SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Daarom mijn vraag. Dacht ook dat ik gisteren ergens dat bedrag zag verschijnen. Dus een faal van een veiling geweest dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
3127 euro geloof ik
In ieder geval niet wat wij voor bedragen hebben gezien
Zo is dat!!quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
wat mij betreft mag Kristoff little brother worden, is hij tenminste nog een week veilig
Zou ik ook wel mooi vinden. Hopelijk in ieder geval geen Julioquote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
wat mij betreft mag Kristoff little brother worden, is hij tenminste nog een week veilig
Allemaal gekkies die hebben geboden.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
Hoofdrekenen is niet de grootste troef van BB.
3127 is de optelsom van o.a.
[ afbeelding ]
Gracequote:Op zondag 27 februari 2022 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten misschien?
Ze knijpt hem volgens mij keihard in zijn kruis
Dat waren dus duidelijk die onozele fans...die kids van tiktok..alles wat met een goed doel wordt gemerkt, gaat echt wel serieus mee omgegaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
Hoofdrekenen is niet de grootste troef van BB.
3127 is de optelsom van o.a.
[ afbeelding ]
ZO dan wat een sneaky bitch onder het kussen in zijn krui knijpenquote:
Vast niet ongewenstquote:Op zondag 27 februari 2022 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten misschien?
Ze knijpt hem volgens mij keihard in zijn kruis
We zitten weer naar een SL te kijken. Maar vanaf vandaag kunnen we ook weer naar onze vliegende vriendenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:23 schreef engine het volgende:
Nawel little brother zou ook wel eens leuk zijn.
Ja daar zijn ze gul in om SL er in te gooien.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zitten weer naar een SL te kijken. Maar vanaf vandaag kunnen we ook weer naar onze vliegende vrienden[ link | afbeelding ]
Gewoon om jullie te pesten hoop ik dat Nawel Little Brother wordt 😈😈😈quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet gezegd dat die twee ook power krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het toch vreemd met 7 bewoners. Gaan er al 2 naar elders. Nu ook nog een LB?
Te veel mensen met power lijkt mij.
quote:
Ze moesten beslissingen nemen. Daarop zijn ze gekozen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat die twee ook power krijgen.
Misschien moeten ze zich wel uit de naad werken voor geld, of voor immuniteit.
Vond het overigens wel frappant dat diezelfde Andy rond 8 uur al poste dat ze onderweg waren naar Amsterdam... toen was nog niet eens bekend dat Hanne er uit moest... al kon je dat tegenover Nawel ook wel enigzins voorspellen, maar tis toch een aardig stukje rijden met een 5 jarige als het ook voor niks kon zijn..quote:Op zondag 27 februari 2022 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren het gevoel dat Hanna zelfs een beetje opgelucht was dat ze weer naar huis mocht.
Fijn dat ze nu weer lekker bij haar dochtertje is en verder kan met haar leven.
ja, en?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moesten beslissingen nemen. Daarop zijn ze gekozen.
je gaat een 5 jarige naar mijn idee niet blij maken met een dooie musquote:Op zondag 27 februari 2022 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het overigens wel frappant dat diezelfde Andy rond 8 uur al poste dat ze onderweg waren naar Amsterdam... toen was nog niet eens bekend dat Hanne er uit moest... al kon je dat tegenover Nawel ook wel enigzins voorspellen, maar tis toch een aardig stukje rijden met een 5 jarige als het ook voor niks kon zijn..
niemand weet welke beslissingenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en?
beslissen wie van de twee het langste op de home trainer mag zitten, Of beslissen wat ze voor eten krijgen in die afzondering ofzo
Ze zullen de tussenstand gezien hebben. En het was nu niet zo dat er aan het begin van de live, nog iemand gesaved kon worden, Dus in het laatste uur nog extra stemmen om je favoriet erin te houden was nu ook niet aan de orde.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het overigens wel frappant dat diezelfde Andy rond 8 uur al poste dat ze onderweg waren naar Amsterdam... toen was nog niet eens bekend dat Hanne er uit moest... al kon je dat tegenover Nawel ook wel enigzins voorspellen, maar tis toch een aardig stukje rijden met een 5 jarige als het ook voor niks kon zijn..
Ja daarom. Dus dan ben je zeker dat ze er uit moet, anders doe je dat niet..quote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat een 5 jarige naar mijn idee niet blij maken met een dooie mus
als de kans bestaat dat ze wel mocht blijven ga je niet
Zo, das een afgang van queen Nawel naar hulpje als little brother.....quote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Gewoon om jullie te pesten hoop ik dat Nawel Little Brother wordt 😈😈😈
Zal wel hetzelfde zijn als de beslissingen die wij maken, onduidelijke vragen en lijstjes waar BB vervolgens maar een dom spelletje aan hangtquote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand weet welke beslissingen
hun niet en wij ook niet
Het zal ongetwijfeld wel gebeuren, ligt in de lijn der verwachting dat hun winnaar nu LB wordt...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Gewoon om jullie te pesten hoop ik dat Nawel Little Brother wordt 😈😈😈
Als ze mocht blijven een korte ontmoeting/feestje in de gameroom met de hele familie... ow wacht, het ging over hannequote:Op zondag 27 februari 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus dan ben je zeker dat ze er uit moet, anders doe je dat niet..
Toch liever weer het oog met goede muziek als achtergrond.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoe vaak hebben we dat filmpje nu al wel niet gezien tijdens een SL ppff keer op keer de hele week hetzelfde filmpje
Ik heb echt iets gemist geloof ik. Paar dagen niet gekeken en ik snap het allemaal ineens niet meer wat er speeltquote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoorde dat de ex van Hanne ook veel haat berichten had gekregen.
hanne's dochter is ontvoerdquote:Op zondag 27 februari 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb echt iets gemist geloof ik. Paar dagen niet gekeken en ik snap het allemaal ineens niet meer wat er speelt
Van Nawel fans. Echt niet normaal. Ook dingen gedaan met de foto van Yara. How low can you go!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoorde dat de ex van Hanne ook veel haat berichten had gekregen.
Hanne's geheime missie is haar dochter Taken-style terug krijgenquote:
Tuig !quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Van Nawel fans. Echt niet normaal. Ook dingen gedaan met de foto van Yara. How low can you go!
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:29 schreef chufi het volgende:
Is dit al de finale week? YES PLS Febo jullie verdienen het.
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Van Nawel fans. Echt niet normaal. Ook dingen gedaan met de foto van Yara. How low can you go!
Ook jij kunt te ver gaan.quote:
Echt, daar zit me een zooitje gajes......en als je naar hun profiel gaat zijn het meestal allemaal een soort Nawel.....helemaal opgedofte botox meisjes. Althans in begin was dat zo.....Beetje commentaar op Nawel en ze werden grof.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is dat zeker gezegd dat het Nawel fans zijn/waren. Of word dit weer door Nawel haters ervan gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nawel en familie zijn van een bedenkelijk verstandelijk en geestelijk niveau. Dat is waarom BB deze zal laten winnen als underdog.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, daar zit me een zooitje gajes......en als je naar hun profiel gaat zijn het meestal allemaal een soort Nawel.....helemaal opgedofte botox meisjes. Althans in begin was dat zo.....Beetje commentaar op Nawel en ze werden grof.
Ik liep vanmorgen langs zo'n pas geopende beautysalon hier in de buurt, liepen allemaal Nawel-letjes binnen in witte pakkies! Volgens mij clonen die gasten elkaar??quote:Op zondag 27 februari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, daar zit me een zooitje gajes......en als je naar hun profiel gaat zijn het meestal allemaal een soort Nawel.....helemaal opgedofte botox meisjes. Althans in begin was dat zo.....Beetje commentaar op Nawel en ze werden grof.
Ik heb er niet alles van meegekregen maar wel gezien dat Nawel-aanhangers de tweet van Andy derden waarin Yara vroeg op haar mama te stemmen. En dat ze daarover posten dat ze het uitbuiting en kindermishandeling vonden om zo stemmen te ronselen..quote:Op zondag 27 februari 2022 11:44 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Is dat zeker gezegd dat het Nawel fans zijn/waren. Of word dit weer door Nawel haters ervan gemaakt.
ach zie dat het niet altijd daar metquote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef just me het volgende:
Ik zag deze gisterenavond nog op twiter voorbijkomen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat erg als dat echt zo is.....lievelingetjes kom je haast niet onderuit maar dit verschil is niet uit te leggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wij al vermoeden duquote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat het bullshit is, maar goed. Tegenwoordig kan allesquote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt dat dus niet, die foto van Hanne waar ze Yara knuffelt is binnen gemaakt bij big brother in een hal of kantine ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij al af hoe familie er altijd zo vlot kan zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoop dat het bullshit is, maar goed. Tegenwoordig kan alles
Volgens mij hebben ze daarna nog een afronding etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat dus niet, die foto van Hanne waar ze Yara knuffelt is binnen gemaakt bij big brother in een hal of kantine ofzo.
Qua uitslag en stemmen wil ik het best geloven ja..
Ik denk altijd dat de fam van de genomineerden gewoon bij het bekend maken van de nominaties beslissen of ze naar de studio kunnen komen ja of nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af hoe familie er altijd zo vlot kan zijn.
Vorige keer was er wel familie van..... ( ben de naam kwijt )
hebben waarschijnlijk geld betaltquote:Op zondag 27 februari 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af hoe familie er altijd zo vlot kan zijn.
Vorige keer was er wel familie van..... ( ben de naam kwijt )
In de studio naast Peter en Sjerraldien was niemand idd. Maar ze waren wel ín het gebouw.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daarna nog een afronding etc.
Ik heb de liveshow niet gezien, maar ik begrijp dus dat er niemand van Hanne in de studio was dus?
Zou dat dan niet te maken hebben met Yara die niet op TV mocht, en niet alleen bij vreemden ergens ''achter gelaten '' kon worden?
Dan zal dat toch wel te maken hebben met Hanne's dochter, lijkt me. Of misschien wilde die kerel helemaal niet in de Liveshow. Zoveel opties.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de studio naast Peter en Sjerraldien was niemand idd. Maar ze waren wel ín het gebouw.
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb de liveshow niet gezien, maar ik begrijp dus dat er niemand van Hanne in de studio was dus?
Zou dat dan niet te maken hebben met Yara die niet op TV mocht, en niet alleen bij vreemden ergens ''achter gelaten '' kon worden?
Vijf minuten mag toch, ze hebben zelf toch ook foto's laten zien. Denk als de fam. het niet wil een ander verhaal is maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan had hij denk ik ook geen twitter filmpjes opgenomen van hun beide.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zal dat toch wel te maken hebben met Hanne's dochter, lijkt me. Of misschien wilde die kerel helemaal niet in de Liveshow. Zoveel opties.
Geen idee wat de regelgeving is omtrent minikindjes, of wat de familie wilde.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Vijf minuten mag toch, ze hebben zelf toch ook foto's laten zien. Denk als de fam. het niet wil een ander verhaal is maar dat kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:08 schreef czvt het volgende:
Vorig jaar hebben de bewoners zelf ontdekt dat dit hele gedoe doorgestoken kaart is. Dat zegt veel in vergelijking met de kijkers.
Kan jaquote:Op zondag 27 februari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan had hij denk ik ook geen twitter filmpjes opgenomen van hun beide.
Niet helemaal mee eens, want bij Vera, wist familie en Dimi niet dat ze eruit zou gaan. Zelfs niet dat er 2 uit gingen. Van Leroy was wel bekend, daarom fam. aanwezig. Voor Nawel was feestje geregeld, dus fam. aanwezig. Hoezo NIET geregiseerd en alles al bepaald. Zelfs al dat er 2 Belg en 2 NL over blijven. Dus stemmen heeft ook geen zin. Finisten en Winnaar zijn door BB al bepaald. En de winnaar zal Nawel wel zijn, 6 wkn op de bank en niet naar huis, klopt niet. Vorig jaar een Nederlander, dus nu een Belg. Jammer, maar het het hele concept en kijkplezier is weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat de fam van de genomineerden gewoon bij het bekend maken van de nominaties beslissen of ze naar de studio kunnen komen ja of nee.
Bij Nawel zou dit betekenen dat ze elke week '' voor niks '' komen.
dat klopt wat je zegt,alles en grote fake deze bbquote:Op zondag 27 februari 2022 12:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, want bij Vera, wist familie en Dimi niet dat ze eruit zou gaan. Zelfs niet dat er 2 uit gingen. Van Leroy was wel bekend, daarom fam. aanwezig. Voor Nawel was feestje geregeld, dus fam. aanwezig. Hoezo NIET geregiseerd en alles al bepaald. Zelfs al dat er 2 Belg en 2 NL over blijven. Dus stemmen heeft ook geen zin. Winnaar is door BB al bepaald. En dat zal Nawel wel zijn, 6 wkn op de bank en niet naar huis, klopt niet.
Twitter is privé, mag je zelf over beslissen, maar van een of andere mediawet mogen kinderen na een bepaalde tijd niet meer live op tv of zoiets..quote:Op zondag 27 februari 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ja, maar er zijn zoveel mogelijkheden waarom ze niet in beeld zijn geweest denk ik.
Durven ze denk ik niet aan.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:09 schreef Magean het volgende:
Ik zou in een deuk liggen als Nawel Little Brother zou worden. Dan gaan er daar een aantal wel door het lint.
Huh? Ik mis even het punt waarom we het niet met elkaar eens zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:11 schreef Daana316 het volgende:
iet helemaal mee eens, want bij Vera, wist familie en Dimi niet dat ze eruit zou gaan. Zelfs niet dat er 2 uit gingen. Van
Ja, zoiets dacht ik ook. En over je eigen filmpjes heb je invloed wat er dus online komt. Over live-tv heb je dat niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Twitter is privé, mag je zelf over beslissen, maar van een of andere mediawet mogen kinderen na een bepaalde tijd niet meer live op tv of zoiets..
Ik zeg het al jaren ...quote:Op zondag 27 februari 2022 12:08 schreef czvt het volgende:
Vorig jaar hebben de bewoners zelf ontdekt dat dit hele gedoe doorgestoken kaart is. Dat zegt veel in vergelijking met de kijkers.
Er gaan nog veel ogen moeten opengaan eer met dit gaat beseffen. Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil!quote:
gaat niet om de familieding gaat om datquote:Op zondag 27 februari 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huh? Ik mis even het punt waarom we het niet met elkaar eens zijn.Maar ik ben ook heel moe, dus wellicht ligt het aan mij.
Ik bedoel alleen dat als de bewoners op het bord komen, de familie thuis al zich kan ''voorbereiden'' om naar de studio te gaan. Of ze er nu uit moet of niet. De moeder van Vera moest werken, dus die kon niet. Waarom dimi laat was, weet ik niet.
Niemand wist inderdaad dat er 2 uitgingen ( behalve BB enzo natuurlijk ). Maar dat doet toch niets af aan de situatie dat de 3 families preventief richting de studio konden komen?![]()
Of moet ik even terug naar bed?
Edit: ik ontken overigens niet dat het niet fake is he, of doorgestoken kaart. Ik denk namelijk dat ook dat dit zo is. Tot op zekere hoogte dan wel.
wat zollen we dann niet zien nu dat nu 2 uren streamlock isquote:
Oh sorryquote:Op zondag 27 februari 2022 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet om de familieding gaat om dat
nawel altijd nominiert is en elke
keer in huis blijvt
Arme jeugd.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Zie je wel, niet helemaal wakker dan![]()
Ja, dat vind ik ook merkwaardig. Al blijf ik erbij dat ze enorm favoriet is bij veel jeugd
hoopelijk gaat zij niet weer met dimi op dequote:
Ik bedoel dat middags al bekend is wie er uit gaan. Daarom was de fam van Leroy al aanwezig. BB kon er niet onderuit om hem naar huis te sturen. Voor Nawel bleek een feestje te zijn, dus wisten ze al dat die niet naar huis zou gaan. Domi was er niet omdat hij thuis de liveshow zat te kijken en toen ook pas hoorde dat ze eruit moest. Er werd gezegd in de uitzending dat hij kiest kon komen, maar dat was niet waar. Met Vera haar moeder hadden ze zoomxontact tijdens de uitzending waarin ze vertelde dat ze werkte. Als zij wist dat er 2 uitgingen waaronder Vera, had haar moeder en Dimi er zeker gestaan. Daarom bedoel ik dat stemmen geen zin heeft. En dat BB uitmaakt wie weg gaat. Alleen plottwisten zijn niet bekend gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huh? Ik mis even het punt waarom we het niet met elkaar eens zijn.Maar ik ben ook heel moe, dus wellicht ligt het aan mij.
Ik bedoel alleen dat als de bewoners op het bord komen, de familie thuis al zich kan ''voorbereiden'' om naar de studio te gaan. Of ze er nu uit moet of niet. De moeder van Vera moest werken, dus die kon niet. Waarom dimi laat was, weet ik niet.
Niemand wist inderdaad dat er 2 uitgingen ( behalve BB enzo natuurlijk ). Maar dat doet toch niets af aan de situatie dat de 3 families preventief richting de studio konden komen?![]()
Of moet ik even terug naar bed?
Edit: ik ontken overigens niet dat het niet fake is he, of doorgestoken kaart. Ik denk namelijk dat ook dat dit zo is. Tot op zekere hoogte dan wel.
Voorlopig heeft ze het heel gezellig met Dimi.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoopelijk gaat zij niet weer met dimi op de
neus vallen
brasil brasil brasilquote:Op zondag 27 februari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
bij deze langen kut streamlocks weten we niks
misschien kokt kitty nu het middageten
als zo en lange SL in Brazil gebeurd lopen de
fans over de schutting
het gevt geen SL in Brasil, nur dat de kamera in
en andere kamer draaid
Ze worden in het huis van Kitty gezet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:21 schreef zodeju het volgende:
Jemig , wat duurt dat lang.....is het wel zeker dat ze in die ruimte zitten waar Salar en Nawel hebben gezeten. Lach me rot als ze echt helemaal van het terrein afzijn.
Ah! Sorryquote:Op zondag 27 februari 2022 12:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat middags al bekend is wie er uit gaan. Daarom was de fam van Leroy al aanwezig. BB kon er niet onderuit om hem naar huis te sturen. Voor Nawel bleek een feestje te zijn, dus wisten ze al dat die niet naar huis zou gaan. Domi was er niet omdat hij thuis de liveshow zat te kijken en toen ook pas hoorde dat ze eruit moest. Er werd gezegd in de uitzending dat hij kiest kon komen, maar dat was niet waar. Met Vera haar moeder hadden ze zoomxontact tijdens de uitzending waarin ze vertelde dat ze werkte. Als zij wist dat er 2 uitgingen waaronder Vera, had haar moeder en Dimi er zeker gestaan. Daarom bedoel ik dat stemmen geen zin heeft. En dat BB uitmaakt wie weg gaat. Alleen plottwisten zijn niet bekend gemaakt.
Maakt mijn dag weer goed. Ik ben een Vera-aanhangertje natuurlijk.quote:
Ze zijn waarschijnlijk weer een spel aan het spelen ... Dat mogen we bij andere RLS ook meestal gewoon zien ...quote:Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zollen we dann niet zien nu dat nu 2 uren streamlock is
dat gevt het in geen andere big brother
Met dank aan de BB productie.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de bewoners die er nu inzitten zal het ook wel een teleurstelling zijn wanneer ze eruit komen, en overal lezen dat de kijkers massaal ontevreden zijn.
Nee, het heeft geen zin om een email te schrijven.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
kann man geraldine en email schrijven?
om dat echt niet normal is wat daar gespelt
werd
ook als je jezelf quote krijg je hetzelfde antwoord.quote:
Nee, zij heeft sowieso geen invloed. ze mag alleen de autocue voorlezen en awkward grapjes maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
werd
Is dit niet het zelfde als wat de zogenaamde Nawelfans doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:45 schreef czvt het volgende:
[..]
Nawel en familie zijn van een bedenkelijk verstandelijk en geestelijk niveau. Dat is waarom BB deze zal laten winnen als underdog.
Denk niet dat Geraldine iets te zeggen heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
werd
Hij ligt te spartelen. En te gillen..quote:Op zondag 27 februari 2022 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Z'n spreidbroekje is gebroken?
nee, tobias is samen met Julio uitverkoren om apart te gaan wonen voor een week.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Iemand tobias al gezien?, zit vast weer ergens in een hoekje te mopperen over verlies en oneerlijk
In herinnering van onze vriend LegoRoyquote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Iemand tobias al gezien?, zit vast weer ergens in een hoekje te mopperen over verlies en oneerlijk
Ja maar julio is in de tuinquote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, tobias is samen met Julio uitverkoren om apart te gaan wonen voor een week.
Ik ook niet maar zijn stem was het eerste wat ik hoordequote:Op zondag 27 februari 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, oke, dat had ik niet gezien, sorry
alleen jammer dat Kristoff geen pin heeft. De rest gun ik inderdaad geen pin .quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef danilel het volgende:
tegen beter weten in toch blij dat julio/nawel/tobias/grace/nouchine geen pin heeft
Hij is nooit in z'n leven geblesseerd en nu hij aan dit meedoet wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef Sestra666 het volgende:
ik versta er een zak van, hoor alleen : snap je
Hij moet niet zeuren, is uitverkoren om het huis met Julio te verlaten, een hele eer en voor ons ff van 2 zeikerds afquote:
precies, ik gun het alleen kristoff en salarquote:Op zondag 27 februari 2022 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen jammer dat Kristoff geen pin heeft. De rest gun ik inderdaad geen pin .
uitverkoren om het huis met Julio te verlatenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, is uitverkoren om het huis met Julio te verlaten, een hele eer en voor ons ff van 2 zeikerds af
Hij focust zich liever op negatieve dingenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, is uitverkoren om het huis met Julio te verlaten, een hele eer en voor ons ff van 2 zeikerds af
Ik versta er echt niets vanquote:
Ik gun het ze momenteel allemaal behalve Tobias en Grace.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:52 schreef danilel het volgende:
[..]
precies, ik gun het alleen kristoff en salar
Zou best kunnen. Wat ik uit de gesprekken opmaak zie ik dit wel als mogelijke optie.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik gun het ze momenteel allemaal behalve Tobias en Grace.
Nu hij klaar is met zijn geklaag: Tobias: controleer je microfoon.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:54 schreef Hendrik83 het volgende:
BB durft hem geen "controleer je zender" te geven want straks ontploft hij.
Hij kan zelfs oprecht blij voor een ander zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:00 schreef danilel het volgende:
Kristoff is de beste verliezer, klaagt nooit als hij een eigen challenge niet gewonnen heeft
?? Grace, Kristof Salar Nouchine Tobias of bedoel je bij een spel??quote:Op zondag 27 februari 2022 12:58 schreef Alocanda het volgende:
Dat gekruip van Grace om Tobias op te peppen krijg ik helemaal de kriebels van. Volgens mij heeft op Salar na niemand een pin gewonnen dus waarom is alleen Tobias zielig?
Nu net op de steam.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
?? Grace, Kristof Salar Nouchine Tobias of bedoel je bij een spel??
Ja dat vind ik ook idd altijd. Dat kan puddingtarzan Tobias niet, dies niet heel sportief daarin.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan zelfs oprecht blij voor een ander zijn.
Zit ik ook te denken.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:01 schreef ammartje het volgende:
Wat grappig dat juist Salar de grote sportmensen daar heeft overwonnen
Hij is wel iemand die over zijn grenzen gaat. Pijn en ongemak negeert.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:04 schreef Jockari het volgende:
Kristof is internationaal judo-atleet, maar heeft al vele weken geen training meer gedaan. Voelt hij nu blijkbaar.
en aan zijn wijsvingerquote:Op zondag 27 februari 2022 13:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze moeten even aan zijn arm trekken
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee dat is bij nouchine wel bij de les blijven![]()
Nee, warmte is beter bij krampquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef mangalie het volgende:
Kweet niet of ijs nu een goed idee is....Tobi
We moeten afwachten....Salar die niks heeft en toch gewonnen.....die minst sportieve van hun drie.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef Flow3r het volgende:
Kristof zoveel pijn en Tobi lijkt geen last te hebben
Betekent dat dat Kristof het veel langer vol gehouden heeft dan Tobi ?
Dat helpt wel bij Nouchine, maar dan meer heel strak rond de nekquote:Op zondag 27 februari 2022 13:09 schreef mangalie het volgende:
Weet ook niet of dat masseren goed is.....
Beetje die stembanden los masseren..quote:Op zondag 27 februari 2022 13:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat helpt wel bij Nouchine, maar dan meer heel strak rond de nek
Niet persé want Salar loopt ook gewoon rond.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef Flow3r het volgende:
Kristof zoveel pijn en Tobi lijkt geen last te hebben
Betekent dat dat Kristof het veel langer vol gehouden heeft dan Tobi ?
Denk wel dat dit echt is..quote:Op zondag 27 februari 2022 13:12 schreef JDB94 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo lang en raar kramp zien hebben
Pijn in d'r horizontale ligspieren?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel even als ik het goed begrepen heb. Nawel heeft ook pijn..
Ik vind die BB stem wel topquote:Op zondag 27 februari 2022 12:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Wat ik uit de gesprekken opmaak zie ik dit wel als mogelijke optie.
Ik ben ouder???quote:Op zondag 27 februari 2022 13:03 schreef Jockari het volgende:
Merk net dat Julio 43 jaar blijkt te zijn... Ziet er 70 uit.
En de kaakspieren verrekt door het gapen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pijn in d'r horizontale ligspieren?
en zelfs dat kan ze niet,saaie geraldinequote:Op zondag 27 februari 2022 12:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, zij heeft sowieso geen invloed. ze mag alleen de autocue voorlezen en awkward grapjes maken.
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:14 schreef Was-beer het volgende:
Tobias over Salar tijdens het spel: hij liep ook wel heel veel te smokkelen hoor
Wat een slechte verliezer
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef Jockari het volgende:
Unieke cap voor de veiling !
Nawel verticaal !!!
[ afbeelding ]
Teabaggen heet dat.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit is wel 'n heel raar standje hoe Tobi boven Kristoff zijn gezicht zit
en nouche had zweethandenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel even als ik het goed begrepen heb. Nawel heeft ook pijn..
Moest ik ook aan denken....maar wel schattig.....quote:Op zondag 27 februari 2022 13:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit is wel 'n heel raar standje hoe Tobi boven Kristoff zijn gezicht zit
ik ookquote:Op zondag 27 februari 2022 13:20 schreef mangalie het volgende:
Ik vind het wel heel jammer dat Kristof niet heeft gewonnen.
Ik ook, gun het salar absoluut, maar kristof had de immuniteit echt nodig.. laten we hopen dat salar hem nog eens mag/kan savenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:20 schreef mangalie het volgende:
Ik vind het wel heel jammer dat Kristof niet heeft gewonnen.
Ja, maar je kan niet elke week de pin inzetten.....hij heeft hem toch vorige keer gekocht.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook, gun het salar absoluut, maar kristof had de immuniteit echt nodig.. laten we hopen dat salar hem nog eens mag/kan saven
Ik gun het Salar ook hoor. Maar die is al een keer LB geweest. Hopelijk gaat/kan hij eventueel Kristof saven. Al denk ik dat hij Nouchine eerder zal saven mocht die genomineerd zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook, gun het salar absoluut, maar kristof had de immuniteit echt nodig.. laten we hopen dat salar hem nog eens mag/kan saven
Salar heeft Kristof al eens gesaved!quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik gun het Salar ook hoor. Maar die is al een keer LB geweest. Hopelijk gaat/kan hij eventueel Kristof saven. Al denk ik dat hij Nouchine eerder zal saven mocht die genomineerd zijn.
We moeten niet vergeten dat Salar het speel drommels goed speelt.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik gun het Salar ook hoor. Maar die is al een keer LB geweest. Hopelijk gaat/kan hij eventueel Kristof saven. Al denk ik dat hij Nouchine eerder zal saven mocht die genomineerd zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Salar heeft Kristof al eens gesaved!
Dus? Dan kan ie toch nog een keer??quote:Op zondag 27 februari 2022 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Salar heeft Kristof al eens gesaved!
Arme kindjes, meteen getraumatiseerd.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:25 schreef Ireth het volgende:
Heeft ie een slagaderlijke bloeding ofzo??? Dramaqueens![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |