doet maar de hele dag niks en wij maar hooi en voer etc kopen.
Ik denk dat ik haar voor drie vier euro per halfuur laat aaien door buurt kinderen ofzo.
Ja toch krijgen ze er een glaasje ranja bij.quote:
ik vind het een top ideequote:Op maandag 28 februari 2022 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toch krijgen ze er een glaasje ranja bij.
Ja het slapen gaat gelukkig weer een stuk beter!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, en het slapen?
Zo dan, mama aan het schoonmaken zetten als hij niet met haar wil spelen. Van wie leert hij dat![]()
quote:
Uitkijken met kleurstoffen!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toch krijgen ze er een glaasje ranja bij.
Hey Paulquote:
Hoe is die?quote:
Fijn zoquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:10 schreef Paul het volgende:
Vanaf morgen zal ik weer druk met DTS zijn. Wel wil ik iedereen hier bedanken dat ik een maandje mocht meeposten
Ik wist niet dat jij vergaderingen wel eens had hee, waarvan danquote:Op maandag 28 februari 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo
Ja goed, druk geweest vandaag. Vanmorgen weer voor het eerst een live vergadering gehad en vanmiddag weer een via teams
Blijf het toch wel eng vinden met meer man in een ruimte eerlijk gezegd.
Heb er juist heel veel,quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij vergaderingen wel eens had hee, waarvan dan
oh wist ik niet heequote:Op maandag 28 februari 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er juist heel veel,
Ik doe vrijwilligerswerk bij een huurdersorganisaties
Ik ben daar secretaris
Je kan ook niet alles weten. Ben ook nog voorzitter van een bewonerscommissiequote:
Ja, die wind maakt het best fris hequote:Op maandag 28 februari 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Net weer even gewandeld, best wel fris met die stomme wind
Yep, maar die gaat hopelijk snel weer wegquote:Op maandag 28 februari 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die wind maakt het best fris he
Goed bezigquote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT geniet hier volop van Rammstein en Metallica!
Hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 17:44 schreef ToT het volgende:
Ik had gisteren metal op gezet en zei dat het muziek was.
En nu vroeg hij om muziek!Hij headbangt zelfs op het ritme!
Er is een modje van wie de kinderen bij dit soort muziek heerlijk in slaap vallen!quote:Op maandag 28 februari 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha
Dat is wel leuk om te zien, zie ook wel eens van die filmpjes voorbij komen dat een klein kind in de auto ook mee zingt of mee beweegt op de muziek..
Welk modje is dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een modje van wie de kinderen bij dit soort muziek heerlijk in slaap vallen!
Het wordt van de week 12 graden met zon, als dan die wind weg is is wel lekkerquote:Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar die gaat hopelijk snel weer weg
Uit de wind is t nu ook wel lekker.. hier 11 graden donderdagquote:Op maandag 28 februari 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt van de week 12 graden met zon, als dan die wind weg is is wel lekker
* Mrsloveable gaat geen belletje rinkelenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die een beetje in het noorden woont.
Ietsjes noordelijker dan Groningen?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable gaat geen belletje rinkelen
Oh hij hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer het maar uit te fogelen, ik heb genoeg hints gegeven!![]()
Die is gevlogen?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar is die @:Fogel eigenlijk gebleven?
Hij ligt al in bed!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks maar lekker naar bedje brengen
Ah, dan vaker maar dat op zetten voor t slapen gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ligt al in bed!Hij onder dit nummer in slaap gevallen:
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dan vaker maar dat op zetten voor t slapen gaan
Ja dan moet het wel aan horen natuurlijk.. Ik vind geen mooi/leuk muziekquote:Op maandag 28 februari 2022 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ja mevrouw ToT houdt tegenwoordig ineens ook van metal en zij suggereerde laatst om het weer eens te gaan draaien. Ik heb de afgelopen jaren echt zelden metal opgezet juist voor haar, maar op het werk bij haar staat het regelmatig op.En zo is ze het gaan waarderen.
Nu heb ik wel het één en ander wat toch ietsjes pittiger is dan wat je op de radio hoort.
Ja ik heb best hard spul in de playlist staan nu, maar niet het ALLERhardste spul.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan moet het wel aan horen natuurlijk.. Ik vind geen mooi/leuk muziek
Misschien dat af en toe eens hard op zetten, wie weet waardeert ze dat ook wel over een poos haha
Zit vooruitgang in dus., lucky youquote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb best hard spul in de playlist staan nu, maar niet het ALLERhardste spul.
Maar met Sepultura net zat ze niet te klagen!
Meer R&B-achtig, maar sowieso moderne muziek in algemeen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit vooruitgang in dus., lucky you![]()
![]()
Wat voor muziek genre vindt zij mooi dan?
Ah ok, R&B ook veel geluisterd vooral toen op de middelbare school zatquote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer R&B-achtig, maar sowieso moderne muziek in algemeen.
Gaan we vannacht al los ?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:10 schreef Paul het volgende:
Vanaf morgen zal ik weer druk met DTS zijn. Wel wil ik iedereen hier bedanken dat ik een maandje mocht meeposten
lekker R en Bquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, R&B ook veel geluisterd vooral toen op de middelbare school zat
goe hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja druk dagje, straks nog even ontspannen in het zwembad
Hoestie met jou?
oh jawelquote:
Ja tis prachtigquote:Op maandag 28 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
goe hoor
lekker weer
maakt een mens wat gelukkiger
Ik ook wel maar dat dus niet echt meerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh jawel
maar hou van veel verschillende soorten muziek
wat luister je nu dan graagquote:Op maandag 28 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dat dus niet echt meer
Op YT klik ik muziek aan heb ik bij abo staan, en dan wat beetje nieuw is of oude liedjes die voorbij komen of op Spotify top 40 etcquote:
Ik zag bij de Bosuil dat daar al een ei ligtquote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef engine het volgende:
@:greysbones
3 nu![]()
![]()
Vrouwtje is nu even uit de kast en er ligt weer een nieuwe voorraad muizen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef engine het volgende:
@:greysbones
3 nu![]()
![]()
Vrouwtje is nu even uit de kast en er ligt weer een nieuwe voorraad muizen.
[ afbeelding ]
Dit is van deze bosuil:quote:Op maandag 28 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag bij de Bosuil dat daar al een ei ligt
Ja volgens mij wel. Klein beetje jammer dat het beeld altijd zwart/wit lijkt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
al die schattige uilskuikens
stream wordt ook goed bekeken geloof ik
Die ei bedoel ik idd, zag al verder geen Bosuil bij zitten, wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is van deze bosuil:
Bij beleef de lente ligt wel een ei maar daar wordt niet op gebroed. Zal geen kuiken uit komen. Maar misschien dat ze nog nieuwe eieren leggen....hoop ik.
Er worden nog wel een mannetje en vrouwtje bosuil in de omgeving van de kast gezien en schijnbaar komen ze soms ook binnen dus het is afwachten.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die ei bedoel ik idd, zag al verder geen Bosuil bij zitten, wel jammer eigenlijk
Misschien wel, ga elke dag even alle live cams daar checken
Hier verder op staat ook een ooievaars nest, laatst zat er wel weer een koppeltje op het nest..quote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er worden nog wel een mannetje en vrouwtje bosuil in de omgeving van de kast gezien en schijnbaar komen ze soms ook binnen dus het is afwachten.
Maar leuk dat het weer begonnen is. Ik ga ook iedere dag wel even kijken ja
Ah leukquote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier verder op staat ook een ooievaars nest, laatst zat er wel weer een koppeltje op het nest..
Ah dat weet ik idd nog wel, hopen dat het idd nu beter aflooptquote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk
Die ooievaar stream bij beleef de lente is van een kerk hier 10km verderop dus die volg ik al jaren op hun website. Dat was een beetje treurig vorig jaar dus hoop dat het een iets vrolijker verhaal wordt dit jaar.
Tja zij moeten ook eten, wel sneu natuurlijk maar dat is natoerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Hekel aan ooievaars
hier eten ze alle weidevogel kuikens op![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Hekel aan ooievaars
hier eten ze alle weidevogel kuikens op![]()
Ik ga morgen trouwens naar neushoorntje Stark en de jonge zeekoe kijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat weet ik idd nog wel, hopen dat het idd nu beter afloopt
Arnhem?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga morgen trouwens naar neushoorntje Stark en de jonge zeekoe kijken
Leuk, ga je ook foto's maken er van?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga morgen trouwens naar neushoorntje Stark en de jonge zeekoe kijken
quote:
Ah daar heb ik net een filmpje van gezien. Zo grappig als het jong voor de eerste keer probeert te staan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk, ga je ook foto's maken er van?In Wildlands is alweer een derde girafje geboren?
Ja is wel schattig om te zienquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ah daar heb ik net een filmpje van gezien. Zo grappig als het jong voor de eerste keer probeert te staan.
Met de mobiel zal ik vast wel een foto maken maar ben verder niet zo'n foto makert.
Alleen Engie?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ah daar heb ik net een filmpje van gezien. Zo grappig als het jong voor de eerste keer probeert te staan.
Met de mobiel zal ik vast wel een foto maken maar ben verder niet zo'n foto makert.
Jupquote:
in ieder geval veel plezierquote:
Nouja ook niet alles is binnen maar je kunt wel makkelijk schuilen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ieder geval veel plezier
mooi weer heb je dan niet nodig want je bent dan binnen toch
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar is die @:Fogel eigenlijk gebleven?
Daar kun je ook niet vroeg genoeg mee beginnen.....quote:
Ik dacht al huhquote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet vroeg genoeg mee beginnen.....
Oh wilde ToT quoten....
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet vroeg genoeg mee beginnen.....
Oh wilde ToT quoten....
film?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Inventing Anna kijken, eens zien of dat wat is
aah okquote:Op maandag 28 februari 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een serie fruitje heeft hem al gezien zei die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |