zoveel pro Russische trollen hier niet normaalquote:Op zondag 27 februari 2022 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, zo wordt het een beetje geframed nu door de usual suspects hier
Deze clownquote:Op zondag 27 februari 2022 12:40 schreef Mondkapje het volgende:
Rusland wil misschien voorkomen, in een vroeg stadium, dat er een derde WO wordt voorbereid.
Zoals Duitsland al tegengehouden moest worden toen het land bezig was met een enorme wapenindustrie op te zetten in de jaren dertig. Dus niet wachten tot het te laat is, zoals 1940 al veel te laat was.
Ik denk nl. niet dat Rusland heel graag zijn soldaten voor de leeuwen gooit. Er moet een dringende reden zijn.
Klopt, maar tot nu fungeerde het land enkel als springplank.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belarus is al decennia de poedel van Rusland, en Lukashenko net zo'n Stalinist als Putin.
ging hieromquote:Op zondag 27 februari 2022 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Wel suf als je zo'n blunder maakt, wat was het verhaal van het horloge dan?
[..]
Dat is zeker waar. Ik vond het apart dat de veteranen bedankt werden, die doen nu toch niets?
Baudet wappies... recalcitrante keffers met een obsessie voor regenbogen en genderneutrale toiletten.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
zoveel pro Russische trollen hier niet normaal
Hoe dan? Alles staat inmiddels in opperste staat van paraatheid om Rusland in de pan te hakkenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:40 schreef Mondkapje het volgende:
Rusland wil misschien voorkomen, in een vroeg stadium, dat er een derde WO wordt voorbereid.
Zoals Duitsland al tegengehouden moest worden toen het land bezig was met een enorme wapenindustrie op te zetten in de jaren dertig. Dus niet wachten tot het te laat is, zoals 1940 al veel te laat was.
Ik denk nl. niet dat Rusland heel graag zijn soldaten voor de leeuwen gooit.
Bij alle sancties even plus Wit toevoegen graag.quote:
Moedige mensen.quote:
Welke? Wordt het zo snel weggemod dat ik ze niet zie?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
zoveel pro Russische trollen hier niet normaal
Ik zou toch eens afblijven van dat spul dat je neemt. Heb je niet meegekregen dat jouw held Poetin een paar dagen geleden nog heeft gedreigd met een WO, inclusief gebruik van kernwapens?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:40 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk nl. niet dat Rusland heel graag zijn soldaten voor de leeuwen gooit. Er moet een dringende reden zijn.
terwijl ze zich beter kunnen voorbereiden op de great reset. Beetje raar als dat eraan zit te komen en je gaat dan trollen op een forum.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baudet wappies... recalcitrante keffers met een obsessie voor regenbogen en genderneutrale toiletten.
Jij weet niet veel van geschiedenis hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:40 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe dan? Alles staat inmiddels in opperste staat van paraatheid om Rusland in de pan te hakken
De Fok-Fractie van FvD is hier al enige dagen enorm actief hoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Welke? Wordt het zo snel weggemod dat ik ze niet zie?
Dat mondkapje speelt volgens mij alleen maar advocaat van de duivel, verder zie ik niemand hier die niet achter Oekraïne staat.
Toevallig weet ik wel iets ervan.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij weet niet veel van geschiedenis hè.
Wat ook hard nodig is. Beter dat we die stappen nu zitten, dan dat we onder Trump 2.0 er pas achter komen dat het niet handig is dat we ons afhankelijk hebben gemaakt van Rusland en de VS.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In ieder geval op militair gebied verwacht ik wel flinke stappen op dat vlak.
Lijkt erop.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vandaag wordt corruptie in Oekraïne ingezet door onze Putin fanboys?
Maar wie dan? Ik zie die posts niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Fok-Fractie van FvD is hier al enige dagen enorm actief hoor.
serieus???quote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wie dan? Ik zie die posts niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |