Is @Zipportal levend?quote:
Maarquote:
Laten ze eerst de schade aan de kroeg in Alkmaar maar eens vergoeden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er supporters van een bepaalde club boos zijn op Higler.
Dit is gewoon een 'gol'. Geen golazo.quote:
Maar golazo is een leuker woord dan gol.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is gewoon een 'gol'. Geen golazo.
Golazo telt voor goals als die van Tadic woensdag.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar golazo is een leuker woord dan gol.
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KOEKOEKKKKKK SOWWWWWWWWWWWWWWW
SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAM
Precies andersom qua pingels & de herhaling liet heul duidelijk zien dat het daadwerkelijk buitenspel was.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef raptorix het volgende:
Net beelden van AZ-FEY gezien, eerste leek me geen penalty, misschien zelfs omgekeerd, 2e was zuivere penalty, en het afgekeurde buitenspel doelpunt lijkt me ook betwistbaar, kortom lijkt me prima uitslag.
Ik kon het er niet uit opmaken.quote:
Feyenoord moet een balvaste aankoop voorin doen. Dat wordt met hun budget uitdagend, maar zo ga je toppers niet winnend afsluiten. Sini en in mindere mate Jankabas kunnen beslissend zijn, maar als de ruimtes klein zijn en het niet draait.. Dan heb je echt een Tadic/Götze/Berghuis-achtig figuur nodig.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies andersom qua pingels & de herhaling liet heul duidelijk zien dat het daadwerkelijk buitenspel was.
Was Feyenoord ook maar op enige manier in de buurt gekomen van "competentie", was het gelijk geworden. Wat imo de terechte uitslag geweest zou zijn.
Had korte samenvatting gezien met maar 1 herhaling, dus wellicht dat ik fout zit, maar vind sowieso altijd beetje gezeik om te zeuren op scheids, soms zit het mee, en soms zit het tegen, het blijft interpreteren.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies andersom qua pingels & de herhaling liet heul duidelijk zien dat het daadwerkelijk buitenspel was.
Was Feyenoord ook maar op enige manier in de buurt gekomen van "competentie", was het gelijk geworden. Wat imo de terechte uitslag geweest zou zijn.
Dan weet dat Sparta ook weer waar het staat!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uiteindelijk wint PSV dit gewoon met 1-4.
Niet alleen moet er kwaliteit bij, maar ook mentaal zou het één en ander verbetert kunnen worden. Ben je mentaal sterker, zak je niet zo ontzettend door de ondergrens na die eerste pingelquote:Op zondag 27 februari 2022 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord moet een balvaste aankoop voorin doen. Dat wordt met hun budget uitdagend, maar zo ga je toppers niet winnend afsluiten. Sini en in mindere mate Jankabas kunnen beslissend zijn, maar als de ruimtes klein zijn en het niet draait.. Dan heb je echt een Tadic/Götze/Berghuis-achtig figuur nodig.
Misschien zo een grote Argentijn met bijnaam Beer!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord moet een balvaste aankoop voorin doen. Dat wordt met hun budget uitdagend, maar zo ga je toppers niet winnend afsluiten. Sini en in mindere mate Jankabas kunnen beslissend zijn, maar als de ruimtes klein zijn en het niet draait.. Dan heb je echt een Tadic/Götze/Berghuis-achtig figuur nodig.
De scheids heeft, zoals verwacht, van alles vaudt gedaan, maar was idd niet partijdig, noch op enige manier verantwoordelijk voor de uitslag. Die 2e pingel is heel makkelijk gegeven, maar correct volgens de regels. Dat de meeste scheidsrechters deze niet gegeven zouden hebben, doet daar niets van af.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Had korte samenvatting gezien met maar 1 herhaling, dus wellicht dat ik fout zit, maar vind sowieso altijd beetje gezeik om te zeuren op scheids, soms zit het mee, en soms zit het tegen, het blijft interpreteren.
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet alleen moet er kwaliteit bij, maar ook mentaal zou het één en ander verbetert kunnen worden. Ben je mentaal sterker, zak je niet zo ontzettend door de ondergrens na die eerste pingel![]()
Eens hoor, maar ik had als voetballer altijd hekel aan die kleine duwtjes, vooral bij corners, als je dan net in je timing zit maakt dat een enorm verschil. Vind dat Nederlandse scheidsrechters op dit moment veel te veel het mannetje proberen te spelen, dat kun je doen als je echt goed bent, niet als je continue fout zit en geen autoriteit hebt.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De scheids heeft, zoals verwacht, van alles vaudt gedaan, maar was idd niet partijdig, noch op enige manier verantwoordelijk voor de uitslag. Die 2e pingel is heel makkelijk gegeven, maar correct volgens de regels. Dat de meeste scheidsrechters deze niet gegeven zouden hebben, doet daar niets van af.
Higler moeten ze gewoon voor altijd van het veld halen. Die man heeft ongeveer net zoveel verstand van voetbal als ik.
Carbid?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand tips voor mijn avondmaaltijd?
appelmoes is voor kinderen en bejaarden.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Carbid?
Kip, patat en appelmoes is altijd een goede optie
Tja, het is. Die pingel was volgens de regels, kan er dan ook weinig meer van zeggen. Die duw had gewoon ook nooit uitgedeeld moeten worden, maar dan was het wss alsnog 2-0.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik had als voetballer altijd hekel aan die kleine duwtjes, vooral bij corners, als je dan net in je timing zit maakt dat een enorm verschil.
En zie daar de 2 problemen met Higler. Hij's te slecht om te fluiten & probeert daar met valse autoriteit overheen te walsen.quote:Vind dat Nederlandse scheidsrechters op dit moment veel te veel het mannetje proberen te spelen, dat kun je doen als je echt goed bent, niet als je continue fout zit en geen autoriteit hebt.
Lijkt mij logisch, aangezien alle clubs last hebben van die idioot.quote:
is het tijd om bier te pakken?quote:
Dat is niet de oplossing voor mijn gesteldheid momenteel. Ik pak bier.quote:
Niet in mijn stad.quote:
Carriere maken voordat de bom valt?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik hoop wel dat we de laatste wedstrijd voor de nucleaire winterstop winnen.
Beetje werken aan de toekomst.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carriere maken voordat de bom valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ren jij ook wel eens door je agenda?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje werken aan de toekomst.
Maar diploma's heb ik op zakquote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje werken aan de toekomst.
Daar ben ik 10 jaar geleden al mee gestopt, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ren jij ook wel eens door je agenda?
Och, een paar... MBO ICT 3, HBO Toegepaste Psychologie, MCSA 2003, CCNA en nog een paar certificaten die net zo nutteloos zijn als de nukes gaan vallen.quote:
Ah met die hbo diploma en mbo IT achtergrond zul je vast niks te klagen hebben met de huidige arbeidsmarkt zie ikquote:Op zondag 27 februari 2022 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Och, een paar... MBO ICT 3, HBO Toegepaste Psychologie, MCSA 2003, CCNA en nog een paar certificaten die net zo nutteloos zijn als de nukes gaan vallen.
Ziedend.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool die Verschueren, laat effe zijn complete team in de steek hier.
Witheet.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool die Verschueren, laat effe zijn complete team in de steek hier.
1quote:
Geen idee, net vóór de totale implosie aan werkgeverskant een hele leuke baan gescoord waar ik al een tijdje lekker zit.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah met die hbo diploma en mbo IT achtergrond zul je vast niks te klagen hebben met de huidige arbeidsmarkt zie ik
Kuurne tegen Brussel-Kuurnequote:
Gelukkig! Ik zat al te twijfelen, bruine bonen of erwtensoep. Lastig lastig.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb Maarten van Rossum gesproken en die zegt dat het allemaal wel goedkomt
Ik wil wanneer ik ben afgestudeerd bij de big 4 aan de slag.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, net vóór de totale implosie aan werkgeverskant een hele leuke baan gescoord waar ik al een tijdje lekker zit.
wanneer is de laatste keer dat je in Rotterdam bent geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef Coco het volgende:
Desalniettemin, Sparta is dè club van Rotterdam.
Vreemd, die is al bijna 450 jaar dood.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb Maarten van Rossum gesproken en die zegt dat het allemaal wel goedkomt
Succesquote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil wanneer ik ben afgestudeerd bij de big 4 aan de slag.
Een leuk doel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog een herkansing van statistiek, als ik die verkloot heb ik wel half jaartje vertraging.quote:
Volgende week.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat je in Rotterdam bent geweest
https://nl.wikipedia.org/wiki/Driedeurenprobleemquote:Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog een herkansing van statistiek, als ik die verkloot heb ik wel half jaartje vertraging.
Moet je maar willen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lef-tail, right-tailquote:Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef Coco het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Driedeurenprobleem
Ik ken alleen tiananmen square.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lef-tail, right-tail
chi-square, spearman en nog paar andere geen idee allemaal ik weet het allemaal ook niet meer.
Dat is basisniveau statistiekquote:Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lef-tail, right-tail
chi-square, spearman en nog paar andere geen idee allemaal ik weet het allemaal ook niet meer.
quote:
quote:
Ik proef frustratie.quote:
Ik ben echt ziedend, woest en witheet. Gelukkig mogen we nu eindelijk voetbal kijkenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik proef frustratie.
Je bent zelf inticontinent domboquote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo Driessen weer met een geweldige analyse.
Net of je naar de incompetentie van Klaas luistert.
hij zal wel boos zijn dat ajax op achterstand isquote:
Ik voel me wel een beetje als Azie inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent zelf inticontinent dombo
Homoquote:Op zondag 27 februari 2022 17:27 schreef KingRoland het volgende:
mensen die geen thee drinken hebben een kleine piemel.
Toevallig ga ik nu thee drinken (rooibos)
mee eensquote:
Tadic is een Rus?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
altijd ruzie die gasten uit rusland
hij ziet er uit als putinquote:
hij moet kapoetquote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
altijd ruzie die gasten uit rusland
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:25 schreef Pedroso het volgende:
Er zijn slechtere reservekeepers denkbaar dan Onana..
*Timber speelt nietquote:Op zondag 27 februari 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onana staat op doel
2 tegengoals Ajax
Toeval? I think not.
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Maak jezelf geen illusies.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Best voetballende ploeg van Nederland dat Go Ahead.
Oké, jomanda.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Maak jezelf geen illusies.
Onanana speelt gewoon goedquote:Op zondag 27 februari 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onana staat op doel
2 tegengoals Ajax
Toeval? I think not.
zal niet veel zijn danquote:Op zondag 27 februari 2022 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zet je maandsalaris er maar op in.
Gokken is voor tokkies, dus het is vast je grootste hobby.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zet je maandsalaris er maar op in.
Zet er maar op in dat PSV kampioen gaat worden, rip geldquote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gokken is voor tokkies, dus het is vast je grootste hobby.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie wel potentie voor een TT change
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie wel potentie voor een TT change
Klopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet 3 doelpunten maken om te winnen
mee eensquote:Op zondag 27 februari 2022 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ze nu een doelpunt zouden maken dan hoeven ze nog maar 2 doelpunten te maken.
En wat als GAE dan nog een keer scoort?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ze nu een doelpunt zouden maken dan hoeven ze nog maar 2 doelpunten te maken.
Pizza shoarma GENOTquote:Op zondag 27 februari 2022 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
Omdat Ajax zo slecht is heb ik pizza shoarma besteld.
@:Drizzt_DoUrden
Hogere wiskunde dit.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En wat als GAE dan nog een keer scoort?
Nadat Ajax gescoord heeft?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En wat als GAE dan nog een keer scoort?
terecht dat ze dat doenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gae gaat nu alleen maar tijdrekken
Ik gaf je een upvote, weggehaald omdat je zuurkool eet. Bah.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb in de rust even gekookt(zuurkool)
@:drizzt_dourden
Als ik dat lekker vind is dat toch juist fijn voor mij?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gaf je een upvote, weggehaald omdat je zuurkool eet. Bah.
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat lekker vind is dat toch juist fijn voor mij?
Vrij netjesquote:Op zondag 27 februari 2022 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon 20 seconden over een ingooi doen.
haha zei ik net ook alquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:22 schreef MC-M het volgende:
Ik heb een kopje thee. Keeltje opwarmen om Henk aan te pakken straks @:paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |