Jawel; dat het een paranoïde machtswellusteling is.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef Complotwappie het volgende:
Het is duidelijk dat Putin de uitbreiding en andere bewegingen vd NATO als een existentiële dreiging ervaart, of op zijn minst zo heeft geduid. Meermaals en glashelder de afgelopen 15 jaar. Valt niet heel veel op af te dingen.
Misschien staan ze al op je blokkeer lijstquote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wie dan? Ik zie die posts niet.
Zijn eigen acties op dit moment zijn een veel groter existentieel probleem voor hem.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef Complotwappie het volgende:
Het is duidelijk dat Putin de uitbreiding en andere bewegingen vd NATO als een existentiële dreiging ervaart, of op zijn minst zo heeft geduid. Meermaals en glashelder de afgelopen 15 jaar. Valt niet heel veel op af te dingen.
Hohoho, ik heb het woord kernwapens (in Russisch dan) niet horen uitspreken.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:43 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik zou toch eens afblijven van dat spul dat je neemt. Heb je niet meegekregen dat jouw held Poetin een paar dagen geleden nog heeft gedreigd met een WO, inclusief gebruik van kernwapens?
Dat blijkt nergens uit.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Toevallig weet ik wel iets ervan.
Wat staat er klaar dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe dan? Alles staat inmiddels in opperste staat van paraatheid om Rusland in de pan te hakken
Er werd eerder geopperd om die namen in de OP te zetten, maar dat mocht niet ofzoquote:Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wie dan? Ik zie die posts niet.
Toch moet je daarmee oppassen, dat je niet jezelf afsluit voor andere perspectieven.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baudet wappies... recalcitrante keffers met een obsessie voor regenbogen en genderneutrale toiletten.
Ja of we gaan inderdaad uit van amateurpsychologie met Etto op afstand.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel; dat het een paranoïde machtswellusteling is.
Ja, serieus. Ik zie in dit topic niets anders dan steun voor Oekraïne. Op een enkele post na, zoals die van mondkapje die niet eens uitspreekt dat Putin gelijk heeft maar wat hypothetisch doet over alternatieve invalshoeken.quote:
Ach dat hoeft ook weer niet. Bovendien heb je trollen en trollen. FVD fans mogen hier best reageren maar er waren ook trollen die steeds een nieuw account aanmaakte en dan meteen vol domme shit ging neerplempen zoals "quote:Op zondag 27 februari 2022 12:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er werd eerder geopperd om die namen in de OP te zetten, maar dat mocht niet ofzoMaar er zijn er een aantal
Oh hij zal niet meer slapen dan.quote:
Als er iemand een derde WO aan het voorbereiden is, dan is het Poetin.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:40 schreef Mondkapje het volgende:
Rusland wil misschien voorkomen, in een vroeg stadium, dat er een derde WO wordt voorbereid.
Zoals Duitsland al tegengehouden moest worden toen het land bezig was met een enorme wapenindustrie op te zetten in de jaren dertig. Dus niet wachten tot het te laat is, zoals 1940 al veel te laat was.
Ik denk nl. niet dat Rusland heel graag zijn soldaten voor de leeuwen gooit. Er moet een dringende reden zijn.
Wat eet Poetin eigenlijk op een gemiddelde avond?quote:
Dat is het enge. Hoe langer het duurt, hoe heviger het Oekraïnse verzet, hoe bloediger en medogenlozer het wordt.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef PzKpfw het volgende:
Voor Putin is nu natuurlijk geen weg meer terug. Nu afdruipen zou tot een enorm gezichtsverlies leiden.
Lol, het was door het proactieve handelen van anderen toch al onmogelijk voor Russische vliegtuigen om hier te geraken. Snel en sterk handelen van ons kabinet, as per usual.quote:
Pistache-ijsquote:Op zondag 27 februari 2022 12:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat eet Poetin eigenlijk op een gemiddelde avond?
Nou dat gezicht verlies heeft ie nou al, hij probeerde Oekraïner president af te schetsen als nazi..quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef PzKpfw het volgende:
Voor Putin is nu natuurlijk geen weg meer terug. Nu afdruipen zou tot een enorm gezichtsverlies leiden.
Bron?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als er iemand een derde WO aan het voorbereiden is, dan is het Poetin.
Je moet motiverende retoriek richting zijn eigen volk niet verwarren met de eigenlijke insteek/belangen. Hetzelfde geldt voor ons wanneer we landen ''redden'' van een dictator.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar waar ik voor mijzelf ben afgehaakt is deze invasie onder het mom van Sovjet rijk gezwets, neo-nazi en genocide op Russen, dan weet je meteen dat je met een gek te maken hebt.
En hoe meer reaktie je van de rest van de wereld kunt verwachten.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat is het enge. Hoe langer het duurt, hoe heviger het Oekraïnse verzet, hoe bloediger en medogenlozer het wordt.
Kijk eens naar de speech van Poetin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |