Ik kan nu zoveel vooroordelen gaan opnoemen over Maastricht en Luikquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bohh, deze ga ik even opslaan![]()
Ik ga inderdaad lekker pilsen, in Valkenburg, Maastricht en in LuikTreingenot
Ik als Drenth ben daar toch ook gewoon een buitenlander?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan nu zoveel vooroordelen gaan opnoemen over Maastricht en Luik![]()
Maastricht is het beste en slechtste wat Limburg ooit is overkomen en Luik heeft maar 2 goede dingen zijnde de Mediacité en Liege-Bastonge-Liege![]()
Valkenburg is tof toeristisch stadje (ja het heeft stadsrechten) en je kunt er overheerlijk eten, wandelen en bieren. En Maastricht is een mengelmoest van Limburgers, Maastrichtenaren, Hollanders en buitenlanders.
Mensen uit Sittard zijn al buitenlanders omdat ze proper Limburgs niet verstaanquote:Op zondag 27 februari 2022 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als Drenth ben daar toch ook gewoon een buitenlander?
Ik zie het ook nog wel een probleem worden, ik ben echt een Nedersaksische boerenlul dat ze mij nooit gaan verstaan, beter laat ik mijn vriendin maar bier bestellenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen uit Sittard zijn al buitenlanders omdat ze proper Limburgs niet verstaan
Nee zeggen is dan ook niet altijd even slim in jouw branche lijkt mij, tenminste, niet te vaak, kans dat je dan opeens helemaal niet meer gevraagd wordt of er aan je gedacht wordt om je in te huren...maar misschien denk ik te zwart/wit nu, maar ben dan ook maar een leekquote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nu even geen projecten, maar dat kan morgen zo weer veranderen, dat is het 'probleem' in deze branch. Uiteraard heb ik er zelf wel een zegje in, maar toch. Nee zeggen en ik, dat is nogal een dingetje
Gewoon gaan oefenen op het zinnetje 'BEER UND SCHNELL!"quote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel een probleem worden, ik ben echt een Nedersaksische boerenlul dat ze mij nooit gaan verstaan, beter laat ik mijn vriendin maar bier bestellen![]()
Zijn wel reserve Duitsers jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon gaan oefenen op het zinnetje 'BEER UND SCHNELL!"
Nou ja, het belangrijkste van mijn werk vind ik dat ik er plezier in hou. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik moet er voor waken dat het een passie blijft en niet teveel op werk gaat lijken, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee zeggen is dan ook niet altijd even slim in jouw branche lijkt mij, tenminste, niet te vaak, kans dat je dan opeens helemaal niet meer gevraagd wordt of er aan je gedacht wordt om je in te huren...maar misschien denk ik te zwart/wit nu, maar ben dan ook maar een leek![]()
Zoals gewoonlijk begrijp ik helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, het belangrijkste van mijn werk vind ik dat ik er plezier in hou. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik moet er voor waken dat het een passie blijft en niet teveel op werk gaat lijken, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp ik helemaal wat je bedoelt
boksquote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, het belangrijkste van mijn werk vind ik dat ik er plezier in hou. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik moet er voor waken dat het een passie blijft en niet teveel op werk gaat lijken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het tuinhuis?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen weer voor het eerst sinds lange tijd op locatie werken ipv vanuit mijn rukbunker en dan niet eens op mijn vertrouwde kantoor
De wietplanten groeien ook wel in het tuinhuisje zonder mijn bezoek tochquote:
ja zekerquote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is nogal een mijlpaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |