En waar baseer je dat op behalve je dikke duim?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, de Sukhoi Su-57 is momenteel het sterkste gevechtsvliegtuig ter wereld.
Je lult echt heel dom gap stop daar maar mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet om hardware. Het gaat om kennis en technologie, dat hebben de Russen nou eenmaal. Ze hebben grondstoffen zat om zelf van alles op te zetten.
Itt bij het kapitalisme hoeft niet jan en alleman aan zaken grof te verdienenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vreemde van Rusland is dat ze al decennia lang veel armer zijn dan de VS, China, India en veel andere westerse landen. Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld, konden ze ook gewoon een vaccin maken (Spoetnik) tegen corona, hebben ze veel kennis over kernfysica en wapentechnologie om mee te blijven doen met de VS, China, UK. Hoe kan zoiets toch. Zijn Russen buitengewoon intelligent, hebben ze fantastisch onderwijs, hebben ze bepaalde talenten die geen enkel ander land ter wereld heeft?
Ze hebben vier prototypes waar er twee net van op kunnen stijgen, gehaktbalquote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de VS niet wat beters heeft, maar ben geen kenner.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
451 keer nu en daarnaast zijn er users die net binnenkomen.quote:
Niet alleen het westen, heb je de brief van het Japanse bedrijf Rakuten gezien? Vanavond donatie gedaan van 8,3 miljoen dollar aan de Oekraïnese overheid voor humanitaire hulp.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
[..]
Hij denkt dat de oorlog met NATO is begonnen en dat ze nu nog niet militair vechten, maar op andere domeinen.
Dus dit is best wel beangstigend.
Westen voelt zich onaantastbaar of gedraagt zich zo.
Hoop dat er nog weg terug is, maar dan moet er gezocht worden naar compromis en niet naar "winnen" (zero-sum)
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze man is een ware held. Daar kunnen velen van leren. (graag niet Googlen wat deze man op de piano kan)
Maar ik stem voor een standbeeld!
[ afbeelding ]
Daar gaat de geschiedenis over oordelen. Kan ook nog heel slecht uitpakken voor Oekrainequote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze man is een ware held. Daar kunnen velen van leren. (graag niet Googlen wat deze man op de piano kan)
[ afbeelding ]
Is totale onzin.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de VS niet wat beters heeft, maar ben geen kenner.
alles ten oosten van moskou is wel pauper te noemen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vreemde van Rusland is dat ze al decennia lang veel armer zijn dan de VS, China, India en veel andere westerse landen. Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld, konden ze ook gewoon een vaccin maken (Spoetnik) tegen corona, hebben ze veel kennis over kernfysica en wapentechnologie om mee te blijven doen met de VS, China, UK. Hoe kan zoiets toch. Zijn Russen buitengewoon intelligent, hebben ze fantastisch onderwijs, hebben ze bepaalde talenten die geen enkel ander land ter wereld heeft?
Weer een believerquote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Huidige stand: https://www.blockchain.co(...)BgFYACGvxxS6tMaDoa1P
27.98539295 BTC ($1,087,727.30) ontvangen.
Ze krijgen wapens en intel. Maar die wapens gaan best traag natuurlijk. Die 'pipeline' is wel gevuld, en Nederland doet ook zijn best. Maar de manschappen worden misschien een beetje schaars. Al denk ik wel dat de Russen nog een behoorlijke kluif gaan krijgen aan de guerrilla oorlog in de steden die ze niet verwacht hadden. Slava Ukraini!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee. Het wordt pas een totalen krieg wanneer hij een NAVO lid aanvalt.
Overigens is er dan geen fysiek leger aanwezig uit NAVO landen, maar reken maar dat de Oekraïners gewoon hun intel krijgen vanuit de VS plus wapens vanuit de hele westerse wereld.
Dus echt helemaal alleen staan ze er ook niet voor.
met de wereld ?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als de VS zich militair ermee gaat bemoeien is het gauw klaar.
https://tass.com/defense/1352447quote:Op zondag 27 februari 2022 01:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op behalve je dikke duim?
Mwah, de Sojoez is in principe een jaren zestig ontwerp. Ze hebben wel indrukwekkende raketmotoren ontworpen later, maar ik denk dat ze dat nu ook niet meer zouden kunnen. Wat luchtvaart betreft, lopen ze ook behoorlijk achter op het westen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet om hardware. Het gaat om kennis en technologie, dat hebben de Russen nou eenmaal. Ze hebben grondstoffen zat om zelf van alles op te zetten.
Ahh ja, wij van WC Eend....man laat je nakijken.quote:
Niet een standbeeld van dit overigensquote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet allemaal natuurlijk, maar ze beschikken over veel grote denkers. Daarom geloof ik ook niet dat ze ooit overgaan tot kernbommen smijten, de big brains en elders of Russia houden mad dog Poetin in toom.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij als ajaxwatcher, wat voor effect zal dit hebben op Ajax?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je dat artikel wel gelezen?
Niemand houdt Putin in toom.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:44 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, maar ze beschikken over veel grote denkers. Daarom geloof ik ook niet dat ze ooit overgaan tot kernbommen smijten, de big brains en elders of Russia houden mad dog Poetin in toom.
Onderwijs is daar alles ja. Zijn ook erg van de competities.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
Toegegeven, het is misschien gekleurd en niet volledig correct is, maar het is wel een vliegtuig dat zich kan meten met de F-22 en F-35. Dat is superknap gezien het feit dat Rusland er dus economisch veel slechter voor staat, er veel minder geld is voor onderwijs, het land kent geen topuniversiteiten als MIT, Stanford, Harvard, Princeton, Yale, etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ja, wij van WC Eend....man laat je nakijken.
Russische man beweert dat Russische vliegtuigen de beste zijn. Op een Russisch platform. Errrr. Ja, ok.quote:
Naar dat geld voor Neres kunnen we fluitenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij als ajaxwatcher, wat voor effect zal dit hebben op Ajax?
hier een ander artikel:quote:
quote:All that is to say that, the Su-57 might just be the worst 5th generation fighter on the planet… but that doesn’t make it a bad fighter at all.
Nee joh, Poetin moet ook schijten en dan kun je hem gewoon neerschieten.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niemand houdt Putin in toom.
Iedereen in z'n omgeving is doodsbang voor 'm
Zoals eerder gezegd, het is al bewonderenswaardig dat ze in de buurt komen van een topvliegtuig van de VS.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hier een ander artikel:
https://www.sandboxx.us/b(...)ghter-on-the-planet/
[..]
MIT > de rest (op het gebied van tech dan)quote:Op zondag 27 februari 2022 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toegegeven, het is misschien gekleurd en niet volledig correct is, maar het is wel een vliegtuig dat zich kan meten met de F-22 en F-35. Dat is superknap gezien het feit dat Rusland er dus economisch veel slechter voor staat, er veel minder geld is voor onderwijs, het land kent geen topuniversiteiten als MIT, Stanford, Harvard, Princeton, Yale, etc.
Probleem is meer dat er maar een handje vol van zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hier een ander artikel:
https://www.sandboxx.us/b(...)ghter-on-the-planet/
[..]
Het is natuurlijk niet alleen tech, bij het maken van vliegtuigen komt ook veel natuurkunde, wiskunde, metrologie, scheikunde, etc. kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
MIT > de rest (op het gebied van tech dan)
Ach ja, wat doet het er ook toe. Rusland stelt gewoon niet zoveel voor. En over een weekje nog minder.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probleem is meer dat er maar een handje vol van zijn.
Nou ditquote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef the-eye het volgende:
Altijd tegen dat cancellen geweest.............. tot nu
Nice.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef the-eye het volgende:
Intel and AMD stop supplying microchips to#Russia
— NEXTA (@nexta_tv)February 27, 2022
Zou Poetin zich nou zo ontzettend misrekend hebben? Wellicht dat de apathie van de wereld na het innemen van de Krim hem een vals vertrouwen heeft gegeven dat hetzelfde zou gebeuren bij een inval in Oekraïne.quote:
Zeker waar maar dit gaat langer duren dan een week ben ik bang.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja, wat doet het er ook toe. Rusland stelt gewoon niet zoveel voor. En over een weekje nog minder.
Mooi chiptekorten lossen zich vanzelf op nuquote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef the-eye het volgende:
Intel and AMD stop supplying microchips to#Russia
— NEXTA (@:nexta_tv)February 27, 2022
Als je geld of goederen of wat dan ook direct kan regelen is dat natuurlijk altijd beter, maar ik ken geen directe Oekraïners. Ik volg dit al weken, en dit gaat me echt aan het hart. (misschien omdat het Europeanen zijn, ik weet het niet). Ik heb het gevoel dat ik iets moet doen. En die donatie was mijn eerste ingeving. Als ik meer kan doen, dan doe ik het!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das lief, en met al die spanning en berichten heb ik juist gekozen voor Letland. Daar kwamen onze gasten vandaan en dat geld is betaald door een grote fabriek hier. Die hebben onze gasten ook terug laten gaan, maar ik vond dat geld vies. Ik heb daar niet voor gewerkt. Kregen we ook nog een dikke review dus toen hebben we die gasten geappt en samen besloten dat het geld dus naar dat weeshuis ging.
Er zit nu in ieder geval een weeshuis met genoeg proviand en minder stress bij een inval.
Geld direct storten is altijd beter.
Dat maakt hem natuurlijk wel extreem gevaarlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef budha het volgende:
[..]
Zou Poetin zich nou zo ontzettend misrekend hebben? Wellicht dat de apathie van de wereld na het innemen van de Krim hem een vals vertrouwen heeft gegeven dat hetzelfde zou gebeuren bij een inval in Oekraïne.
Het lijkt erop dat de wereld een behoorlijke vuist aan het maken is richting Rusland. Er is toch geen scenario waarin Poetin hiermee weg gaat komen? Zelfs een militaire overwinning en volledige bezetting van Oekraïne zal de situatie niet veranderen dat Rusland praktisch internationaal geïsoleerd wordt. Dat overleeft Poetin niet.
De vraag is nu ook, stel dat Poetin na het weekend stopt en zijn troepen allemaal terugtrekt. Is het dan weer meteen zoals vanouds? Worden dinsdag dan alle sancties opgeheven, mogen ze weer volledig onderdeel zijn van SWIFT, zijn al hun tegoeden dan weer vrij, mogen ze weer overal vliegen, gaat Intel en AMD weer meteen leveren, etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef budha het volgende:
[..]
Zou Poetin zich nou zo ontzettend misrekend hebben? Wellicht dat de apathie van de wereld na het innemen van de Krim hem een vals vertrouwen heeft gegeven dat hetzelfde zou gebeuren bij een inval in Oekraïne.
Het lijkt erop dat de wereld een behoorlijke vuist aan het maken is richting Rusland. Er is toch geen scenario waarin Poetin hiermee weg gaat komen? Zelfs een militaire overwinning en volledige bezetting van Oekraïne zal de situatie niet veranderen dat Rusland praktisch internationaal geïsoleerd wordt. Dat overleeft Poetin niet.
Die Su-57 is niet beter als de F22 of F35. En ik heb eerder in deze draad al vermeld dat alleen de VS al 180 stuks F22 en 230 stuks F35 (ongeveer) hebben. Dus RU is nergens qua 'air superiority'quote:Op zondag 27 februari 2022 01:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op behalve je dikke duim?
De Duitsers willen niet als agressor worden gezien, logisch ook, gezien hun historie.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef Lyrebird het volgende:
Ook wel apart: mede dankzij de Britse wapens doet Oekraine het beter dan verwacht. En de Moffen, ja de Moffen staan weer aan de verkeerde kant. De geschiedenis herhaalt zich.
Russen hebben olieraffinaderij gebombardeerd dichtbij Kievquote:Op zondag 27 februari 2022 01:52 schreef RAVW het volgende:
Zo ben er weer , even een paar uurtjes geslapen .. wnat al dagen op zitten als 50 jarige :-) dat gaat je opbreken .. maar ik wil toch niets missen
Iemand even een korte samenvatting van de laatste 2 uren
Russen zijn naar huis gerent naar hun mammie ?
NEEquote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is nu ook, stel dat Poetin na het weekend stopt en zijn troepen allemaal terugtrekt. Is het dan weer meteen zoals vanouds? Worden dinsdag dan alle sancties opgeheven, mogen ze weer volledig onderdeel zijn van SWIFT, zijn al hun tegoeden dan weer vrij, mogen ze weer overal vliegen, gaat Intel en AMD weer meteen leveren, etc.
Het kan niet slecht uitpakken voor deze man Zelensky. Want dat is gewoon een volksheld geworden. niets meer, niets minderquote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat de geschiedenis over oordelen. Kan ook nog heel slecht uitpakken voor Oekraine
oke ze zijn daar dus ook bezigquote:Op zondag 27 februari 2022 01:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Russen hebben olieraffinaderij gebombardeerd dichtbij Kiev
Wat ik me afvraag is in welk geval hij verliest. Als hij nog een weekje vecht, onderhandeld en zo 2 provincies bij kan schrijven heeft hij meer dan waar hij mee begon natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef budha het volgende:
[..]
Stel dat Poetin in zijn huishouding een persoon heeft rondlopen met Oekraïnese familie. En die schiet hem zo neer. Stel dat een van zijn rijke vriendjes dat regelt, dat die persoon gewoon verdwijnt.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef budha het volgende:
[..]
Vanuit westers standpunt een volledig juist standpunt.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, maar tijden veranderen. Landen zijn soeverein, dus als men een lidmaatschap bij een EU of NAVO aantrekkelijker vinden dan een verbond met een onbetrouwbare machtswellusteling, dan zijn ze daar vrij in.
Elon Musk kickt Russia's ass big time op het gebied van rakettechnologie etc. Soyuz is van de 30er jaren, proton heel onrendabel en ook verouderd.quote:
Dat is mogelijk. De vraag is straks alleen nog maar wat na Poetin. Dit is voor de Russen een verloren zaak. Het is al vaker gezegd. Een volk dat zich niet wil laten onderwerpen kan geen een leger tegenop. En denk dat Poetin zich verkeken heeft op de steun die hij dacht te krijgen van de etnische Russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef budha het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat Rusland het wel voor elkaar krijgt de huidige regering af te zetten en een puppetregering te installeren. De troepen zouden zich dan kunnen terugtrekken in een paar bases in Oekraïne en alleen in actie hoeven komen bij grotere opstanden. Op die manier wordt het een soort frozen conflict en heeft Poetin wat hij wil daar. Hoe het economisch verder moet met Rusland weet ik ook niet en ik denk ook dat deze move uiteindelijk het einde van Poetin betekent.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:49 schreef budha het volgende:
[..]
dat is die nu al deze man heeft nu al geschiedenis geschreven ... nee ik wil geen vlucht ... ik heb kogels nodigquote:Op zondag 27 februari 2022 01:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het kan niet uitpakken voor deze man Zelensky. Want dat is gewoon een volksheld geworden. niets meer, niets minder
Heb je gesnoven?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stel dat Poetin in zijn huishouding een persoon heeft rondlopen met Oekraïnese familie. En die schiet hem zo neer. Stel dat een van zijn rijke vriendjes dat regelt, dat die persoon gewoon verdwijnt.
De hele wereld kijkt naar Poetin en Poetin zegt niks de afgelopen 32 uur…. Que?
Mwa de luchtmacht van de NAVO is superieur en daarmee zijn die Russische colonnes sitting ducks.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een behoorlijk uitgekleed NAVO leger bedoel je denk ik.
kan je je voorstellen dat Musk een dictator was en dat hij zijn eigen high tech wapens ontwerptquote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Elon Musk kickt Russia's ass big time op het gebied van rakettechnologie etc. Soyuz is van de 30er jaren, proton heel onrendabel en ook verouderd.
Mooie foto wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
De lucht kleurt rood in Kiev
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, grenzend aan onmogelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is nu ook, stel dat Poetin na het weekend stopt en zijn troepen allemaal terugtrekt. Is het dan weer meteen zoals vanouds? Worden dinsdag dan alle sancties opgeheven, mogen ze weer volledig onderdeel zijn van SWIFT, zijn al hun tegoeden dan weer vrij, mogen ze weer overal vliegen, gaat Intel en AMD weer meteen leveren, etc.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Poetin is een grens over gegaan. Letterlijk, maar ook figuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is in welk geval hij verliest. Als hij nog een weekje vecht, onderhandeld en zo 2 provincies bij kan schrijven heeft hij meer dan waar hij mee begon natuurlijk.
Waarom heeft Rusland dan zoveel macht over ISS? Waarom moeten er ruimteprojecten sowieso met Rusland gedaan worden, de VS is toch superieur?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Elon Musk kickt Russia's ass big time op het gebied van rakettechnologie etc. Soyuz is van de 30er jaren, proton heel onrendabel en ook verouderd.
krijg een beetje een STALKER gevoel er bijquote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
De lucht kleurt rood in Kiev
Beetje onsamenhangende post, maar ok.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vanuit westers standpunt een volledig juist standpunt.
Vanuit een Poetin standpunt is dat volledige bedreiging.
Het denken als je tegenpool is volledig weggeslagen in het huidige woke- mijn mening is de enige juiste mening, oprotten met tegenspraak, anders denkenden, andere meningen dulden we niet, wereldbeeld.
Poetin heeft ook een wereldbeeld.
Ik ben 100% tegen de actie van Poetin, en dus ook 100% tegen het idee van het hebben van de 'juiste mening'.
Dubbelcheck alles, ook de wat jou betreft geloofwaardige media.
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef the-eye het volgende:
Altijd tegen dat cancellen geweest.............. tot nu
ik denk dat de russen zich achter de linies hebben hergroepeert, er schijnen 3 tank divisies (500 tanks) richting kiev te rijden.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:57 schreef BMW1993 het volgende:
Is het nou qua beschietingen rustiger als gisternacht?
De rebellen hebben klop gehad, de andere rebellen hebben de aanvallen gestaakt. Vliegveld bij Kyiv vernield door de Russen. Elon musk gaat investeren in de ISS indien nodig. Japans bedrijf heeft 8,3 miljoen dollar gedoneerd aan de Oekraïnese overheid voor humanitaire steun. Elon musk zorgt ervoor dat heel Oekraïne online kan blijven. Anymous is druk met de website van de Russische overheid.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
oke ze zijn daar dus ook bezig
haha en straks klagen ze dat ze weer zonder feul staan
Nee, er komt alleen weinig naar buiten tot nu toe.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:57 schreef BMW1993 het volgende:
Is het nou qua beschietingen rustiger als gisternacht?
En een tot de tanden gewapende nato aan zijn grens. Het is maar hoe je je doelen definieert.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is in welk geval hij verliest. Als hij nog een weekje vecht, onderhandeld en zo 2 provincies bij kan schrijven heeft hij meer dan waar hij mee begon natuurlijk.
Dan is het geen straf. Dit moet zeker en jaar doorgaan. Tenzij poetin dood is ofzoquote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neuh, al 1 like. Jij zal het waarschijnlijk niet snappen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Beetje onsamenhangende post, maar ok.
Er gebeurt dan ook niet zoveel.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:58 schreef Dutch_view het volgende:
Aardappelhoofd heeft maar weinig nieuws te melden
Ze zijn jaren afhankelijk geweest van de Russen wat betreft de Soyuz. En eerlijk gezegd waren de Russen daar ook erg goed in. Maar inmiddels is dat allemaal niet meer nodig. Elon Musk en NASA zijn vol op stoom en schieten de raketten zelf wel af. Inmiddels veel betrouwbaarder dan de Soyuzquote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De film of de game? Beide geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
krijg een beetje een STALKER gevoel er bij
![]()
dit is dan wel het moment dat je dekking moet gaan zoeken ivm een chemische wind/regen
Vergeet niet de intelligence die ze van Amerika krijgen. De fog of war is compleet weg. Amerika volgt met hun satellieten, F35s en drones elke Russische beweging in realtime, dus opstijgende vliegtuigen, apc's en tank colonnes die aan komen rijden.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef Lyrebird het volgende:
Ook wel apart: mede dankzij de Britse wapens doet Oekraine het beter dan verwacht. En de Moffen, ja de Moffen staan weer aan de verkeerde kant. De geschiedenis herhaalt zich.
Heb hem al 20x hetzelfde horen vertellen afgelopen 2 uren. Maar goed, in dit geval is het natuurlijk positiefquote:
Rusland zou deze nacht een stevig offensief starten, er is een oliedepot geraakt, in en rondom Kiev zijn flinke explosies te horen. Er gebeurt toch van alles?quote:
Dank voor de info, dan blijf ik nog even wakker voorlopig.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik denk dat de russen zich achter de linies hebben hergroepeert, er schijnen 3 tank divisies (500 tanks) richting kiev te rijden.
ja, ook SWIFTquote:Op zondag 27 februari 2022 01:56 schreef cherrycoke het volgende:
gaan er nog sancties komen tegen die hond Lukashenko?
Jep. De grootste held van de 21e eeuwquote:Op zondag 27 februari 2022 01:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is die nu al deze man heeft nu al geschiedenis geschreven ... nee ik wil geen vlucht ... ik heb kogels nodig
Ik wilde ik denk voor het eerst een post van je gaan liken omdat je zo hoopvol klonk. En toen las ik de laatste regelquote:Op zondag 27 februari 2022 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt goed, alles waarmee Poetin dreigt verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik lever geen gas meer, Iran zegt ik wel.
We gaan niet meer werken aan ISS, elon musk zegt ik wel.
We leggen de communicatie plat, elon musk doet de communicatie.
We verspreiden fake nieuws onder ons volk, anonymus regelt dat.
Denk aan die voorraadkast munitie en wapens uit de EU, het plat leggen van het betalingsverkeer, het cancellen van alle sporten en evenementen.
Dat Russisch volk moet wakker worden en een coupé plegen met hun leger, de hele wereld steunt ze.
En Putin heb ik de hele dag en nacht nog niet gehoord of gezien, hou er rekening mee dat die al omgelegd is.
Zozo. En nee, ben ik te woke voor.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Neuh, al 1 like. Jij zal het waarschijnlijk niet snappen.
beide en de boeken oookquote:Op zondag 27 februari 2022 02:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
De film of de game? Beide geweldig.
Het is te hopen voor Oekraïne dat grote machten niet hun grondgebied voor een lange tijd (lees: jarenlang) zullen gebruiken/misbruiken om hun oorlogen te voeren op andermans grondgebied zoals traditie is van grote machten. In plaats van Moskou of New York met de grond gelijk te maken, gaan ze hun oorlog uitvechten in Oekraïne en Kiev met de grond gelijk maken om elkaar te verzwakken, in dit geval Oekraïne veranderen in een graveyard of Russia, zoals Afghanistan een graveyard van USSR was.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker waar maar dit gaat langer duren dan een week ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |