Alleen kom je nu niet zomaar Bali in vanwege coronaregels, begreep ik onlangs.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Precies. Als je weg wilt dan moet je het nu doen. Een paar maanden bivakkeren op Bali ofzo.
Wel goed voor je stappenteller.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.
Vandaar ook de treurige emoticon, vermoed ik.quote:
Zo te lezen is het wel een dingetje ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja.
Overigens gebeurt dit bij ons niet bij alle overleggen natuurlijk, maar in zo’n vredesoverleg wil je toch wel bepaalde afspraken vastleggen lijkt me?
Managing peace processes. A handbook for AU practitionersquote:Multiple impediments result from the very nature of peace processes and how the resulting data are handled. One long-time member of a mediation team indicated that the secretariat of that process lacked a clear system for notetaking during meetings, which were often held in private and/or without a clear designation of who should record key points and how they should be handled.
Moreover, no system was in place for archiving, sharing and/or retrieving information. As much of this information was considered “confidential” or otherwisesensitive, further confusion was created about whether, how and where electronic files should be kept: whether on personal computer drives, in shared systems and/or with security protocols in place to restrict access to files according to pre-established criteria.
Tracking basic information from meetings with parties or other interested actors over time was thus extremely challenging, given difficulties in recollecting details of long-past meetings or informal encounters, managing turnover or internal reassignments of mediation-team staff and capturing the products of short-term engagements by outside experts or consultants. By contrast, the UN Good Offices Mission in Cyprus has assiduously sought to maintain a detailed record of key meetings, public hearings and similar engagements with
parties and a wide range of stakeholders on the island.
Wie gaat dit doen?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
De kans is heel groot dat men het kantoor van Putin binnenloopt, uit zijn ambt zet en arresteert.
Is het heel waarschijnlijk dat een binnenvallende agressor zich laat tegenhouden door een paar verdwaalde mensen?quote:
Gaat alleen lang duren aangezien ie aan de andere kant van ze kantoor zitquote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
De kans is heel groot dat men het kantoor van Putin binnenloopt, uit zijn ambt zet en arresteert.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
Zijn vroegere vrienden die hij te kakken heeft gezet.quote:
De Russen zijn meer van het vergiftigen niet van processen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef xminator het volgende:
Ik vertrek met mijn gezin naar Centraal Turkije. Veel succes aan iedereen hier.
Legerleiding zie ik de grootste kans maken idd, omdat die soldaten hun dood in sturen. Dus die staan er wat dichterop.quote:
Dat kan nog wel wat worden als de spanningen in Belarus van vorig jaar weer op gaan laaien.quote:
Iemand/een groep die de mogelijkheid ziet én denkt daar zelf/voor het land positief uit te komen.quote:
Ik zie die Shoygu (minister van defensie) er nog wel voor aan als je zag hoe die keek toen Poetin het bevel gaf om die eenheden met kernwapens in verhoogde staat van paraatheid te brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |