Ah met die hbo diploma en mbo IT achtergrond zul je vast niks te klagen hebben met de huidige arbeidsmarkt zie ikquote:Op zondag 27 februari 2022 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Och, een paar... MBO ICT 3, HBO Toegepaste Psychologie, MCSA 2003, CCNA en nog een paar certificaten die net zo nutteloos zijn als de nukes gaan vallen.
Ziedend.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool die Verschueren, laat effe zijn complete team in de steek hier.
Witheet.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool die Verschueren, laat effe zijn complete team in de steek hier.
1quote:
Geen idee, net vóór de totale implosie aan werkgeverskant een hele leuke baan gescoord waar ik al een tijdje lekker zit.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah met die hbo diploma en mbo IT achtergrond zul je vast niks te klagen hebben met de huidige arbeidsmarkt zie ik
Kuurne tegen Brussel-Kuurnequote:
Gelukkig! Ik zat al te twijfelen, bruine bonen of erwtensoep. Lastig lastig.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb Maarten van Rossum gesproken en die zegt dat het allemaal wel goedkomt
Ik wil wanneer ik ben afgestudeerd bij de big 4 aan de slag.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, net vóór de totale implosie aan werkgeverskant een hele leuke baan gescoord waar ik al een tijdje lekker zit.
wanneer is de laatste keer dat je in Rotterdam bent geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef Coco het volgende:
Desalniettemin, Sparta is dè club van Rotterdam.
Vreemd, die is al bijna 450 jaar dood.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb Maarten van Rossum gesproken en die zegt dat het allemaal wel goedkomt
Succesquote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil wanneer ik ben afgestudeerd bij de big 4 aan de slag.
Een leuk doel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog een herkansing van statistiek, als ik die verkloot heb ik wel half jaartje vertraging.quote:
Volgende week.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat je in Rotterdam bent geweest
https://nl.wikipedia.org/wiki/Driedeurenprobleemquote:Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog een herkansing van statistiek, als ik die verkloot heb ik wel half jaartje vertraging.
Moet je maar willen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lef-tail, right-tailquote:Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef Coco het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Driedeurenprobleem
Ik ken alleen tiananmen square.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lef-tail, right-tail
chi-square, spearman en nog paar andere geen idee allemaal ik weet het allemaal ook niet meer.
Dat is basisniveau statistiekquote:Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lef-tail, right-tail
chi-square, spearman en nog paar andere geen idee allemaal ik weet het allemaal ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |