Ik hoef dat niet te lezen, het is me al meer dan 15 jaar overduidelijk waar China mee bezig is.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:23 schreef BBach het volgende:
[..]
Kan helemaal kloppen. China gaat voor de lange termijn. Leestip: [url]The Hundred-year Marathon: China's Secret Strategy to Replace America As the Global Superpower https://g.co/kgs/js7fNm[\url]
Gezien er geen enkele gegevens van bekend zijn misschien diplomaten? Zou het type vliegtuig ook wel verklarenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als ik nu kijk zie ik bijvoorbeeld een vliegtuig vanuit Moskou over Polen
https://www.flightradar24.com/E35L/2af5321a
Dan moet de licentie misschien van een ander land zijn?
Turkije heeft deze wapens niet geschonken maar verkocht. Het is een vrije markt. Er zijn twee belangen. Goede bondgenootschap met Oekraïne en geld verdienen. Turkije wil een exporteerde land zijn en wapens verkopen levert goed geld op. Net zoals Amerika zijn eigen wapens aan 90% van wereld verkoopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Turkije toont wel ballen door dit soort materiaal te leveren. Ik snap wel dat ze dit grotendeels uit eigen belang doen (want zo zijn Turken nu eenmaal), maar dit soort wapens kunnen echt het verschil maken tussen winst en verlies.
Groningen was heel lang het grootste communistische bolwerk van Nederland. Er waren gemeentes met meer dan 50% stemmen op de CPN.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor je het weet komt Putin de Groningers bevrijden omdat ze onderdrukt en misbruikt worden.
Da's een Maltees vliegtuig.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als ik nu kijk zie ik bijvoorbeeld een vliegtuig vanuit Moskou over Polen
https://www.flightradar24.com/E35L/2af5321a
Dan moet de licentie misschien van een ander land zijn?
Ok dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:23 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. En ik weet ook hoe ik moet spellen.
Poetin? Die vent is al 69. Ik had hem dat niet gegeven.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Erg gezond ziet hij er niet uit , maar dat is een ander verhaal.
Dat is ongeveer wat ik zeg ja. Ik stel ook nergens dat ze geschonken zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Turkije heeft deze wapens niet geschonken maar verkocht. Het is een vrije markt. Er zijn twee belangen. Goede bondgenootschap met Oekraïne en geld verdienen. Turkije wil een exporteerde land zijn en wapens verkopen levert goed geld op. Net zoals Amerika zijn eigen wapens aan 90% van wereld verkoopt.
Voor de rest is Turkije zijn 34 martalen die twee jaar geleden door Russische bommen in Syrië zijn omgekomen niet vergeten.
Revenge.
[ twitter ]
Nog wel ja, dacht dat in een hoop landen de sluiting pas om 15:00 in gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:26 schreef Momo het volgende:
https://www.flightradar24.com/AFL2152/2af539e5
En hier de vlucht Moskou - Dusseldorf van de Russische airlines Aeroflot, maar vliegt onder de vlag van Bermuda, dus die mag gewoon vliegen?
Volgens mij 'n side effect van anabolengebruik. Vergelijk de kop die 'ie nu heeft eens met de kop die 'ie had toen 'ie jonger was.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Erg gezond ziet hij er niet uit , maar dat is een ander verhaal.
Hij is al wat ouder en niet meer 100% gezond, dan is Corona een geduchte ziekte dus hij vermijdt het, verstandig als hij is, als de pest.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:25 schreef fubaaar22 het volgende:
is het nou een fabeltje of is putin echt doodsbenauwd voor corona
Finland heeft zichzelf in de voet geschoten, als die niet meer naar het Verre Oosten over Rusland/Siberië kan vliegen (als tegenmaatregel). Finnair wordt dan een soort Transavia .quote:
Empathie zeker wel, want veel van die mannen zijn daar niet omdat ze zo graag Oekraïne willen bezetten. Maar veel tegenslag voor Rusland (doden, gewonden en gevangenen) is wel de enige kans voor Oekraïne.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[ twitter ]
Het is bijna verbazingwekkend om te zien hoeveel Russische soldaten simpelweg geofferd worden.
Niet dat ik daar ook maar een cent empathie voor heb, maar toch…
Maar het is een Russische vliegmaatschappij met een vliegtuig die uit Bermuda komt. Zou die nog gewoon mogen vliegen morgen? Want anders krijg je een makkelijk trucje dat straks al die Russische vliegtuigen onder de vlag van een tropisch eiland vliegen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nog wel ja, dacht dat in een hoop landen de sluiting pas om 15:00 in gaat.
Dit is wel een interessante om te volgen. Vliegt nu naar het stukje internationaal luchtruim wat dus wel vrij isquote:Op zondag 27 februari 2022 11:26 schreef Momo het volgende:
En hier de vlucht Moskou - Dusseldorf van de Russische airlines Aeroflot, maar vliegt onder de vlag van Bermuda, dus die mag gewoon vliegen?
Heb ook het idee dat er totaal geen gedachte achter zit. Je ziet steeds groepjes van 4-5 man lijkt het wel. Totaal niet georganiseerd, totaal niet kundig. Je zou bijna denken dat het in scene is gezet. Zo slecht is het.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[ twitter ]
Het is bijna verbazingwekkend om te zien hoeveel Russische soldaten simpelweg geofferd worden.
Ja, volgens mij geldt in de meeste landen het verbod op basis van de licentie van het vliegtuig. In de UK volgens mij ook voor Aeroflot als maatschappij.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:26 schreef Momo het volgende:
Russen voeren altijd oorlog zo, bizar. Alsof het nog steeds 1942 is. Natuurlijk hebben ze nog wat achter de hand maar dit is bepaald geen modern warfare en straks ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[ twitter ]
Winnen ze voor de verandering ook nog eens een gevechtquote:Op zondag 27 februari 2022 11:30 schreef Werkperd het volgende:
Russen zijn een beetje door de war en uit angst hebben ze een monument als gevaar beschouwd en onder vuur genomen hahaha
[ twitter ]
Die kop zit ofwel vol met fillers of hij is aan de Prednison.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij 'n side effect van anabolengebruik. Vergelijk de kop die 'ie nu heeft eens met de kop die 'ie had toen 'ie jonger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |