SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
COR en OOR lijken wel veel op elkaar. Mobiel ook dat grijze kleurtje."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oh we hebben een nieuwe kleurtje. Dank je @yvonne
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jup en een ander plekje, niet meer tijdelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:15 schreef capricia het volgende:
Oh we hebben een nieuwe kleurtje. Dank je @:yvonneYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
We zitten in Mind, Body & Living
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Is dit nieuwe subforum het definitieve einde van COR??Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Of het begin? 🤔🤔🤔quote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
Is dit nieuwe subforum het definitieve einde van COR??Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nadat dochter corona heeft ben ik nu ook voor de bijl.
3 x geprikt en nu toch een positieve zelftest. Beetje verkouden.
Heeft het nog nut om naar de GGD te gaan?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hooguit voor een herstelbewijs, maar laten we hopen dat dat soort zooi niet meer nodig gaat zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef capricia het volgende:
Heeft het nog nut om naar de GGD te gaan?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Oh ja. Dat..quote:Op zondag 27 februari 2022 20:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hooguit voor een herstelbewijs, maar laten we hopen dat dat soort zooi niet meer nodig gaat zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Toch maar een afspraak gemaakt. Man ook. Zit nog genoeg GGD in Drenthe (we zijn op vakantie).
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hier voor de tweede keer Corona. Woensdag met mijn man op de eerste hulp gezeten, die is donderdag onverwacht geopereerd en vrijdag weer thuisgekomen. Kreeg gisteren wat lichte klachten als hoesten (altijd fijn met een buikwond). Vandaag beiden een zelftest gedaan, die van hem sloeg meteen positief uit, die van mij negatief. Toch allebei een GGD test laten doen, zijn uitslag is er nog niet, die van mij is positief
.
Was trouwens extreem rustig op de testlocatie (Noord-Brabant, niemand die zich nu laat testen met carnaval)
And so the lion fell in love with the lamb![]()
dus zelftest negatief en PCR-test positief. zijn die zelftest zijn nog niet zo betrouwbaar of was je de keel vergeten te swappen?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef Bamba het volgende:
Hier voor de tweede keer Corona. Woensdag met mijn man op de eerste hulp gezeten, die is donderdag onverwacht geopereerd en vrijdag weer thuisgekomen. Kreeg gisteren wat lichte klachten als hoesten (altijd fijn met een buikwond). Vandaag beiden een zelftest gedaan, die van hem sloeg meteen positief uit, die van mij negatief. Toch allebei een GGD test laten doen, zijn uitslag is er nog niet, die van mij is positief
.
Was trouwens extreem rustig op de testlocatie (Noord-Brabant, niemand die zich nu laat testen met carnaval)
![]()
Ik hoor alle kanten op. Mensen die positief thuistesten en negatief bij de GGD en andersom.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus zelftest negatief en PCR-test positief. zijn die zelftest zijn nog niet zo betrouwbaar of was je de keel vergeten te swappen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik heb eerst mijn man getest (eerst keel, dan neusgaten), die sloeg echt meteen positief uit en daarna mijzelf op dezelfde manier getest, dus geen idee waar het dan aan ligt? Wellicht omdat mijn man al duidelijke klachten had op het moment van de zelftest en ik nog niet?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus zelftest negatief en PCR-test positief. zijn die zelftest zijn nog niet zo betrouwbaar of was je de keel vergeten te swappen?And so the lion fell in love with the lamb![]()
In mijn vriendenkring blijken de testen in elk geval bijzonder betrouwbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoor alle kanten op. Mensen die positief thuistesten en negatief bij de GGD en andersom.
Iedereen die positief was, was ook echt positief. Twijfelgevallen waren er eigenlijk niet.
Kan ook aan de soort zelftest liggen natuurlijk.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Beterschap in elk geval, is je vakantie wel leuk ?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef capricia het volgende:
Heeft het nog nut om naar de GGD te gaan?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Tests van school. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn. Iedere batch is weer een ander merk.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring blijken de testen in elk geval bijzonder betrouwbaar.
Iedereen die positief was, was ook echt positief. Twijfelgevallen waren er eigenlijk niet.
Kan ook aan de soort zelftest liggen natuurlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nou ja. We doen minder dan we hadden willen doen. Maar ik ben vandaag een mooi stuk wezen fietsen door de Drentse natuur. En het huisje heeft een sauna en een gigantisch bubbelbad. Dus dat is prima.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Beterschap in elk geval, is je vakantie wel leuk ?
Had graag het museum Kamp Westerbork willen bezoeken, maar dat doen we maar even niet. Misschien wel het buitengebeuren.
We vermaken ons wel.
Ik kan niet zo goed vijf dagen binnen in isolatie zitten.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
dat zijn de supermarkt testen, zorgbedrijven krijgen ze van de GGD geleverd, die hebben een hogere kwaliteit.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Tests van school. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn. Iedere batch is weer een ander merk.![]()
Ja, het is klaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
Is dit nieuwe subforum het definitieve einde van COR??
Precies 2 jaar nadat officieel de eerste Covid-besmetting in Nederland werd vastgesteld (27 februari 2020).![]()
Nope, niet waarquote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de supermarkt testen, zorgbedrijven krijgen ze van de GGD geleverd, die hebben een hogere kwaliteit.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Absurd hèquote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, het is klaar.
Precies 2 jaar nadat officieel de eerste Covid-besmetting in Nederland werd vastgesteld (27 februari 2020).
Twee fucking jaar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wel een memorabel moment. COR is verplaatst.
Zulke rollercoasters aan emoties doorgemaakt in dit topic afgelopen anderhalf jaar.
Van mondkapjes fetishisten tot obsessieve knuffelaars tot mensen die blindelings en zonder enig weerwoord de regels verdedigden. Alles is wel voorbij gekomen geloof ik.
Ik heb genoten van deze reeks
.... En nu?![]()
![]()
Je had het niet willen missen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Zulke rollercoasters aan emoties doorgemaakt in dit topic afgelopen anderhalf jaar.
Van mondkapjes fetishisten tot obsessieve knuffelaars tot mensen die blindelings en zonder enig weerwoord de regels verdedigden. Alles is wel voorbij gekomen geloof ik.
.... En nu?
[ afbeelding ]
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Laten we sowieso nog een keer een FOK!OMTmeeting doen in de zomer
![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik blijf het gewoon nog steeds bizar vinden hoor. Ik weet dat ik toen nog werkte in de horeca en er tijdens carnaval nog niks aan de hand was en een week later ofzo was alles opeens anders. Alles moest dicht en je mocht nergens heen. Mensen die als een gek gingen hamsteren en daardoor stervensdruk in de supermarkten. Mensen die thuis ineens heel veel gingen klussen. Man 2020 was een heel apart jaar toen het allemaal nog nieuw was.quote:![]()
Weet nog dat we toen met een groepje wilden gaan eten ergens en twijfelden waar, maar waarschijnlijk Tilburg. Na die eerste besmetting meteen appjes 'oké niet in Tilburg'.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, het is klaar.
Precies 2 jaar nadat officieel de eerste Covid-besmetting in Nederland werd vastgesteld (27 februari 2020).Tap tap tap![]()
Dan verzinnen de meesten vast een excuusje; want beetje eng om van de zolderkamer af te komenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:29 schreef _serial_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Blij dat dat over is.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:22 schreef SilverEyes het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Niet dat er nog veel nieuws is op coronagebied
.
Al ben ik nu wel CORRED."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nouja, klaar?, zolang er toch nog ergens maatregelen zijn, is het niet klaar wat mij betreft.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
Toch heel apart dat het ineens 'klaar' is.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Derde Wereldoorlog staat op het punt van beginnen. De Bom gaat vallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan verzinnen de meesten vast een excuusje; want beetje eng om van de zolderkamer af te komen
Binnenkort gaan we aan de gasmaskers in plaats van de mondmaskers.
Je hebt toch wel al gehamsterd zeker of niet? Zakken rijst, blikken bruine bonen en erwtensoep.
Doen hoor, voordat het te laat is.
Word wakker!
Tip: richt je zolderkamer/kelder gezellig in. Veel meer zul je niet zien het komende jaar."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Het RIVM adviseert vast twee mondkapjes over elkaar heen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Derde Wereldoorlog staat op het punt van beginnen. De Bom gaat vallen.
Je hebt toch wel al gehamsterd zeker of niet? Zakken rijst, blikken bruine bonen en erwtensoep.
Word wakker!
En Jaap van Dissel praat de kamer bij als stralingsexpert."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Crap. Hopelijk niet te veel klachten zo tijdens jullie vakantiequote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Blij dat dat over is.
Al ben ik nu wel CORRED.![]()
![]()
Verkouden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:48 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Crap. Hopelijk niet te veel klachten zo tijdens jullie vakantie
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit. Het is voor 90% ofzo weer het 'oude' normaal. Maar het is pas klaar als alles weg is. En ik ben stiekem toch nog wel benieuwd of/wat er komende winter gaat gebeuren.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nouja, klaar?, zolang er toch nog ergens maatregelen zijn, is het niet klaar wat mij betreft.![]()
De vraag is denk ik vooral of de maatschappij tegen die tijd nog beperkende maatregelen accepteert.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:50 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit. Het is voor 90% ofzo weer het 'oude' normaal. Maar het is pas klaar als alles weg is. En ik ben stiekem toch nog wel benieuwd of/wat er komende winter gaat gebeuren.
Dat houdt ook een keer op.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik moet zeggen dat ik er toch ook wel een beetje nerveus over ben. Die oorlog is nog vrij ver weg, maar de dreiging rondom nucleaire wapens zit me toch niet helemaal lekker. Nooit echt bang geweest voor Corona, nu toch wel een beetje. Beetje irritant, want waarschijnlijk valt het voor ons hier in NL erg mee; naast dat bepaalde dingen veel duurder gaan worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Word wakker!
Tip: richt je zolderkamer/kelder gezellig in. Veel meer zul je niet zien het komende jaar.![]()
Ik hoop inderdaad dat mocht het zover komen, men minder bereid is om erin mee te gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De vraag is denk ik vooral of de maatschappij tegen die tijd nog beperkende maatregelen accepteert.
Dat houdt ook een keer op.
Maar ik merk om me heen toch dat veel mensen braaf doen wat er vanuit Rutte en co gecommuniceerd wordt. Paar paniekgrafiekjes en doemvoorspellingen doen veel.![]()
Ik ook hoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:50 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit. Het is voor 90% ofzo weer het 'oude' normaal. Maar het is pas klaar als alles weg is. En ik ben stiekem toch nog wel benieuwd of/wat er komende winter gaat gebeuren."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Same here. Vooral sinds vanmiddag toch iets onrustiger. Denk dat ik dat nieuws voor mijn eigen gemoedsrust ga beperken tot het 8 uur journaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er toch ook wel een beetje nerveus over ben. Die oorlog is nog vrij ver weg, maar de dreiging rondom nucleaire wapens zit me toch niet helemaal lekker. Nooit echt bang geweest voor Corona, nu toch wel een beetje. Beetje irritant, want waarschijnlijk valt het voor ons hier in NL erg mee; naast dat bepaalde dingen veel duurder gaan worden.![]()
Dan tag ik je gewoon dagelijks, dan kom je hier alsnog dagelijksquote:Op zondag 27 februari 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Al kom ik vast nog wel weer een keer kijken, maar dan moet ik er dus wel actief naar op zoek.![]()
![]()
Daarom ook klaar tussen aanhalingstekens.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nouja, klaar?, zolang er toch nog ergens maatregelen zijn, is het niet klaar wat mij betreft.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik ben echt best wel heel bang eigenlijk. Volg het nieuws nu ook niet meer. Mja, what can you do. Het zit me echt niet lekker. Corona stelde niet zo veel voor voor mij.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er toch ook wel een beetje nerveus over ben. Die oorlog is nog vrij ver weg, maar de dreiging rondom nucleaire wapens zit me toch niet helemaal lekker. Nooit echt bang geweest voor Corona, nu toch wel een beetje. Beetje irritant, want waarschijnlijk valt het voor ons hier in NL erg mee; naast dat bepaalde dingen veel duurder gaan worden.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat lijkt mij een bijzonder slecht plan.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:29 schreef _serial_ het volgende:
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een bijzonder slecht plan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Eiersnijder halen bij de Actionquote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
.... En nu?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beter gaat die 1g er gewoon af 15 maart. Kan je echt niet meer volhouden dan.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Mooi.quote:
Erg mooi.
Jammer dat we geen afscheid konden nemen van elkaar.
Ow wacht!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Zijn de mondkapjes en 1G al afgeschaft?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik zie net dat COR geen tijdelijk forum meer is.
Is dit nou het nieuwe normaal?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Zeg moet jij niet op tijd naar bed om je te melden bij de sociale werkplaats?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Word wakker!
Tip: richt je zolderkamer/kelder gezellig in. Veel meer zul je niet zien het komende jaar.![]()
Nou, als COR in één adem genoemd wordt met "Klussen & Wonen" en "Relaties & Psychologie" weet je wel dat niet meer noemenswaardig is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Ondertussen toch nog een inhoudelijk bericht:
https://www.groene.nl/artikel/de-lange-adem-van-coronaquote:De lange adem van corona
Inmiddels hebben al 11.000 Nederlanders zich aangemeld bij de supportgroep voor patiënten met langdurige klachten na covid – en dat aantal groeit nog steeds. Maar worden de klachten van deze long-covid-patiënten wel voldoende serieus genomen?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Dus 2 weken geleden ziek + negatieve thuistest. Nu nog steeds een kriebelhoest.... ga ik er alsnog aan?![]()
Het gaat nooit weg, het dooft zoals de meeste virussen uit in een minder erge variant.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:50 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit. Het is voor 90% ofzo weer het 'oude' normaal. Maar het is pas klaar als alles weg is. En ik ben stiekem toch nog wel benieuwd of/wat er komende winter gaat gebeuren.![]()
![]()
Haha, daar hoor ik ook bij, die carnavalskater.
Was weer als vanouds met carnaval. Alsof er nooit iets gebeurd is. Of nog steeds waarschijnlijk, maar ik heb het beperkt tot 1 lange dag. Gisteren gerevalideerd en nu weer aan het werk.
Hier nog iets gemist?![]()
Ja die beelden heeft niemand in de rest van Nederland gemist.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, daar hoor ik ook bij, die carnavalskater.
Was weer als vanouds met carnaval. Alsof er nooit iets gebeurd is. Of nog steeds waarschijnlijk, maar ik heb het beperkt tot 1 lange dag. Gisteren gerevalideerd en nu weer aan het werk.
Hier nog iets gemist?![]()
Maar kan het volgend seizoen weer promoveren?quote:Op maandag 28 februari 2022 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Corona is definitief gedegradeerd.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg moet jij niet op tijd naar bed om je te melden bij de sociale werkplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Man in het AD had de perfecte oplossing voor de mondkapjes in het OV.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:13 schreef _serial_ het volgende:
Zijn de mondkapjes en 1G al afgeschaft?
''Maak gewoon een treincoupé speciaal voor mensen die met mondkapjes willen reizen, en laat de rest lekker normaal reizen zoals vroeger het geval was. Scheelt ook heel veel zinloze discussies''![]()
Alleen als corona de selectie flink versterkt. Omikron is tot nu toe geen aanwinst gebleken.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar kan het volgend seizoen weer promoveren?![]()
Ow toch!quote:Covid toch van dierenmarkt Wuhan
Het coronavirus is inderdaad ontstaan
op de dierenmarkt in Wuhan.Onderzoekers
komen tot deze conclusie na een nieuwe
analyse van de oorsprong ervan.Ze
konden de eerste besmettingen herleiden
tot de markt en de omgeving daarvan in
de Chinese miljoenenstad eind 2019.
Voor het onderzoek werden gegevens van
de WHO-missie in 2021 bekeken,aangevuld
met nieuwe gegevens.Ook vroege gevallen
zonder directe link met de markt bleken
in de buurt te wonen.Het virus is via
levende dieren op de markt beland.
Volgens viroloog Koopmans is dit sterk
bewijs en is het onwaarschijnlijk dat
er een andere verklaring is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
dat werkt natuurlijk goed in het spitsuur, ik vind het al absurd dat je nog 1e en 2e klas hebtquote:Op maandag 28 februari 2022 12:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Man in het AD had de perfecte oplossing voor de mondkapjes in het OV.
''Maak gewoon een treincoupé speciaal voor mensen die met mondkapjes willen reizen, en laat de rest lekker normaal reizen zoals vroeger het geval was. Scheelt ook heel veel zinloze discussies''![]()
Nou ik zit weer op kantoor boys. Livin' la vida loca.
Liep hier net ook nog iemand met een mondkapje op naar binnen. Keihard uitgelachen natuurlijk.![]()
Net als die rookwagons vroegerquote:Op maandag 28 februari 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat werkt natuurlijk goed in het spitsuur, ik vind het al absurd dat je nog 1e en 2e klas hebt
Tap tap tap![]()
Tr gezet natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik zit weer op kantoor boys. Livin' la vida loca.
Liep hier net ook nog iemand met een mondkapje op naar binnen. Keihard uitgelachen natuurlijk.![]()
![]()
Ik zou zeggen, vertrek die kant op?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Leuk die semantische spelletjes. Feit is dat die 'epidemiologische werkelijkheid' er eentje is waarin de maatschappelijke impact van het virus gedecimeerd is.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:58 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zeggen, vertrek die kant op?I'll give you something to do![]()
fijn dat er nog iemand is die zich er druk om maakt, vraag me trouwens wel af hoe dat in de Oekraïense schuilkelders gaat qua besmettingen al zal dat voor die mensen zelf geen prioriteit hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:58 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zeggen, vertrek die kant op?![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 01-02-2022 t/m 28-02-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 802 Molo
02 616 WheeledWarrior
03 573 trein2000
04 520 AlwaysHappy
05 500 _serial_
06 426 Red_85
07 387 chratnox
08 377 THEFXR
09 376 DonDruiper
10 368 bloodymary1
11 363 Spablauw214
12 346 Da_Sandman
13 320 capricia
14 307 DireStraits7
15 306 nostra
16 277 dick_laurent
17 272 Zipportal
18 269 Cesare-Borgia
19 263 mir1986
20 260 Scrummie
21 254 Vasilevski
22 244 Lenny_Leonard
23 226 Janneke141
24 224 Tarado
25 199 Evenstar
26 180 zalkc
27 175 saparmurat_niyazov
28 172 Oliver23
29 169 alpeko
30 156 SilverEyes
31 151 D_A
32 150 Jor_Dii
33 131 Questular
34 129 Oriente
35 125 miss_sly
36 124 Noek
37 117 Wirelessmouse
38 116 Jed1Gam
39 115 Mondkapje
40 113 OProg
41 112 ipa84
42 109 Caland
43 108 Stoney3K
44 105 Discombobulate
45 103 jcdragon
46 101 Nielsch
47 093 CherryLips
48 089 Kickinalfa
49 088 leolinedance
50 087 WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je besmet bent even uit de schuilkelder en door de radioactieve straling ben je zo weer genezen......quote:Op maandag 28 februari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
fijn dat er nog iemand is die zich er druk om maakt, vraag me trouwens wel af hoe dat in de Oekraïense schuilkelders gaat qua besmettingen al zal dat voor die mensen zelf geen prioriteit hebben
Ik maak er nu een grapje van, maar het is toch echt dikke ellende. Het gevoel van bevrijding kan weer de prullenbak in.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 01-02-2022 t/m 28-02-2022
01 802 Molo
02 616 WheeledWarrior
03 573 trein2000
04 520 AlwaysHappy
05 500 _serial_
06 426 Red_85
07 387 chratnox
08 377 THEFXR
09 376 DonDruiper
10 368 bloodymary1
11 363 Spablauw214
12 346 Da_Sandman
13 320 capricia
14 307 DireStraits7
15 306 nostra
16 277 dick_laurent
17 272 Zipportal
18 269 Cesare-Borgia
19 263 mir1986
20 260 Scrummie
21 254 Vasilevski
22 244 Lenny_Leonard
23 226 Janneke141
24 224 Tarado
25 199 Evenstar
26 180 zalkc
28 172 Oliver23
29 169 alpeko
30 156 SilverEyes
31 151 D_A
32 150 Jor_Dii
33 131 Questular
34 129 Oriente
35 125 miss_sly
36 124 Noek
37 117 Wirelessmouse
38 116 Jed1Gam
39 115 Mondkapje
40 113 OProg
41 112 ipa84
42 109 Caland
43 108 Stoney3K
44 105 Discombobulate
45 103 jcdragon
46 101 Nielsch
47 093 CherryLips
48 089 Kickinalfa
49 088 leolinedance
50 087 Wereldgozer28ste plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ginny waakt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:58 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zeggen, vertrek die kant op?Go hard or go home![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 01-02-2022 t/m 28-02-2022
01 802 Molo
02 616 WheeledWarrior
03 573 trein2000
04 520 AlwaysHappy
05 500 _serial_
06 426 Red_85
07 387 chratnox
08 377 THEFXR
09 376 DonDruiper
10 368 bloodymary1
11 363 Spablauw214
12 346 Da_Sandman
13 320 capricia
14 307 DireStraits7
15 306 nostra
16 277 dick_laurent
17 272 Zipportal
18 269 Cesare-Borgia
19 263 mir1986
20 260 Scrummie
21 254 Vasilevski
22 244 Lenny_Leonard
23 226 Janneke141
24 224 Tarado
25 199 Evenstar
26 180 zalkc
28 172 Oliver23
29 169 alpeko
30 156 SilverEyes
31 151 D_A
32 150 Jor_Dii
33 131 Questular
34 129 Oriente
35 125 miss_sly
36 124 Noek
37 117 Wirelessmouse
38 116 Jed1Gam
39 115 Mondkapje
40 113 OProg
41 112 ipa84
42 109 Caland
43 108 Stoney3K
44 105 Discombobulate
45 103 jcdragon
46 101 Nielsch
47 093 CherryLips
48 089 Kickinalfa
49 088 leolinedance
50 087 WereldgozerNet geen top 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hoger dan @chratnox Dat is tenminste iets![]()
![]()
Het is maandag. Dan is de uitstroom altijd heel laag; wordt gedurende de rest van de week gecompenseerd. Al weken zoquote:Op maandag 28 februari 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaat er iets niet goed in die ziekenhuiscijfers?![]()
![]()
Ja no shit, dat roep ik ook elke week, maar tel evenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is maandag. Dan is de uitstroom altijd heel laag; wordt gedurende de rest van de week gecompenseerd. Al weken zo
Tap tap tap![]()
Oh, ik las het verkeerdquote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja no shit, dat roep ik ook elke week, maar tel even![]()
![]()
![]()
Ondanks het einde in (tijdelijk) in zicht is, is er vorige week toch nog een slordige 23 miljoen aan het testen uitgegeven.
Ben benieuwd wanneer we hier het OMT advies gaan overnemen, en het een beetje afbouwen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Werkt alleen als NS zijn werk doet. Dat doen ze echter niet. Ze handhaven niet eens meer in de Eerste Klas.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Man in het AD had de perfecte oplossing voor de mondkapjes in het OV.
Ze handhaven sowieso momenteel nauwelijks in treinen, ook onder meer door personeelstekortquote:Op maandag 28 februari 2022 14:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Werkt alleen als NS zijn werk doet. Dat doen ze echter niet. Ze handhaven niet eens meer in de Eerste Klas.
Ik denk dat pas weer gaat veranderen als de mondkapjes weg zijn.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Even langs de testkelder.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
fijn dat er nog iemand is die zich er druk om maakt, vraag me trouwens wel af hoe dat in de Oekraïense schuilkelders gaat qua besmettingen al zal dat voor die mensen zelf geen prioriteit hebben´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Laatste update: 28-02-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 28904
Gemeentes met +5 besmettingen:
1375 Amsterdam
720 Groningen
720 Utrecht
605 Rotterdam
478 's-Gravenhage
411 Enschede
395 Leeuwarden
387 Eindhoven
359 Zwolle
357 Haarlem
344 Amersfoort
328 Haarlemmermeer
304 Zaanstad
290 Apeldoorn
282 Nijmegen
268 Hardenberg
247 Emmen
247 Leiden
246 Arnhem
246 Amstelveen
240 Purmerend
237 Almere
218 Tilburg
214 Súdwest-Fryslân
204 SmallingerlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
5 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Beetje bijvangst.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mwah, heb ze vorige week toch echt reizigers zien aanspreken zonder kopvot.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze handhaven sowieso momenteel nauwelijks in treinen, ook onder meer door personeelstekort
Ik denk dat pas weer gaat veranderen als de mondkapjes weg zijn.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik zie een duidelijke correlatie tussen drukker op werk + hoeveelheid postsquote:Op maandag 28 februari 2022 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Net geen top 3.
[ afbeelding ]
Wel hoger dan @:Chratnox Dat is tenminste iets![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: