Ik had "Dit is voor Oekraine" gedaan maar ik ben ondertussen ook WIDM aan het kijkenquote:
Boh, geen ideequote:Op zondag 27 februari 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bier in de kerk? Welk deel van Jezus is dat?
Ja, daar gaat het hier vaker over en ik verbaas me er dan ook elke keer over. Jij drinkt niet of amper, best, helemaal goed. Ik zou nooit iemand onder druk zetten om te drinken, maar kennelijk gebeurt dat nog altijd te vaak. Zo stom. Niets mis met cola of water of weet ik het.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:24 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik leren drinken (van dranken die niet per se gelijk lekker zijn) nogal een achterlijk idee, maar goed dat ben ik
Daar heb je een Punt.quote:
Op zich gaat het dan niet zozeer om het onder druk zetten of zo. Maar dat vooral met bier (en in iets mindere mate wijn) het altijd een soort mantra is dat als iemand het niet lekker vindt, je het moet leren drinken. Terwijl men bij diverse andere dranken of voedsel zal zeggen: 'vindt je het niet lekker, dan eet/drink je het toch niet.'quote:Op zondag 27 februari 2022 01:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, geen idee
[..]
Ja, daar gaat het hier vaker over en ik verbaas me er dan ook elke keer over. Jij drinkt niet of amper, best, helemaal goed. Ik zou nooit iemand onder druk zetten om te drinken, maar kennelijk gebeurt dat nog altijd te vaak. Zo stom. Niets mis met cola of water of weet ik het.
Ik ben er van overtuigd dat ik jou bier kan laten drinken wat je lekker vindt, maar zou toch eerder het laatste zeggen. Als je er niet achter staat, dan gaat het je ook niet smaken.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich gaat het dan niet zozeer om het onder druk zetten of zo. Maar dat vooral met bier (en in iets mindere mate wijn) het altijd een soort mantra is dat als iemand het niet lekker vindt, je het moet leren drinken. Terwijl men bij diverse andere dranken of voedsel zal zeggen: 'vindt je het niet lekker, dan eet/drink je het toch niet.'
Die hartjes heeft Cyan9 er laatst al ingezet, dat is nu alleen een kwestie van niet het stuk wat er als code uitziet wissen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had "Dit is voor Oekraine" gedaan maar ik ben ondertussen ook WIDM aan het kijken
Edit: en daarbij weet ik niet hoe je die hartjes doet![]()
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende bieren geprobeerd. Voor al die gevallen gold dat ik daarna water wilde hebben om die ranzige smaak weg te spoelen. Maar uiteraard kan er altijd een biersoort zijn die ik wel lekker zou kunnen vinden.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ik jou bier kan laten drinken wat je lekker vindt, maar zou toch eerder het laatste zeggen. Als je er niet achter staat, dan gaat het je ook niet smaken.
Ik denk trouwens wel dat veel etenswaren acquired tastes zijn. Het is ok als mensen veel dingen niet lusten, behalve als ze ouder dan 18 zijn. Dan moeten ze beter weten.
Ok, ik denk dat dat bij jou dan wel een uitdaging kan zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende bieren geprobeerd. Voor al die gevallen gold dat ik daarna water wilde hebben om die ranzige smaak weg te spoelen. Maar uiteraard kan er altijd een biersoort zijn die ik wel lekker zou kunnen vinden.
Dan is dat thema snel afgelopen. Dat biertje is er niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wordt dit het thema van een eventuele volgende meet, een geschikt biertje vinden voor Redefine?
Dan gaat het juist heel lang duren, je moet dan immers blijven proeven tot er geen meer over zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is dat thema snel afgelopen. Dat biertje is er niet.
Maar dat is niet echt te vergelijken he. Dan ga je voor bierdrinkers kijken naar een andere soort die ze misschien wel lekker vinden. Maar tegen iemand die geen bier drinkt proberen er eentje te vinden om het maar lekker te vinden is nogal vreemd. Ik ga tegen iemand die geen cola drinkt ook niet zeggen, 'ik heb er nu eentje voor je, nou die moet je echt proeven hoor, die vindt je vast wel lekker.'quote:Op zondag 27 februari 2022 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat dat bij jou dan wel een uitdaging kan zijnIk vind het altijd wel leuk als ik met vrienden in een café ben, dat ik ze dan kan overtuigen om een minder veilige optie van de tap te kiezen. Vaak heb ik dan nog wel gelijk dat ze dat lekker vinden.
Jij wilt dat ik naar een meet kom om de hele avond smerige drank te gaan drinken? Lijkt mij niet echt een goede uitnodigingquote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan gaat het juist heel lang duren, je moet dan immers blijven proeven tot er geen meer over zijn.![]()
Ik zou dus juist hopen dat er wel een is.
Ja hallo, we zijn natuurlijk echt wel slim genoeg om dat niet van tevoren tegen je te zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik naar een meet kom om de hele avond smerige drank te gaan drinken? Lijkt mij niet echt een goede uitnodiging
Nou ja, dan is het een nutteloze avond voor jullie, aangezien ik dan toch elk drankje afslaquote:Op zondag 27 februari 2022 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, we zijn natuurlijk echt wel slim genoeg om dat niet van tevoren tegen je te zeggen.
Waar denk je dat trechters en ducttape precies voor uitgevonden zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het een nutteloze avond voor jullie, aangezien ik dan toch elk drankje afsla
Maar jij wilt zo'n avond toch nog wel overleven lijkt mijquote:Op zondag 27 februari 2022 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar denk je dat trechters en ducttape precies voor uitgevonden zijn?
Maak je over mij maar geen zorgen, ik sta mijn mannetje wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij wilt zo'n avond toch nog wel overleven lijkt mij
Maar je kunt niet elke seconde op mij letten he. En zo'n sjoelbak komt best hard aan.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maak je over mij maar geen zorgen, ik sta mijn mannetje wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |