SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Daarom mijn vraag. Dacht ook dat ik gisteren ergens dat bedrag zag verschijnen. Dus een faal van een veiling geweest dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
3127 euro geloof ik
In ieder geval niet wat wij voor bedragen hebben gezien
Zo is dat!!quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
wat mij betreft mag Kristoff little brother worden, is hij tenminste nog een week veilig
Zou ik ook wel mooi vinden. Hopelijk in ieder geval geen Julioquote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
wat mij betreft mag Kristoff little brother worden, is hij tenminste nog een week veilig
Allemaal gekkies die hebben geboden.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
Hoofdrekenen is niet de grootste troef van BB.
3127 is de optelsom van o.a.
[ afbeelding ]
Gracequote:Op zondag 27 februari 2022 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten misschien?
Ze knijpt hem volgens mij keihard in zijn kruis
Dat waren dus duidelijk die onozele fans...die kids van tiktok..alles wat met een goed doel wordt gemerkt, gaat echt wel serieus mee omgegaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
Hoofdrekenen is niet de grootste troef van BB.
3127 is de optelsom van o.a.
[ afbeelding ]
ZO dan wat een sneaky bitch onder het kussen in zijn krui knijpenquote:
Vast niet ongewenstquote:Op zondag 27 februari 2022 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten misschien?
Ze knijpt hem volgens mij keihard in zijn kruis
We zitten weer naar een SL te kijken. Maar vanaf vandaag kunnen we ook weer naar onze vliegende vriendenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:23 schreef engine het volgende:
Nawel little brother zou ook wel eens leuk zijn.
Ja daar zijn ze gul in om SL er in te gooien.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zitten weer naar een SL te kijken. Maar vanaf vandaag kunnen we ook weer naar onze vliegende vrienden[ link | afbeelding ]
Gewoon om jullie te pesten hoop ik dat Nawel Little Brother wordt 😈😈😈quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet gezegd dat die twee ook power krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het toch vreemd met 7 bewoners. Gaan er al 2 naar elders. Nu ook nog een LB?
Te veel mensen met power lijkt mij.
quote:
Ze moesten beslissingen nemen. Daarop zijn ze gekozen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat die twee ook power krijgen.
Misschien moeten ze zich wel uit de naad werken voor geld, of voor immuniteit.
Vond het overigens wel frappant dat diezelfde Andy rond 8 uur al poste dat ze onderweg waren naar Amsterdam... toen was nog niet eens bekend dat Hanne er uit moest... al kon je dat tegenover Nawel ook wel enigzins voorspellen, maar tis toch een aardig stukje rijden met een 5 jarige als het ook voor niks kon zijn..quote:Op zondag 27 februari 2022 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren het gevoel dat Hanna zelfs een beetje opgelucht was dat ze weer naar huis mocht.
Fijn dat ze nu weer lekker bij haar dochtertje is en verder kan met haar leven.
ja, en?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moesten beslissingen nemen. Daarop zijn ze gekozen.
je gaat een 5 jarige naar mijn idee niet blij maken met een dooie musquote:Op zondag 27 februari 2022 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het overigens wel frappant dat diezelfde Andy rond 8 uur al poste dat ze onderweg waren naar Amsterdam... toen was nog niet eens bekend dat Hanne er uit moest... al kon je dat tegenover Nawel ook wel enigzins voorspellen, maar tis toch een aardig stukje rijden met een 5 jarige als het ook voor niks kon zijn..
niemand weet welke beslissingenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en?
beslissen wie van de twee het langste op de home trainer mag zitten, Of beslissen wat ze voor eten krijgen in die afzondering ofzo
Ze zullen de tussenstand gezien hebben. En het was nu niet zo dat er aan het begin van de live, nog iemand gesaved kon worden, Dus in het laatste uur nog extra stemmen om je favoriet erin te houden was nu ook niet aan de orde.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het overigens wel frappant dat diezelfde Andy rond 8 uur al poste dat ze onderweg waren naar Amsterdam... toen was nog niet eens bekend dat Hanne er uit moest... al kon je dat tegenover Nawel ook wel enigzins voorspellen, maar tis toch een aardig stukje rijden met een 5 jarige als het ook voor niks kon zijn..
Ja daarom. Dus dan ben je zeker dat ze er uit moet, anders doe je dat niet..quote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat een 5 jarige naar mijn idee niet blij maken met een dooie mus
als de kans bestaat dat ze wel mocht blijven ga je niet
Zo, das een afgang van queen Nawel naar hulpje als little brother.....quote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Gewoon om jullie te pesten hoop ik dat Nawel Little Brother wordt 😈😈😈
Zal wel hetzelfde zijn als de beslissingen die wij maken, onduidelijke vragen en lijstjes waar BB vervolgens maar een dom spelletje aan hangtquote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand weet welke beslissingen
hun niet en wij ook niet
Het zal ongetwijfeld wel gebeuren, ligt in de lijn der verwachting dat hun winnaar nu LB wordt...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Gewoon om jullie te pesten hoop ik dat Nawel Little Brother wordt 😈😈😈
Als ze mocht blijven een korte ontmoeting/feestje in de gameroom met de hele familie... ow wacht, het ging over hannequote:Op zondag 27 februari 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus dan ben je zeker dat ze er uit moet, anders doe je dat niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |