u heeft?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
toch ff midalgen gehaalden heel dun gesmeerd, mn huid vind dat normaal niet zo leuk
hmmm vervelendquote:
mja das ff geen optie gezien werkquote:Op maandag 28 februari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm vervelend
ff naar een masseur
en hoe komt het?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja das ff geen optie gezien werk
maar goed het is nu wel doenbaar, schoot vannacht alleen paar keer wakker van de pijn
quote:
wellesquote:
Daar verlies je zeker minder snel je hoofdquote:Op maandag 28 februari 2022 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker is die er, maar voor hoog geplaatste burgers zoals woudje raad ik enkel en alleen de beste henry';s aan!
Hey Paulquote:
Hey Lavenderrquote:
wat wordt hij toch wel weer groot ToTquote:
Hey mien lekkuh wurstjuhquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat wordt hij toch wel weer groot ToT
In je portemonnee doen of bij je mobielquote:Op maandag 28 februari 2022 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer eens naar kantoor en weer ben ik mijn toegangspas vergetenGelukkig was ik met paar collega's
Nostalgie!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
La ballade la ballade des gens heureux
In de auto opweg naar Frankrijkquote:
Dan moet ik het uit een dikke plastic houder pulken. Dat heeft zo'n dingetje om aan je kleding te bevestigen. Dus die heb ik altijd apartquote:Op maandag 28 februari 2022 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je portemonnee doen of bij je mobiel
O ja dat is dan lastig. Dacht gewoon een pasjequote:Op maandag 28 februari 2022 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet ik het uit een dikke plastic houder pulken. Dat heeft zo'n dingetje om aan je kleding te bevestigen. Dus die heb ik altijd apart
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga morgen verhuizen spannend allemaal
quote:
Ben je dit keer wel voorzichiger met je vanantastische rookworkst?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bevind me nu wel in hartje Den Haag
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar Den Haag gaan om op potjes en pannetjes te slaan om ze daarna in de hofvijver te gooienquote:
Moet je dan ook 'boe' roepen?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet naar Den Haag gaan om op potjes en pannetjes te slaan om ze daarna in de hofvijver te gooien
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij eet ook goed!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.
Het gaat zo hard altijd bij die kleintjesquote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.
quote:
Zeker!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat zo hard altijd bij die kleintjes
Komt vast goed, die van mij zaten altijd onder de lijn. Is helemaal goed gekomen,quote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja en dan heeft hij dus nog een kleine groeiachterstand he.
Ja hij heeft ineens een vreet-kick!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Gaat hij nu vooruit met de hulp die jullie hebben gekregen
O dat is wel fijn, en het slapen?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft ineens een vreet-kick!
Maar met praten gaat het ook best vooruit!
Als hij niet met zijn mama wil spelen is het: "Nee! Ga schoonmaken, jij!"![]()
![]()
Goed ideequote:Op maandag 28 februari 2022 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga ons konijn laten werken voor haar geld.
Dat beest doet maar de hele dag niks en wij maar hooi en voer etc kopen.
Ik denk dat ik haar voor drie vier euro per halfuur laat aaien door buurt kinderen ofzo.
Ja toch krijgen ze er een glaasje ranja bij.quote:
ik vind het een top ideequote:Op maandag 28 februari 2022 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toch krijgen ze er een glaasje ranja bij.
Ja het slapen gaat gelukkig weer een stuk beter!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, en het slapen?
Zo dan, mama aan het schoonmaken zetten als hij niet met haar wil spelen. Van wie leert hij dat![]()
quote:
Uitkijken met kleurstoffen!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toch krijgen ze er een glaasje ranja bij.
Hey Paulquote:
Hoe is die?quote:
Fijn zoquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:10 schreef Paul het volgende:
Vanaf morgen zal ik weer druk met DTS zijn. Wel wil ik iedereen hier bedanken dat ik een maandje mocht meeposten
Ik wist niet dat jij vergaderingen wel eens had hee, waarvan danquote:Op maandag 28 februari 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo
Ja goed, druk geweest vandaag. Vanmorgen weer voor het eerst een live vergadering gehad en vanmiddag weer een via teams
Blijf het toch wel eng vinden met meer man in een ruimte eerlijk gezegd.
Heb er juist heel veel,quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij vergaderingen wel eens had hee, waarvan dan
oh wist ik niet heequote:Op maandag 28 februari 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er juist heel veel,
Ik doe vrijwilligerswerk bij een huurdersorganisaties
Ik ben daar secretaris
Je kan ook niet alles weten. Ben ook nog voorzitter van een bewonerscommissiequote:
Ja, die wind maakt het best fris hequote:Op maandag 28 februari 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Net weer even gewandeld, best wel fris met die stomme wind
Yep, maar die gaat hopelijk snel weer wegquote:Op maandag 28 februari 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die wind maakt het best fris he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |