En waar baseer je dat op behalve je dikke duim?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, de Sukhoi Su-57 is momenteel het sterkste gevechtsvliegtuig ter wereld.
Je lult echt heel dom gap stop daar maar mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet om hardware. Het gaat om kennis en technologie, dat hebben de Russen nou eenmaal. Ze hebben grondstoffen zat om zelf van alles op te zetten.
Itt bij het kapitalisme hoeft niet jan en alleman aan zaken grof te verdienenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vreemde van Rusland is dat ze al decennia lang veel armer zijn dan de VS, China, India en veel andere westerse landen. Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld, konden ze ook gewoon een vaccin maken (Spoetnik) tegen corona, hebben ze veel kennis over kernfysica en wapentechnologie om mee te blijven doen met de VS, China, UK. Hoe kan zoiets toch. Zijn Russen buitengewoon intelligent, hebben ze fantastisch onderwijs, hebben ze bepaalde talenten die geen enkel ander land ter wereld heeft?
Ze hebben vier prototypes waar er twee net van op kunnen stijgen, gehaktbalquote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de VS niet wat beters heeft, maar ben geen kenner.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
451 keer nu en daarnaast zijn er users die net binnenkomen.quote:
Niet alleen het westen, heb je de brief van het Japanse bedrijf Rakuten gezien? Vanavond donatie gedaan van 8,3 miljoen dollar aan de Oekraïnese overheid voor humanitaire hulp.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
[..]
Hij denkt dat de oorlog met NATO is begonnen en dat ze nu nog niet militair vechten, maar op andere domeinen.
Dus dit is best wel beangstigend.
Westen voelt zich onaantastbaar of gedraagt zich zo.
Hoop dat er nog weg terug is, maar dan moet er gezocht worden naar compromis en niet naar "winnen" (zero-sum)
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze man is een ware held. Daar kunnen velen van leren. (graag niet Googlen wat deze man op de piano kan)
Maar ik stem voor een standbeeld!
[ afbeelding ]
Daar gaat de geschiedenis over oordelen. Kan ook nog heel slecht uitpakken voor Oekrainequote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze man is een ware held. Daar kunnen velen van leren. (graag niet Googlen wat deze man op de piano kan)
[ afbeelding ]
Is totale onzin.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de VS niet wat beters heeft, maar ben geen kenner.
alles ten oosten van moskou is wel pauper te noemen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vreemde van Rusland is dat ze al decennia lang veel armer zijn dan de VS, China, India en veel andere westerse landen. Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld, konden ze ook gewoon een vaccin maken (Spoetnik) tegen corona, hebben ze veel kennis over kernfysica en wapentechnologie om mee te blijven doen met de VS, China, UK. Hoe kan zoiets toch. Zijn Russen buitengewoon intelligent, hebben ze fantastisch onderwijs, hebben ze bepaalde talenten die geen enkel ander land ter wereld heeft?
Weer een believerquote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Huidige stand: https://www.blockchain.co(...)BgFYACGvxxS6tMaDoa1P
27.98539295 BTC ($1,087,727.30) ontvangen.
Ze krijgen wapens en intel. Maar die wapens gaan best traag natuurlijk. Die 'pipeline' is wel gevuld, en Nederland doet ook zijn best. Maar de manschappen worden misschien een beetje schaars. Al denk ik wel dat de Russen nog een behoorlijke kluif gaan krijgen aan de guerrilla oorlog in de steden die ze niet verwacht hadden. Slava Ukraini!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee. Het wordt pas een totalen krieg wanneer hij een NAVO lid aanvalt.
Overigens is er dan geen fysiek leger aanwezig uit NAVO landen, maar reken maar dat de Oekraïners gewoon hun intel krijgen vanuit de VS plus wapens vanuit de hele westerse wereld.
Dus echt helemaal alleen staan ze er ook niet voor.
met de wereld ?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als de VS zich militair ermee gaat bemoeien is het gauw klaar.
https://tass.com/defense/1352447quote:Op zondag 27 februari 2022 01:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op behalve je dikke duim?
Mwah, de Sojoez is in principe een jaren zestig ontwerp. Ze hebben wel indrukwekkende raketmotoren ontworpen later, maar ik denk dat ze dat nu ook niet meer zouden kunnen. Wat luchtvaart betreft, lopen ze ook behoorlijk achter op het westen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet om hardware. Het gaat om kennis en technologie, dat hebben de Russen nou eenmaal. Ze hebben grondstoffen zat om zelf van alles op te zetten.
Ahh ja, wij van WC Eend....man laat je nakijken.quote:
Niet een standbeeld van dit overigensquote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet allemaal natuurlijk, maar ze beschikken over veel grote denkers. Daarom geloof ik ook niet dat ze ooit overgaan tot kernbommen smijten, de big brains en elders of Russia houden mad dog Poetin in toom.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |